SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
en je zit nu niet thuis op je zolderkamertje?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is dat mijn telefoon thuis lag.
Bij ons ging het winkelwagentje tenonder bij 12 kratjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Er passen 22 kratjes bier in een winkelwagentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Noobsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij ons ging het winkelwagentje tenonder bij 12 kratjes.
Ik zou zo graag de zolderkamer willen. Maar een bed zou daar al door heen storten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je zit nu niet thuis op je zolderkamertje?
Karmeliet is echt goud inderdaad. Via een goede vriend van me kon ik er een tijdje goedkoop aankomen, elke maand een kratje voor een tientjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
KarmelietGoud is dat, kreeg ik laatst van een puike FOK!ker die hier helaas niet veel meer komt. Het heeft gesmaakt.
Dan moet je ook vragen of je even een container mag lenen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
nooit geprobeerd. wel 1 keer een hele pallet meegekregen van de supermarktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef KLTZK het volgende:
Ik heb nog nooit een krat bier gekocht.Zie je er jong uit? Dan kan ik bier kopen net na je verjaardag echt aanradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Menschen trollen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Lompehork de perfecte VIP gast op deze nachtbagger meetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef LompeHork het volgende:
FL_Freak heb ik nog steeds een diep respect voor, deze man wilde een Nachtbagger-meet bij hem thuis en dat werd het, verder was het echt dé perfecte gastheer en dwong hij respect af waar nodig
Die man weet. Tevens Nujabes.
Ik was niet dronkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lompehork de perfecte VIP gast op deze nachtbagger meet
Je weet toch dat ik je geen noob maar een regelrechte baas vind Horkjenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt mee, we hebben ook wel eens drie pallets besteld, dat komen ze gewoon gratis afleveren.
Niet echt, heb ook een vrij zware stem voor mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie je er jong uit? Dan kan ik bier kopen net na je verjaardag echt aanraden. Menschen trollen.
Die meetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef LompeHork het volgende:
FL_Freak heb ik nog steeds een diep respect voor, deze man wilde een Nachtbagger-meet bij hem thuis en dat werd het, verder was het echt dé perfecte gastheer en dwong hij respect af waar nodig
Die man weet. Tevens Nujabes.
We hadden te kortquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik je geen noob maar een regelrechte baas vind Horkjen.
Drie pallets bier klinkt wel lekker trouwens.
Wat moet je met 3 palletsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt mee, we hebben ook wel eens drie pallets besteld, dat komen ze gewoon gratis afleveren.
De vorige keer ook echt, wij komen binnen en het bier is al opquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We hadden te kort_______! echt kut was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |