SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
en je zit nu niet thuis op je zolderkamertje?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is dat mijn telefoon thuis lag.
Bij ons ging het winkelwagentje tenonder bij 12 kratjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Er passen 22 kratjes bier in een winkelwagentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Noobsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij ons ging het winkelwagentje tenonder bij 12 kratjes.
Ik zou zo graag de zolderkamer willen. Maar een bed zou daar al door heen storten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je zit nu niet thuis op je zolderkamertje?
Karmeliet is echt goud inderdaad. Via een goede vriend van me kon ik er een tijdje goedkoop aankomen, elke maand een kratje voor een tientjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
KarmelietGoud is dat, kreeg ik laatst van een puike FOK!ker die hier helaas niet veel meer komt. Het heeft gesmaakt.
Dan moet je ook vragen of je even een container mag lenen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
nooit geprobeerd. wel 1 keer een hele pallet meegekregen van de supermarktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef KLTZK het volgende:
Ik heb nog nooit een krat bier gekocht.Zie je er jong uit? Dan kan ik bier kopen net na je verjaardag echt aanradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Menschen trollen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Lompehork de perfecte VIP gast op deze nachtbagger meetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef LompeHork het volgende:
FL_Freak heb ik nog steeds een diep respect voor, deze man wilde een Nachtbagger-meet bij hem thuis en dat werd het, verder was het echt dé perfecte gastheer en dwong hij respect af waar nodig
Die man weet. Tevens Nujabes.
Ik was niet dronkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lompehork de perfecte VIP gast op deze nachtbagger meet
Je weet toch dat ik je geen noob maar een regelrechte baas vind Horkjenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt mee, we hebben ook wel eens drie pallets besteld, dat komen ze gewoon gratis afleveren.
Niet echt, heb ook een vrij zware stem voor mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie je er jong uit? Dan kan ik bier kopen net na je verjaardag echt aanraden. Menschen trollen.
Die meetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef LompeHork het volgende:
FL_Freak heb ik nog steeds een diep respect voor, deze man wilde een Nachtbagger-meet bij hem thuis en dat werd het, verder was het echt dé perfecte gastheer en dwong hij respect af waar nodig
Die man weet. Tevens Nujabes.
We hadden te kortquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik je geen noob maar een regelrechte baas vind Horkjen.
Drie pallets bier klinkt wel lekker trouwens.
Wat moet je met 3 palletsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt mee, we hebben ook wel eens drie pallets besteld, dat komen ze gewoon gratis afleveren.
De vorige keer ook echt, wij komen binnen en het bier is al opquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We hadden te kort_______! echt kut was dat.
Ligt aan de streek, mensen worden biergeil van onze streek, serieusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De vorige keer ook echt, wij komen binnen en het bier is al op.
Waarom zuipen mensen zoveel bij jou man?
Ik spreek hem wel eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was echt tof
Alleen jammer dat ik P_Z nooit meer heb gezien/gesproken
Zegt ie tegen een Braboquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt aan de streek, mensen worden biergeil van onze streek, serieus
wp in de tuin kotsen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sommige dingen die gebeurde op de meet
Zag het op FB ja, doe 'm een keer de groeten, zou tof zijn als hij weer eens kwam postenquote:
Nee, van die kutpallets die geen statiegeld opleverenquote:
Ga weg met je Brabant, wij hebben het comazuipen uitgevondenquote:
Ja is goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zag het op FB ja, doe 'm een keer de groeten, zou tof zijn als hij weer eens kwam posten(onder een kloon ook prima)
sense, none you make..quote:
Omdat hij een schatje is jwz.quote:
quote:
Neh, gewoon weer laten ophalen, geven dan gewoon contant geld af wat betreft statiegeldquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vooral leuk toen je met je statiegeldbonnetje bij de kassa kwam zeker
Oh van die éénmalige wegwerp pallets jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, van die kutpallets die geen statiegeld opleveren
Ze waren wel groter
foei nijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Help ik wil wiet en mijn ouders zijn niet thuis. Hou me tegen.
Haal dan, mutsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
ga roken dan johquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon halen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb het, dat is het probleemquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had wel een pallet in m'n schuur staan trouwens, die hebben Mono, StefanHaan en ik een paar weken terug kapot getrapt en in de vuurkorf geduwd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh van die éénmalige wegwerp pallets jazwakke tyfusdingen
#tegenwoordigmanvandelogistiek
doe het niet danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het, dat is het probleem. Ik mag niet van mezelf tot het juni is
.
van mij mag jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
Haal heroïne danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
Eigenlijk geen slechte manier om er vanaf te komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had wel een pallet in m'n schuur staan trouwens, die hebben Mono, StefanHaan en ik een paar weken terug kapot getrapt en in de vuurkorf geduwd.
Heb ik hier herinnerings van of zie ik nu de bank die Mono sloopte met zijn dikke aars voor mequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had wel een pallet in m'n schuur staan trouwens, die hebben Mono, StefanHaan en ik een paar weken terug kapot getrapt en in de vuurkorf geduwd.
Zoiets als dit?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neh, gewoon weer laten ophalen, geven dan gewoon contant geld af wat betreft statiegeld
Maar ben ooit wel eens met een tracker een pallet komen afleveren, mensen worden geïrriteerd wel bij de flessenautomaat
Nee was prima, ook een bankje te grazen genomen die avondquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eigenlijk geen slechte manier om er vanaf te komen.
Dat bankje was daarvoor, die was ook vrij snel verbrand jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik hier herinnerings van of zie ik nu de bank die Mono sloopte met zijn dikke aars voor me?
Nee, wij doen het met kratten. Geen frisdrank ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zoiets als dit?
[ afbeelding ]Je zou er maar achter staan met 10 flessen
kankertjesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zoiets als dit?
[ afbeelding ]Je zou er maar achter staan met 10 flessen
Ok je hebt gelijk. Onschuldig gras mag.quote:
Ik ben blijkbaar te laat bij meets gekomen. Deze shit die ik heb gemist.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee was prima, ook een bankje te grazen genomen die avond
[..]
Dat bankje was daarvoor, die was ook vrij snel verbrand ja
hoe werkt dat eigenlijk? komen al die flessen in en grote bak en moet het dan met de hand gesorteerd worden?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kankertjesJe zal maar emballage staan
jij hebt ook geen ruggengraat hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk. Onschuldig gras mag.
Plattedakchillings gr gr kusje voor degenen die willen.
Ja, was een BBQ een paar weken terug, slechts een select groepje uitgenodigd om chaos te voorkomen. (eigenlijk gewoon mensen die we al jaren kennen en goede ervaringen mee hebben)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar te laat bij meets gekomen. Deze shit die ik heb gemist.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zelfde idee. Degene erachter mag nog even een paar rondjes gaan lopen voor die aan de beurt isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, wij doen het met kratten. Geen frisdrank ook
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, was een BBQ een paar weken terug, slechts een select groepje uitgenodigd om chaos te voorkomen. (eigenlijk gewoon mensen die we al jaren kennen en goede ervaringen mee hebben)
De flessen verdwijnen achter dat gat op een loopband. Die moeten vervolgens gesorteerd (als in de melkflessen van AH moeten apart) worden en in een grote zak op zo een kar komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe werkt dat eigenlijk? komen al die flessen in en grote bak en moet het dan met de hand gesorteerd worden?
Ik snap dat Freek niet mocht komen dan. Ik heb ook geen goede ervaringen met die jongen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, was een BBQ een paar weken terug, slechts een select groepje uitgenodigd om chaos te voorkomen. (eigenlijk gewoon mensen die we al jaren kennen en goede ervaringen mee hebben)
Petflessen gaan in een grote zak die in een cc-rolcontainer hangt (sommige filialen hebben een flessenband die dit automatisch kan. Anderen gooien het er met de hand in). bierflesjes moeten we sorteren in kratjes op bruin/groen in willekeurige kratjes en dan heiniken en grolsch nog apart in hun eigen kratjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe werkt dat eigenlijk? komen al die flessen in en grote bak en moet het dan met de hand gesorteerd worden?
Voel je niet buitengesloten broeder, in de zomer doe ik nog een mooie BBQ met meer gasten. U bent immer welkom jeweet!quote:
Het is dat je op m'n paal heb gekampeerd, maar anders.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dat Freek niet mocht komen dan. Ik heb ook geen goede ervaringen met die jongen.
en losse bierflesjes?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De flessen verdwijnen achter dat gat op een loopband. Die moeten vervolgens gesorteerd (als in de melkflessen van AH moeten apart) worden en in een grote zak op zo een kar komen.
Prma. Hopelijk een datum dat ik dan kan enzquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voel je niet buitengesloten broeder, in de zomer doe ik nog een mooie BBQ met meer gasten. U bent immer welkom jeweet!
Jawel. Zolang bruin maar niet bij groen komt. En Heiniken en Grolsch apart blijft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en losse bierflesjes?
want als ik flessen ga inleveren zitten er best veel verschillende speciaalbieren bij, die kun je toch niet samen ergens in gooien?
ligt eraan, er zijn niet zo heel veel verschillende soorten flesjes, stuk of 5 maar ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en losse bierflesjes?
want als ik flessen ga inleveren zitten er best veel verschillende speciaalbieren bij, die kun je toch niet samen ergens in gooien?
Die komen ook gescheiden in kratten terecht. We beschikken altijd over kratten om dat er in te donderen (ik durf niet te zeggen of we die kratten ook 'krijgen' dat weet d4v1d denk ik beter)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en losse bierflesjes?
ah oke.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Petflessen gaan in een grote zak die in een cc-rolcontainer hangt (sommige filialen hebben een flessenband die dit automatisch kan. Anderen gooien het er met de hand in). bierflesjes moeten we sorteren in kratjes op bruin/groen in willekeurige kratjes en dan heiniken en grolsch nog apart in hun eigen kratje
Ik doe een datum-prikkert rond die tijdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Prma. Hopelijk een datum dat ik dan kan enz
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ligt eraan, er zijn niet zo heel veel verschillende soorten flesjes, stuk of 5 maar ofzo
Die zwarte/bruine kratten die krijgen we wel binnen, daar zitten 6-packs flesjes in. Maar deze worden niet met krat en al verkocht. Die gaan terug het magazijn in om weer in te sorteren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die komen ook gescheiden in kratten terecht. We beschikken altijd over kratten om dat er in te donderen (ik durf niet te zeggen of we die kratten ook 'krijgen' dat weet d4v1d denk ik beter)
Aight. En dan gewoon de datum dat de meeste kunnen wss. Als je rekening met iedereen moet houden krijg je nooit een datumquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik doe een datum-prikkert rond die tijd
Oh chill weer wat geleerd. Als vrouw mocht ik nooit magazijn staan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die zwarte/bruine kratten die krijgen we wel binnen, daar zitten 6-packs flesjes in. Maar deze worden niet met krat en al verkocht. Die gaan terug het magazijn in om weer in te sorteren.
Als je heel veel lege kratjes hebt kan je deze allemaal weer terugsturen
Zeker ook niet op de bier en fris omdat dat zwaar werk isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh chill weer wat geleerd. Als vrouw mocht ik nooit magazijn staan.
Ja dat inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aight. En dan gewoon de datum dat de meeste kunnen wss. Als je rekening met iedereen moet houden krijg je nooit een datum
Nicequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad
Maar dat komt wel goed, is toch eind augustus ergens, eerst eens op vakantie in Italië
Kon je dat niet beter al op het moment dat je een leeg flesje hebt doen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:44 schreef gianni61 het volgende:
ik weet nog toen ik bij een restaurant werkte. elke dag na dienst nog flesjes sorteren
heb nooit in een supermarkt gewerkt, vandaar :quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh chill weer wat geleerd. Als vrouw mocht ik nooit magazijn staan.
Duidelijk geen horeca ervaringquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kon je dat niet beter al op het moment dat je een leeg flesje hebt doen?
Dat ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeker ook niet op de bier en fris omdat dat zwaar werk is
Dat maakt niet uit toch. Ik heb nooit in een restaurant/bar gewerkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb nooit in een supermarkt gewerkt, vandaar :
Ergens richting Florence, dus in het midden, dan kunnen we uitstapjes doen naar Rome, maar ook Venetië en een beetje in de natuur chillen enzoquote:
Dat zijn mijn zomer plannen ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ergens richting Florence, dus in het midden, dan kunnen we uitstapjes doen naar Rome, maar ook Venetië en een beetje in de natuur chillen enzo
Geniet ervan. Italie ben ik ook geweest en mooi landquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ergens richting Florence, dus in het midden, dan kunnen we uitstapjes doen naar Rome, maar ook Venetië en een beetje in de natuur chillen enzo
Ik had laatst last van m'n rug door vullen...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ook.Al had ik daar vaak genoeg geholpen, om vervolgens te zeuren dat het zwaar was zodat ik er niet vast hoefde komen te staan
nee, in het restaurant stonden 2 of 3 kratten voor lege flesjes in te doen. daar wer dus alles door elkaar in gegooid.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kon je dat niet beter al op het moment dat je een leeg flesje hebt doen?
Negers spreken mij niet aan, ik loop daar in een shirt met een hakenkruis, komt goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geniet ervan. Italie ben ik ook geweest en mooi landmet uitzonderinf van de 29492029 negert verkopers
afwas en keukenslaafquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ook.Al had ik daar vaak genoeg geholpen, om vervolgens te zeuren dat het zwaar was zodat ik er niet vast hoefde komen te staan
[..]
Dat maakt niet uit toch. Ik heb nooit in een restaurant/bar gewerkt.
Deze manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Negers spreken mij niet aan, ik loop daar in een shirt met een hakenkruis, komt goed.
Dat zal ze afschrikken broeder.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Negers spreken mij niet aan, ik loop daar in een shirt met een hakenkruis, komt goed.
how's life?quote:
Ik vond drogmetica ook niet altijd prettig. Kratten met shampoo zijn de zwaarste kratten die ik heb mogen tillen in mijn leven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had laatst last van m'n rug door vullen...
.. Ik stond op het pad met wcpapierOok wat wasmiddel, maar zo zwaar is dat nou ook weer niet.
Wel tof toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afwas en keukenslaaf
en jaren op een kwekerij rond gelopen
Vlees afdeling is best afdelingquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond drogmetica ook niet altijd prettig. Kratten met shampoo zijn de zwaarste kratten die ik heb mogen tillen in mijn leven.
[..]
Wel tof toch?Iedereen moest ergens beginnen
ja, bediening wilde ik niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond drogmetica ook niet altijd prettig. Kratten met shampoo zijn de zwaarste kratten die ik heb mogen tillen in mijn leven.
[..]
Wel tof toch?Iedereen moest ergens beginnen
Venetië ga ik 8 juni heenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ze proberen je te hosselenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:51 schreef Snowbells het volgende:
Ik krijg van die vakkenvullers continu tips hoe ik zo'n wand van 2 meter breed moet vullenze helpen ook telkens als ik er niet bij kan
hoe mini ben jij?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:51 schreef Snowbells het volgende:
Ik krijg van die vakkenvullers continu tips hoe ik zo'n wand van 2 meter breed moet vullenze helpen ook telkens als ik er niet bij kan
Ja dan moet je niet 23-cm fust gebruiken. Dat is zwaar en tegelijkertijd een grabbeltonquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik blijf daar een paar dagen. Dan naar Kroatië en ook naar Tsjechiëquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt me awesome, maar voor een dagje ofzo. Echt een week ofzo zou mij gaan vervelen denk ik.
Vet nice.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:51 schreef Snowbells het volgende:
Grill & Steakquote:
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bediening wilde ik niet.
keuken was relaxt.
werk op de kwekerij ook, al soms wel lichamelijk zwaar
Bij ons ook de 11 cm fust sinds een paar maanden. Grappig genoeg ook echt merkbaar verschil in onze hoeveelheid restanten. Wat een afnamequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dan moet je niet 23-cm fust gebruiken. Dat is zwaar en tegelijkertijd een grabbelton![]()
Hier hebben ze bedacht om nu met 11cm fust te werken. Werkt veel beterOok met zuivel.
Er past minder in, maar is beter voor je rug.
Tellen. Tellen. Tellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij ons ook de 11 cm fust sinds een paar maanden. Grappig genoeg ook echt merkbaar verschil in onze hoeveelheid restanten. Wat een afname
Ah, soort van roadtrip dus? Is ook tof.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik blijf daar een paar dagen. Dan naar Kroatië en ook naar Tsjechië
Ik deed altijd rund and varken, was mega chillquote:
what?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij ons ook de 11 cm fust sinds een paar maanden. Grappig genoeg ook echt merkbaar verschil in onze hoeveelheid restanten. Wat een afname
Nice. Ja maar wel gewoon met het vliegtuig haha.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, soort van roadtrip dus? Is ook tof.
Wij gaan gewoon een week naar Italië, maar op de heen-en terugreis willen we een stop maken in Zürich, Zwitserland is ook tof.
Ik ben niet gek van vliegen (als in: gevlogen worden, zelf vliegen is awesome). Dus wij doen het met de auto. Voor ons ook wel makkelijker omdat we Italië willen verkennen, anders moeten we een auto huren, dat is ook kouwe kak.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice. Ja maar wel gewoon met het vliegtuig haha.
Al eens geweest en zeker een aanrader, rauwe natuur en alles.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
Zwitserland wil ik ook wel weer een keer naar toe.
Dat is zeker belangrijkquote:
Fust is een gewone krat. Die heb je in verschillende hoogtes. 11 cm bijv,quote:
Ahw yes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zijn korte interlude tracks zijn trouwens chill.
oh, op die fietsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker belangrijk
[..]
Fust is een gewone krat. Die heb je in verschillende hoogtes. 11 cm bijv,
Eergisteren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
FL & RockNijntje wanneer gaan jullie daten?
junkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn kussen is altijd superzacht als ik (licht) stoned ben.
Nijn is mijn date al, FL krijgt haar niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
FL & RockNijntje wanneer gaan jullie daten?
grapje tochquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eergisteren.
Nee grapje. Wat is dit dan?
how sadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
Drie mensen lachende, onafhankelijk van elkaar, doch in een isolement.
moet je dit echt 10 uur kijken?quote:
oh you silly bunnyquote:
Nee? Zijn er mensen die dat echt doen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Had je ooit al die video's gezien van mensen die 10 uur lang kijken naar een 10 uur flimlpje?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee? Zijn er mensen die dat echt doen?link!
oh, valt best meequote:
Blijf dan ook van die kebab af.quote:
OH TIK HEM AAN IK OOK.quote:
Vooral die laatste zijn reactie op het einde.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Even kijken en de tijd skippendit moet fantastisch zijn.
op fok schijnbaar welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee joh. Behulpzaam zijn is niet meteen hosselen.
Ugh die stonden op de LAN op de beamerquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee joh. Behulpzaam zijn is niet meteen hosselen.
deed je dat wel eens dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan help ik voortaan niemand meer op FOK!
Tevens watchceptionquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik kijk naar iemand die naar 10 uur Nyan Cat kijkt. Ik voel mij overtroffen
Sletquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan help ik voortaan niemand meer op FOK!
Jawel.quote:
oh ja, alleen tegen mijquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel.Ik ben niet altijd gemeen
Dat heb ik al eens gezegd. Eigenlijk ben ik nooit opzettelijk gemeen :")
"Peed once around 5:17:15 into the iced tea bottle."quote:
Ik wilde bijna reageren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh ik noem geen namen maar o.a. Fl_freak doe ik het ook wel eens aan.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh ik noem geen namen maar o.a. Fl_freak doe ik het ook wel eens aan.
voor een vrouw danquote:
Het einde van die ene gastquote:
Mijn buitengewoon geweldige intergalactische intelligentie kan zonder, maar jij mag het doen bby :$quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen jou nog natuurlijk, al heb jij dat niet nodig
moest lachenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn buitengewoon geweldige intergalactische intelligentie kan zonder, maar jij mag het doen bby :$
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn buitengewoon geweldige intergalactische intelligentie kan zonder, maar jij mag het doen bby :$
Nu doe je het toch.quote:
quote:
En langere vrouwen dan?quote:[..]
voor een vrouw dan
Leg nu maar weer de pilletjes neer, schat :$quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al mijn joules per secondenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Achievement unlocked: van bed afgevallen door lachen om PewDiePie filmpjes.
Feest der herkenning welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
For real though?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
hoelang was typje ook alweer?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mannen onder de 1.75 neem ik sowieso niet serieus.
Inb4 huilende kaneelstokje
langer is dan misschien iets minder baasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu doe je het toch.
[..]
[..]
En langere vrouwen dan?
[..]
Leg nu maar weer de pilletjes neer, schat :$
PEWDDOESEVERYTHIIIINGquote:
Ja.quote:
Kleine gozert dan. Voel me nog best lang dan met mijn 1.79quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kort.. Ik denk 1.73/74? Maar in mijn geheugen leek het wel 1.45
Flips minder baas vindenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
langer is dan misschien iets minder baas
Jij bent schattig klein.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kleine gozert dan. Voel me nog best lang dan met mijn 1.79
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
PEWDDOESEVERYTHIIIING![]()
![]()
. Hahahahahha.
als ik had gezegd dat het baziger was, had je ook geklaagdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flips minder baas vindenniet haar 1.95 waarderen en liefhebben
Dat spel heb ikquote:
dat spel is zo geniaal!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat spel heb ik.
Door hem ontdekt hehe.
Dankjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
Zij zijn echt het knapste stel ooit trouwens.
Ik kende het langer al, maar waar heb je dat aangeschaft?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat spel heb ik.
Door hem ontdekt hehe.
Teleurstellendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
langer is dan misschien iets minder baas
Hahaha ahw. Ik zou het ook op 1.74 gokken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kort.. Ik denk 1.73/74? Maar in mijn geheugen leek het wel 1.45
Omgekeerd ook hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik reageer graag op jehad je nog een leuke gif kunnen vinden van het duo?
Genoeg vetjes/breedte om van te houden inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flips minder baas vindenniet haar 1.95 waarderen en liefhebben
Ik had het over PewDiePie en CutiePie.quote:
Wel in de breedte. Ik maakte geen grapje toen ik zei dat ik alle bloemen op een dekbed zou bedekkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik had gezegd dat het baziger was, had je ook geklaagd
en zo lang is flipsel heul nie
sorry, ik ben bang voor snowquote:
http://cardsagainsthumanity.com/ Originele en UK versie gedownload en vervolgens twee dagen lang gesneden. Yolo. Worth it.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kende het langer al, maar waar heb je dat aangeschaft?Ik zoek het al een paar jaar, maar gewoon niet in de EU te krijgen
blablablablaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel in de breedte. Ik maakte geen grapje toen ik zei dat ik alle bloemen op een dekbed zou bedekken
Heb ik ook gedaan op een verjaardag. Zo grofquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
http://cardsagainsthumanity.com/ Originele en UK versie gedownload en vervolgens twee dagen lang gesneden. Yolo. Worth it.
Heb er ook een foto van op Facebook staan volgens mij.
Ja maar das niet eeeeeeeeeecht, ik wil gewoon de eckte eckte kaarten, gesealed en alquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
http://cardsagainsthumanity.com/ Originele en UK versie gedownload en vervolgens twee dagen lang gesneden. Yolo. Worth it.
Ik lachte mijn ouders wakker terwijl ik met een mes in mijn hand zat (om het spel uit te snijden, maar toch, dat beeld moet raar geweest zijn).quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan op een verjaardag. Zo grofZo hard gelachen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lachte mijn ouders wakker terwijl ik met een mes in mijn hand zat (om het spel uit te snijden, maar toch, dat beeld moet raar geweest zijn).
Heb je ook de uitbreidingen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op karton uitgeprintquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja maar das niet eeeeeeeeeecht, ik wil gewoon de eckte eckte kaarten, gesealed en alik ga nog maar eens op zoek dan
Neh, ben een skere bijna-student.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Heb je ook de uitbreidingen?
Dan heb je de kaarten: "A big black cock" en "A bigger black cock"
Bazen combinaties XD
Alleen jij overkomt dit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lachte mijn ouders wakker terwijl ik met een mes in mijn hand zat (om het spel uit te snijden, maar toch, dat beeld moet raar geweest zijn).
Je kan ze piratenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op karton uitgeprint. Maar de echte zouden wel leuker zijn ja. Zijn ook een paar ondownloadbare.
[..]
Neh, ben een skere bijna-student.
Ik vond flesh eating bacteria en AIDS wel mooi.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:43 schreef LompeHork het volgende:
"Instead of coal Father Christmas now gives the bad children"
"Dead parents"
Yes, dat zijn de betere optiesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond flesh eating bacteria en AIDS wel mooi.
het is het wel waard, neem ze mee 6 juli!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De uitbreidingsversies?
Damn, heb hier al twee dagen over gedaan en moet de UK versie ook nog. En dan nog vier uitbreidingspacks. RIP linkerhand en rechtertricep.
[ afbeelding ]
Nubile slave boysquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond flesh eating bacteria en AIDS wel mooi.
Neh, dan ben ik bang dat ze kapot gaan of kwijtraken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het is het wel waard, neem ze mee 6 juli!
white people like the ubermenschquote:
Hehehe.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die rechtsonder is serieus het mooist
PewDiePiequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap niet hoe je het kunt haten.quote:
alles voor de fb likesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehehe.
Kreeg hier echt likes op van mensen die nooit wat van me liken. Ik moet vaker mijn diepe innerlijk showen.
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je het kunt haten.
Sowieso. En Pewds zelf ook.quote:
nijn is een beetje stoned?quote:
Was maar een halfje. Is wel uitgewerkt onderhand.quote:
beschaafdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was maar een halfje. Is wel uitgewerkt onderhand.
Geen tetten hier maar ik visualiseer ze wel evenquote:
\m/( . Y . )\m/quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Geen tetten hier maar ik visualiseer ze wel even|,,|
Hahaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
\m/( . Y . )\m/
Brute metaltetten voor jou.
oew, nijntettenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
\m/( . Y . )\m/
Brute metaltetten voor jou.
Voor mij! MINE MINE MINE! (ja en haar vriend/man natuurlijk).quote:
geen probleem, nijn is te jong voor mijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Voor mij! MINE MINE MINE! (ja en haar vriend/man natuurlijk).
Shit 1996?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen probleem, nijn is te jong voor mij
RIP Jeff Hanneman dit datquote:
begrijpelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |