Weekend ziet er wel aardig uit ja. Maar als die controlelijn gelijk krijgt dan ga je het in de week daarop zwaar krijgenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aankomend weekend 25+, moet ook, want barbecue in Restelo
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Weekend ziet er wel aardig uit ja. Maar als die controlelijn gelijk krijgt dan ga je het in de week daarop zwaar krijgen
Hebben de mensen in Brabant en Noord-Limbrug de duikbrillen en snorkels klaarliggen?quote:
En zuurstofflessen.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hebben de mensen in Brabant en Noord-Limbrug de duikbrillen en snorkels klaarliggen?
quote:Temperatuur 22.2 C
Rel. luchtvochtigheid 59.0 %
Regen vandaag 0.0 mm
Windrichting E
Windsterkte 1.4 m/s
Gevoelstemperatuur 22.2 C
Druk 1014.7 ha/p
Voorspelling Showery. becoming less settled
Jouw nicknamequote:Op maandag 26 mei 2014 11:11 schreef blup het volgende:
Ik ben er klaar voor, ik hoop de straat verderop ook.. Die staat teminste 1x per jaar blank tot de knieen door hevige regen.. Riolering schijnt uit het jaar kruik te komen toen er de helft minder aan huizen stond.
[..]
Forcefield Breda is inmiddels wegbezuinigd?quote:
mooi moment nu om eens te bekijken hoe dat gaat daarquote:Op maandag 26 mei 2014 11:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Forcefield Breda is inmiddels wegbezuinigd?
Zal wel weer meevallen..quote:Op maandag 26 mei 2014 11:23 schreef Skillsy het volgende:
Gaat er echt zoveel regen vallen in Brabant ?? Of valt het acheraf weer mee?
we weten nu al dat het meevalt, de voorspellingen zijn gebaseerd op rollen met dobbelstenen. De waarschuwing van het knmi is er omdat ze zich vervelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:23 schreef Skillsy het volgende:
Gaat er echt zoveel regen vallen in Brabant ?? Of valt het acheraf weer mee?
heb zelfs een rubberbootje in de auto liggen. Wel nodig in Tilburg als ik die kaart geloofquote:Op maandag 26 mei 2014 11:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hebben de mensen in Brabant en Noord-Limbrug de duikbrillen en snorkels klaarliggen?
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |