AH oke, vaak heeft zo een belangstelling nog een dubbele laag, vandaar. Mijn excuses.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor, puur belangstelling. Vroeg me gewoon af hoe zoiets in z'n werk gaat dan.
Dat is ook nog eens leuk inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2014 15:30 schreef QuestionGirl het volgende:
doe dan maar verkrachtings seks......
bestaat hoor
Dat jij daar een probleem mee hebt, moet je niet iemand anders zijn probleem maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:06 schreef 99problemen het volgende:
Ik vind jou dan gewoon een pussy homo alles wat je maar kan verzinnen. Je gaat je vriendin toch niet delen? Schaam je
Kortom ze wil het sletje uithangen..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef happylife070 het volgende:
Mijn vriendin fantaseert er vaak over om door andere mannen en of vrouwen "misbruikt" te worden.
Meerdere mannen, gedwongen pijpen en slikken, harde ruwe seks, sandwich, als hoertje "uitgeleend" worden, spanken etc.
Tot nu toe was het steeds fantasie, maar ze laat steeds vaker merken dat ze het ook wel echt zou willen.
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien en haar fantasieën waar te maken, maar heb soms ook twijfels
Niet omdat ik er niet tegen zou kunnen of jaloers zou zijn, maar omdat ik me soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn
Wat denken jullie hiervan en zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Dit is, ondanks dat het mijn eerste topic hier is, serieus en reacties van "dumpen die slet" mogen achterwege blijven.
In dat geval is zeggen dat sommige vrouwen verkrachtingsfantasieën hebben een compleet verkeerde woordkeuze, zoals nektazje hierboven al aangaf. Hoe komt het dan toch dat juist dat woord zoveel wordt gebruikt door zoveel mensen?quote:Op maandag 1 september 2014 16:14 schreef erodome het volgende:
Een verkrachtings-fantasie gaat niet over een echte verkrachting. Zie het als bungee-jumpen ofzo, iemand wil de kick van het vallen, maar niet het te pletter slaan.
Zo is het ook met verkrachtings-fantasieen, geen enkele vrouw wil echt verkracht worden, maar de kick van het "gedwongen" willen ze wel.
Omdat dat wel is wat het is, een verkrachtingsfantasie. In een fantasie gebeurd alles altijd zo dat het helemaal perfect uitkomt, helemaal is wat jij wil, het is geen werkelijkheid.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:35 schreef Drxx het volgende:
[..]
In dat geval is zeggen dat sommige vrouwen verkrachtingsfantasieën hebben een compleet verkeerde woordkeuze, zoals nektazje hierboven al aangaf. Hoe komt het dan toch dat juist dat woord zoveel wordt gebruikt door zoveel mensen?
Op donderdag 4 september 2014 12:24 schreef ZetaOS het volgende:
jongens jullie hebben de wijze woorden van onze fok-imaam gehoord!! Wat heeft Allah hier mee te maken??,als je aan partnerruil doet heb je niet zo veel met Allah namelijk...quote:Op maandag 1 september 2014 16:09 schreef nektazje het volgende:
[..]
Salaamualaikum,
Allereerst voor allen om te weten wat seksueel misbruik is:
Seksueel misbruik of seksueel geweld omvat alle seksuele handelingen die iemand gedwongen wordt uit te voeren, te ondergaan of getuige van te zijn.
Fantasieën om verkracht te worden is ironisch en klopt niet. Gebruik dan orgies, slikken, bondage, vreemdgaan enz... als term. Elke vrouw die fantaseert om verkracht te worden is niet psychisch in orde, ik adviseer je haar naar een dokter te brengen om een verwijzing te krijgen naar de GGZ. Misschien is er iets in het verleden gebeurd? Of is er een miscommunicatie en wilt ze gewoon bondage doen? Maar als zij echt, écht verkracht wilt worden kan je haar brengen als verassing(niet haar laten weten, anders is het geen verkrachting) naar een achterstandsbuurt schaars gekleed ergens in Amerika of zo in de avond. Gegarandeerd dat ze verkracht wordt! Ze zal je erg bedanken!
Moge Allah je helpen daarin!
Ameen!
Dat is het punt toch niet. Het ruige zit hem juist in het feit dat ze door een andere, al dan niet wildvreemde, kerel wordt genomen. Of door meerdere kerels. NOG ruiger.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:02 schreef Lioness1578 het volgende:
Zoals andere Fok members hier zeggen als ze zo kikt op ruwe seks dan kan jij dat toch
ook doen? Hoeft toch niet per sé andere mannen bij te zijn? Of wilt ze dat juist wel?
Of hou jij niet van ruwe seks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |