Die gozer is 23, wil je hem opblazen en compleet vernaggelen?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit. Kelderman als superknecht voor Mollema? Dan de Gees kopman in de Vuelta en trainen in de EnecoTour..
Nee, maar als er al Nederlanders rijden voor Giant, zullen ze allemaal knecht zijn voor kittel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:46 schreef Godshand het volgende:
Wie rijden er deze Tour voor Giant Shimano, Omega Pharma Quick Step? Al bekend?
Koen de Kort, Tom Dumoulin, Roy Curvers en Veelers genoeg smaken anders.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:55 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Nee, maar als er al Nederlanders rijden voor Giant, zullen ze allemaal knecht zijn voor kittel.
Zelf zegt ie al jaren dat de Tour eigenlijk niks voor hem is maar met die kasseienrit dit jaar ga ik er vanuit dat hij gewoon wordt opgesteld. Laatste dagen is hij ook verkenningsritten aan het fietsen voor de TDF dus ga er maar vanuit dat hij fietst.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:10 schreef Godshand het volgende:
En Omega Pharma? Doet Terpstra mee? Hij zal dan wel de sprint aan moeten trekken voor Cavendish. Voor de bergen Poels? Of Uran?
Is ook wel logisch, maar toch ook wel frustrerend voorn ons nederlanders dat er straks 6 Nederlanderse renners rijden voor 2 Duitsers.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Koen de Kort, Tom Dumoulin, Roy Curvers en Veelers genoeg smaken anders.
Dumoulin, de Kort en Veelers gaan zeker wel mee denk ik, laatste twee in de sprinttrein.
Als je de beste sprinter van de wereld in de ploeg heb zitten is het overigens toch ook logisch dat helft van het team daar voor wordt weg gecijferd om hem zo goed mogelijk in stelling te brengen.
Niet in de bergen en tijdritten...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Is ook wel logisch, maar toch ook wel frustrerend voorn ons nederlanders dat er straks 6 Nederlanderse renners rijden voor 2 Duitsers.
Zou Kruijswijk wel op tijd hersteld zijn?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten,dam, kruijswijk en nordhaug als knechten.
Maar daar hebben we, behalve Dumoulin in de tijdrit voorlopig niks te zoeken en is het idd jammer dat Degenkolb en Kittel geen Nederlanders zijn.quote:
Dan neem je verder dus geen echte klimmers mee. Lijkt me niet dat Kelderman de tour gaat rijden..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zou Kruijswijk wel op tijd hersteld zijn?
Ik denk dat de Vuelta hem sowieso beter ligt eigenlijk, als hij in vorm is kan hij in de zwaarste koersen goed blijven in de derde week waar veel anderen door het ijs zakken. Gesink met Kruijswijk in de Vuelta wil ik best graag zien, het zijn allebei wel brokkenpiloten maar als minimaal 1 van de 2 geen botbreuk oploopt is een goed klassement zeker mogelijk
Denk dat op Dumoulin na blij mogen zijn dat ze überhaupt mogen starten in de grootste ronde van het jaar. Als Kittel of Degenkolb wint voelt dat bij mij ook wel een klein beetje als een overwinning voor "ons", had ik eerder ook altijd met bijvoorbeeld Freire en LL.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Is ook wel logisch, maar toch ook wel frustrerend voorn ons nederlanders dat er straks 6 Nederlanderse renners rijden voor 2 Duitsers.
Ten Dam klimt helemaal niet slecht hoor. Hij is geen wereldtop, maar kan absoluut een zeer waardevolle knecht voor Mollema zijn. Als hij zich maar niet blind staart op het rijden van een klassement, zoals vorig jaar, want daarvoor is hij net niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan neem je verder dus geen echte klimmers mee. Lijkt me niet dat Kelderman de tour gaat rijden..
Waarom duikt de naam van Kruijswijk toch altijd weer op als het over een goede derde week en een goed klassement gaat? Dat is allemaal gebaseerd op één ronde van drie jaar geleden. En in de rondes die hij daarna reed was hij juist minder goed in de derde week, laat staan dat hij überhaupt dat niveau uit de Ronde van Zwitserland 2011 ooit nog heeft gehaald.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zou Kruijswijk wel op tijd hersteld zijn?
Ik denk dat de Vuelta hem sowieso beter ligt eigenlijk, als hij in vorm is kan hij in de zwaarste koersen goed blijven in de derde week waar veel anderen door het ijs zakken. Gesink met Kruijswijk in de Vuelta wil ik best graag zien, het zijn allebei wel brokkenpiloten maar als minimaal 1 van de 2 geen botbreuk oploopt is een goed klassement zeker mogelijk
Hij heeft sindsdien ook geen grote ronde meer fit uitgereden volgens mij. Dus kun je weinig van zeggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom duikt de naam van Kruijswijk toch altijd weer op als het over een goede derde week en een goed klassement gaat? Dat is allemaal gebaseerd op één ronde van drie jaar geleden. En in de rondes die hij daarna reed was hij juist minder goed in de derde week, laat staan dat hij überhaupt dat niveau uit de Ronde van Zwitserland 2011 ooit nog heeft gehaald.
Nope, geen Uran en geen Poels.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:10 schreef Godshand het volgende:
En Omega Pharma? Doet Terpstra mee? Hij zal dan wel de sprint aan moeten trekken voor Cavendish. Voor de bergen Poels? Of Uran?
Ook in de Giro van 2010 was hij in de derde week sterk, en kwam nog dichtbij een etappewinst, alleen toen had hij in de eerste twee weken al veel tijd verloren zodat hij in het klassement slechts 18e werd. Bovendien ging veel Nederlandse aandacht toen uit naar ploegmaat Mollema die als debutant 12e werd. Het jaar erna was inderdaad de enige grote ronde dat Kruijswijk écht goed was, daarna heeft hij helaas veel blessures en ziekte gekend..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom duikt de naam van Kruijswijk toch altijd weer op als het over een goede derde week en een goed klassement gaat? Dat is allemaal gebaseerd op één ronde van drie jaar geleden. En in de rondes die hij daarna reed was hij juist minder goed in de derde week, laat staan dat hij überhaupt dat niveau uit de Ronde van Zwitserland 2011 ooit nog heeft gehaald.
Zou wel bijzonder zijn als Terpstra de kasseien rit wint.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, geen Uran en geen Poels.
Lollerkowski kopman voor het klassement. Zal verder amper steun krijgen, alleen van Bakelants. De rest van de steun gaat naar Cavendish, die sowieso al Renshaw, Terpstra, Martin en Trentin met zich meekrijgt en zeer waarschijnlijk ook Steegmans en Vandenbergh. Denk niet dat Boonen gaat.
Sowieso bijzonder als een Nederlander weer een etappe in de Tour wint...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Zou wel bijzonder zijn als Terpstra de kasseien rit wint.
In die etappe werd hij bergop gelost door Hondo. De laatste twee bergetappes reed hij nog wel beter inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ook in de Giro van 2010 was hij in de derde week sterk, en kwam nog dichtbij een etappewinst, alleen toen had hij in de eerste twee weken al veel tijd verloren zodat hij in het klassement slechts 18e werd. Bovendien ging veel Nederlandse aandacht toen uit naar ploegmaat Mollema die als debutant 12e werd. Het jaar erna was inderdaad de enige grote ronde dat Kruijswijk écht goed was, daarna heeft hij helaas veel blessures en ziekte gekend..
Dat lijkt me sowieso niet. Maar hij mag me altijd verassen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
In die etappe werd hij bergop gelost door Hondo. De laatste twee bergetappes reed hij nog wel beter inderdaad.
In 2011 was hij trouwens niet alleen sterk in de laatste week, maar gewoon over de gehele ronde. Hij had één iets mindere dag (Etna) maar verder zat hij altijd bij de beste 12 bergop, ook in de eerste twee weken.
Na die Giro heeft hij zijn beste wedstrijden behaald in koersen van één week (2x Ronde van Zwitserland, Catalonië 2012) en in de drie grote rondes die hij uitreed was de derde week om wat voor reden dan ook zeker niet zijn beste.
Dat verhaal over de sterke laatste week is volgens mij gewoon een eigen leven gaan leiden. Kruijswijk moet eerst maar weer eens een goed niveau laten zien, dan kan hij meedingen naar een van de dure plaatsjes in de Vuelta, dan kan hij daar laten zien of hij eventueel een bepaalde status op kan eisen om dan vervolgens in zijn befaamde derde week met Contador en Rodriguez mee te klimmen.
Dat deed hij wel in die Giro, denk dat Wim dat bedoelt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:11 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso niet. Maar hij mag me altijd verassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |