quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:33 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Dennis dat zwembad vol met beton giet
Dennis wilde zelf ook een zwembad...quote:
vdEnde produkties zijn al hard bezig met de uitvoering op Broadway ...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:31 schreef GekkePoes het volgende:
Ron met zijn musical, ik had nooit gedacht dat iemand er zo keihard serieus mee bezig kon zijn.
Zondag wordt er volgens mij nog een gebracht voor 80 euro.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is dat over een dubbele uitgave die Ruud zegt gedaan te hebben? Heeft hij twee zwembaden besteld?
Dat is toch een trampoline?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:35 schreef bamby het volgende:
[..]
Zondag wordt er volgens mij nog een gebracht voor 80 euro.
Nog eentje en het is net de tuin van Dennisquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:35 schreef bamby het volgende:
[..]
Zondag wordt er volgens mij nog een gebracht voor 80 euro.
De ultieme wraak!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef rico80 het volgende:
[..]![]()
Dat zou echt een meesterzet zijn. En dan 2,50 in het beton drukken.
Water in t zwembad is toch ook gewoon betaald door de groep.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef Blueheeler het volgende:
Wat is Ruud weer verschrikkelijk irritant bezig met zijn dagkaartjes en centraal.
Wanneer gaat die jongen er eindelijk eens uit.
Zal ook wel weer een wens zijn van zijn dode broer... daar hangt hij toch alles aan op..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind Ron een toffe peer maar die musical...
Yeah, in beginsel dacht ik ook, goh leuk. Maar et gaat em niet worden, en zo leuk is het in deze setting nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
ja alleen denk wel als iedereen er iets van maakt het wel een leuke stream avond kan worden de musical.... en dan de afterparty zuipen omdat het geslaagd was kan nie wachtenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Grapjes als "des al niet te plus..." kan ik zeker niet waarderen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:37 schreef theDC het volgende:
[..]
Yeah, in beginsel dacht ik ook, goh leuk. Maar et gaat em niet worden, en zo leuk is het in deze setting niet
welkom bij de club ......quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Iemand zei het hierboven al: het is de Ruud en Billy Show. Dat vind ik ook. En het begint me ontzettend te storen.
Ik sluit mezelf ook aan bij de club en hoop zo dat Ruud weg gestemd gaat worden. Hopen mag toch.quote:
Utopia wordt vanaf volgende week omgedoopt in RuudBillia.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Iemand zei het hierboven al: het is de Ruud en Billy Show. Dat vind ik ook. En het begint me ontzettend te storen.
ja dat doen we al 5 maanden hopen maar werkt niet echtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Ik sluit mezelf ook aan bij de club en hoop zo dat Ruud weg gestemd gaat worden. Hopen mag toch.
Hihihiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Utopia wordt vanaf volgende week omgedoopt in RuudBillia.
of ruud en billy want die hebben geen geld voor etenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef Urb het volgende:
Crackers van Nico zijn gestolen
Joey zegt "Charlotte, die vind crackers heel lekker."
was et maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Blueheeler het volgende:
Het is vanaf het begin eigenlijk al de Ruud show, Billy is altijd in de buurt van Ruud en daarom ook steeds in beeld.
Ruud er uit en probleem is over.
Niets is wat het lijkt.... zegt keesje ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Urb het volgende:
Lot ontkent glashard dat ze die crackers gestolen heeft.
die kunnen ze makkelijk manipuleren!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik krijg er een enorme knoop van in mijn maag. Zo'n man zo serieus bezig met zoiets..... Het is te naief kinderlijk en daardoor echt te aandoenlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zeg net, zit die Utopiafan er weer te eten. Die Haagse van dat filmpje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze vent hebben we toch al veel vaker gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |