thanksquote:
bofferdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef Inodder het volgende:
En toch hebben sommigen van ons een social life.... Helaas voor jullie...
En ehh heb vanmiddag even stiekem een tukje gedaan..
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef Inodder het volgende:
mijn manneke was een succes. ik zelf? denk het niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe ging het vandaag, je moest je maquette laten zien?
ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef Inodder het volgende:
wel goed gegaan dus, mooi zoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef isax het volgende:
[..]
mijn manneke was een succes. ik zelf? denk het niet.
ze vonden mijn portfolio en alles de shizzle
maar tijdens het gesprek was ik super nerveus
ik heb hier en daar gebluft
Hier kan je nog wat van leren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef isax het volgende:
[..]
weekje of 2.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wel goed gegaan dus, mooi zo![]()
en wanneer hoor je weer wat van ze
Wanneer hoor je het definitief?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef isax het volgende:
[..]
positief blijvenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:04 schreef isax het volgende:
[..]
weekje of 2.
denk niet dat ik het word maar dan zien we weer verder.
je moet dan ook geen caviaar eten als je nog nooit een toastje hebt gegeten he?
geloof het nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Liefhebbers van Curb your Enthusiasm hier?
De schrijver van Seinfeld speelt de hoofdrol (Larry Davids). Als je Seinfeld goed vind, vind je dit ook wel goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ikke niet nee
acteurs ken ik weer wel uit andere series
ik zat het te lezen op imdbquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De schrijver van Seinfeld speelt de hoofdrol (Larry Davids). Als je Seinfeld goed vind, vind je dit ook wel goed.
Je vriendje hoeft dus niet snel beter te wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bofferd![]()
momenteel is dit mijn social life
en zou ook even niet anders willen![]()
en nog 1 die heeft liggen maffen
ja die welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je vriendje hoeft dus niet snel beter te wordenAardig van je
Dit is wel een grappig stukje. Larry nodigt een oudere Jood uit, voor een diner, die WWII overleefd heeft en vertelt dat er nog een survivor is. Die Jood denkt aan een andere concentratiekampoverlever maar het gaat om een survivor van het programma "survivor".quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zat het te lezen op imdb
misschien ga ik die nog wel een keer kijken dan
lekker marathonetje van maken
nooit echt begrepen... Maar heb ook nooit een hele aflevering gezien. De flarden die ik wel eens opgevangen heb trokken me niet iigquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Liefhebbers van Curb your Enthusiasm hier?
Ik genoot ervan. Er zitten ook hele goede bijrollen in net zoals bij Seinfeld. Als je Seinfeld goed vond moet je dit echt een keer de kans geven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
nooit echt begrepen... Maar heb ook nooit een hele aflevering gezien. De flarden die ik wel eens opgevangen heb trokken me niet iig
Ik kijk Survivor altijd en dit stukje is wel heel grappig ja, in mijn ogen danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit is wel een grappig stukje. Larry nodigt een oudere Jood uit, voor een diner, die WWII overleefd heeft en vertelt dat er nog een survivor is. Die Jood denkt aan een andere concentratiekampoverlever maar het gaat om een survivor van het programma "survivor".
Oh ok, je bent een man nu op fok, knopje profiel boveninquote:
Waar haal jij die opeens vandaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok, je bent een man nu op fok, knopje profiel bovenin
Gekeken, maar nee... Het doet het hem totaal niet voor mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit is wel een grappig stukje. Larry nodigt een oudere Jood uit, voor een diner, die WWII overleefd heeft en vertelt dat er nog een survivor is. Die Jood denkt aan een andere concentratiekampoverlever maar het gaat om een survivor van het programma "survivor".
uit de COSquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar haal jij die opeens vandaan?
beschuitje aardbeiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik brood met aardbeien. Het lekkerste en simpelste wat er is.
Waarom komen niet eens op de SC? Heb je ook een tienerdochter?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja die wel
pffff en laten we daar maar niet over beginnen grrrr![]()
maar daarom heen niet
heb hier trouwens bijna iedere dag 3 tieners rondlopen en daar wordt je niet altijd vrolijk van
Aha kroten, daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:28 schreef isax het volgende:
[..]
beschuitje aardbei![]()
mijn eten is ook simpel
weet niet eens of het echt tsjechisch is. wel oostblok in ieder geval.
gij pakt aardappelen en die kookt u, snijd in blokjes. gooit er gesneden bied bij en wat zilveruitjes
gooi wat azijn er over en wat mayonaise.
klaar. eigenlijk moet er veel meer in maar ik ben een luie tak.
hihiihihih jammer he soury, jij dacht al aan vers mannenvleesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok, je bent een man nu op fok, knopje profiel bovenin
heb ik ze verboden, dit is mijn gebiedquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom komen die eens niet op de SC? Heb je ook een tienerdochter?
aaah niet zo jaloers milfje van mequote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb ik ze verboden, dit is mijn gebied![]()
en ja vuile viezerik, ga maar weer terug naar de COS daar was weer jong vlees voor je
COSquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar haal jij die opeens vandaan?
Jij laat je daar wegjagen, we beschermen je heus wel hoor.. En deze maand is de SC van jou.. Volgende maand wordt ik weer de KONING!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik heb wel gelijk
beetje heel de tijd heen en weer kletsen tussen de SC en COS
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze iemand quote die hier nog geeneens gepost heeft.
Wij gingen toch ook de eerste posts van mensen quoten. Deze kwam uit de COS.. want volgens sommige moet je in de COS niet op elkaar reageren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze iemand quote die hier nog geeneens gepost heeft.
ja klopt ik heb me weg laten jagen maar ik vind het wel gezellig hier hoor dus zie het maar terug te krijgen over een maandquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij laat je daar wegjagen, we beschermen je heus wel hoor.. En deze maand is de SC van jou.. Volgende maand wordt ik weer de KONING!
zoekse en eetsequote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:35 schreef Inodder het volgende:
Ik ga ook ff snel op zoek naar wat simpel voer
wij zijn voorbijquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom komen niet eens op de SC? Heb je ook een tienerdochter?
en dat is nou net wat ik juist wel doe, op andere reagerenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij gingen toch ook de eerste posts van mensen quoten. Deze kwam uit de COS.. want volgens sommige moet je in de COS niet op elkaar reageren.
Ik doe dat ook en dat mag ook gewoonquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en dat is nou net wat ik juist wel doe, op andere reageren![]()
kan er niets aan doen, wil dat niemand zich genegeerd voelt
maar kwam er inderdaad achter dat het daar soms vervelend overkwam
en ook daarom zit ik hier nu liever
nope ze plaatst die opmerking bewust hier en niet in de COS.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]het was gewoon een foutje van Soury, alleen zijn we het van haar niet zo gewend, meestal zijn het nieuwe die ff verdwalen
jij eerstquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was maar een grapje, post je pic dan maar eens
ikke niet want dan moest ik ook wat vermelden over wat er op de stream gebeurdequote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij gingen toch ook de eerste posts van mensen quoten. Deze kwam uit de COS.. want volgens sommige moet je in de COS niet op elkaar reageren.
oh das waar ja ze quote uit een andere, heb ik vanmiddag ook nog gedaan dus dat klopt, dat gaat niet per ongeluk. dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
nope ze plaatst die opmerking bewust hier en niet in de COS.
Je quote niet iemand perongeluk naar een ander topic
reageren is prima! hoe moet je anders een discussie voerenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en dat is nou net wat ik juist wel doe, op andere reageren![]()
kan er niets aan doen, wil dat niemand zich genegeerd voelt
maar kwam er inderdaad achter dat het daar soms vervelend overkwam
en ook daarom zit ik hier nu liever
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol volgens jij mag je in de COS niet vertellen wat er op streams te zien is toch
ik weet hetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
reageren is prima! hoe moet je anders een discussie voeren![]()
Maar wel Ontopic!
baas van eigen buik, schatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vrouwen gaan voor, ik wil niet onbeleefd zijn! Ik ben een romanticus, kus
hier wel jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Iedereen moet het los laten, iedereen is welkom!
haar opmerking was offtopic in de COS en die haalt ze dus volkomen terecht en bewust naar hier... Wat valt er niet te snappen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh das waar ja ze quote uit een andere, heb ik vanmiddag ook nog gedaan dus dat klopt, dat gaat niet per ongeluk. dan weet ik het ook niet meer
eerst even boodschappen doen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:43 schreef isax het volgende:
[..]
baas van eigen buik, schat![]()
ik sta er op dat jij eerst gaat
waaromquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:44 schreef isax het volgende:
misschien moeten we maar eens gaan flyeren in de cos.
LAAT HET LOS INODDER!!! LAAT HET!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
haar opmerking was offtopic in de COS en die haalt ze dus volkomen terecht en bewust naar hier... Wat valt er niet te snappen?
In de COS ook. Houden jullie dan nooit op met dat gezeik? Het begint een verschrikkelijk lange baard te krijgen.quote:
ik wachtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
eerst even boodschappen doen! [ afbeelding ]
jaha dat snap ik welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
haar opmerking was offtopic in de COS en die haalt ze dus volkomen terecht en bewust naar hier... Wat valt er niet te snappen?
neem het toch niet zo serieus Disanaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
In de COS ook. Houden jullie dan nooit op met dat gezeik? Het begint een verschrikkelijk lange baard te krijgen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
In de COS ook. Houden jullie dan nooit op met dat gezeik? Het begint een verschrikkelijk lange baard te krijgen.
Welneequote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
denk dat ik maar even niets meer zeg
zullen vast een hoop mensen blij van worden
Kijk daar gaan we weer. Niemand belet je om te posten, hier noch in de COS. Ik ben dat gezeik wel zat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
ik begin die discussie niet volgens mijquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WelneeMaar elke keer die discussie over wat je waar moet posten wordt zo saaaaai
Travestieten die hun baard niet afscheren zijn überhaupt niet stiekem opwindend om naar te kijkenquote:
Maar dat is niet wat ons beloofd werdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:51 schreef isax het volgende:
[..]
in utopia hebben ze dan ook heel veel wetten en regels
Hij is er wel een eind mee gekomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Travestieten die hun baard niet afscheren zijn überhaupt niet stiekem opwindend om naar te kijken
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Travestieten die hun baard niet afscheren zijn überhaupt niet stiekem opwindend om naar te kijken
spelen de hormonen weer op?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
Welnee, is geen aanval.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
wat mij ook opvalt is dat ik het vaak met de mannen eens ben
en bijna altijd wordt aangevallen door vrouwen
en ja ik zie inderdaad sommige dingen als een aanval omdat mijn bericht er dan word bijgehaald
zou het niet doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat ons beloofd werd
Ik zit er trouwens serieus aan te denken om weer streams te nemen.
Wij houden van je hoor Chocotje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
wat mij ook opvalt is dat ik het vaak met de mannen eens ben
en bijna altijd wordt aangevallen door vrouwen
en ja ik zie inderdaad sommige dingen als een aanval omdat mijn bericht er dan word bijgehaald
Het Eurovisiesongfestval winnen,waar de grootste doelgroep zich eerder zit af te rukken met de gedachte dat ze je strakke kontje te grazen nemen, zekerquote:
Ja, de laatste dagen is het wel erg saai he, maar er zijn ook periodes dat ik het weer erg leuk vind wat ik lees in de COS en streamverslagen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:54 schreef isax het volgende:
[..]
zou het niet doen
word nepper met de dag.
van jou en disane zie ik het ook niet als aanvalquote:
Denk je echt dat het zo erg is? Ik hoop toch dat het nog steeds een beetje om de muziek gaat. En Conchita zelf was ermee in haar nopjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het Eurovisiesongfestval winnen,waar de grootste doelgroep zich eerder zit af te rukken met de gedachte dat ze je strakke kontje te grazen nemen, zeker
Als het om de muziek zou gaan was het ESF 15 jaar geleden al afgeschaft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je echt dat het zo erg is? Ik hoop toch dat het nog steeds een beetje om de muziek gaat. En Conchita zelf was ermee in haar nopjes.
Dat mag je nog geeneens muziek noemen, zo triest is het.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je echt dat het zo erg is? Ik hoop toch dat het nog steeds een beetje om de muziek gaat. En Conchita zelf was ermee in haar nopjes.
ja jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wij houden van je hoor Chocotje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het om de muziek zou gaan was het ESF 15 jaar geleden al afgeschaft.
Jullie hebben gelijk, ik bedoelde eigenlijk de competitie. Alhoewel ik onze inzending helemaal niet zo slecht vond.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat mag je nog geeneens muziek noemen, zo triest is het.
voorprogamma van gaga in europaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het Eurovisiesongfestval winnen,waar de grootste doelgroep zich eerder zit af te rukken met de gedachte dat ze je strakke kontje te grazen nemen, zeker
oh die inzending had ook gewonnen als er geen bebaarde jurk meedeed, maar dan nog was er weinig beters te beleven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk, ik bedoelde eigenlijk de competitie. Alhoewel ik onze inzending helemaal niet zo slecht vond.
Opgelostquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
van jou en disane zie ik het ook niet als aanval
Ik vond het niet eens mooi gezongenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
commercieel succes terwijl de muziek om te huilen is, net als gaga.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
voorprogamma van gaga in europa
ik hou alleen niet van gaga...
Het is elk jaar weer voornamelijk een hoop geschreeuw. Net als in The Voice, men is gek op uithalen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh die inzending had ook gewonnen als er geen bebaarde jurk meedeed, maar dan nog was er weinig beters te beleven.
Dat liedje van Oostenrijk, ik vond de stem niet mooiquote:
Oké het was niet reuzespannend, maar ik vond het ook wel aardig vergeleken bij al die andere bagger.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het Nederlandse liedje was wel aardig. De stemmen klonken mooi bij elkaar.
Oh, ik dacht dat ik de enige was die Conchita's stem niet mooi vond.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat liedje van Oostenrijk, ik vond de stem niet mooi
Ons liedje vond ik juist wel mooi, dat ingetogene
Niet dus, ik denk dat ik het liedje uit de verf was gekomen als het door iemand anders was gezongen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik de enige was die Conchita's stem niet mooi vond.
Al die hersenloze volgers van Gaga, een verlies voor de mensheid.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nah,maar ik vind zn reviews altijd tof
En dan was het ook niet overschaduwd door zijn opvallende verschijning.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet dus, ik denk dat ik het liedje uit de verf was gekomen als het door iemand anders was gezongen.
Ja, is zeker mooi.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit vind ik een mooi liedje waar de stemmen samensmelten.
heel mooiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit vind ik een mooi liedje waar de stemmen samensmelten.
karmaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef Joezi het volgende:
waarom gaat iedereen om 5 voor 10 boodschappen doen?
groot gelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hier stan ze al klaar om om 5 voor iedereen de toegang te weigeren
Uhuu, dan glijdt Jackie ook van zo'n schuin gebouw af, als ik Rotterdammer was kon ik zeggen welke.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh is dat die film die gedeeltelijk in Rotterdam is opgenomen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Uhuu, dan glijdt Jackie ook van zo'n schuin gebouw af, als ik Rotterdammer was kon ik zeggen welke.
dan kan je beter de streams aan gooien want ze zijn aan het discuserenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:49 schreef Inodder het volgende:
Maar ehh... Is het de moeite waard de sv te lezen? Is er nog wat gebeurd in utopia deze week? (Ben tot afgelopen zondag bij)
wat is de remedie? Meer pijpen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:48 schreef isax het volgende:
ik was dus aan het googele
http://www.wikihow.com/Lose-Weight-from-Your-Cheeks
dit kan toch niet echt zijn
Ik vind er ook niks aan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die ja. Maar eigenlijk vind ik Jackie Chan wel een asshole.
wtf is het danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:48 schreef isax het volgende:
ik was dus aan het googele
http://www.wikihow.com/Lose-Weight-from-Your-Cheeks
dit kan toch niet echt zijn
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan kan je beter de streams aan gooien want ze zijn aan het discuseren
is waarschijnlijk wijzerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:54 schreef Inodder het volgende:
[..]ik lees wel een keer een samenvatting
Pijpen maar niet slikken dus...quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Praat niet zo smerig tegen mijn meisje ja
Maar verder niets noemenswaardigs passiert dus deze week?quote:
ik weet het niet meer, geloof het niet, gewoon het gebruikelijkequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar verder niets noemenswaardigs passiert dus deze week?
Tijdje geleden begon ik een Topic waar mensen de fillmpjes konden waarderen vanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar verder niets noemenswaardigs passiert dus deze week?
Sorry my Bad!quote:
geen viese rotzooiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Sorry my Bad!Je bedoelt dat je alles wel netjes doorslikt? Ook prima...
Het is mij om het even....
Inb4 Inodder slikt
ik heb ook al eens vraagtekens gesteld bij al die filmpjes.... Filmpjes van een half uur waarin niets gebeurdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tijdje geleden begon ik een Topic waar mensen de fillmpjes konden waarderen van![]()
![]()
![]()
![]()
tot
![]()
![]()
![]()
![]()
. Maar ze waren niet erg enthousiast. Dat vond ik wel jammer want dan kan je alleen de goeie filmpjes eruit pikken.
ik lurk nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
waarom LURK jij de COS.. Wij zouden niet aan lurken doen!!!
lol je leest toch mee daar, doe gewoon mee dan en niet stiekem lurken! LURKEN mag sowieso niet!quote:
Ja dat is wel jammer want ik ga steeds minder van die filmpjes bekijken. Vooral tijdens evenementen staan er zo veel filmpjes dat je er een dagtaak aan heb om ze te bekijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik heb ook al eens vraagtekens gesteld bij al die filmpjes.... Filmpjes van een half uur waarin niets gebeurd![]()
Het lijkt wel eens zo te zijn van: Ik heb het opgenomen, nu zal ik het posten ook...
Heb als eens verzocht de reden van posten er bij te zetten. Maar dat gebeurd niet. Waarschijnlijk omdat het pure bagger is en ze het zelf niet weten....
jij kan ook hier komenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je leest toch mee daar, doe gewoon mee dan en niet stiekem lurken! LURKEN mag sowieso niet!
doe alles maarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor, achter, boven, onder, wat je wilt schatje.
Ik heb Isa verdedigt toen iedereen tegen haar was. Maar ik had het fout. Het is een stomme kut.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef isax het volgende:
ik schrik steeds als isa word genoemt op de streams
Je praat poepquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je leest toch mee daar, doe gewoon mee dan en niet stiekem lurken! LURKEN mag sowieso niet!
precies!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer want ik ga steeds minder van die filmpjes bekijken. Vooral tijdens evenementen staan er zo veel filmpjes dat je er een dagtaak aan heb om ze te bekijken.
rustig maarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef isax het volgende:
ik schrik steeds als isa word genoemt op de streams
quote:
ik ook... Filmpje of serie kijken?quote:
da's dan weer wel een erg goed plan natuurlijk!quote:
echt waar, dat is cool manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Wel leuk. Een paar weken geleden zat mijn zus naar een serie te kijken en werd haar vriendin opeens genoemd. Had ze helemaal enthousiast een opname gemaakt van de tv met haar ipad en naar haar vriendin toegestuurd.
[ afbeelding ]
Dat is dan ook gelijk het enige wat echt 'geek' is aan TBBT.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Wel leuk. Een paar weken geleden zat mijn zus naar een serie te kijken en werd haar vriendin opeens genoemd. Had ze helemaal enthousiast een opname gemaakt van de tv met haar ipad en naar haar vriendin toegestuurd.
[ afbeelding ]
hebben we hem weer, je kan het ook negeren die lachzakkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is dan ook gelijk het enige wat echt 'geek' is aan TBBT.
Ik ben altijd blij dat ze me vertellen wanneer ik moet lachen, zou het bijna vergeten ..![]()
Ik vind er ook niks aan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is dan ook gelijk het enige wat echt 'geek' is aan TBBT.
Ik ben altijd blij dat ze me vertellen wanneer ik moet lachen, zou het bijna vergeten ..![]()
nee die vond ik ook irritantquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Net zoals the 70s show. Dat vind ik ook irritant.
Dat is nu juist het punt. Je kunt het niet negeren. Het is te aanwezig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hebben we hem weer, je kan het ook negeren die lachzakken
ik snapquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is nu juist het punt. Je kunt het niet negeren. Het is te aanwezig.
Ik hoef niet een heel publiek te horen lachen om te weten dat iets grappig is.
En als ik een bandje hoor lachen, krijg ik automatisch het idee dat het niet grappig is.
Bovendien zijn al die mensen die je tijdens alle uitzendingen hoort, al decennia's lang dood.
Maar stoor je niet aan mij, geniet van de seksueel getinte grapjes, want slimme grappen hebben ze niet.
Bij Workaholics lig ik helemaal dubbel. Maar ik heb best rare humor, dus veroordeel me er niet op.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik snap
gelukkig zijn er genoeg comedy's zonder lach zakken tegenwoordig![]()
wat vind jij dan een goede comedy?
Wel een nieuwe track dan? Ik luister nu de hele tijd deze.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nehh, ik heb er de kracht niet meer voor, wat een saaiheid, ik heb net die stream uitgepleurd, klaar
pulp fictionquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nog geen idee eigenlijk... Heb nog wel van alles staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] take your pick
Fuck, Tit, Shit! Dat is Bron!.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TBBTquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
ik veroordeel niemand, ieder zijn ding tochquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bij Workaholics lig ik helemaal dubbel. Maar ik heb best rare humor, dus veroordeel me er niet op.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik veroordeel niemand, ieder zijn ding toch![]()
we mogen al lang blij zijn dat er zoveel verschillende dingen zijn dat iedereen wel iets leuk vind
ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
lol die is vet he, die cover van Green Day was baggerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wel een nieuwe track dan? Ik luister nu de hele tijd deze.![]()
daarmee snap ik je vorige post nog steeds niet...quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
De top users van de 2500 COSSEN! Allemaal bedankt!![]()
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[COS]We hebben beeld." van 28-12-2013 t/m 23-05-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 18163 PoezeligDing
002 17939 Urb
003 16621 Burner82
004 15222 Baconbus
005 14011 Dotteke
006 13917 Voxs
007 13191 Pearlbitch
008 12199 sjampoeh
009 11700 oma-Nijn
010 11321 renevanlaarenbij de ene op 1 bij de andere op 100SPOILER: en de restOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond het wel grappig en wilde dit graag even delen![]()
dat is al zolangquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:47 schreef isax het volgende:
ik krijg allemaal merkloze medicatie van de apotheek
nieuwe trend?
volgens mij ging het om games of throne ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
daarmee snap ik je vorige post nog steeds niet...
lijpe shit.quote:
wat is hier de top 100?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bij de ene op 1 bij de andere op 100
ik vond het wel grappig en wilde dit graag even delen
haha ja zag het.. Mooi gedaan!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bij de ene op 1 bij de andere op 100
ik vond het wel grappig en wilde dit graag even delen
Ik zat gisteren met iemand te praten over series. Toen had hij het over een serie en opeens bedacht ik me dat ik het eerste seizoen ervan een paar jaar geleden gezien had. Die had ik toen in de videotheek gehuurd en vond hem wel goed. Maar nou ben ik de naam weer vergeten. Ik kan me nog herinneren: aanleggen spoorrails, een brute voorman, slaven geloof ik, in de VS ongeveer 150 jaar geleden. Weet jij de titel?quote:
O wacht... Bron is Thor ofzo?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij ging het om games of throne ofzo
pillen zijn vies jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:49 schreef isax het volgende:
[..]
lijpe shit.
zolang ik maar niet de merkloze versie krijg van een pil want die krijg ik zelfs niet weg![]()
zooooo vies.
Jij. Liet net een afbeelding zien. Daar stond Bronn op.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
daarmee snap ik je vorige post nog steeds niet...
heb ik wel eens gepost toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:50 schreef isax het volgende:
[..]
wat is hier de top 100?
posten hier echt geen 100
was geen top 100 maar ik bleek wel op 1 te staanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:50 schreef isax het volgende:
[..]
wat is hier de top 100?
posten hier echt geen 100
deze maand he!! ho ho!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was geen top 100 maar ik bleek wel op 1 te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |