abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140324954
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kan niet geloven dat Rosberg geen pingel heeft gekregen.
Hij reed in het midden in het baan wat hij in zijn pole lap niet deed. Voordat hij blokkeerde deed hij geen poging om de de auto naar links te sturen. Ik vraag me ook af wrm hij zo zijn wiel bewoog. En wrm kreeg hij geen pingel voor het achteruitrijden? Wrm reed hij überhaupt achteruit terwijl zijn ronde over was. Verder probeerde hij echt zijn rechtervoorwiel te blokkeren.
Hij blokkeert ook niet bij het aanremmen, lijkt alsof hij niet eens probeert om op tijd af te remmen.
pi_140325308
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 21:03 schreef beantherio het volgende:
Wat ik me nog afvroeg: hoeveel keren hebben we tijdens deze kwalificatie gezien dat een auto die uitloopstrook inreed omdat ie de bocht niet kon halen? Volgens mij maar een keer.
Volgens mijn Vergne 2x zelfs en Erickson/Massa was op datzelfde punt, ze verliezen de balans op de hobbels daar.
.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 mei 2014 @ 22:08:53 #278
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_140326100
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mercedes zal ook wel 'gewoon' willen winnen en dus voor de snellere coureur gaan
Bij politieke spelletjes telt dat niet altijd
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 mei 2014 @ 22:09:14 #279
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_140326120
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 21:50 schreef Fer het volgende:

[..]

Volgens mijn Vergne 2x zelfs en Erickson/Massa was op datzelfde punt, ze verliezen de balans op de hobbels daar.
Chilton in de vrije training. Sutil crashte er al
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:13:12 #280
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_140326295
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kan niet geloven dat Rosberg geen pingel heeft gekregen.
Hij reed in het midden in het baan wat hij in zijn pole lap niet deed.
Voordat hij blokkeerde deed hij geen poging om de de auto naar links te sturen. Ik vraag me ook af wrm hij zo zijn wiel bewoog. En wrm kreeg hij geen pingel voor het achteruitrijden? Wrm reed hij überhaupt achteruit terwijl zijn ronde over was. Verder probeerde hij echt zijn rechtervoorwiel te blokkeren.
Het is jammer dat er geen overlay is, maar volgens mij begint hij met remmen, breekt de achterkant bijna uit, wat hij corrigeert en waardoor zijn positie op de baan anders is. Daarna kan hij de bocht niet meer halen, waardoor hij opeens zijn snelheid moet zien te minder tot 0 km/u ipv tot 50 km/u. Extra hard remmen daarvoor veroorzaakt de lockup.

De gele vlag zou blijven hangen zolang hij daar op die uitloopstrook staat, zodat er niemand ook uitvliegt en tegen hem aankomt. Achteruit rijden en weer op de baan komen verkort dus de hinder voor de andere rijders.

Edit: Yep: het is op het rempunt:

[ Bericht 7% gewijzigd door Gebraden_Wombat op 24-05-2014 22:32:13 ]
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:44:17 #281
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140331280
Al direct beginnen dat Rosberg of Hamilton het team gaat verlaten na 1 klein incidentje :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_140331681
Morgen wisselvallig weer als weersverwachting, misschien dat regen de race toch wat spannender maakt dan alleen een ROS-HAM battle.
  zondag 25 mei 2014 @ 09:30:21 #283
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_140337151
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 25 mei 2014 @ 09:57:56 #284
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_140337458

Met random dronken Williams-fan en random Giedo. :D

quote:
Nope.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_140337667
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 19:58 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het gedrag dat jij beschrijft van Hamilton herken ik totaal niet meer.
Zelfde persoonlijkheid, andere omstandigheden. Als alles van een leien dakje gaat is het gewoon een hele snelle coureur. Maar dat wil niet zeggen dat nu hij de met afstand beste auto heeft, hij ineens een ander persoon is geworden met een andere mentaliteit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mercedes zal ook wel 'gewoon' willen winnen en dus voor de snellere coureur gaan
Of voor de minder labiele persoonlijkheid. Of voor degenen die voor de marketing het meest waardevol is.

[ Bericht 38% gewijzigd door Weltschmerz op 25-05-2014 10:23:25 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_140337746
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Of voor de minder labiele persoonlijkheid. Of voor degenen die voor de marketing het meest waardevol is.
Jij hebt nog steeds het beeld van Hamilton voor je van 2011/2012. Toen was hij labiel ja, toen had ik ook een hekel aan de verwende labiele arrogante Hamilton. Nu is hij veel sterker en op dit moment gewoon de beste van het veld. Niets labiels gezien van hem dit jaar.
  zondag 25 mei 2014 @ 10:22:04 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140337840
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:16 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Jij hebt nog steeds het beeld van Hamilton voor je van 2011/2012. Toen was hij labiel ja, toen had ik ook een hekel aan de verwende labiele arrogante Hamilton. Nu is hij veel sterker en op dit moment gewoon de beste van het veld. Niets labiels gezien van hem dit jaar.
Of hij de beste van het veld is weet ik niet maar dat hij sneller dan Rosberg is laat hij toch wel zien, wordt een interessante start vandaag.
pi_140337975
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:16 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Zijn eerste tegenslagje is ook pas 20 uur oud. De manier waarop hij daarop reageert wekt nou niet echt de indruk dat het een heel andere Hamilton is. Snel was hij toen ook al.

quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Of hij de beste van het veld is weet ik niet maar dat hij sneller dan Rosberg is laat hij toch wel zien, wordt een interessante start vandaag.
Het spant erom, Hamilton is dan wel net iets sneller, het valt allemaal binnen de marge van vorm van de dag.
  zondag 25 mei 2014 @ 10:32:39 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140338018
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zijn eerste tegenslagje is ook pas 20 uur oud. De manier waarop hij daarop reageert wekt nou niet echt de indruk dat het een heel andere Hamilton is. Snel was hij toen ook al.

[..]

Het spant erom, Hamilton is dan wel net iets sneller, het valt allemaal binnen de marge van vorm van de dag.
Het spant er zeker om maar als de vorm van de dag bij hem de meeste keren beter is dan kan je toch gewoon stellen dat hij snellere is
  zondag 25 mei 2014 @ 10:34:29 #290
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140338046
En over die tegenslag, ik denk dat hij vrij normaal reageerde voor iemand die in de veronderstelling is dat hij net genaaid is door zijn teammaat, zou een Vettel, Alonso of wie dan ook niet anders hebben gedaan.
pi_140338906
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het spant er zeker om maar als de vorm van de dag bij hem de meeste keren beter is dan kan je toch gewoon stellen dat hij snellere is
Als dat het hele seizoen zo doorgaat wel, dan is hij de iets snellere. Maar omdat het om zulke kleine marges gaat, en er ook nog wat tactiekverschillen waren en het muntje net de goeie kant opviel voor Hamilton, zou het in de resterende 14 races ook best andersom kunnen zijn. Of in een deel daarvan.

quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:34 schreef Tarado het volgende:
En over die tegenslag, ik denk dat hij vrij normaal reageerde voor iemand die in de veronderstelling is dat hij net genaaid is door zijn teammaat, zou een Vettel, Alonso of wie dan ook niet anders hebben gedaan.
Dat betwijfel ik, het is de vraag wat hij ermee wil bereiken, een vraag die hij zelf waarschijnlijk niet gesteld heeft, hij begint gewoon te sulken. Misschien was het handiger geweest als hij Rosberg had gesteund, en de buitenwereld over hem gevallen was. Nu is Hamilton degene die hem beschuldigt, en Rosberg de (onterecht) beschuldigde.

Het is Hamilton die de verhoudingen in het team waarin hij het zo naar zijn zin had volledig omgooit. Hij gaat ook meteen weer stoer doen en wil zijn grote idool Senna nadoen in diens verhouding met Prost. Maar tegenwoordig wordt er gestraft, terwijl hij bij een aantal moves afhankelijk was van de medewerking van Rosberg. Dus wat hij in het eerste kwartier na de teleurstelling doet is die verhoudingen stuk maken die hem in de eerste 5 races zo goed bevielen. Al zijn acties zullen nu beoordeeld worden in het licht van zijn 'oorlogsverklaring' en hij legt de druk bij zichzelf neer. Gaat hem dat helpen denk je?
  zondag 25 mei 2014 @ 11:24:12 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140338961
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als dat het hele seizoen zo doorgaat wel, dan is hij de iets snellere. Maar omdat het om zulke kleine marges gaat, en er ook nog wat tactiekverschillen waren en het muntje net de goeie kant opviel voor Hamilton, zou het in de resterende 14 races ook best andersom kunnen zijn. Of in een deel daarvan.

[..]

Dat betwijfel ik, het is de vraag wat hij ermee wil bereiken, een vraag die hij zelf waarschijnlijk niet gesteld heeft, hij begint gewoon te sulken. Misschien was het handiger geweest als hij Rosberg had gesteund, en de buitenwereld over hem gevallen was. Nu is Hamilton degene die hem beschuldigt, en Rosberg de (onterecht) beschuldigde.

Het is Hamilton die de verhoudingen in het team waarin hij het zo naar zijn zin had volledig omgooit. Hij gaat ook meteen weer stoer doen en wil zijn grote idool Senna nadoen in diens verhouding met Prost. Maar tegenwoordig wordt er gestraft, terwijl hij bij een aantal moves afhankelijk was van de medewerking van Rosberg. Dus wat hij in het eerste kwartier na de teleurstelling doet is die verhoudingen stuk maken die hem in de eerste 5 races zo goed bevielen. Al zijn acties zullen nu beoordeeld worden in het licht van zijn 'oorlogsverklaring' en hij legt de druk bij zichzelf neer. Gaat hem dat helpen denk je?
Je moet het ook niet groter maken dan het is, het is momenteel het enige interessante gevecht op de baan, hopelijk blijft dat nog even zo hebben we nog wat om naar te kijken..
  Redactie Sport zondag 25 mei 2014 @ 11:25:50 #293
274204 crew  Mexicanobakker
pi_140338997
Zou wel leuk zijn als ze ergens een keer tegen elkaar aan rijden ofzo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_140339070
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je moet het ook niet groter maken dan het is, het is momenteel het enige interessante gevecht op de baan, hopelijk blijft dat nog even zo hebben we nog wat om naar te kijken..
Het is wel groot hoor, juist omdat het het enige interessante gevecht is. Ik ben er blij mee, ik geloof alleen niet dat Hamilton zichzelf er een plezier mee gedaan heeft.
  zondag 25 mei 2014 @ 11:32:22 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140339122
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is wel groot hoor, juist omdat het het enige interessante gevecht is. Ik ben er blij mee, ik geloof alleen niet dat Hamilton zichzelf er een plezier mee gedaan heeft.
Er verandert volgens mij helemaal niets, bij jou is de wens misschien de vader van de gedachte
  zondag 25 mei 2014 @ 12:03:05 #296
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140339864
aaah, de pro-Duitsers (of is het anti-Brits?) zijn weer wakker geschud na hun 5-races-''winterslaap'' nu Hamilton een minder geliefde uitspraak heeft gedaan ^O^

inb4: mantel der liefde, fanboy gedrag, gedachtespinsels, uitvluchten, ouderwets stampen, en alle andere veel voorkomende onterechte beschuldigingen :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_140340230
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er verandert volgens mij helemaal niets, bij jou is de wens misschien de vader van de gedachte
Misschien, maar er is meer dan alleen de wens:
quote:
Asked whether his relationship with Rosberg was "even more like Senna and Prost now", Hamilton said after qualifying: "Essentially."

When it was suggested the two drivers would have to sit down and discuss the incident, Hamilton said: "I don't know if Senna and Prost sat down and talked it out. I quite like the way Senna dealt with it, so I'm going to take a page out of his book."

Mercedes bosses defended Rosberg, saying the incident was an innocent mistake.

Non-executive chairman Niki Lauda, a three-time F1 world champion, said: "If you look at it the way I look at it, he tried to go quicker, braked too late, the right front wheel locked, tried to go into the corner and not to crash he had to go left.

"These things can happen. They happen to a lot of other people but there's nothing wrong about it."

Lauda admitted the atmosphere between the two drivers was tense.

"I fully agree. I think there might be some more discussions later today or tomorrow morning, I agree this thing is building up over there, but from my point of view nothing wrong on Nico's side.
Lewis was now four or five times quicker than Nico and now Nico's quicker, so what is wrong about that."
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:03 schreef Sinister-D- het volgende:
aaah, de pro-Duitsers (of is het anti-Brits?) zijn weer wakker geschud na hun 5-races-''winterslaap'' nu Hamilton een minder geliefde uitspraak heeft gedaan ^O^
Het zou mij in ieder geval niks verbazen als de stoerdoenerij van Hamilton wordt gevolgd door vormverlies en fouten van Hamilton. Dat zou mij zeker bevallen, hoewel ik niet zoveel met Rosberg heb.

quote:
inb4: mantel der liefde, fanboy gedrag, gedachtespinsels, uitvluchten, ouderwets stampen, en alle andere veel voorkomende onterechte beschuldigingen :')
Jaha, Raikkonen was weer snel gisteren.
  zondag 25 mei 2014 @ 12:20:41 #298
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140340308
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Jaha, Raikkonen was weer snel gisteren.
En dat vertel je omdaaaaat............?

aah wacht, omdat je nog altijd onder de indruk bent dat ik ooit heb gezegd dat Alonso door Raikkonen om zijn oren gereden ging worden. Aah ja ^O^

:W
pi_140340440
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:20 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

En dat vertel je omdaaaaat............?

aah wacht, omdat je nog altijd onder de indruk bent dat ik ook heb gezegd dat Alonso door Raikkonen om zijn oren gereden ging worden. Aah ja ^O^

:W
Volgens mij kreeg ik ook van jou veel commentaar op mijn stelling dat Raikkonen niet sneller was dan Massa, en het dus ook op snelheid ging afleggen tegen Alonso. Mijn manier van redeneren klopte niet, want ik moest plotselinge veranderingen in snelheid van een coureur meerekenen of zo, maar ik weet niet meer of jij dat riep. Anyway, voor mij geen verrassingen in dit seizoen tot nu toe wat dat betreft, voor jou wel?
pi_140340475
lapo
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')