Plus dat er de laatste tijd geen nieuwe dopingschandalen naar buiten zijn gekomen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Gek eigenlijk, is er een keer een wat interessanter parcours dan normaal, gaan ze later inschakelen
Bedanktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Die TT![]()
![]()
Mexicanobakker is ook niet meer serieus te nemen.
![]()
![]()
Kan in het rijtje Syntix.
Ik kijk elke dag de giro en voorspel nu al dat die 10x zo goed is als de tour, de fantastische camerabeelden en helden ducrot en dijkstra even niet meegenomen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sorry kan er niks anders van maken.
Je bedoelt dat de Tour 10x zo goed is als de Giro?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag de giro en voorspel nu al dat die 10x zo goed is als de tour, de fantastische camerabeelden en helden ducrot en dijkstra even niet meegenomen.
Maar na dit nieuwtje denk ik dat ik maar van een brug af spring., Rip mex
Sportief vind ik de giro mooier dan de tourquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de Tour 10x zo goed is als de Giro?
Als je het totale plaatje bekijkt is de Tour natuurlijk mooier vanwege de kwaliteit van de beelden, de hoeveelheid aandacht, enz. maar puur het sportieve maakt het niet veel uit.
Uhh nee. Kruijswijk zal wel Vuelta doen en van Gesink lijkt het me ook sterk dat hij start.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef aesop het volgende:
Goed, de Giro is bijna voorbij, tijd om te speculeren over de Tour.
Mollema, Gesink en Kruijswijk zijn op hoogtestage. Stel dat Gesink zich goed genoeg acht om een rol te spelen in het klassement, en hij gaat mee, dan krijgen we een prachtige Belkinploeg voor de bergen:
Genoemde drie plus Ten Dam. Voor het vlakke (en de kasseien) Boom, Tjallingi, Vanmarcke en Tankink. En Nordhaug als knecht in de bergen?
Of rijdt Kruijswijk alleen alsGesink afhaakt?
Bijna het zelfde als vorig jaar dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uhh nee. Kruijswijk zal wel Vuelta doen en van Gesink lijkt het me ook sterk dat hij start.
Belkinploeg zal bestaan uit Mollema, Ten Dam, Boom, Clement, Leezer, Tankink, Vanmarcke, Wynants en Nordhaug.
quote:Froome ziet podiumkansen voor Porte in Tour de France
Chris Froome lijkt zijn landgenoot Bradley Wiggins op een zijspoor te willen zetten voor de Ronde van Frankrijk.
De Britse titelverdediger heeft zijn voorkeur uitgesproken voor de Australiër Richie Porte als zijn tweede man bij Team Sky.
''Richie ziet er op dit moment heel goed uit en hij heeft de potentie om op het podium te rijden'', aldus Froome in de Britse krant The Daily Mirror.
De klimmer suggereert dat Wiggins misschien wel buiten de selectie valt. ''Wat Bradley betreft moeten de negen renners voor de ploeg nog worden geselecteerd. Dat is een belangrijk onderwerp nu."
"Het gaat er om wat het beste is voor het team, wie het beste is voor iedere rol en wat het beste is voor de dynamiek in de groep.''
Froome pakte vorig jaar zonder hulp van Wiggins de eindzege in de Tour. Hij was in 2012 de helper van zijn teamgenoot, die toen de belangrijkste rittenkoers ter wereld op zijn naam schreef. Froome moest destijds inhouden om Wiggins in het geel te laten blijven.
Voor deze editie heeft Wiggins altijd aangegeven Froome te willen steunen. "Hij wil een ondersteunende rol spelen en geen plan B zijn. Dat is iets wat het team moet bepalen."
Onlangs blikte Froome in zijn boek nog terug op de bewogen Tour van 2012 en betichtte Wiggins van het creëren van een slechte sfeer binnen de ploeg. "Die problemen behoren nu tot het verleden. Ik moest alleen mijn versie van het verhaal vertellen."
Wiggins vs Horner in de Vueltaquote:Op maandag 2 juni 2014 16:32 schreef Momo... het volgende:
Wiggins gaat natuurlijk niet mee naar deze tour.
En Rodriguez en Gesinkquote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wiggins vs Horner in de Vuelta
Dit. Kelderman als superknecht voor Mollema? Dan de Gees kopman in de Vuelta en trainen in de EnecoTour..quote:
Jij wilt Kelderman naar de Tour sturen?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit. Kelderman als superknecht voor Mollema? Dan de Gees kopman in de Vuelta en trainen in de EnecoTour..
Waarom niet? Als knecht kan het wel? Hoeft hij minder hard te rijden voor een klassement, maar kan hij in vorm blijven. Slaat hij de Vuelta maar over en kan hij oogsten in de criteriums na de Tour..quote:Op maandag 2 juni 2014 19:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij wilt Kelderman naar de Tour sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |