GC / Wat mankeert die Chinezen toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zullen ze ook doen, dat is namelijk het enige waar ze om geven.
Maar waarom heb jij liever de VS dan China als supermacht?
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
GC / Wat mankeert die Chinezen toch?
Nog argumenten nodig?.
Dit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, weten wij eigenlijk wel hoe sterk de VS is? Die bommenwerper kwam toch ook pas jaren later naar buiten terwijl dat ding al super lang rondvloog?
Correct.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Awsom het volgende:
Die luchtsuprematie kunnen wij Nederlanders in ieder geval niet regelen met onze 60 F16's tegen de 3361 gevechtsvliegtuigen en 158 zware bommenwerpers die de USA heeft.
Het vliegdekschip USS Nimitz heeft waarschijnlijk meer vliegtuigen bij zich dan de gehele Nederlandse luchtmacht
Wie zegt er dat het alleen Nederlandse vliegtuigen zullen zijn? Hoeveel sukhoi,s en mig,s zijn er wel niet in deze wereld.. En volgens mij hebben de chinezen ook aardig wat van die dingen..quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Awsom het volgende:
Die luchtsuprematie kunnen wij Nederlanders in ieder geval niet regelen met onze 60 F16's tegen de 3361 gevechtsvliegtuigen en 158 zware bommenwerpers die de USA heeft.
Het vliegdekschip USS Nimitz heeft waarschijnlijk meer vliegtuigen bij zich dan de gehele Nederlandse luchtmacht
Dus nu is het China, Rusland, de EU, Iran, N-K, en nog wat landen vs de VS of zo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:41 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Wie zegt er dat het alleen Nederlandse vliegtuigen zullen zijn? Hoeveel sukhoi,s en mig,s zijn er wel niet in deze wereld.. En volgens mij hebben de chinezen ook aardig wat van die dingen..
Nou dat niet zozeer maar er zijn nogal een hoop landen die de VS liever kwijt dan rijk zijn.. En dat lijkt het me dat in jet geval van een grote oorlog iedereen wel iets bijdraagtquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus nu is het China, Rusland, de EU, Iran, N-K, en nog wat landen vs de VS of zo?
De EU ook?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:36 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Nou dat niet zozeer maar er zijn nogal een hoop landen die de VS liever kwijt dan rijk zijn.. En dat lijkt het me dat in jet geval van een grote oorlog iedereen wel iets bijdraagt
Hmm de EU is bezig om zichzelf kapot te maken. Ik denk niet dat je daar middelen op economisch of militair gebied voor hoeft in te zetten. Als buitenlandse mogendheid met slechte bedoelingen jegens de EU. Dat heeft de EU intern al goed geregeld.quote:
En wat gaan die roestbakken aanrichten dan tegen de VS?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:41 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Wie zegt er dat het alleen Nederlandse vliegtuigen zullen zijn? Hoeveel sukhoi,s en mig,s zijn er wel niet in deze wereld.. En volgens mij hebben de chinezen ook aardig wat van die dingen..
De MIG29 heeft aardige vliegspecificaties. En de Chinezen hebben de nieuwste straaljager van de VS al nagebouwd. Of in elk geval voldoende data gestolen om dat te kunnen doen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En wat gaan die roestbakken aanrichten dan tegen de VS?
Nouja roestbakken.. Als je de discussie volgt over de jsf (wat een onding is) en de f22 is ook lang niet zo geweldig als dat er beweerd wordt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En wat gaan die roestbakken aanrichten dan tegen de VS?
Volgens experts is dat ding op die foto nooit in staat zelfde resultaten als een f22/35 ontwerp.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
De MIG29 heeft aardige vliegspecificaties. En de Chinezen hebben de nieuwste straaljager van de VS al nagebouwd. Of in elk geval voldoende data gestolen om dat te kunnen doen.
[ afbeelding ]
gawd, die film moet echt verboden worden en collectief verbrand.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:37 schreef nietzman het volgende:
En hoe denk je met de Wolverines om te gaan?
[ afbeelding ]
JIJ MOET WORDEN VERBODEN EN COLLECTIEF VERBRAND.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Pumatje het volgende:
gawd, die film moet echt verboden worden en collectief verbrand.
Ik denk niet dat een schuld van een land er toe doet als je dat gebied annexeert en besluit alles schoon te vegen en alle aanwezige natuurlijke rijkdommen uit de grond begint te trekken. Tenzij je zwaar hebt geleend aan Amerika, dan is het niet slim om dat land uit de voeding te schieten want dan verneuk je je eigen inkomsten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zou je de VS willen binnenvallen en veroveren? Om de schuldenberg?
Niemand heeft nog steeds ook maar een geldig argument weten te geven waarom de invasie niet zou lukken, mits zorgvuldig uitgestippeld en toegepast.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een schuld van een land er toe doet als je dat gebied annexeert en besluit alles schoon te vegen en alle aanwezige natuurlijke rijkdommen uit de grond begint te trekken. Tenzij je zwaar hebt geleend aan Amerika, dan is het niet slim om dat land uit de voeding te schieten want dan verneuk je je eigen inkomsten.
Een invasie als dit win je door superieure militaire macht en betere intel, in beide zijn de VS leidend.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:54 schreef persmaker het volgende:
[..]
Niemand heeft nog steeds ook maar een geldig argument weten te geven waarom de invasie niet zou lukken, mits zorgvuldig uitgestippeld en toegepast.
Dat kun je niet staven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een invasie als dit win je door superieure militaire macht en betere intel, in beide zijn de VS leidend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |