AH oke, vaak heeft zo een belangstelling nog een dubbele laag, vandaar. Mijn excuses.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor, puur belangstelling. Vroeg me gewoon af hoe zoiets in z'n werk gaat dan.
Dat is ook nog eens leuk inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2014 15:30 schreef QuestionGirl het volgende:
doe dan maar verkrachtings seks......
bestaat hoor
Dat jij daar een probleem mee hebt, moet je niet iemand anders zijn probleem maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:06 schreef 99problemen het volgende:
Ik vind jou dan gewoon een pussy homo alles wat je maar kan verzinnen. Je gaat je vriendin toch niet delen? Schaam je
Kortom ze wil het sletje uithangen..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef happylife070 het volgende:
Mijn vriendin fantaseert er vaak over om door andere mannen en of vrouwen "misbruikt" te worden.
Meerdere mannen, gedwongen pijpen en slikken, harde ruwe seks, sandwich, als hoertje "uitgeleend" worden, spanken etc.
Tot nu toe was het steeds fantasie, maar ze laat steeds vaker merken dat ze het ook wel echt zou willen.
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien en haar fantasieën waar te maken, maar heb soms ook twijfels
Niet omdat ik er niet tegen zou kunnen of jaloers zou zijn, maar omdat ik me soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn
Wat denken jullie hiervan en zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Dit is, ondanks dat het mijn eerste topic hier is, serieus en reacties van "dumpen die slet" mogen achterwege blijven.
In dat geval is zeggen dat sommige vrouwen verkrachtingsfantasieën hebben een compleet verkeerde woordkeuze, zoals nektazje hierboven al aangaf. Hoe komt het dan toch dat juist dat woord zoveel wordt gebruikt door zoveel mensen?quote:Op maandag 1 september 2014 16:14 schreef erodome het volgende:
Een verkrachtings-fantasie gaat niet over een echte verkrachting. Zie het als bungee-jumpen ofzo, iemand wil de kick van het vallen, maar niet het te pletter slaan.
Zo is het ook met verkrachtings-fantasieen, geen enkele vrouw wil echt verkracht worden, maar de kick van het "gedwongen" willen ze wel.
Omdat dat wel is wat het is, een verkrachtingsfantasie. In een fantasie gebeurd alles altijd zo dat het helemaal perfect uitkomt, helemaal is wat jij wil, het is geen werkelijkheid.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:35 schreef Drxx het volgende:
[..]
In dat geval is zeggen dat sommige vrouwen verkrachtingsfantasieën hebben een compleet verkeerde woordkeuze, zoals nektazje hierboven al aangaf. Hoe komt het dan toch dat juist dat woord zoveel wordt gebruikt door zoveel mensen?
Op donderdag 4 september 2014 12:24 schreef ZetaOS het volgende:
jongens jullie hebben de wijze woorden van onze fok-imaam gehoord!! Wat heeft Allah hier mee te maken??,als je aan partnerruil doet heb je niet zo veel met Allah namelijk...quote:Op maandag 1 september 2014 16:09 schreef nektazje het volgende:
[..]
Salaamualaikum,
Allereerst voor allen om te weten wat seksueel misbruik is:
Seksueel misbruik of seksueel geweld omvat alle seksuele handelingen die iemand gedwongen wordt uit te voeren, te ondergaan of getuige van te zijn.
Fantasieën om verkracht te worden is ironisch en klopt niet. Gebruik dan orgies, slikken, bondage, vreemdgaan enz... als term. Elke vrouw die fantaseert om verkracht te worden is niet psychisch in orde, ik adviseer je haar naar een dokter te brengen om een verwijzing te krijgen naar de GGZ. Misschien is er iets in het verleden gebeurd? Of is er een miscommunicatie en wilt ze gewoon bondage doen? Maar als zij echt, écht verkracht wilt worden kan je haar brengen als verassing(niet haar laten weten, anders is het geen verkrachting) naar een achterstandsbuurt schaars gekleed ergens in Amerika of zo in de avond. Gegarandeerd dat ze verkracht wordt! Ze zal je erg bedanken!
Moge Allah je helpen daarin!
Ameen!
Dat is het punt toch niet. Het ruige zit hem juist in het feit dat ze door een andere, al dan niet wildvreemde, kerel wordt genomen. Of door meerdere kerels. NOG ruiger.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:02 schreef Lioness1578 het volgende:
Zoals andere Fok members hier zeggen als ze zo kikt op ruwe seks dan kan jij dat toch
ook doen? Hoeft toch niet per sé andere mannen bij te zijn? Of wilt ze dat juist wel?
Of hou jij niet van ruwe seks?
Stuur maar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef happylife070 het volgende:
Mijn vriendin fantaseert er vaak over om door andere mannen en of vrouwen "misbruikt" te worden.
Ja en mijn tuin moet gedaan worden, dat zal haar leren!quote:Op maandag 25 januari 2016 16:21 schreef Werkman het volgende:
er heb ik nog zat te stofzuigen en te poetse
Valt wel mee hoor!quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:14 schreef gnilrednoz het volgende:
ik zou al met die relatie kappen als ze aangaf zoiets echt te willen, dat het niet alleen een fantasie voor de fantasie was, maar een fantasie die ze werkelijkheid wilde maken. dan zou ik al denken "nah, laat maar verder". dit zou echt van kwaad tot erger gaan, wat je zelf al aangeeft eigenlijk. uiteindelijk laat ze zich gewoon her en der door wildvreemden doen en hoor je er later over (of niet eens).
Positieve of zero-positieve ervaringen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:32 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor!
Topic is inmiddels bijna 2 jaar oud en gaat allemaal prima.
Hebben al een aantal hele positieve ervaringen achter de rug intussen.
Zij blij, en ik dus ook
Hebben jullie al een gangbang gedaan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:32 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor!
Topic is inmiddels bijna 2 jaar oud en gaat allemaal prima.
Hebben al een aantal hele positieve ervaringen achter de rug intussen.
Zij blij, en ik dus ook
Nee, dat nog nietquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:05 schreef corehype het volgende:
[..]
Hebben jullie al een gangbang gedaan?
Je deelt je vrouw toch niet joh fucking leipo? Zou echt nooit m'n meisje door iemand anders willen laten neuken. Echt wtf, ergste nachtmerrie. Kan je niet gewoon zelf ruw met d'r omgaan of een rollenspel doen? Na wederzijdse toestemming ofc.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef happylife070 het volgende:
Meerdere mannen, gedwongen pijpen en slikken, harde ruwe seks, sandwich, als hoertje "uitgeleend" worden, spanken etc.
Tot nu toe was het steeds fantasie, maar ze laat steeds vaker merken dat ze het ook wel echt zou willen.
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien en haar fantasieën waar te maken, maar heb soms ook twijfels
Niet omdat ik er niet tegen zou kunnen of jaloers zou zijn, maar omdat ik me soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn
Wat denken jullie hiervan en zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Dit is, ondanks dat het mijn eerste topic hier is, serieus en reacties van "dumpen die slet" mogen achterwege blijven.
Zou eens naar Keulen gaan. ´s avonds een beetje met haar rondhangen op das Bahnhof (haha, snap je hem, het is DER Bahnhof hehehe)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:53 schreef LittleLady het volgende:
Tja ga eens naar een parenclub, daarbij een overheersende man die gewoon ruw en hebberig is is altijd wel geil
Omdat ze er een wat ruige seksuele lifestyle op nahoudt? Kom op zegquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:41 schreef Aardbei16 het volgende:
Stuur haar maar door naar een psychiater.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:41 schreef Aardbei16 het volgende:
Stuur haar maar door naar een psychiater.
verschillende mensen, verschillende verlangens en fantasieen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:08 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Je deelt je vrouw toch niet joh fucking leipo? Zou echt nooit m'n meisje door iemand anders willen laten neuken. Echt wtf, ergste nachtmerrie. Kan je niet gewoon zelf ruw met d'r omgaan of een rollenspel doen? Na wederzijdse toestemming ofc.
Precies!quote:Op maandag 8 februari 2016 16:43 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij hebben veel vrouwen die fantasie. Hoor en lees het iig regelmatig.
Je spoort gewoon niet als je verkracht wil worden. Ik wil toch ook niet in elkaar geslagen worden? Als je zulke fantasieën hebt dan zit er gewoon een steekje los in je bovenkamer.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Omdat ze er een wat ruige seksuele lifestyle op nahoudt? Kom op zeg
Het is dan ook niet dat iemand verkracht wil worden, een play rape is geen verkrachting.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:46 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Je spoort gewoon niet als je verkracht wil worden. Ik wil toch ook niet in elkaar geslagen worden? Als je zulke fantasieën hebt dan zit er gewoon een steekje los in je bovenkamer.
Dominantie is niet een rol die je aanneemt he. Als hij dat van zichzelf niet is zal het eerder lachwekkend zijn dan dat ze er een nat kutje van krijgt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:04 schreef AssPhatYeaIKnow het volgende:
Ik denk niet dat je meteen die stap moet nemen maar eerst moet beginnen met bdsm. Zoek wat op over bondage, forced orgasms, afgebonden tits etc en probeer dat eens toe te passen. Ik dacht eerst ook dat ik dat hele groep gebeuren zou willen maar gelukkig had ik een dom die mij eerst voor andere ervaringen open stelde dus ik had er geen behoefte meer aan.
Ik heb het idee dat ze gewoon graag een sub is. Afgeranseld willen worden, rode billen van het spanken en ruw neuken voor jouw eigen plezier. Probeer eens die dominante rol volledig aan te nemen en kijk vanuit daar of ze nog behoefte heeft aan groepsseks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |