haha ja inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Typische eigenschap van een ADHDer hoor. Die kunnen zich prima vastbijten in exact 1 opdracht per keer.
Mocht ze van Huub-die-niet-ingrijpt niet meer drinken?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:57 schreef RobbieRonald het volgende:
Ja hoor, Lot gewoon aan de drank. Wat een draak ook.
Ze heeft inmiddels 1,5 kilo kaas en een paar zakken hamka's in haar pens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:58 schreef Baconbus het volgende:
Dikke Ranzige Lotte spreekt direct af dat alle kosten gedeeld worden. Want zij weet ook dat zij het meest heeft gehad als alles apart zou moeten gaan. Isa zegt gelijk ach die 30 cent, domme kut weet ook van niets. En oja, het is nog steeds teringsaai ..![]()
![]()
Dat denken niet alleen de aso's. Dat is (helaas) hoe het werkt in de wereld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:56 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Als je hard schreeuwt heb je meer gelijk, denken de aso's.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels 1,5 kilo kaas en een paar zakken hamka's in haar pens.
Ja was ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:58 schreef SabineeB het volgende:
Heeft iemand een filmpje van het gesprek van Lot en Emil? En van Joey die aan Laura dingen over Lot vraagt
das ter compencatie van der 2 kilo die ze kwijt was in 1 dagquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels 1,5 kilo kaas en een paar zakken hamka's in haar pens.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Mocht ze van Huub-die-niet-ingrijpt niet meer drinken?
Meer hoop ik..laat het meer zijn ..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dat denken niet alleen de aso's. Dat is (helaas) hoe het werkt in de wereld.
Utopia is daar weer een mooi voorbeeld van. Deze 'nieuwe' samenleving is net zo, of eigenlijk nog meer verrot dan de samenleving buiten.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Baconbus het volgende:
Vanflassa staat op en zegt dat ze gek wordt van de anderen.
Ga naar huis dan met je lelijke leugenachtige zuipende kreeftenkop.
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Mocht ze van Huub-die-niet-ingrijpt niet meer drinken?
ze wou toch ook op bed en niet naar het weiland?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Poolhond39 het volgende:
Nico ziet er uitgeblust uit.. ook al in de TV-uitzending van vanavond
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:01 schreef brabomiep het volgende:
Voor het zwembad van ruud, hij heeft er al een maar toch!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:01 schreef brabomiep het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet.. ik heb het overdag niet gevolgdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze toch ook op bed en niet naar het weiland?
het is ze wou, ik scheef het verkeerdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:02 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik heb het overdag niet gevolgd
Lot MOET Laura roepen als ze naar bed gaat. Als ze dat niet doet, nou dan!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:03 schreef markvanrinsum het volgende:
lotte gaat roken vlaura wil naar bed
Typisch Ruud, met die koe geeft ie het ook meteen op met het dagelijks vereiste wandelingetje als dat beest geen zin meer heeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:02 schreef rico80 het volgende:
Pff nog te lui om dat bad eerst goed op te pompen. En nou er een kuub water in zit erachter komen dat dat ding zo scheef als een hoer staat en niet meer recht te krijgen is. Tenzij je m leeg laat lopen.
Okay.. no problemquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
het is ze wou, ik scheef het verkeerd![]()
dat zei ze tegen lot oen die iedereen vroeg.
Het gaat straks om het filmpje dat ie leegloopt wanneer Ruud er jolig in duiktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:02 schreef rico80 het volgende:
Pff nog te lui om dat bad eerst goed op te pompen. En nou er een kuub water in zit erachter komen dat dat ding zo scheef als een hoer staat en niet meer recht te krijgen is. Tenzij je m leeg laat lopen.
he das billyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:01 schreef brabomiep het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:04 schreef HaagscheCourant het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen Lotte loopt af te zeiken, ze steelt, roddelt, liegt, zuipt, blowt, vreet de hele bende op, is lui en egoïstisch maar voor de rest vind ik het een hele leuke meid.
lau wil waarschijnlijk wat vingerwerk verrichtenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:04 schreef Jibba het volgende:
[..]
Lot MOET Laura roepen als ze naar bed gaat. Als ze dat niet doet, nou dan!!
twerken een aardbeving veroorzaken bedoel jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:02 schreef Baconbus het volgende:
Dikke Ranzige Lotte Muis gaat nog even twerken. Ondertussen is het nog steeds teringsaai..![]()
Volgens mij ziet ze 'alpha male' Emil meer zittenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Marij moet het aangeven aan Lot als ze Joey wil doen.
Even gemist. Zei Lot dat? En tegen wie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Marij moet het aangeven aan Lot als ze Joey wil doen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:04 schreef HaagscheCourant het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen Lotte loopt af te zeiken, ze steelt, roddelt, liegt, zuipt, blowt, vreet de hele bende op, is lui en egoïstisch maar voor de rest vind ik het een hele leuke meid.
Dat dacht ik ook te horen, wat heeft ie op dan?quote:
Tegen Marije.quote:
Sowieso kies je voor de Alpha Male als er geen Beta, Gamma en Delta Males aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:06 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Volgens mij ziet ze 'alpha male' Emil meer zitten
Geen idee, hopelijk zuipt ie nu wel eindelijk omdat zijn worstelgala voorbij isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:07 schreef brabomiep het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook te horen, wat heeft ie op dan?
Hij hoeft natuurlijk niet meer te worstelen.quote:
Nee, ze liepen samen weg van het weiland.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:08 schreef Jibba het volgende:
[..]
Zat Joey daarbij? Ze zaten daarnet daar toch met Vanes, Lot, Marije en Joey?
En shemale Billy dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sowieso kies je voor de Alpha Male als er geen Beta, Gamma en Delta Males aanwezig zijn.![]()
En ordinair.quote:
Ik stem voorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:09 schreef Baconbus het volgende:
Lauw is echt kapot dom. Ik wil dat dit soort mensen vernietigd worden. Ze voegen niets toe.![]()
De pandaberen clubquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
COS 2500 komt eraan, iemand al een goede TT ?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gefeliciteerd en geniet ervan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:04 schreef HaagscheCourant het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:10 schreef Jian het volgende:
Ik wil geen discussie waarin Labiela participeert, die kutstem, die domme klote lach, schop dat idiote wijf over het hek
LA
B
I
E
L
A
O
V
E
R
HE
T
H
E
K
WNF toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:11 schreef Baconbus het volgende:
Huh? WTF lult Isa nou weer? Ze snapt er geen kut van.![]()
![]()
![]()
2500 Over de helft ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat zeg ik toch...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:11 schreef Baconbus het volgende:
Huh? WTF lult Isa nou weer? Ze snapt er geen kut van.![]()
![]()
![]()
Die sluit toch altijd om 23:00 uur? Al weken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:00 schreef danilel het volgende:
volgens mij is er weer iets geweest met de uto chat.........die ligt er uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |