haha ja inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Typische eigenschap van een ADHDer hoor. Die kunnen zich prima vastbijten in exact 1 opdracht per keer.
Mocht ze van Huub-die-niet-ingrijpt niet meer drinken?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:57 schreef RobbieRonald het volgende:
Ja hoor, Lot gewoon aan de drank. Wat een draak ook.
Ze heeft inmiddels 1,5 kilo kaas en een paar zakken hamka's in haar pens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:58 schreef Baconbus het volgende:
Dikke Ranzige Lotte spreekt direct af dat alle kosten gedeeld worden. Want zij weet ook dat zij het meest heeft gehad als alles apart zou moeten gaan. Isa zegt gelijk ach die 30 cent, domme kut weet ook van niets. En oja, het is nog steeds teringsaai ..![]()
![]()
Dat denken niet alleen de aso's. Dat is (helaas) hoe het werkt in de wereld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:56 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Als je hard schreeuwt heb je meer gelijk, denken de aso's.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels 1,5 kilo kaas en een paar zakken hamka's in haar pens.
Ja was ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:58 schreef SabineeB het volgende:
Heeft iemand een filmpje van het gesprek van Lot en Emil? En van Joey die aan Laura dingen over Lot vraagt
das ter compencatie van der 2 kilo die ze kwijt was in 1 dagquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels 1,5 kilo kaas en een paar zakken hamka's in haar pens.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Mocht ze van Huub-die-niet-ingrijpt niet meer drinken?
Meer hoop ik..laat het meer zijn ..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dat denken niet alleen de aso's. Dat is (helaas) hoe het werkt in de wereld.
Utopia is daar weer een mooi voorbeeld van. Deze 'nieuwe' samenleving is net zo, of eigenlijk nog meer verrot dan de samenleving buiten.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Baconbus het volgende:
Vanflassa staat op en zegt dat ze gek wordt van de anderen.
Ga naar huis dan met je lelijke leugenachtige zuipende kreeftenkop.
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Mocht ze van Huub-die-niet-ingrijpt niet meer drinken?
ze wou toch ook op bed en niet naar het weiland?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Poolhond39 het volgende:
Nico ziet er uitgeblust uit.. ook al in de TV-uitzending van vanavond
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:01 schreef brabomiep het volgende:
Voor het zwembad van ruud, hij heeft er al een maar toch!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:01 schreef brabomiep het volgende:
Voor het zwembad van ruud, hij heeft er al een maar toch!
[ afbeelding ]
Ik weet niet.. ik heb het overdag niet gevolgdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze toch ook op bed en niet naar het weiland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |