ik zou er elke dag 4 keer doorheen lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Toverheks het volgende:
had dat badje lek geprikt, randdebiel om er een dagkaart aan te hangen
Als dat al lam is, dan zal die alcohol vergiftiging waar ze het laatst over had ook wel meegevallen hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot: "die gozer op de bank daar is lam, jongen!"
Ik zou er koeienschijt inkwakkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:27 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik zou er elke dag 4 keer doorheen lopen
ook !quote:
ik zou het volschijten, als "grap". Krijg je dan een kopstoot van Ruudwin en ben je daar ook weer van verlost..quote:
is van andreaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
Waar heeft Lot die Hobbezak die ze aanheeft nu weer opeens vandaan? Zit nu nog losjes... Zou het de bedoeling zijn om die in een maand gevuld te doen lijken ?
ben je mal, dat is sturing van de febo!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:18 schreef Toverheks het volgende:
Rienk heeft last van een hard plassertje
Nou dat billy in gesprek met marije en lot het heeft over haar onzekerheid, dat ze als iemand nieuw erin komt direct denkt van oh neeeee, raak ik em daaraan kwijt!quote:
zZe vreten zelfs mee van het zakgeld van anderen, het jatten van alles wat los en vast zit daar gelaten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef Poezewoes het volgende:
Best wel brutaal doet niks vreet mee van het groepsgeld vernield alles, en nu moeten ze betalen voor dat kinderbadje?
hoe heten ze nu dan ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Buurman & Buurman hebben hun naam veranderd. Zou dat op 'dringend advies' van het Hokje zijn?
Je gaat me toch niet vertellen dat ze achter een afstand bediening hebben en daar Rienk zijn plassertje mee besturen dat hij groter groeitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ben je mal, dat is sturing van de febo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |