abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:16:13 #76
62913 Blik
The one and Only!
pi_140667598
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit. Kelderman als superknecht voor Mollema? Dan de Gees kopman in de Vuelta en trainen in de EnecoTour..
Die gozer is 23, wil je hem opblazen en compleet vernaggelen?
pi_140667722
Kelderman en Gesink Vuelta laten rijden, Mollema en Ten Dam voor de Tour.
pi_140668610
Wie rijden er deze Tour voor Giant Shimano, Omega Pharma Quick Step? Al bekend?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140668881
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:46 schreef Godshand het volgende:
Wie rijden er deze Tour voor Giant Shimano, Omega Pharma Quick Step? Al bekend?
Nee, maar als er al Nederlanders rijden voor Giant, zullen ze allemaal knecht zijn voor kittel.
leven zoals het leven is
pi_140669092
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:55 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Nee, maar als er al Nederlanders rijden voor Giant, zullen ze allemaal knecht zijn voor kittel.
Koen de Kort, Tom Dumoulin, Roy Curvers en Veelers genoeg smaken anders.
Dumoulin, de Kort en Veelers gaan zeker wel mee denk ik, laatste twee in de sprinttrein.
Als je de beste sprinter van de wereld in de ploeg heb zitten is het overigens toch ook logisch dat helft van het team daar voor wordt weg gecijferd om hem zo goed mogelijk in stelling te brengen.
pi_140669338
En Omega Pharma? Doet Terpstra mee? Hij zal dan wel de sprint aan moeten trekken voor Cavendish. Voor de bergen Poels? Of Uran?
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 15:15:10 #82
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_140669462
Lollerkowski natuurlijk. _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_140669855
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:10 schreef Godshand het volgende:
En Omega Pharma? Doet Terpstra mee? Hij zal dan wel de sprint aan moeten trekken voor Cavendish. Voor de bergen Poels? Of Uran?
Zelf zegt ie al jaren dat de Tour eigenlijk niks voor hem is maar met die kasseienrit dit jaar ga ik er vanuit dat hij gewoon wordt opgesteld. Laatste dagen is hij ook verkenningsritten aan het fietsen voor de TDF dus ga er maar vanuit dat hij fietst.
pi_140670531
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:03 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Koen de Kort, Tom Dumoulin, Roy Curvers en Veelers genoeg smaken anders.
Dumoulin, de Kort en Veelers gaan zeker wel mee denk ik, laatste twee in de sprinttrein.
Als je de beste sprinter van de wereld in de ploeg heb zitten is het overigens toch ook logisch dat helft van het team daar voor wordt weg gecijferd om hem zo goed mogelijk in stelling te brengen.
Is ook wel logisch, maar toch ook wel frustrerend voorn ons nederlanders dat er straks 6 Nederlanderse renners rijden voor 2 Duitsers.
leven zoals het leven is
pi_140670565
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Is ook wel logisch, maar toch ook wel frustrerend voorn ons nederlanders dat er straks 6 Nederlanderse renners rijden voor 2 Duitsers.
Niet in de bergen en tijdritten...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:48:08 #86
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_140670641
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten,dam, kruijswijk en nordhaug als knechten.
Zou Kruijswijk wel op tijd hersteld zijn?

Ik denk dat de Vuelta hem sowieso beter ligt eigenlijk, als hij in vorm is kan hij in de zwaarste koersen goed blijven in de derde week waar veel anderen door het ijs zakken. Gesink met Kruijswijk in de Vuelta wil ik best graag zien, het zijn allebei wel brokkenpiloten maar als minimaal 1 van de 2 geen botbreuk oploopt is een goed klassement zeker mogelijk :)
pi_140670775
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Niet in de bergen en tijdritten...
Maar daar hebben we, behalve Dumoulin in de tijdrit voorlopig niks te zoeken en is het idd jammer dat Degenkolb en Kittel geen Nederlanders zijn. :P
leven zoals het leven is
  Redactie Sport dinsdag 3 juni 2014 @ 15:55:25 #88
274204 crew  Mexicanobakker
pi_140670908
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik denk dat de Vuelta hem sowieso beter ligt eigenlijk, als hij in vorm is kan hij in de zwaarste koersen goed blijven in de derde week waar veel anderen door het ijs zakken. Gesink met Kruijswijk in de Vuelta wil ik best graag zien, het zijn allebei wel brokkenpiloten maar als minimaal 1 van de 2 geen botbreuk oploopt is een goed klassement zeker mogelijk :)
Dan neem je verder dus geen echte klimmers mee. Lijkt me niet dat Kelderman de tour gaat rijden..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_140670949
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Denk dat op Dumoulin na blij mogen zijn dat ze überhaupt mogen starten in de grootste ronde van het jaar. Als Kittel of Degenkolb wint voelt dat bij mij ook wel een klein beetje als een overwinning voor "ons", had ik eerder ook altijd met bijvoorbeeld Freire en LL.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:57:43 #90
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_140670980
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dan neem je verder dus geen echte klimmers mee. Lijkt me niet dat Kelderman de tour gaat rijden..
Ten Dam klimt helemaal niet slecht hoor. Hij is geen wereldtop, maar kan absoluut een zeer waardevolle knecht voor Mollema zijn. Als hij zich maar niet blind staart op het rijden van een klassement, zoals vorig jaar, want daarvoor is hij net niet goed genoeg.
pi_140671750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Waarom duikt de naam van Kruijswijk toch altijd weer op als het over een goede derde week en een goed klassement gaat? Dat is allemaal gebaseerd op één ronde van drie jaar geleden. En in de rondes die hij daarna reed was hij juist minder goed in de derde week, laat staan dat hij überhaupt dat niveau uit de Ronde van Zwitserland 2011 ooit nog heeft gehaald.
pi_140672213
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:23 schreef wimderon het volgende:

[..]

Waarom duikt de naam van Kruijswijk toch altijd weer op als het over een goede derde week en een goed klassement gaat? Dat is allemaal gebaseerd op één ronde van drie jaar geleden. En in de rondes die hij daarna reed was hij juist minder goed in de derde week, laat staan dat hij überhaupt dat niveau uit de Ronde van Zwitserland 2011 ooit nog heeft gehaald.
Hij heeft sindsdien ook geen grote ronde meer fit uitgereden volgens mij. Dus kun je weinig van zeggen.
pi_140673733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:10 schreef Godshand het volgende:
Nope, geen Uran en geen Poels.

Lollerkowski kopman voor het klassement. Zal verder amper steun krijgen, alleen van Bakelants. De rest van de steun gaat naar Cavendish, die sowieso al Renshaw, Terpstra, Martin en Trentin met zich meekrijgt en zeer waarschijnlijk ook Steegmans en Vandenbergh. Denk niet dat Boonen gaat.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:31:37 #94
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_140673991
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:23 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ook in de Giro van 2010 was hij in de derde week sterk, en kwam nog dichtbij een etappewinst, alleen toen had hij in de eerste twee weken al veel tijd verloren zodat hij in het klassement slechts 18e werd. Bovendien ging veel Nederlandse aandacht toen uit naar ploegmaat Mollema die als debutant 12e werd. Het jaar erna was inderdaad de enige grote ronde dat Kruijswijk écht goed was, daarna heeft hij helaas veel blessures en ziekte gekend..
pi_140674578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nope, geen Uran en geen Poels.

Lollerkowski kopman voor het klassement. Zal verder amper steun krijgen, alleen van Bakelants. De rest van de steun gaat naar Cavendish, die sowieso al Renshaw, Terpstra, Martin en Trentin met zich meekrijgt en zeer waarschijnlijk ook Steegmans en Vandenbergh. Denk niet dat Boonen gaat.
Zou wel bijzonder zijn als Terpstra de kasseien rit wint.
leven zoals het leven is
pi_140675153
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Zou wel bijzonder zijn als Terpstra de kasseien rit wint.
Sowieso bijzonder als een Nederlander weer een etappe in de Tour wint...
pi_140675232
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:31 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ook in de Giro van 2010 was hij in de derde week sterk, en kwam nog dichtbij een etappewinst, alleen toen had hij in de eerste twee weken al veel tijd verloren zodat hij in het klassement slechts 18e werd. Bovendien ging veel Nederlandse aandacht toen uit naar ploegmaat Mollema die als debutant 12e werd. Het jaar erna was inderdaad de enige grote ronde dat Kruijswijk écht goed was, daarna heeft hij helaas veel blessures en ziekte gekend..
In die etappe werd hij bergop gelost door Hondo. De laatste twee bergetappes reed hij nog wel beter inderdaad.

In 2011 was hij trouwens niet alleen sterk in de laatste week, maar gewoon over de gehele ronde. Hij had één iets mindere dag (Etna) maar verder zat hij altijd bij de beste 12 bergop, ook in de eerste twee weken.

Na die Giro heeft hij zijn beste wedstrijden behaald in koersen van één week (2x Ronde van Zwitserland, Catalonië 2012) en in de drie grote rondes die hij uitreed was de derde week om wat voor reden dan ook zeker niet zijn beste.

Dat verhaal over de sterke laatste week is volgens mij gewoon een eigen leven gaan leiden. Kruijswijk moet eerst maar weer eens een goed niveau laten zien, dan kan hij meedingen naar een van de dure plaatsjes in de Vuelta, dan kan hij daar laten zien of hij eventueel een bepaalde status op kan eisen om dan vervolgens in zijn befaamde derde week met Contador en Rodriguez mee te klimmen.
pi_140675372
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:06 schreef wimderon het volgende:

[..]

In die etappe werd hij bergop gelost door Hondo. De laatste twee bergetappes reed hij nog wel beter inderdaad.

In 2011 was hij trouwens niet alleen sterk in de laatste week, maar gewoon over de gehele ronde. Hij had één iets mindere dag (Etna) maar verder zat hij altijd bij de beste 12 bergop, ook in de eerste twee weken.

Na die Giro heeft hij zijn beste wedstrijden behaald in koersen van één week (2x Ronde van Zwitserland, Catalonië 2012) en in de drie grote rondes die hij uitreed was de derde week om wat voor reden dan ook zeker niet zijn beste.

Dat verhaal over de sterke laatste week is volgens mij gewoon een eigen leven gaan leiden. Kruijswijk moet eerst maar weer eens een goed niveau laten zien, dan kan hij meedingen naar een van de dure plaatsjes in de Vuelta, dan kan hij daar laten zien of hij eventueel een bepaalde status op kan eisen om dan vervolgens in zijn befaamde derde week met Contador en Rodriguez mee te klimmen.
Dat lijkt me sowieso niet. Maar hij mag me altijd verassen.
leven zoals het leven is
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 18:21:25 #99
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_140675679
In die etappe waarin hij gelost werd door Hondo zat hij eerst in een kopgroep van 20 man ofzo, daarvan bleven er drie over. Om het een en ander in perspectief te plaatsen.

Kruijswijk reed toen z'n eerste grote ronde. Probeerde toen ze met z'n drieën waren een paar keer aan te vallen, maar kwam niet weg. Toen ging Monier aan en Hondo deed niets. Daarna probeerde hij in z'n eentje dat gat dicht te rijden, blies zichzelf op en Hondo kwam er op eigen tempo voorbij. Zo schokkend is dat allemaal niet voor een neo-prof.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_140679069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:11 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Dat lijkt me sowieso niet. Maar hij mag me altijd verassen.
Dat deed hij wel in die Giro, denk dat Wim dat bedoelt.

En verassen lijkt me sowieso niet verstandig..

[ Bericht 5% gewijzigd door Marcoss op 03-06-2014 19:50:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')