quote:Jelle Vanendert bijna zeker niet naar Tour
Jelle Vanendert rekent niet echt op een Tour-selectie. Hij houdt zich alleen klaar voor het geval Bart De Clercq niet op niveau geraakt, maar zoals de kaarten nu liggen, rijdt De Clercq straks de Tour. Vanendert wil er vooral staan in San Sebastian en de Canadese WorldTour-wedstrijden.
En toch wordt UK niet gezien als wielernatie, hoeveel grote renners ze dan ook hebben voortgebracht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat denk jezelf met Wiggins en Froome als laatste tour-winnaars en Cavendish als één van de favorieten voor de 1ste etappe?
De Tour leeft daar, zie het aantal toeschouwers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:44 schreef kibo het volgende:
[..]
En toch wordt UK niet gezien als wielernatie, hoeveel grote renners ze dan ook hebben voortgebracht.
Hoe komt dat eigenlijk? En kan iemand op dit forum die daar woont iets zeggen over in hoeverre de Tour daar leeft?
Goed idee Greg, in het huidige wielrennen een renner van 24 combinatie Giro/Tour laten rijden en op proberen te branden.quote:Greg LeMond: "Waanzin dat Quintana de Tour niet gaat rijden"
Greg LeMond kan niet begrijpen dat Movistar dit jaar Nairo Quintana niet meeneemt naar de Tour de France. De winnaar van de Giro laat de Tour aan zich voorbij gaan, maar LeMond is van mening dat Movistar de Colombiaan altijd op had moeten stellen.
“Het is waanzin, ik kan de logica van deze ploeg echt niet begrijpen,” vertelt hij aan Eurosport. “Nairo is een van de grootste renners in de wielersport. Hij won de Giro, was tweede in de Tour en zou het team sterker maken. De hele wielersport zou zich moeten schamen voor deze keuze. De Ronde van Frankrijk verdient de beste renners ter wereld en Nairo is de tweede of derde beste renner die er is,” oordeelt de drievoudig winnaar van La Grande Boucle.
Daarnaast is LeMond van mening dat Movistar een risico neemt door met maar één kopman te starten. “Wanneer er iets voorvalt met Valverde, zoals bijvoorbeeld in de eerste etappe in de Giro met Martin, wat gaan ze dan doen? Ik ben benieuwd hoe ze dat uit zouden leggen aan de sponsor.”
Daar weet LeMond alles vanquote:Daarnaast is LeMond van mening dat Movistar een risico neemt door met maar één kopman te starten.
Alleen Kittel en Degenkolb zijn zeker.quote:Nikias Arndt (GER)
Roy Curvers (NED)
Bert De Backer (BEL)
John Degenkolb (GER)
Dries Devenyns (BEL)
Tom Dumoulin (NED)
Johannes Fröhlinger (GER)
Simon Geschke (GER)
Cheng Ji (CHN)
Marcel Kittel (GER)
Koen De Kort (NED)
Albert Timmer (NED)
Tom Veelers (NED)
De beste sprintersploeg ter wereldquote:Op maandag 16 juni 2014 14:07 schreef TheArt het volgende:
Voorselectie Giant-Shimano:
[..]
Alleen Kittel en Degenkolb zijn zeker.
Ik denk dat De Backer en Devenyns afvallen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:23 schreef Marcoss het volgende:
Ji en Arndt lijken me zekere afvallers, verder Fröhlinger en Timmer, denk ik.
Al kan Ji best commercieel interessant zijn voor de sponsor.
Arndt vond ik wel vrij indrukwekkend in Duinkerke, zou niet misstaan in de tourploeg lijkt mequote:Op maandag 16 juni 2014 14:23 schreef Marcoss het volgende:
Ji en Arndt lijken me zekere afvallers, verder Fröhlinger en Timmer, denk ik.
Al kan Ji best commercieel interessant zijn voor de sponsor.
Ja, won ook een sprint in de Dauphiné, maar lijkt me met Degenkolb en Kittel wat overbodig.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Arndt vond ik wel vrij indrukwekkend in Duinkerke, zou niet misstaan in de tourploeg lijkt me
Maar ik zie niet echt een rol voor Arndt. Hij zou aantrekker moeten zijn, maar die rol is al weggelegd voor Veelers.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Arndt vond ik wel vrij indrukwekkend in Duinkerke, zou niet misstaan in de tourploeg lijkt me
Geen lange Vansummerenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef TheArt het volgende:
Vansummeren is nogal boos. Hij is 18 dagen op hoogtestage geweest, maar hem is nu te kennen gegeven dat hij niet meegaat bij Garmin. Daarmee kunnen we bijna zeker het volledige Tourteam wel bedenken: Talansky, Acevedo, Danielson, Slagter, Millar, Bauer, Navardauskas, Dennis en het laatste plaatje lijkt me te gaan tussen King en Howes.
sterke ploeg zeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef TheArt het volgende:
Vansummeren is nogal boos. Hij is 18 dagen op hoogtestage geweest, maar hem is nu te kennen gegeven dat hij niet meegaat bij Garmin. Daarmee kunnen we bijna zeker het volledige Tourteam wel bedenken: Talansky, Acevedo, Danielson, Slagter, Millar, Bauer, Navardauskas, Dennis en het laatste plaatje lijkt me te gaan tussen King en Howes.
quote:
Ik had het berichtje over Vansummeren schijnbaar wat verkeerd geïnterpreteerd. Hij weet nog niet of hij mee mag, aan de renners wordt het pas na Zwitserland bekendgemaakt.quote:
Barguil ja. Daar moest ik net ook ineens aan denken toen hij in beeld kwam in de TdS. Ik dacht dat hij al min of meer geselecteerd was voor de Tour? Toch blijkbaar niet op de shortlist...quote:Op maandag 16 juni 2014 15:31 schreef Chiappucci het volgende:
Ik mis Barguil en Sinkeldam trouwens wel bij Giant-Shimano.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |