voor ons nog lekker laat. werkse zometeenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:01 schreef Jian het volgende:
This is the end
you made your choice and now my chance is over.
I thought I was in
you put me down and say I'm goin' nowhere.
Koffie zetten, moet aan het werk, jullie zijn ook lekker vroeg
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
voor ons nog lekker laat. werkse zometeen
Alsof ik een cursus nodig heb om tussen jullie te kunnen zittenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:16 schreef Pavement het volgende:
Is die leernicht Ian weer terug ?
Die geilt zo hard op zichzelf dat ie een cursus zelf pijpen heeft gevolgd.
Ian!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Verder vond ik het erg gezelly, heur,voor de duidelijkheid.
Ian gééft die cursussen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:16 schreef Pavement het volgende:
Is die leernicht Ian weer terug ?
Die geilt zo hard op zichzelf dat ie een cursus zelf pijpen heeft gevolgd.
Ben je al geslaagd?quote:
Mijn echte penis is stukken kleiner dan mijn e-penis.quote:
zit je nog in Duitsland tijger?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Verder vond ik het erg gezelly, heur,voor de duidelijkheid.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn echte penis is stukken kleiner dan mijn e-penis.
Vinger natmaken, in de lucht houden en het eerste tweecijfergetal dat in je opkomt.quote:
73quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vinger natmaken, in de lucht houden en het eerste tweecijfergetal dat in je opkomt.
Middenmaatje.quote:
Ik negeer bijna alle youtubes.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb eindelijk eens lekker geslapen, en voor de dames iets wat ik al eerder geposty heb, maar ws genegeerd is.
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
alsje van funk houd,moet je die van stark reality zeker waarderen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:30 schreef Copycat het volgende:
Da's nou jammer. Ik ga al naar een andere party.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb het niet zo op feestjes, te druk.
Ik draag al geen pyjama meer sinds ik een jaar of 8 ben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lekker hoor!![]()
Vanaaf gaan we er op dansen in onze pyjama's!![]()
[ afbeelding ]
We kunnen het ook rustig houden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb het niet zo op feestjes, te druk.
Daar zit je in te posten, zie TTquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat CS betekend. of tenminste ik dacht dat je het over een Centraal Station had.
rood kleurtje er inquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:33 schreef Copycat het volgende:
Ik ga naar de kapper. Even een kek coupske laten aanmeten.
Ow ik had het weer eens omgedraaid!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat CS betekend. of tenminste ik dacht dat je het over een Centraal Station had.
SC ...quote:
Uhm ... Nee.quote:
Je mag ook naakt of in je slip!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik draag al geen pyjama meer sinds ik een jaar of 8 ben.
oh ja! vakantie moneyquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
Argh, keuzes. Wat zal ik van mijn vakantiegeld doen. Citytrip, andere tv, nieuwe fiets, nieuwe bank...
Sparen.
Goedkoop tripje, goedkoop bankje en een tweedehands fiets.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
Argh, keuzes. Wat zal ik van mijn vakantiegeld doen. Citytrip, andere tv, nieuwe fiets, nieuwe bank...
Sparen.
Dat was nog maar een deel van mijn wensen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Goedkoop tripje, goedkoop bankje en een tweedehands fiets.
Andere tv klinkt als iets dat je weg kan strepen tov nieuwe fiets of bank.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
Sparen.
Een Citytrip naar Barca of Moskou is anders ook tof.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:29 schreef Gert het volgende:
Of je gaat eerst naar Toronto en New York, en laat het daar breed hangen omdat je denk: in mei krijg ik vakantiegeld.
Ja?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:29 schreef Gert het volgende:
Of je gaat eerst naar Toronto en New York, en laat het daar breed hangen omdat je denk: in mei krijg ik vakantiegeld.
Deze bank zit op zich nog lekker en mijn fiets, ach. Ik wil het allemaal! Zei ik al nieuwe laptop?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Andere tv klinkt als iets dat je weg kan strepen tov nieuwe fiets of bank.
Het zuiden is weer aan de beurt maar Barca niet want daar ben ik al geweest. Geweldige stad wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een Citytrip naar Barca of Moskou is anders ook tof.
Venetie dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zuiden is weer aan de beurt maar Barca niet want daar ben ik al geweest. Geweldige stad wel.
Een beetje wel ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Deze bank zit op zich nog lekker en mijn fiets, ach. Ik wil het allemaal! Zei ik al nieuwe laptop?
[..]
Het zuiden is weer aan de beurt maar Barca niet want daar ben ik al geweest. Geweldige stad wel.
Toffe steden!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil wel naar Lissabon-Porto. Of Split.
Ik zat al op de site van mediamarkt te kijken. Ik zag 1 van 159 die volgens mij al goed genoeg is voor wat ik er mee wil doen. Istanbul blijft wel knagen ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.![]()
Ik stond nog een kleine duizend in de min op de creditcard, en dat het nog zo veel was kwam wel omdat ik daar aan de overkant al rekening hield met vakantiegeld en NY sowieso een stad is die al snel een yolo gevoel oproept.
Een tv: op sites als ibood komen af en toe echt geweldige aanbiedingen langs. Ik zou op zoiets wachten, en niet gewoon de mediamarkt binnenstappen.
Heb je een lijstje met steden (of gebieden) die je de komende paar jaar wilt zien? Toch stiekem Istanbul?
Jammer dat Transavia alleen naar Faro vliegt vanaf Rotterdam. En Spilt is wel vanaf Rotterdam maar weer niet precies de dagen dat ik wil.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Toffe steden!
Porto weet ik alleen van horen zeggen overigens, maar schijnt ook tof te zijn.
Easyjet vliegt ook op Split.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer dat Transavia alleen naar Faro vliegt vanaf Rotterdam. En Spilt is wel vanaf Rotterdam maar weer niet precies de dagen dat ik wil.
Oeh dat is reteduur hoor, de rente op je creditcard is iets van 27% ofzo!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.![]()
Ik stond nog een kleine duizend in de min op de creditcard, en dat het nog zo veel was kwam wel omdat ik daar aan de overkant al rekening hield met vakantiegeld en NY sowieso een stad is die al snel een yolo gevoel oproept.
Een tv: op sites als ibood komen af en toe echt geweldige aanbiedingen langs. Ik zou op zoiets wachten, en niet gewoon de mediamarkt binnenstappen.
Heb je een lijstje met steden (of gebieden) die je de komende paar jaar wilt zien? Toch stiekem Istanbul?
Viel mij dan weer zwaar tegen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Toffe steden!
Porto weet ik alleen van horen zeggen overigens, maar schijnt ook tof te zijn.
Istanbul is zo leuk, echt helemaal niet verwacht!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat al op de site van mediamarkt te kijken. Ik zag 1 van 159 die volgens mij al goed genoeg is voor wat ik er mee wil doen. Istanbul blijft wel knagen ja.
Dat geld hard gaat in zo'n land kan ik me wel voorstellen maar zo snel zal je er niet weer zijn en dan is het wel kut om spijt te hebben van dingen die je nog graag had willen doen maar niet gedaan hebt omdat je het te duur vond. Lag er geen geld in het kluisje?
Daarom heb ik het ook afgelost. Op mijn cc wordt overigens pas rente gerekend vanaf twee weken na de maandafsluiting.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:55 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oeh dat is reteduur hoor, de rente op je creditcard is iets van 27% ofzo!
Ja zo doen wij het ook altijd, net na de maandafsluiting aanvullen betaal je geen rente maar wat je koopt is wel verzekerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook afgelost. Op mijn cc wordt overigens pas rente gerekend vanaf twee weken na de maandafsluiting.
Ik zag nu tickets van 60 euro, dus met boekingskosten 125 euro retour. Alleen wil ik 3 dagen en dat komt er op neer dat ik dan de laatste ochtend vroeg terug moet vliegen. En we weten allemaal dat ochtenden niet mijn sterkste punt zijn. En bij het vliegveld komen ook niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Easyjet vliegt ook op Split.
Maar het is niet heel goedkoop trouwens. Tenminste, niet de laatste keer dat ik keek.
Oh mijn verwachting is groots! Alleen hoor ik wisselende geluiden over of het leuk is als vrouw alleen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:56 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Istanbul is zo leuk, echt helemaal niet verwacht!
Je sterke punten zijn je verslapen en te laat komen op afgesproken tijdstippen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag nu tickets van 60 euro, dus met boekingskosten 125 euro retour. Alleen wil ik 3 dagen en dat komt er op neer dat ik dan de laatste ochtend vroeg terug moet vliegen. En we weten allemaal dat ochtenden niet mijn sterkste punt zijn. En bij het vliegveld komen ook niet.
Zoiets.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je sterke punten zijn je verslapen en te laat komen op afgesproken tijdstippen?
Dat weet ik niet want ik was met manlief maar Istanbul is heel modern hoor, minirokjes enzo, geen probleem.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag nu tickets van 60 euro, dus met boekingskosten 125 euro retour. Alleen wil ik 3 dagen en dat komt er op neer dat ik dan de laatste ochtend vroeg terug moet vliegen. En we weten allemaal dat ochtenden niet mijn sterkste punt zijn. En bij het vliegveld komen ook niet.
[..]
Oh mijn verwachting is groots! Alleen hoor ik wisselende geluiden over of het leuk is als vrouw alleen.
Keurig!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:09 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja zo doen wij het ook altijd, net na de maandafsluiting aanvullen betaal je geen rente maar wat je koopt is wel verzekerd.
Een maand geleden was er trouwens ineens 1500 euro van mn cc afgeschreven van een adres in Cyprus waar ik nog nooit van mn leven ben geweest, ik helemaal in paniek om half een 's nachts Visa gebeld, ow ik zie het al mevrouw, u bent in december in Thailand geweest? geen probleem!
Een dag later was het geld teruggestort en 2 dagen later had ik een nieuwe pas binnen, toch netjes!
En met twee verschillende maatschappijen vliegen, kun je dan ook niks bij elkaar puzzelen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Dat ie zich mag verslikken in z'n tom ka kai. Koop er dan tenminste nog iets móóis voor.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:20 schreef Miek37 het volgende:
Was een goksite op Cyprus, had een of andere Thai op zitten gokken.
count me inquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:29 schreef Miek37 het volgende:
AANKONDIGING : HEDENAVOND IN DE SC !
[ afbeelding ]
IEDEREEN IS WELKOM!
Centraaaaaaal!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
count me in![]()
![]()
![]()
![]()
gooooooooeeeeedemiddag mensen![]()
![]()
chronisch slaap tekort iemand![]()
ikke wel inmiddels
De mensen die hun bruiloft kwamen bespreken staan nu voor de poort om te vertrekken, daarna Centraal.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:43 schreef Miek37 het volgende:
[..]
De mensen die hun bruiloft kwamen bespreken staan nu voor de poort om te vertrekken, daarna Centraal.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:46 schreef Miek37 het volgende:
Joey heeft haar verteld dat hij met Marije heeft gezoend, that's all, boeide haar niet maar wel meteen met de hele MLP kamer het bespreken, ze zei later tegen Marije dat ze hem mag hebben want ze hoeft hem niet meer.
Kijk ook vooral ff het filmpje in de nacht, nu Centraal zegt Emil!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
zoals voorspeld dus, kijk het misschien nog wel terug, alleen om die blik op lot haar gezicht te zien. bedankt voor de info Miekie
![]()
welke want ik heb al genoeg gesop en geklef gehoord vanachtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kijk ook vooral ff het filmpje in de nacht, nu Centraal zegt Emil!
is goed hoef ik niet te zoeken, jij snapt hetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef Miek37 het volgende:
Ik zet zo het linkie wel ff neer nu eerst Centraal!
Dank je Miekquote:
echt waarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:43 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb voor het eerst een live Centraal gezien!
ik las op fb iets wat iemand gepostquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb me redelijk in kunnen houden. Wel een nieuwe zomerjurk gekocht.
En een oranje shirt. Bij de Action. Voor 3,29.
Dat is een hoax!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik las op fb iets wat iemand gepost
over dat der kind helemaal verbrand was door action garnier zonnebrand
ik heb nog altijd gemengde gevoelens over die winkel.
Ik vond het leuk, minder chaotisch als ik had verwacht!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt waar![]()
voor het eerstnou gefeliciteerd dan maar
![]()
![]()
en hoe voelde dat nu, het live meemaken, vond je het spannender omdat je de uitkomst nog niet wist dit keer
Marije, een vrouw naar mijn hart.quote:
dag geen geld manquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb me redelijk in kunnen houden. Wel een nieuwe zomerjurk gekocht.
En een oranje shirt. Bij de Action. Voor 3,29.
ja valt meestal wel mee hoor, helaasquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond het leuk, minder chaotisch als ik had verwacht!
nee doe maar niet, verzin eens iets betersquote:
mononoke-hime?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee doe maar niet, verzin eens iets beters
ja weet ik veel wat dat wasquote:
nee ik ga nu ff krant kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Hebben jullie gelezen van dat bloedbad in de VS?
In Santa Barbara, in de Amerikaanse staat Californië, heeft een schutter vanuit een auto zeker zes mensen doodgeschoten. Hij is daarna zelf om het leven gekomen toen hij door de politie werd achtervolgd. Waarschijnlijk was hij gefrustreerd omdat hij zich voelde afgewezen door vrouwen.quote:
had het al gelezen maar bedanktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Santa Barbara, in de Amerikaanse staat Californië, heeft een schutter vanuit een auto zeker zes mensen doodgeschoten. Hij is daarna zelf om het leven gekomen toen hij door de politie werd achtervolgd. Waarschijnlijk was hij gefrustreerd omdat hij zich voelde afgewezen door vrouwen.
Zeven mensen zijn met verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. Een van hen verkeert in kritieke toestand.
Vuurgevecht
Nadat hij was begonnen met schieten, werd de dader achtervolgd door de politie. Volgens ooggetuigen botste hij tijdens een vuurgevecht tegen een geparkeerde auto.
De politie trof hem daarna dood aan in zijn auto, met een kogelwond in zijn hoofd. Hij is waarschijnlijk geraakt door een politiekogel. De schutter was gewapend met een semi-automatisch pistool.
Mentale stoornis
De politie denkt dat de schutter alleen handelde. Hij had volgens de politie een ernstige mentale stoornis.
De politie denkt dat hij dezelfde is als degene die deze week een filmpje op internet zette. In de video van Elliot Rodger (22), die eergisteren is geplaatst, zegt een man dat hij een aanslag gaat plegen in Santa Barbara. Hij wil wraak nemen, omdat hij acht jaar lang is genegeerd en afgewezen door vrouwen.
Rodger klaagt in de video over zijn eenzame bestaan en zijn onvervulde verlangens. Vrouwen vallen volgens hem alleen op vervelende bruten, en zouden niets zien in zo'n geweldige gentleman als hij.
Op zijn Facebookfoto zit Rodger in een auto met hetzelfde nummerbord als die van de auto van de schietpartij.
Campus
De schietpartij vond plaats in de buurt van de universiteit van Californië. Op de campus zelf is niet geschoten.
is weg bij mij maar ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat filmpje waar hij die aanslag aankondigt staat op internet. Als je er naar kijk lijkt het heel surrealistisch.
Moet je dat filmpje zien. Echt vreemd. Vooral hoe kalm hij is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
had het al gelezen maar bedankt![]()
en leuk he wapens![]()
zag dat er nog meer ellende is gebeurd vandaag, ik klik hem maar weer weg
Miyazaki is een god als het op anime aankomtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja weet ik veel wat dat was![]()
en nee geen cartoons joh
tenzij er minions inzitten
en hou niet zo van dat japanse of wat het ook is
maar ik zeg nooit nooit
Hier staat nog wel een deel van het filmpje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is weg bij mij maar ik geloof je meteen
dus omdat ie nog maagd was, moesten mensen doodquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier staat nog wel een deel van het filmpje.
http://www.telegraph.co.u(...)-of-killing-six.html
ik heb er de ballen verstand vanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Miyazaki is een god als het op anime aankomt
Ja, dat gaat logica te boven. Maar het ging mij meer om de beelden en de manier hoe hij praat. Het lijkt net of je naar een film kijkt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dus omdat ie nog maagd was, moesten mensen dood
dat klopt maar las ook dat zijn vader een regiseur is ofzo of assistent van, dus hij zal vast wel weten hoe het allemaal werkte en er gebruik van hebben gemaaktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat logica te boven. Maar het ging mij meer om de beelden en de manier hoe hij praat. Het lijkt net of je naar een film kijkt.
hoeren zijn geweaun goed voor de maatschappij dusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dus omdat ie nog maagd was, moesten mensen dood
kloptquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoeren zijn geweaun goed voor de maatschappij dus
Het is een oplossing.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoeren zijn geweaun goed voor de maatschappij dus
die heb ik echt te vaak gehoord vroeger en vind hem nog steeds rete irritantquote:
geef het een kans, en als je het heel volwassen wilt hebben probeer dan grave of the fireflies, alhoewel niet van Miyazaki.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heel mooiik heb het hele filmpje gezien
toch kijk ik liever andere dingen
Nog eentje dan. Deze is met Bruce.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die heb ik echt te vaak gehoord vroeger en vind hem nog steeds rete irritant![]()
kan hem helaas wel meezingen maar dat heb je vaker met liedjes waar je mee dood gegooid word
fuckerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nog eentje dan. Deze is met Bruce.
ik wil het niet ik wil het nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geef het een kans, en als je het heel volwassen wilt hebben probeer dan grave of the fireflies, alhoewel niet van Miyazaki.
Jij vond Sin City vast een goede film. Jammer dat daar nooit een vervolg op is gekomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geef het een kans, en als je het heel volwassen wilt hebben probeer dan grave of the fireflies, alhoewel niet van Miyazaki.
Dan kijken we vanavond gewoon Monty python & the Quest for the holy grailquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wil het niet ik wil het niet![]()
ooit misschien
voorlopig is het nog erg rustig dus gooi er maar filmpjes in want ik heb alle tijdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kijken we vanavond gewoon Monty python & the Quest for the holy grail
ook wel grappig maar john cleese vind ik leukerquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ook wel grappig maar john cleese vind ik leuker
ik vind hem erg goed, ook films van hem gezien en moest er om lachen en in het echt inderdaad niet dom denk ik zomaarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vind Russell Brand wel een leuke comedian. Niet zo zeer om zijn werk maar meer hoe hij is in praatprogramma's. Zo los, zonder gêne, creatief met zijn woordgebruik maar ook slim.
zit hem ff te kijken nu en is nu al leuk na een minuutquote:
Ik heb geen film van hem gezien maar wel een hoop interviews. Ik vind het knap hoe hij is in interviews. Hij heeft lef, rijk taalgebruik, grappig, slim en onvoorspelbaar, ziet er goed uit. Een aparte combinatie van eigenschappen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind hem erg goed, ook films van hem gezien en moest er om lachen en in het echt inderdaad niet dom denk ik zomaar
hij lijkt compleet gestoord maar is het absoluut niet wat ik geweldig vindquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb geen film van hem gezien maar wel een hoop interviews. Ik vind het knap hoe hij is in interviews. Hij heeft lef, rijk taalgebruik, grappig, slim en onvoorspelbaar, ziet er goed uit. Een aparte combinatie van eigenschappen.
Ja, mooi he. Ik zou in een ander leven wel hem willen zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hij lijkt compleet gestoord maar is het absoluut niet wat ik geweldig vind![]()
![]()
en hij zegt gewoon alles ja echt grappig
hij fuckt die presentratiece, of hoe je het ook schrijft, echt compleet![]()
![]()
en hij heeft absoluut gelijk![]()
ik zit nu te kijken naar een filmpje van hem bij een committee on addictionquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, mooi he. Ik zou in een ander leven wel hem willen zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zit hem ff te kijken nu en is nu al leuk na een minuut
erg flauw maar ook erg leuk![]()
![]()
Heel lang niet meer geluisterd eigenlijk, echt een goed nummerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goed he, komt door Brain, die begon met INXS en toen kwam ik die tegen. zucht zo mooi nog steeds
er komt de laatste dagen veel muziek langs die ik lang niet had gehoord en ook veel goede. ik geniet er wel van nuquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Heel lang niet meer geluisterd eigenlijk, echt een goed nummer
Ja, heb ik ook, ik zou gek worden zonder muziek. Liever nog blind dan doof wat dat betreft.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
er komt de laatste dagen veel muziek langs die ik lang niet had gehoord en ook veel goede. ik geniet er wel van nu![]()
dus blijf het in de gaten houden want ik heb al van alles voorbij zien komen
Die heb ik ook nog in Ahoy gezien. Wel makkelijk natuurlijk als je 800 meter van Ahoy woont. Toch heb ik ook een hoop gemist. Heb spijt dat ik niet naar Frank Sinatra en Sammy Davis Junior gegaan ben. Die traden samen op in Ahoy (met Liza Minelli)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goed he, komt door Brain, die begon met INXS en toen kwam ik die tegen. zucht zo mooi nog steeds
ik kan ook niet zonder en dat is een goede uitspraak en ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook, ik zou gek worden zonder muziek. Liever nog blind dan doof wat dat betreft.
ja je kan natuurlijk niet alles zien ook al woon je dichtbij want het kost nogal wat een kaartjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in Ahoy gezien. Wel makkelijk natuurlijk als je 800 meter van Ahoy woont. Toch heb ik ook een hoop gemist. Heb spijt dat ik niet naar Frank Sinatra en Sammy Davis Junior gegaan ben. Die traden samen op in Ahoy (met Liza Minelli)
toch heeft ie wel een beetje gelijkquote:
zullen nog wel maffen ofzo, of een social lifequote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Weinig vuurwerk hier vanavond. Waar is iedereen?
pff, social life, watjesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zullen nog wel maffen ofzo, of een social life
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik wou het niet zeggen maar nu lekker wel
![]()
mietjes zijn het![]()
maken wij het toch gezellig met zijn drietjes, komen er vast meer bij hoor![]()
quote:
laat de avond maar beginnen danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
2 wodka/bullits op. Ik voel weer wat leven.![]()
![]()
Al is het alleen al omdat grease langs komt , het zaterdag is en rolschaatsen.quote:
De La Soul ook goed manquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Al is het alleen al omdat grease langs komt , het zaterdag is en rolschaatsen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Al is het alleen al omdat grease langs komt , het zaterdag is en rolschaatsen.
je bent zelf een internetquote:
ook een social life denk ikquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is Mieks pyama party en Miek is er niet.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Er komt opeen een grote spin naar beneden aan een draadje 10 cm voor mijn neus.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Er komt opeen een grote spin naar beneden aan een draadje 10 cm voor mijn neus.
[ afbeelding ]
zal je altijd zien ja, irritant is dat dan en moet ik het ff opzoekenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
En ik kan geen storingsnummer van telfort vinden. Alleen klantenservice maar die is dicht
Misschien moet je op KPN zoeken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
En ik kan geen storingsnummer van telfort vinden. Alleen klantenservice maar die is dicht
Denken we hetzelfde oid?quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
Brain hoe is het met je spin, ben je al een beetje bijgekomen van de schrik![]()
niet vermoord, netjes hoor, doe ik meestal ook, pas nog een wesp geredquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik heb hem al naar buiten geëscorteerd.
hoezo dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien moet je op KPN zoeken.
kon het niet maar klinkt ook goedquote:
dochteronderneming,maardenkniet dat ze je bij de KPN kunnen helpen als het om specifieke telfot problemen gaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Telfort hoort toch bij KPN tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
kon het niet maar klinkt ook goed![]()
ik heb best wel een brede muziek smaak, zijn maar een aantal dingen waar ik niet tegen kan
het is meer achtergrond geluid voor mij, als ik denk dat er wat gebeurt ga ik ff luisteren of kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb me weer even bijgelezen over Utopia. Waarom volg ik het nog. Ik erger me alleen maar.
Dan moet ik even terugkijken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
soms zie ik liedjes voorbij komen dat ik toch ff denk, dubbele boodschap ofzo![]()
ook bij brain![]()
7 van de 10 nummers die ik post zijn gerelateerd aan de post waarop ik reageer(en dan moet je zelf maar uitzoeken op welke post ik reageer).quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
soms zie ik liedjes voorbij komen dat ik toch ff denk, dubbele boodschap ofzo![]()
ook bij brain![]()
juist en ik bedoel ook niet alleen op mijzelf maar vaak net zoals met de gifjes word er dan een gesprek gevoerd maar dan via muziek liedjes. ik reageer meestal ook met een soort gelijk muziekje of tekstquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
7 van de 10 nummers die ik post zijn gerelateerd aan de post waarop ik reageer(en dan moet je zelf maar uitzoeken op welke post ik reageer).
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mieks pyama party, wij zijn onschuldig over muziek aan het praten terwijl Miek ondertussen gesandwiched word door twee grote negers.
Ik ben niet zo subtiel. We posten bijna allemaal popmuziek, mannen die over vrouwen zingen. Mijn dubbele boodschappen zien er meestal zo uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja doe maar eens, soms best grappig
maar kan ook aan mij liggen he, ben soms een beetje para![]()
Zodra vrouwen over mannen zingen zijn ze of een slet, of frigide.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo subtiel. We posten bijna allemaal popmuziek, mannen die over vrouwen zingen. Mijn dubbele boodschappen zien er meestal zo uit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo subtiel. We posten bijna allemaal popmuziek, mannen die over vrouwen zingen. Mijn dubbele boodschappen zien er meestal zo uit.
[ afbeelding ]
ja kromme wereld is hetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra vrouwen over mannen zingen zijn ze of een slet, of frigide.
Heeft Joezi al gepost vandaag? Zijn TT en gifje daarbij zijn een beetje onheilspellendquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
zou het
en waar zijn joezi en isax, ook nog niet gezien, ja isax even maar joezi is spoorloos
en bacon, liesje weten we inmiddels, die heeft pech met internet
ik heb hem nog niet gezien en als je het zo bekijkt inderdaad, nou nee joh doe niet zo eng manquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heeft Joezi al gepost vandaag? Zijn TT en gifje daarbij zijn een beetje onheilspellend
das toch mooi juist danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel problemen mee,eilk.
Maar dat is toch voor het grootste gedeelte de schuld van vrouwen. Mannen hebben er een stuk minder moeite mee als vrouwen losbandig zijn.quote:
weet ik, mannen hebben er inderdaad vaak geen moeite mee maar zodra er andere vrouwen bij zijn dan word een vrouw die goed ligt bij mannen en dat hoeft niet eens sexueel te zijn, gelijk uitgemaakt voor slet en dergelijke. ik noem het maar kutnijd en snap dat nooit zo goed. maar ja dat ben ik danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar dat is toch voor het grootste gedeelte de schuld van vrouwen. Mannen hebben er een stuk minder moeite mee als vrouwen losbandig zijn.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weet ik, mannen hebben er inderdaad vaak geen moeite mee maar zodra er andere vrouwen bij zijn dan word een vrouw die goed ligt bij mannen en dat hoeft niet eens sexueel te zijn, gelijk uitgemaakt voor slet en dergelijke. ik noem het maar kutnijd en snap dat nooit zo goed. maar ja dat ben ik dan
Het wordt tijd voor een nieuwe seksuele revolutie. Laten wij voorop gaan in deze strijd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weet ik, mannen hebben er inderdaad vaak geen moeite mee maar zodra er andere vrouwen bij zijn dan word een vrouw die goed ligt bij mannen en dat hoeft niet eens sexueel te zijn, gelijk uitgemaakt voor slet en dergelijke. ik noem het maar kutnijd en snap dat nooit zo goed. maar ja dat ben ik dan
is denk ik mijn zyzel ding blughquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb alleen jij problemen of de hele wijk/stad?
niet op fok, kijk wel uit maar ik hou de heren niet tegen hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe seksuele revolutie. Laten wij voorop gaan in deze strijd.
Pics?![]()
quote:
ik ken hem uit mijn hoofdquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet op fok, kijk wel uit maar ik hou de heren niet tegen hoor![]()
Facebook is ook goed.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet op fok, kijk wel uit maar ik hou de heren niet tegen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |