De pers citeert enkel kleine stukjes, en brouwen er zelf een verhaaltje van.. het is allemaal dezelfde persco waar ze naar hebben gekeken/geluisterd, en daar is het vrij duidelijk wat ie bedoeld... en hoe hij het zegt..quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:52 schreef Halcon het volgende:
Nou... Het komt door falend beleid volgens Nico: http://www.parool.nl/paro(...)titieel-beleid.dhtml
Nou.. kom eens met de bron waar ie zegt wat jij in je vorige post roept?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke argumenten heb je. Gevalletje pot-ketel-pikzwart.
Die persconferentie en het gesprek bij RTL Late Night.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou.. kom eens met de bron waar ie zegt wat jij in je vorige post roept?
Je bedoeld wat je horen wil uit de persco of rtl late night...quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die persconferentie en het gesprek bij RTL Late Night.
Nee, wat er wordt gezegd door hem. Vrij duidelijk allemaal. Denk dat jij eerder hoort wat je wil horen of doet alsof je gek bent.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je bedoeld wat je horen wil uit de persco of rtl late night...
Wat ie zegt is iets anders.. als je het hele verhaal hoort..
Wat er word gezegd is heel duidelijk... de enige schuldigen zijn de schutters...quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, wat er wordt gezegd door hem. Vrij duidelijk allemaal. Denk dat jij eerder hoort wat je wil horen of doet alsof je gek bent.
En dat Martha dood is door dat beleid.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat er word gezegd is heel duidelijk... de enige schuldigen zijn de schutters...
Daarna komt hij met het verhaal over dat de overheid keihard faalt in alle liquidaties..
en dat klopt als een bus...
Dus het is tijd voor de overheid om zich achter het oor te krabben op welke manier het steeds opnieuw misgaat... en dat wil de overheid niet weten...
En jij ook niet blijkbaar..
Martha is ook dood door dat beleid... en velen met hem... alleen is het OM daar niet schuldig aan..quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dat Martha dood is door dat beleid.
Martha is geliquideerd omdat hij zich begeeft in een wereldje waar velen hun pensioen niet halen en zelf ook mensen tegen zich in het harnas joeg.
Het OM eist passende straffen en het hof kent straffen toe. Daar heeft Martha het zelf naar gemaakt. Hij koos voor een loopbaan als crimineel, hij overtrad de wet, hij maakte ruzie met andere criminelen, hij ripte andere criminelen, hij was ook niet vies van geweld, hij wilde niet meehelpen aan bescherming en hij onttrok zich al eens aan een hechtenis.
Ik denk niet dat ik met zo'n staat van dienst ver weg zou durven gaan.. voor je het weet eindig je als Rommy..quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:15 schreef Halcon het volgende:
Het OM is ook niet perfect, maar als Martha tomatenplukker was geworden, was hij niet in deze situatie terecht gekomen.
Martha wilde niet meewerken aan de dreigingsanalyse. Dan houdt het op. De komende 40 jaar een paar agenten voor zijn voordeur is immers geen optie.
In zijn positie zou ik zelf gewoon vertrokken zijn. Panama of Dominica of zo. Best lekker. Martha leek me geen type die hier blijft alleen vanwege die voorwaarden. Wederom zijn keuze dus.
Rommy had feiten gepleegd op basis waarvan hij in de VS veroordeeld kon worden en ging naar Spanje. Je moet dan wel naar een ander soort land reizen. Heeft nadelen, maar dat je dat moet, is een rechtstreeks gevolg van een bepaalde levenswijze. Rommy leeft overigens nog.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik met zo'n staat van dienst ver weg zou durven gaan.. voor je het weet eindig je als Rommy..
Dat is ook de reden ik niet zo leef als Martha en de rest...
Al is een grote diamantroof als in Brussel wel verleidelijk...Je moet daarna wel moven.. en nooit meer terugkomen...
Dat ie niet wou meewerken is natuurlijk vrij simpel.. die info word direct het milieu in gelekt met alle (wel of niet terechte) gevolgen van dien.. niet enkel voor Martha..
Kijk bijv hoe het met Peter Petersen ging... dat had niet gehoeven..
Yep, maar da's vast niet voor niets dat veel mensen hem dood wilden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik denk niet dat het veel had uitgemaakt als hij bescherming zou krijgen, tenzij hij zou verhuizen naar het buitenland met andere identiteit was hij denk zoiezo kansloos. Teveel mensen wilden hem dood. Nico heeft niks te zeiken, en al helemaal niet omdat Gwenette gewoon een zware crimineel was.
Klaas bruinsma dan ?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De echte grote jongens worden niet overhoop geschoten.
Dus toen wel een goede rede ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:16 schreef Globali het volgende:
[..]
werd doodgeschoten. In een geheel andere tijd met een erg goed reden.
Maar wel een van de grootste in nederland ooit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ging teveel opvallen en neus vullen.
Nee, tegelijk kwamen er meer die nooit zo bekend zijn geworden en zaakjes beter voor elkaar hadden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Maar wel een van de grootste in nederland ooit.
Nou dan zal hij wel gehyped zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, tegelijk kwamen er meer die nooit zo bekend zijn geworden en zaakjes beter voor elkaar hadden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |