hoeren zijn geweaun goed voor de maatschappij dusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dus omdat ie nog maagd was, moesten mensen dood
kloptquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoeren zijn geweaun goed voor de maatschappij dus
Het is een oplossing.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoeren zijn geweaun goed voor de maatschappij dus
die heb ik echt te vaak gehoord vroeger en vind hem nog steeds rete irritantquote:
geef het een kans, en als je het heel volwassen wilt hebben probeer dan grave of the fireflies, alhoewel niet van Miyazaki.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heel mooiik heb het hele filmpje gezien
toch kijk ik liever andere dingen
Nog eentje dan. Deze is met Bruce.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die heb ik echt te vaak gehoord vroeger en vind hem nog steeds rete irritant![]()
kan hem helaas wel meezingen maar dat heb je vaker met liedjes waar je mee dood gegooid word
fuckerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nog eentje dan. Deze is met Bruce.
ik wil het niet ik wil het nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geef het een kans, en als je het heel volwassen wilt hebben probeer dan grave of the fireflies, alhoewel niet van Miyazaki.
Jij vond Sin City vast een goede film. Jammer dat daar nooit een vervolg op is gekomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geef het een kans, en als je het heel volwassen wilt hebben probeer dan grave of the fireflies, alhoewel niet van Miyazaki.
Dan kijken we vanavond gewoon Monty python & the Quest for the holy grailquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wil het niet ik wil het niet![]()
ooit misschien
voorlopig is het nog erg rustig dus gooi er maar filmpjes in want ik heb alle tijdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kijken we vanavond gewoon Monty python & the Quest for the holy grail
ook wel grappig maar john cleese vind ik leukerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |