SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIk doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Echt wat een raar mens die Nico, net zegt Rienk nog dat hij ruzie gaat maken met haar moeder over de manier waarop zij over hem schrijft.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy zuigt nu alle lucht weer uit het bad. Het is een reflex, ze kan niet anders.
Echt niet.quote:
Nee, wel GOOR tabletjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:52 schreef marjan64 het volgende:
hebben ze ook chloortabletten voor dat zwembad?
Watjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:52 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Echt niet.
Wij hebben hier ook zo'n grote en die heeft met een hittegolf jaren geleden weken in de zon gestaan, maar zonder warm water erbij verkramp je compleet.
Chloortabletten zijn ook wel verstandig ja.
Dacht er daar komt een giga zwembad aan, is het een kinderbadje waar je niet eens in kan zwemmen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
En terwijl er al water in dat kinderbadje loopt, zit die doorgesnoven kop nog op te blazen.
Blaast Dennis ook mee?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
En terwijl er al water in dat kinderbadje loopt, zit die doorgesnoven kop nog op te blazen.
Nee, Ruud zat toch ook aan de coke?quote:
dit is gewoon een veredeld kinderbadje! Triest, maar ja je krijgt wat je verdiend! Rotzooi!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:52 schreef marjan64 het volgende:
hebben ze ook chloortabletten voor dat zwembad?
Nee joh dat kon ie toch niet betalenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, Ruud zat toch ook aan de coke?
Is best lekker als het 30 graden is hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:54 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
dit is gewoon een veredeld kinderbadje! Triest, maar ja je krijgt wat je verdiend! Rotzooi!
Zo dan, en het mag allemaal?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud en Billy staan ¤200,- in de min.
Hij verkocht toch 50 uur in de week telefoons? Zijn collega verkocht er evenveel in 10 uur.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Och Jee, Rienk wil Nicolien voor de sex. Mijn hemel, dit is erg.
Right ... Ik heb er even serieus over moeten nadenken, maar kan me eigenlijk met geen van allen identificeren of iets genuanceerder voel ik linkjes met bepaalde persoonlijkheidskenmerken die verdeeld liggen in de groep.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:33 schreef theDC het volgende:
[..]
Met wie zou je je kunnen identificeren van hunnie? Dennis?
En wie zou je btw nu zelf nomineren?
Verspilde moeite ben ik bangquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:57 schreef theDC het volgende:
Pfff, wat een gedoe zeg. Vertoont de relatie tussen Ruud en Billy net wat scheurtjes, hebben we alweer een setje...
What to do, what to do...
Kunnen we Bas Haring er niet in zetten?
Zo leven zij normaal ook, vermoed ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef Soury het volgende:
Billy en Ruud staan 200 euro in de min, dat lachen ze weg
Rienk is engquote:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is het toch een mong... euh schuimpje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is net áán en hij begint erover. Lijkt me duidelijk dus.
Ja, wel met je eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:58 schreef Urb het volgende:
Vind Nico ook wel een cockteaser aan de andere kant.
Nico klinkt als een lama met astma.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:58 schreef Urb het volgende:
Vind Nico ook wel een cockteaser aan de andere kant.
Dat vertelden ze net.quote:
Dat vertelden ze zelf, sjesus zeg leesquote:
Hij heeft zijn neusschot er uit gesnoven, heeft hij zelf zitten vertellen+de nodige andere drug,s.quote:
gaat hier ook gebeuren! Het is niet waterpas!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:59 schreef Marenda het volgende:
Dat is een klote zwembad,hadden wij ook vorig jaar.Bleek dat de grond echt gelijk moet zijn,bij ons kreeg hij de vorm van een kano
Het stond godverdomme een paar posts terugquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:02 schreef Odaiba het volgende:
We gaan neuken of we maken het uit xD Duidelijk.
Wat een debiel die Rienk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:02 schreef Dotteke het volgende:
"JE maakt het of je breekt het, er is hier geen middenweg", zegt Rienk
Nico spoort gewoon weg niet echt niet
Klinkt als Billy en Ruud.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Stel, stel dat Nicolien toestemt, dan is het hek van de dam. Want dan wil ie elke dag. Want anders maakt ie het gewoon weer uit. Toch?
De kracht van het water ging bij ons 1 kant op,waardeloos ding.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:01 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
gaat hier ook gebeuren! Het is niet waterpas!
Ja en Nico nog erger of niet, dat ze er steeds weer in trapt, dat geloof je toch niet.quote:
Lol.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:03 schreef Marenda het volgende:
[..]
De kracht van het water ging bij ons 1 kant op,waardeloos ding.
Tja, of Nico.quote:
Je zou maar gevoelens hebben, dan pik je een hoopquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en Nico nog erger of niet, dat ze er steeds weer in trapt, dat geloof je toch niet.
Ja, zolang die bril roze blijft dan welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou maar gevoelens hebben, dan pik je een hoop
volgens mij is het ook niet eens een zodiac, dit is echt een veredeld kinderbad! Maar dan een ramp!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:03 schreef Marenda het volgende:
[..]
De kracht van het water ging bij ons 1 kant op,waardeloos ding.
Dat ze niet gewoon zegt dat ze geen sex wil met die landloper.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Nicolien wil geen sex op TV.
Nu groot dilemma.
Geen idee, het is ook niet bij te houden wie wat waar aan uitgeeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is dat over een dubbele uitgave die Ruud zegt gedaan te hebben? Heeft hij twee zwembaden besteld?
Die 200 honderd in de min neem ik aanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, het is ook niet bij te houden wie wat waar aan uitgeeft.
Iedereen doet maar.
En "Ruud blaast zichzelf op" zou helemaal een feestje zijn!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:07 schreef Toverheks het volgende:
TT was mooier geweest als er stond * Ruud blaast Utopia op*
Ze wil geen seks dus houdt ze de boot af denk ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:07 schreef Odaiba het volgende:
Ik vind Nicoline zo koud overkomen tijdens intieme momenten. Wat Rienk doet is too much, maar Nicoline mag wel wat meer meedoen. Of zie ik dat verkeerd?
Yeah inderdaad, die poll/thread over het identificeren met 1 persoon gaat er niet komen, want niemand kan dat. En de combinaties zijn redelijk ingewikkeld maar wel interessant, maar daarom meer een onderwerp voor een buurman/buurman discussie dan voor een centraaldiscussie (thread voor compleet forum).quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:57 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Right ... Ik heb er even serieus over moeten nadenken, maar kan me eigenlijk met geen van allen identificeren of iets genuanceerder voel ik linkjes met bepaalde persoonlijkheidskenmerken die verdeeld liggen in de groep.
Ik zou Billy, zonder twijfel, nomineren. Zodat niemand zich meer hoeft bezig te houden met Billy-drama. Om dezelfde reden heb ik ook Andrea graag zien gaan. Duurde even, maar mijn wens werd verhoord. Nu Billy. Daarna Vanessa en Isabella in willekeurige volgorde. Daarna ook Ruud en zo kan ik er nog wel een paar missen.
Wie er van mij mogen blijven: Nicoline, Dennis, Rienk, Ron, Laura. Misschien ben ik nog iemand vergeten die ik nu zo snel niet kan bedenken.
Hij dacht dat zijn bestelling niet door was gegaan of zoiets. Toch is het zwembad gekomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is dat over een dubbele uitgave die Ruud zegt gedaan te hebben? Heeft hij twee zwembaden besteld?
Dit ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil geen seks dus houdt ze de boot af denk ik
Ik mag hopen dat dat het is, want anders valt de sex wel erg tegen als dat er ooit van komt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil geen seks dus houdt ze de boot af denk ik
Elke avond strijd tussen hen: wel of geen sex op TVquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is weer aan tussen Rienk en Nicoline.
Dat zal de komende tijd weer een hoop streamvervuiling gaan opleveren.
HOUZEE!
Als Dennis dan nog een derde zwembad bestelt met drijvende lichtgevende kikkers, voelt hij zich weer helemaal thuis.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij dacht dat zijn bestelling niet door was gegaan of zoiets. Toch is het zwembad gekomen.
Miracles do happen in Utopia.
Volgens mij kan zij alleen maar passie geven aan de zaadjes en der earthship, dan gaan haar ogen stralen. Als ze met Rienk praat zijn der ogen holquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat het is, want anders valt de sex wel erg tegen als dat er ooit van komt.
Kunnen ze ook vragen hoe hij dan water wil pakken,dat is van hun allemaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Dotteke het volgende:
Ruud wil centraal om regels voor het zwembad op te stellen ha ha ha
Hey hey heeeey, kalm aan. Ik vraag alleen of het echt is gehoord, of dat et een interpretatie was. Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd, maar dan hoef je me niet persoonlijk aan te vallen!quote:
Ik denk dat ik niet spoor...........quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is weer aan tussen Rienk en Nicoline.
Dat zal de komende tijd weer een hoop streamvervuiling gaan opleveren.
HOUZEE!
die tobbe!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Dotteke het volgende:
Ruud wil centraal om regels voor het zwembad op te stellen ha ha ha
We zullen weer een hoop leuke streams gaan missen omdat die twee weer gepromoot moeten worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Elke avond strijd tussen hen: wel of geen sex op TV
Ik had geholpen, ff wat gatjes erin prikken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Dat zwembad is binnen de kortste keren naar de kloten.
Best knap eigenlijk, dat je het als klaploper voor elkaar krijgt om zonder vaste lasten en zonder bankrekening toch voor elkaar krijgt om rood te staan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoop dat de koe er in schijtquote:
Oh jakkes, ik zie het. Brr.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:11 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet spoor...........
Word altijd een beetje misselijk als ik naar intiem gedoe van Rienk en Nico kijk.![]()
Kan me niet voorstellen, dat men dat graag ziet?
(Over R en B praat ik niet meer, dat is voorbij ranzig)
Ik zou er af en toe met een priem of nagelschaartje langs lopen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Dat zwembad is binnen de kortste keren naar de kloten.
Allebei buiten de poort zetten, dan is die saaie verhaallijn ook weer verleden tijd. Dat is nou mijn Utopia!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:12 schreef aimbotguru het volgende:
Dit is tenenkrommend, hoe naïef kan een mens (Nico) zijn....
Rienk staat in de plus hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Best knap eigenlijk, dat je het als klaploper voor elkaar krijgt om zonder vaste lasten en zonder bankrekening toch voor elkaar krijgt om rood te staan.
Dit dus!!!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:14 schreef aimbotguru het volgende:
Nou Nico,als beloning met de zwerver neuken,voor het onrecht...voor het verdriet van Rienk...
Huub wel. Die verdedigt zijn kutzwervertje hier met hand en tand.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Word altijd een beetje misselijk als ik naar intiem gedoe van Rienk en Nico kijk.
Kan me niet voorstellen, dat men dat graag ziet?
Waar bemoeit die opgepompte galbak zich altijd mee?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef Flow3r het volgende:
Emil vraagt aan Nico en Rienk : dus het is weer aan?
Ja, zegt Rienk, ' we zijn er nog over in discussie zegt Nico![]()
[ afbeelding ]
Samen met een 750 cc motor die hij frontaal in het earthship boort.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Dennis dan nog een derde zwembad bestelt met drijvende lichtgevende kikkers, voelt hij zich weer helemaal thuis.
Ik blijf hem wel het aardigste persoon vindenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar bemoeit die opgepompte galbak zich altijd mee?
Net bij de uitzending ook, alsof hij overal van op de hoogte MOET zijn, want hij wist ergens iets niet van en dan vond hij niet leuk.
Laat hem zelf eens uit de kast komen met z'n nare trekjes. Ook als hij praat dat hij altijd even zijn anabole spieren moet laten zien.![]()
![]()
dat is duur hoor heb dezelfde met pomp voor 45 euroquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:15 schreef Urb het volgende:
Marije vroeg of er chloor-tabletten bijzaten.
Ruud "Neu, asociaal he?"![]()
Dat ding kostte 100 euro
Aardescheep!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Samen met een 750 cc motor die hij frontaal in het earthship boort.
In de uitzending viel het net idd erg op. Hij heeft een zintuig(achter) voor mensen met moeilijkheden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar bemoeit die opgepompte galbak zich altijd mee?
Net bij de uitzending ook, alsof hij overal van op de hoogte MOET zijn, want hij wist ergens iets niet van en dan vond hij niet leuk.
Laat hem zelf eens uit de kast komen met z'n nare trekjes. Ook als hij praat dat hij altijd even zijn anabole spieren moet laten zien.![]()
![]()
Die indruk krijg ik ook. Dit gaat eng worden. Hij trekt álles uit de kast om haar te overreden sex met hem te hebben. Dit is gewoon eng.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:17 schreef aimbotguru het volgende:
Rienk is Nico aan het hersenspoelen, ernstiger kan haast niet ...
Topquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Dennis dan nog een derde zwembad bestelt met drijvende lichtgevende kikkers, voelt hij zich weer helemaal thuis.
de stijve waarheid dusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:17 schreef marsan het volgende:
De ware wijsheid volgens Rienk? Volgens mij heeft hij gewoon een stijve.
Het zijn ook een stelletje sukkels ook daar.quote:
De harde waarheidquote:
Daar hoef je niet aan te twijfelen hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:17 schreef marsan het volgende:
De ware wijsheid volgens Rienk? Volgens mij heeft hij gewoon een stijve.
Die is straks al lek, hoop ikquote:
Sorry dat ging over Ruudwin en zijn vlooienbaal. Ik liep wat achter in de COS.quote:
Lekker laten trekken hoop dat ze hem gelijk kapot trekken (ofbeniknuteerg)quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:20 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Let op als hij lek is krijgen ze gewoon nieuwe van febo
Met 160 per uur. Zelfs de traumahelicopter kan hem niet bijhouden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Samen met een 750 cc motor die hij frontaal in het earthship boort.
Ze zijn allebei niet helemaal goed bij hun hoofd. Dat is wel duidelijk ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:20 schreef Blueheeler het volgende:
Ik kan dus serieus echt niet naar die streams met Rienk en Nico kijken. Ik word er misselijk van.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker laten trekken hoop dat ze hem gelijk kapot trekken (ofbeniknuteerg)
Ze doet het zelf hoor Boca,quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou Nicolien, het is duidelijk hé: je bent in álles verplicht aan Rienk om met hem naar bed te gaan. Je kunt er niet onderuit. Het is onvermijdelijk. Je zult wel moeten. Aldus Rienk.
![]()
![]()
wie staat daar wel met beide benen nog in de realiteit.......quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet helemaal goed bij hun hoofd. Dat is wel duidelijk ja.
Schijten is veel mooier en dan net als het bad vol isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
Ik lach me kapot als een koe een keer plast boven het zwembad
Dat gebeurde net toch netquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
jaa, dat is nog leukerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijten is veel mooier en dan net als het bad vol is
Heb ik niet gezien. Schuif net pas aanquote:
Gaat ie nou op de 'mijn andere vriendinnen vonden mij enig'- toer?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nicoline moet toch wel een heel labiel persoon zijn, dat ze er nu wéér intrapt.
Die achterbakse gereformeerde kan zo in een programma als "Leaving t he Prophet", zo'n eng mannetje is het.
Had haar wijzer ingeschat, maar helaasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nicoline moet toch wel een heel labiel persoon zijn, dat ze er nu wéér intrapt.
Die achterbakse gereformeerde kan zo in een programma als "Leaving t he Prophet", zo'n eng mannetje is het.
Schijten, nog beter.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
Er komt zoveel shit in dat ding echt. En niet alleen koeienpoep. Niemand gaat dat schoonmakenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaaaa... Een Brian Jones-je... Groet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:21 schreef Urb het volgende:
Billy "Marije weet psies hoe dit werkt!"
Joey "Ja natuurlijk, iedereen weet hoe dit werkt!"
Ruud "Ja gosur tis een rond zwembad, laten we hem vierkant maken!"
Billy steekt middelvinger op
En vliegen nog wat gemene opmerkingen over en weer tussen B & R met als top-punt Billy aan het einde "Weet je wat jij moet doen, met je kop in dat zwembad liggen en niet meer bovenkomen!"![]()
Echte liefduhhhhhh.
En dan net op het moment dat die pomp aanslaat, en dan verstopt raaktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
als billy erin is geweest is het een vlooienbadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komt zoveel shit in dat ding echt. En niet alleen koeienpoep. Niemand gaat dat schoonmaken
Haha dan kan ook nogquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat de koe heerlijk in het badje gaat liggen
Koeien houden van waterquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef Toverheks het volgende:
Of onze waterrat Huub ...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef Toverheks het volgende:
Vertel, dat loze schiet niet op.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:25 schreef theDC het volgende:
Damn, billy is gewoon eerlijk in het gesprek met lot en marije. Kijk daar hou ik van, niet van dat gekonkel
ik zou er elke dag 4 keer doorheen lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Toverheks het volgende:
had dat badje lek geprikt, randdebiel om er een dagkaart aan te hangen
Als dat al lam is, dan zal die alcohol vergiftiging waar ze het laatst over had ook wel meegevallen hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot: "die gozer op de bank daar is lam, jongen!"
Ik zou er koeienschijt inkwakkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:27 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik zou er elke dag 4 keer doorheen lopen
ook !quote:
ik zou het volschijten, als "grap". Krijg je dan een kopstoot van Ruudwin en ben je daar ook weer van verlost..quote:
is van andreaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
Waar heeft Lot die Hobbezak die ze aanheeft nu weer opeens vandaan? Zit nu nog losjes... Zou het de bedoeling zijn om die in een maand gevuld te doen lijken ?
ben je mal, dat is sturing van de febo!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:18 schreef Toverheks het volgende:
Rienk heeft last van een hard plassertje
Nou dat billy in gesprek met marije en lot het heeft over haar onzekerheid, dat ze als iemand nieuw erin komt direct denkt van oh neeeee, raak ik em daaraan kwijt!quote:
zZe vreten zelfs mee van het zakgeld van anderen, het jatten van alles wat los en vast zit daar gelaten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef Poezewoes het volgende:
Best wel brutaal doet niks vreet mee van het groepsgeld vernield alles, en nu moeten ze betalen voor dat kinderbadje?
hoe heten ze nu dan ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Buurman & Buurman hebben hun naam veranderd. Zou dat op 'dringend advies' van het Hokje zijn?
Je gaat me toch niet vertellen dat ze achter een afstand bediening hebben en daar Rienk zijn plassertje mee besturen dat hij groter groeitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ben je mal, dat is sturing van de febo!
Voor de kip ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Stugge en Ouwe?
Nog 2 mee-eters aan de poort.
zo dennis kan beter tekeken dan billy....... nu allemaal tshirts bestellen kijken of ze nog zo een grote mond hebbenquote:
de febo vindt hem een dijenkletser, a la gordon!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef Blueheeler het volgende:
Wat is Ruud weer verschrikkelijk irritant bezig met zijn dagkaartjes en centraal.
Wanneer gaat die jongen er eindelijk eens uit.
Het is wel een echte Chably hoor!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
Waar heeft Lot die Hobbezak die ze aanheeft nu weer opeens vandaan? Zit nu nog losjes... Zou het de bedoeling zijn om die in een maand gevuld te doen lijken ?
En hij betaald ook nog he?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Gio: "Je probeert geld af te stroggelen bij anderen!
Ja idd zeg. Goed planquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
zo dennis kan beter tekeken dan billy....... nu allemaal tshirts bestellen kijken of ze nog zo een grote mond hebben
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze achter een afstand bediening hebben en daar Rienk zijn plassertje mee besturen dat hij groter groeit
Zou met mijn grote teen nog niet in dat bad gaan, als die 2 ransapen er in waren geweestquote:
of er een terras van maaktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:33 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Dennis dat zwembad vol met beton giet
Hoeft niet dat is in twee dagen al vol met blaadjes en insectenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:33 schreef mazaru het volgende:
ruud is wel gewend aan lekke doet billy ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:33 schreef GekkePoes het volgende:
Heeft Ruud de takjes er onder weg gehaald, en er een vilt onder gelegd? dat gaat anders zo lek
haahahahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
de febo vindt hem een dijenkletser, a la gordon!
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:33 schreef mazaru het volgende:
Dennis wilde zelf ook een zwembad...quote:
vdEnde produkties zijn al hard bezig met de uitvoering op Broadway ...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:31 schreef GekkePoes het volgende:
Ron met zijn musical, ik had nooit gedacht dat iemand er zo keihard serieus mee bezig kon zijn.
Zondag wordt er volgens mij nog een gebracht voor 80 euro.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is toch een trampoline?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:35 schreef bamby het volgende:
[..]
Zondag wordt er volgens mij nog een gebracht voor 80 euro.
Nog eentje en het is net de tuin van Dennisquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:35 schreef bamby het volgende:
[..]
Zondag wordt er volgens mij nog een gebracht voor 80 euro.
De ultieme wraak!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef rico80 het volgende:
[..]![]()
Dat zou echt een meesterzet zijn. En dan 2,50 in het beton drukken.
Water in t zwembad is toch ook gewoon betaald door de groep.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef Blueheeler het volgende:
Wat is Ruud weer verschrikkelijk irritant bezig met zijn dagkaartjes en centraal.
Wanneer gaat die jongen er eindelijk eens uit.
Zal ook wel weer een wens zijn van zijn dode broer... daar hangt hij toch alles aan op..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind Ron een toffe peer maar die musical...
Yeah, in beginsel dacht ik ook, goh leuk. Maar et gaat em niet worden, en zo leuk is het in deze setting nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
ja alleen denk wel als iedereen er iets van maakt het wel een leuke stream avond kan worden de musical.... en dan de afterparty zuipen omdat het geslaagd was kan nie wachtenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Grapjes als "des al niet te plus..." kan ik zeker niet waarderen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:37 schreef theDC het volgende:
[..]
Yeah, in beginsel dacht ik ook, goh leuk. Maar et gaat em niet worden, en zo leuk is het in deze setting niet
welkom bij de club ......quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Iemand zei het hierboven al: het is de Ruud en Billy Show. Dat vind ik ook. En het begint me ontzettend te storen.
Ik sluit mezelf ook aan bij de club en hoop zo dat Ruud weg gestemd gaat worden. Hopen mag toch.quote:
Utopia wordt vanaf volgende week omgedoopt in RuudBillia.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Iemand zei het hierboven al: het is de Ruud en Billy Show. Dat vind ik ook. En het begint me ontzettend te storen.
ja dat doen we al 5 maanden hopen maar werkt niet echtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Ik sluit mezelf ook aan bij de club en hoop zo dat Ruud weg gestemd gaat worden. Hopen mag toch.
Hihihiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Utopia wordt vanaf volgende week omgedoopt in RuudBillia.
of ruud en billy want die hebben geen geld voor etenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef Urb het volgende:
Crackers van Nico zijn gestolen
Joey zegt "Charlotte, die vind crackers heel lekker."
was et maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Blueheeler het volgende:
Het is vanaf het begin eigenlijk al de Ruud show, Billy is altijd in de buurt van Ruud en daarom ook steeds in beeld.
Ruud er uit en probleem is over.
Niets is wat het lijkt.... zegt keesje ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Urb het volgende:
Lot ontkent glashard dat ze die crackers gestolen heeft.
die kunnen ze makkelijk manipuleren!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik krijg er een enorme knoop van in mijn maag. Zo'n man zo serieus bezig met zoiets..... Het is te naief kinderlijk en daardoor echt te aandoenlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zeg net, zit die Utopiafan er weer te eten. Die Haagse van dat filmpje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze vent hebben we toch al veel vaker gezien?
2ling zus van lotjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch weer familie van Lot op bezoek?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |