Karl doet ook de talkshow over het WK, dus denk dat ze pas later beginnen of dat iemand anders het presenteert.quote:
Opperbaas Gunther niet vergeten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:42 schreef jaykop het volgende:
[..]
Met publiekstrekker Dries Roelvink en wielerkenner Johan Derksen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Iedere dag mag een tafelgast Michelle Cound anaal vernederen?
Niet bijzonder goed is een understatement. Hij is volgens mij al niet zo geliefd omdat die alles zelf wilt winnen zonder ritten weg te geven aan concurrenten, met dat boek wordt dat er niet beter opquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
Chris Froome is niet bijzonder goed in pr...
Vriendin is een tijdbom op twitter, hij splijt persoonlijk de Sky ploeg en schrijft een biografie die hem meerdere vijanden on het peloton gaat opleveren.
Hier ben ik het wel mee eens idd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch wel het grootste nadeel aan De Avondetappe, die 'sidekicks'. De ene vindt Froome het beste dat het wielrennen ooit is overkomen, de volgende huilt krokodillentranen bij iedere valpartij en de derde kent buiten Joaquim Rodriguez en Alberto Contador niets van de koers.
Ik hoop dat Michelle Cunt vandaag tegenwind heeft.quote:
Flopshow, dan moet ik ze maar zelf maken.quote:
Wat denk jezelf met Wiggins en Froome als laatste tour-winnaars en Cavendish als één van de favorieten voor de 1ste etappe?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:03 schreef kibo het volgende:
Ben benieuw naar de Tour affiniteit vd Engelsen.
Zou er tijdens de eerste etappes in Engeland net zoveel volk langs de weg staan als tijdens de Giro in (N)-Ierland?
Ik vond de publieke belangstelling toen zeer behoorlijk.
In londen was het aantal jaar geleden bij de Tourstart toch ook stampensvol ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat denk jezelf met Wiggins en Froome als laatste tour-winnaars en Cavendish als één van de favorieten voor de 1ste etappe?
En bij de Olympische Spelen was het ook stampensvolquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
In londen was het aantal jaar geleden bij de Tourstart toch ook stampensvol ?
Je bedoelt als het slechts miezert in plaats van met bakken uit de lucht komt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:26 schreef 99.999 het volgende:
Die weten dat wel op te trommelen inderdaad. Helemaal als het weer wat meezit.
Taaramae lijkt het iedere tour steeds slechter te doen. Vorig jaar 102e zelfs.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:03 schreef TheArt het volgende:
Als Cofidis trouwens slim is dan neemt het Taaramae niet mee. Komt geen poot vooruit in de Dauphine en er zijn er zat bij die ploeg die wel in vorm zijn. Stel gewoon een leuk team op met Navarro, Maté, Bagot, Edet, Levarlet, Coppel (mits hersteld), Molard, Simon en Hardy en je hebt met iedereen kans op een ritzege. Kan Taaramae mooi als kopman naar de Vuelta.
Is afgelopen winter geopereerd, daarna leek het weer beter te gaan. 2e in Turkije, maar daarna is het weer drama. Tevens heeft hij last van een pollenallergie waardoor de zomer sowieso niet zijn beste periode is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taaramae lijkt het iedere tour steeds slechter te doen. Vorig jaar 102e zelfs.
Hoe gaat dat dan met die ronde missen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:07 schreef Chiappucci het volgende:
I.v.m. het WK begint Tour du Jour dit jaar helaas pas op maandag 14 juli, als er al 9 etappes geweest zijn.
Geen idee. Is de eerste keer dat VI Oranje en Tour du Jour elkaar zo erg overlappen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:26 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan met die ronde missen?
Betancur is ziek en start daarom niet in de Tour. Hij richt zich nu op de Vuelta en het WK.twitter:HectorUCiclismo twitterde op donderdag 12-06-2014 om 16:20:10CARLOS BETANCUR : Por enfermedad definitivamente NO corre Tour de Francia. En 20 dias regresa a Europa y preparará V.España y Mundiales. reageer retweet
Wie zijn de favorieten?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:49 schreef Columbiafan het volgende:
Dat maakt het jongerenklassement er eens stuk spannender op.
quote:Jelle Vanendert bijna zeker niet naar Tour
Jelle Vanendert rekent niet echt op een Tour-selectie. Hij houdt zich alleen klaar voor het geval Bart De Clercq niet op niveau geraakt, maar zoals de kaarten nu liggen, rijdt De Clercq straks de Tour. Vanendert wil er vooral staan in San Sebastian en de Canadese WorldTour-wedstrijden.
En toch wordt UK niet gezien als wielernatie, hoeveel grote renners ze dan ook hebben voortgebracht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat denk jezelf met Wiggins en Froome als laatste tour-winnaars en Cavendish als één van de favorieten voor de 1ste etappe?
De Tour leeft daar, zie het aantal toeschouwers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:44 schreef kibo het volgende:
[..]
En toch wordt UK niet gezien als wielernatie, hoeveel grote renners ze dan ook hebben voortgebracht.
Hoe komt dat eigenlijk? En kan iemand op dit forum die daar woont iets zeggen over in hoeverre de Tour daar leeft?
Goed idee Greg, in het huidige wielrennen een renner van 24 combinatie Giro/Tour laten rijden en op proberen te branden.quote:Greg LeMond: "Waanzin dat Quintana de Tour niet gaat rijden"
Greg LeMond kan niet begrijpen dat Movistar dit jaar Nairo Quintana niet meeneemt naar de Tour de France. De winnaar van de Giro laat de Tour aan zich voorbij gaan, maar LeMond is van mening dat Movistar de Colombiaan altijd op had moeten stellen.
“Het is waanzin, ik kan de logica van deze ploeg echt niet begrijpen,” vertelt hij aan Eurosport. “Nairo is een van de grootste renners in de wielersport. Hij won de Giro, was tweede in de Tour en zou het team sterker maken. De hele wielersport zou zich moeten schamen voor deze keuze. De Ronde van Frankrijk verdient de beste renners ter wereld en Nairo is de tweede of derde beste renner die er is,” oordeelt de drievoudig winnaar van La Grande Boucle.
Daarnaast is LeMond van mening dat Movistar een risico neemt door met maar één kopman te starten. “Wanneer er iets voorvalt met Valverde, zoals bijvoorbeeld in de eerste etappe in de Giro met Martin, wat gaan ze dan doen? Ik ben benieuwd hoe ze dat uit zouden leggen aan de sponsor.”
Daar weet LeMond alles vanquote:Daarnaast is LeMond van mening dat Movistar een risico neemt door met maar één kopman te starten.
Alleen Kittel en Degenkolb zijn zeker.quote:Nikias Arndt (GER)
Roy Curvers (NED)
Bert De Backer (BEL)
John Degenkolb (GER)
Dries Devenyns (BEL)
Tom Dumoulin (NED)
Johannes Fröhlinger (GER)
Simon Geschke (GER)
Cheng Ji (CHN)
Marcel Kittel (GER)
Koen De Kort (NED)
Albert Timmer (NED)
Tom Veelers (NED)
De beste sprintersploeg ter wereldquote:Op maandag 16 juni 2014 14:07 schreef TheArt het volgende:
Voorselectie Giant-Shimano:
[..]
Alleen Kittel en Degenkolb zijn zeker.
Ik denk dat De Backer en Devenyns afvallen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:23 schreef Marcoss het volgende:
Ji en Arndt lijken me zekere afvallers, verder Fröhlinger en Timmer, denk ik.
Al kan Ji best commercieel interessant zijn voor de sponsor.
Arndt vond ik wel vrij indrukwekkend in Duinkerke, zou niet misstaan in de tourploeg lijkt mequote:Op maandag 16 juni 2014 14:23 schreef Marcoss het volgende:
Ji en Arndt lijken me zekere afvallers, verder Fröhlinger en Timmer, denk ik.
Al kan Ji best commercieel interessant zijn voor de sponsor.
Ja, won ook een sprint in de Dauphiné, maar lijkt me met Degenkolb en Kittel wat overbodig.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Arndt vond ik wel vrij indrukwekkend in Duinkerke, zou niet misstaan in de tourploeg lijkt me
Maar ik zie niet echt een rol voor Arndt. Hij zou aantrekker moeten zijn, maar die rol is al weggelegd voor Veelers.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Arndt vond ik wel vrij indrukwekkend in Duinkerke, zou niet misstaan in de tourploeg lijkt me
Geen lange Vansummerenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef TheArt het volgende:
Vansummeren is nogal boos. Hij is 18 dagen op hoogtestage geweest, maar hem is nu te kennen gegeven dat hij niet meegaat bij Garmin. Daarmee kunnen we bijna zeker het volledige Tourteam wel bedenken: Talansky, Acevedo, Danielson, Slagter, Millar, Bauer, Navardauskas, Dennis en het laatste plaatje lijkt me te gaan tussen King en Howes.
sterke ploeg zeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef TheArt het volgende:
Vansummeren is nogal boos. Hij is 18 dagen op hoogtestage geweest, maar hem is nu te kennen gegeven dat hij niet meegaat bij Garmin. Daarmee kunnen we bijna zeker het volledige Tourteam wel bedenken: Talansky, Acevedo, Danielson, Slagter, Millar, Bauer, Navardauskas, Dennis en het laatste plaatje lijkt me te gaan tussen King en Howes.
quote:
Ik had het berichtje over Vansummeren schijnbaar wat verkeerd geïnterpreteerd. Hij weet nog niet of hij mee mag, aan de renners wordt het pas na Zwitserland bekendgemaakt.quote:
Barguil ja. Daar moest ik net ook ineens aan denken toen hij in beeld kwam in de TdS. Ik dacht dat hij al min of meer geselecteerd was voor de Tour? Toch blijkbaar niet op de shortlist...quote:Op maandag 16 juni 2014 15:31 schreef Chiappucci het volgende:
Ik mis Barguil en Sinkeldam trouwens wel bij Giant-Shimano.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |