quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:04 schreef HaagscheCourant het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen Lotte loopt af te zeiken, ze steelt, roddelt, liegt, zuipt, blowt, vreet de hele bende op, is lui en egoïstisch maar voor de rest vind ik het een hele leuke meid.
Dat dacht ik ook te horen, wat heeft ie op dan?quote:
Tegen Marije.quote:
Sowieso kies je voor de Alpha Male als er geen Beta, Gamma en Delta Males aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:06 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Volgens mij ziet ze 'alpha male' Emil meer zitten
Geen idee, hopelijk zuipt ie nu wel eindelijk omdat zijn worstelgala voorbij isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:07 schreef brabomiep het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook te horen, wat heeft ie op dan?
Hij hoeft natuurlijk niet meer te worstelen.quote:
Nee, ze liepen samen weg van het weiland.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:08 schreef Jibba het volgende:
[..]
Zat Joey daarbij? Ze zaten daarnet daar toch met Vanes, Lot, Marije en Joey?
En shemale Billy dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sowieso kies je voor de Alpha Male als er geen Beta, Gamma en Delta Males aanwezig zijn.![]()
En ordinair.quote:
Ik stem voorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:09 schreef Baconbus het volgende:
Lauw is echt kapot dom. Ik wil dat dit soort mensen vernietigd worden. Ze voegen niets toe.![]()
De pandaberen clubquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
COS 2500 komt eraan, iemand al een goede TT ?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gefeliciteerd en geniet ervan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:04 schreef HaagscheCourant het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen Lotte loopt af te zeiken, ze steelt, roddelt, liegt, zuipt, blowt, vreet de hele bende op, is lui en egoïstisch maar voor de rest vind ik het een hele leuke meid.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:10 schreef Jian het volgende:
Ik wil geen discussie waarin Labiela participeert, die kutstem, die domme klote lach, schop dat idiote wijf over het hek
LA
B
I
E
L
A
O
V
E
R
HE
T
H
E
K
WNF toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:11 schreef Baconbus het volgende:
Huh? WTF lult Isa nou weer? Ze snapt er geen kut van.![]()
![]()
![]()
2500 Over de helft ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat zeg ik toch...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:11 schreef Baconbus het volgende:
Huh? WTF lult Isa nou weer? Ze snapt er geen kut van.![]()
![]()
![]()
Die sluit toch altijd om 23:00 uur? Al weken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:00 schreef danilel het volgende:
volgens mij is er weer iets geweest met de uto chat.........die ligt er uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |