abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:34:01 #251
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_142875533
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:04 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee hoor, puur belangstelling. Vroeg me gewoon af hoe zoiets in z'n werk gaat dan. :)
AH oke, vaak heeft zo een belangstelling nog een dubbele laag, vandaar. Mijn excuses.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143325720
Mee doen
pi_143329877
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:30 schreef QuestionGirl het volgende:
doe dan maar verkrachtings seks......
bestaat hoor ;)
Dat is ook nog eens leuk inderdaad :P
2x mogen doen :D
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:06:38 #254
433172 99problemen
tot hier en niet verder
pi_143672190
Ik vind jou dan gewoon een pussy homo alles wat je maar kan verzinnen. Je gaat je vriendin toch niet delen? Schaam je
pi_143677816
Is toch niet een van jouw 99 problemen?
pi_143704528
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:06 schreef 99problemen het volgende:
Ik vind jou dan gewoon een pussy homo alles wat je maar kan verzinnen. Je gaat je vriendin toch niet delen? Schaam je
Dat jij daar een probleem mee hebt, moet je niet iemand anders zijn probleem maken.

Ga ergens anders (99) problemen maken....
pi_144065648
Een verkrachtings-fantasie gaat niet over een echte verkrachting. Zie het als bungee-jumpen ofzo, iemand wil de kick van het vallen, maar niet het te pletter slaan.
Zo is het ook met verkrachtings-fantasieen, geen enkele vrouw wil echt verkracht worden, maar de kick van het "gedwongen" willen ze wel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_144124567
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef happylife070 het volgende:
Mijn vriendin fantaseert er vaak over om door andere mannen en of vrouwen "misbruikt" te worden.
Meerdere mannen, gedwongen pijpen en slikken, harde ruwe seks, sandwich, als hoertje "uitgeleend" worden, spanken etc.

Tot nu toe was het steeds fantasie, maar ze laat steeds vaker merken dat ze het ook wel echt zou willen.
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien en haar fantasieën waar te maken, maar heb soms ook twijfels
Niet omdat ik er niet tegen zou kunnen of jaloers zou zijn, maar omdat ik me soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn

Wat denken jullie hiervan en zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Dit is, ondanks dat het mijn eerste topic hier is, serieus en reacties van "dumpen die slet" mogen achterwege blijven.
Kortom ze wil het sletje uithangen..
Je verteld ons dus net dat je meisje een sletje wilt worden?
Lol.

[ Bericht % gewijzigd door admiraal_anaal op 08-09-2014 00:01:27 ]
pi_144136192
Zolang dat ze het niet met andere jongens doet lijkt het me cool. Probeer samen wat uit, klinkt spannend (spanking en zo), trouwens zolang het bij seks etc blijft is er niks aan het handje (zolang er geen kettingzagen aan de pas komen). Leuk trouwens dat het van haar komt.

Zorg gewoon dat ze geen bewijsmateriaal heeft om naar de rechter te stappen omdat je haar zogezegd hebt mishandeld. Of zorg jij voor bewijs dat ze het wou.

Veel plezier samen
pi_144137659
zou die andere gasten er geld voor vragen, sla je 2 vliegen in 1 klap. misschien wel 3 als het feit dat er voor haar betaald wordt haar nog geiler maakt.
pi_144141660
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:14 schreef erodome het volgende:
Een verkrachtings-fantasie gaat niet over een echte verkrachting. Zie het als bungee-jumpen ofzo, iemand wil de kick van het vallen, maar niet het te pletter slaan.
Zo is het ook met verkrachtings-fantasieen, geen enkele vrouw wil echt verkracht worden, maar de kick van het "gedwongen" willen ze wel.
In dat geval is zeggen dat sommige vrouwen verkrachtingsfantasieën hebben een compleet verkeerde woordkeuze, zoals nektazje hierboven al aangaf. Hoe komt het dan toch dat juist dat woord zoveel wordt gebruikt door zoveel mensen?
pi_144144189
Zoals andere Fok members hier zeggen als ze zo kikt op ruwe seks dan kan jij dat toch
ook doen? Hoeft toch niet per sé andere mannen bij te zijn? Of wilt ze dat juist wel?
Of hou jij niet van ruwe seks?
pi_144148571
266 posts met voornamelijk mannen die zeggen dat TS debiel is. En een paar postst van ero en Krankjorum die zeggen dat het persoonsgebonden is...

Levendige discussie :')

Maar eerlijk gezegd is de fantasie van TS ook niet mijn ding hoor.
Alleen dat gedomineerd worden van je vriendin door andere vrouwen zou ik dan weer wel geil vinden :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144164952
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:40 schreef gustaf het volgende:

[..]

Allah is toch een pedofiel!?
pi_144167554
quote:
5s.gif Op woensdag 3 september 2014 17:35 schreef Drxx het volgende:

[..]

In dat geval is zeggen dat sommige vrouwen verkrachtingsfantasieën hebben een compleet verkeerde woordkeuze, zoals nektazje hierboven al aangaf. Hoe komt het dan toch dat juist dat woord zoveel wordt gebruikt door zoveel mensen?
Omdat dat wel is wat het is, een verkrachtingsfantasie. In een fantasie gebeurd alles altijd zo dat het helemaal perfect uitkomt, helemaal is wat jij wil, het is geen werkelijkheid.
In het engels wordt het ook we fake-rape genoemd, misschien is die term wat duidelijker. Het is een gespeelde verkrachting, nep.

Er wordt gespeeld met emotie's zoals angst en hulpeloosheid, maar ook sensatie's zoals (lichte) pijn en wat dan ook maar wat bij de persoonlijke fantasie hoort. Maar het mag die grens niet over, vandaar dat vergelijk met bungee-jumpen, men wil niet te pletter slaan.
De naam komt dus van waar het naar verwijst, dat het niet echt tegen de wil in is zit in dat stukje nep of fantasie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_144176034
[quote]1s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:24 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Allah is toch een pedofiel!?
[/quote of was het Mohammed??..vind het allebei niets...
pi_144192280
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 16:09 schreef nektazje het volgende:

[..]

Salaamualaikum,

Allereerst voor allen om te weten wat seksueel misbruik is:
Seksueel misbruik of seksueel geweld omvat alle seksuele handelingen die iemand gedwongen wordt uit te voeren, te ondergaan of getuige van te zijn.

Fantasieën om verkracht te worden is ironisch en klopt niet. Gebruik dan orgies, slikken, bondage, vreemdgaan enz... als term. Elke vrouw die fantaseert om verkracht te worden is niet psychisch in orde, ik adviseer je haar naar een dokter te brengen om een verwijzing te krijgen naar de GGZ. Misschien is er iets in het verleden gebeurd? Of is er een miscommunicatie en wilt ze gewoon bondage doen? Maar als zij echt, écht verkracht wilt worden kan je haar brengen als verassing(niet haar laten weten, anders is het geen verkrachting) naar een achterstandsbuurt schaars gekleed ergens in Amerika of zo in de avond. Gegarandeerd dat ze verkracht wordt! Ze zal je erg bedanken!
Moge Allah je helpen daarin!

Ameen!
jongens jullie hebben de wijze woorden van onze fok-imaam gehoord!! Wat heeft Allah hier mee te maken??,als je aan partnerruil doet heb je niet zo veel met Allah namelijk...
pi_144231234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:02 schreef Lioness1578 het volgende:
Zoals andere Fok members hier zeggen als ze zo kikt op ruwe seks dan kan jij dat toch
ook doen? Hoeft toch niet per sé andere mannen bij te zijn? Of wilt ze dat juist wel?
Of hou jij niet van ruwe seks?
Dat is het punt toch niet. Het ruige zit hem juist in het feit dat ze door een andere, al dan niet wildvreemde, kerel wordt genomen. Of door meerdere kerels. NOG ruiger.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_144461585
En nog gelukt met je vriendin?? Zijn jullie er nog uitgekomen?
pi_144787896
Geef haar nummer maar :Y
People assume too much.
pi_144790428
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:18 schreef very het volgende:
Geef haar nummer maar :Y
haha
pi_144790458
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:35 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

haha
Ik vond hem zelf ook wel sterk :Y
People assume too much.
pi_145070332
Doe de wisseltruc met haar. Kijken of ze dat ook leuk vindt.
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:10:09 #274
229311 enzo1291
Parttime FOK-er
pi_145073124
Waarom doe je het niet eerst alleen?
Kom binnen, zachtjes en houd haar van achter in bedwang.
Dek haar ogen af en zonder dat ze weet dat jij het bent begin je haar ruw te nemen.

Ze zal bang zijn, dus halverwege kun je eventueel kenbaar maken dat jij het bent.
Dan moet je het ruw afmaken, opstaan en weglopen.
Even later zal ze trillend bij je op de bank komen zitten.
Geef haar dan wel veel liefde...

Been there.

daarna gewoon opbouwen. Elke keer stapje verder. Zou niet top-down beginnen...

Als je anderen wil.
Hoi :D

[ Bericht 6% gewijzigd door enzo1291 op 30-09-2014 22:15:31 ]
In case of doubt, just ask!
pi_145112625
Ideale vriendin. Stuur maar door.
"Somewhere inside of me?! Take a good look! There’s nothing inside of me anymore!!! I don’t even feel pain! I don’t feel anything!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')