het is ze wou, ik scheef het verkeerdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:02 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik heb het overdag niet gevolgd
Lot MOET Laura roepen als ze naar bed gaat. Als ze dat niet doet, nou dan!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:03 schreef markvanrinsum het volgende:
lotte gaat roken vlaura wil naar bed
Typisch Ruud, met die koe geeft ie het ook meteen op met het dagelijks vereiste wandelingetje als dat beest geen zin meer heeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:02 schreef rico80 het volgende:
Pff nog te lui om dat bad eerst goed op te pompen. En nou er een kuub water in zit erachter komen dat dat ding zo scheef als een hoer staat en niet meer recht te krijgen is. Tenzij je m leeg laat lopen.
Okay.. no problemquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
het is ze wou, ik scheef het verkeerd![]()
dat zei ze tegen lot oen die iedereen vroeg.
Het gaat straks om het filmpje dat ie leegloopt wanneer Ruud er jolig in duiktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:02 schreef rico80 het volgende:
Pff nog te lui om dat bad eerst goed op te pompen. En nou er een kuub water in zit erachter komen dat dat ding zo scheef als een hoer staat en niet meer recht te krijgen is. Tenzij je m leeg laat lopen.
he das billyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:01 schreef brabomiep het volgende:
Voor het zwembad van ruud, hij heeft er al een maar toch!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:04 schreef HaagscheCourant het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen Lotte loopt af te zeiken, ze steelt, roddelt, liegt, zuipt, blowt, vreet de hele bende op, is lui en egoïstisch maar voor de rest vind ik het een hele leuke meid.
lau wil waarschijnlijk wat vingerwerk verrichtenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:04 schreef Jibba het volgende:
[..]
Lot MOET Laura roepen als ze naar bed gaat. Als ze dat niet doet, nou dan!!
twerken een aardbeving veroorzaken bedoel jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:02 schreef Baconbus het volgende:
Dikke Ranzige Lotte Muis gaat nog even twerken. Ondertussen is het nog steeds teringsaai..![]()
Volgens mij ziet ze 'alpha male' Emil meer zittenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Marij moet het aangeven aan Lot als ze Joey wil doen.
Even gemist. Zei Lot dat? En tegen wie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Marij moet het aangeven aan Lot als ze Joey wil doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |