dat is helaas het grote probleem in China..quote:Op woensdag 9 april 2014 02:08 schreef DrDentz het volgende:
Omdat als je dat kind gaat helpen jij op mag draaien voor alle kosten..
Het is eerder iets van de laatste tijd dat dieren niet zo behandeld worden. Eerst komt welvaart dan zullen dierenrechten vanzelf volgen, zoals dat hier ook zo gegaan is.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:53 schreef Robuustheid het volgende:
Ik vond het eerder verbazend dat er na dat busje nog een vrachtwagen aankomt. Die hint naar dat kleuter, gaat ze niet opzij, dan maar ook overheen. Want ze blijft daar toch liggen.
Ik kan met mijn verstand niet bij, dat die dieren niet eerst afgemaakt worden voordat ze levend gevild worden.
Precies, eerst afmaken, en daarna pas levend villen!quote:Op woensdag 9 april 2014 01:53 schreef Robuustheid het volgende:
Ik vond het eerder verbazend dat er na dat busje nog een vrachtwagen aankomt. Die hint naar dat kleuter, gaat ze niet opzij, dan maar ook overheen. Want ze blijft daar toch liggen.
Ik kan met mijn verstand niet bij, dat die dieren niet eerst afgemaakt worden voordat ze levend gevild worden.
Scherp.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Precies, eerst afmaken, en daarna pas levend villen!
Japan met walvisvangst?quote:Op woensdag 9 april 2014 10:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is eerder iets van de laatste tijd dat dieren niet zo behandeld worden. Eerst komt welvaart dan zullen dierenrechten vanzelf volgen, zoals dat hier ook zo gegaan is.
Dat is juist een voorbeeld van hoe het wel moet. Dieren die leven in de vrije natuur, waarvan er een aantal voor consumptie gebruikt worden.quote:
Dit dus. Zolang je zelf vlees eet ben je zelf ook medeoorzaker van dierenmishandeling. Je ziet het alleen niet persoonlijk dus dan kan je het minder schelen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:57 schreef BlaZ het volgende:
Het is toch wel selectie verontwaardiging als je dit vergelijkt met de leefomstandigheden van kippen in vleesproductiefabrieken.
Wij hebben zelf pas de walvisvangst in de jaren 70 afgeschaft.quote:
Ja typjes VVD volkjequote:Op woensdag 9 april 2014 01:47 schreef Robuustheid het volgende:
[ afbeelding ]
Om nog maar te zwijgen over talloze filmpjes op internet, waarin ze dieren bruut misbruiken. Niet dat wij, Westerlingen nou onschuldig zijn, maar de dieren lijden daar onnodig veel leed dan nodig zou moeten zijn. Doet mij denken aan dit filmpje:
Een kind ligt op straat, en dan besluiten de vele trucks dan maar eroverheen te rijden. Ik vraag mij af wat die Chinezen bezielt. Nogmaals, ik wil hiermee niet suggereren dat wij, de Westerlingen zo verheven zijn. Verre van dat... Maar die Chinezen,... ik krijg de bibbers van. Zo'n emotieloos volk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |