Dat hadden ze toch al niet. Zo'n Sepulveda had ik ook nog maar moeten zien in zijn eerste tour.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Mykonos het volgende:
Weet niet of het hier al gepost was, maar Sepulveda gaat dus idd niet naar de Tour i.v.m. die blessure. Nu heeft die ploeg echt nog maar weinig te zoeken in de Tour zeg.
twitter:olegtinkov twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:34:41Have biked today on hilly South France roads. . After automatic Shimano that I just used to, what a POOR quality of @SRAMracing components. reageer retweet
twitter:olegtinkov twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:36:06I HAD TO USE MY LAST YEAR BIKE HERE IN FRANCE, BUT #SRAM IS REAL SRAM. IN RUSSIAN SRAM MEANS SHAME BY THE WAY. SRAM ЭТО ПЕДАЛИ И ШЕСТЕРЕНКИ reageer retweet
Bazen tenuequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Om Kreuziger een hart onder de riem te steken geeft heel Tinkoff-Saxo de komende Tour licht.
[ afbeelding ]
Er zelf ook gewoon tussen gaan staan in fietstenue.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Om Kreuziger een hart onder de riem te steken geeft heel Tinkoff-Saxo de komende Tour licht.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Oleg is wel een echte liefhebber volgens mij, dat vind ik wel tof.Beter dan de Chet Pipkin's van deze wereld die Jos van Emden een grote toekomst als 'star' in Amerika voorspellen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |