Is niet raar.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens wel raar dat de publieke omroep zo'n eenzijdig verhaal laat zien zonder ook maar enig weerwoord door Wilders of een van zijn vertrouwelingen.
Ze hadden dan op zijn minst even moeten zeggen dat Wilders niet wilde reageren. Hoor en wederhoor is een goed gebruik in de journalistiek.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is niet raar.
Het politbureau , Wilders, Agema en Bosma, hebben geweigerd te reageren en de andere kamerleden hebben zij verboden iets te zeggen.
Als ze het toch doen, dan worden ze afgevoerd van de kieslijsten in de toekomst.
Dat vind Wilders niet, die dwingt iedereen uit zijn sekte te zwijgen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hadden dan op zijn minst even moeten zeggen dat Wilders niet wilde reageren. Hoor en wederhoor is een goed gebruik in de journalistiek.
Dat verbaasde me inderdaad ook. Ik had een tekst verwacht als "Namens de PVV wilde niemand reageren". Het ontbreken daarvan wekt de indruk dat men niet eens de moeite heeft genomen om het ze te vragen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hadden dan op zijn minst even moeten zeggen dat Wilders niet wilde reageren. Hoor en wederhoor is een goed gebruik in de journalistiek.
Maakt het uit dan, als ze niet vroegen aan Wilders, wil je meedoen ?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat verbaasde me inderdaad ook. Ik had een tekst verwacht als "Namens de PVV wilde niemand reageren". Het ontbreken daarvan wekt de indruk dat men niet eens de moeite heeft genomen om het ze te vragen.
Ja, dat maakt uit.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maakt het uit dan, als ze niet vroegen aan Wilders, wil je meedoen ?
Voor het zwartepietespel maakt het wat uit.quote:
Gek, ik dacht dat Volkert vd G. Verantwoordelijk was voor de moordquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fortuyn riep maar wat. Terwijl hij als een kip zonder kop aan het blaten was over de schan-da-li-ge praktijken in Nederland zat Wim Kok in Engeland een interview af te werken met The Economist. Over de reden waarom Nederland op nagenoeg alle fronten in de top 3 stond qua beleid.
http://www.economist.com/node/329696
Fortuyn is zelf verantwoordelijk voor de spanningen die hij veroorzaakte wat uiteindelijk zijn dood betekende.
Dat heet indoctrinatie en ruikt naar dictatuur .quote:Op zondag 25 mei 2014 22:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is niet raar.
Het politbureau , Wilders, Agema en Bosma, hebben geweigerd te reageren en de andere Kamerleden hebben zij verboden iets te zeggen.
Als ze het toch doen, dan worden ze afgevoerd van de kieslijsten in de toekomst.
Dat denk jij goed. Gelukkig staat dat er dan ook niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:33 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Gek, ik dacht dat Volkert vd G. Verantwoordelijk was voor de moord
Misschien heeft die sekteleider ( woord van Agema) dat opgezet zo ?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:03 schreef Falco het volgende:
Wat een ontluisterende docu
Ondertussen zit Wilders vast nu weer helemaal te shaken over de romance tussen zijn twee partijgenoten: Agema en De Jong:
http://www.geenstijl.nl/m(...)delijk_aan_de_m.html
Jij schijnt te suggereren dat als je als politicus spanningen in de maatschappij veroorzaakt je verantwoordelijk bent voor je eigen dood. Dat is heel fraai. Hopelijk weten ze dat bij bijvoorbeeld de SP ook als er weer bezuinigd gaat worden op uitkeringen. Levert natuurlijk spanningen op in de maatschappij. Gewoon afknallen die minister, nietwaar? Bomaanslag op het torentje als de premier er dan is?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat denk jij goed. Gelukkig staat dat er dan ook niet.
Het idee , Morticia A. en seks.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Misschien heeft die sekteleider ( woord van Agema) dat opgezet zo ?
http://www.fabmagazine.nl/2014/05/leon-de-jong-meneer-agema/
Dat schijn ik helemaal niet te suggererenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:18 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Jij schijnt te suggereren dat als je als politicus spanningen in de maatschappij veroorzaakt je verantwoordelijk bent voor je eigen dood. Dat is heel fraai. Hopelijk weten ze dat bij bijvoorbeeld de SP ook als er weer bezuinigd gaat worden op uitkeringen. Levert natuurlijk spanningen op in de maatschappij. Gewoon afknallen die minister, nietwaar? Bomaanslag op het torentje als de premier er dan is?
Hij is in het geheel niet verantwoordelijk voor de spanningen die uiteindelijk tot zijn dood hebben geleid. Dat maken tolerante poco's ervan. In een gezonde democratie is er ruimte voor mensen als Fortuyn of Wilders. Punt. Je bestrijdt woorden met woorden en niet met moorden. De moord op Fortuyn is het resultaat van het ophitsen van delen van de bevolking door delen van het establishment. Dit ophitsen geschiedde door middel van demonisering.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat schijn ik helemaal niet te suggererenHij is verantwoordelijk voor de spanningen die uiteindelijk hebben geleid dat Volkert hem doodschoot. Dat is iets dan verantwoordelijk zijn voor je eigen dood.
Oh, je bent van mening dat 'narcist' en compliment is?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
Heee dit is nieuwe rarigheid. Hoezo scheld ik Fortuyn uit ?
Hij was een narcist. Niet zo extreem, maar toch.... een groot ego, wilde al te graag de belangrijkste machthebber van Nederland zijn.
Het is een mening. Wat jij doet is het overdrijven en het als scheldwoord zien.
Jij bent een drogredenaar. Is dat uitschelden ?
Wat ben jij een ontzettende flapdrol.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:35 schreef Buitendam het volgende:
De uitspraken die hij deed en dan nota bene een ander medeverantwoordelijk houden. Wat was het toch een ontzettende flapdrol.
- Hoe riep Pim Fortuyn het op zichzelf af?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Laten we eerlijk zijn, de overheid heeft bloed aan haar handen doordat zij Pim Fortuyn niet heeft beveiligd, Rita Verdonk kreeg voor minder beveiliging. Ja, Pim Fortuyn riep het een beetje op zichzelf af maar hallo, het is inherent aan politiek dat je pittige uitspraken doet, het zou slecht zijn voor onze democratie als politici aan zelfcensuur doen.
- Iemand die maar wat roept, wordt niet vermoord, flapdrol.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:09 schreef Buitendam het volgende:
Fortuyn riep maar wat. Terwijl hij als een kip zonder kop aan het blaten was over de schan-da-li-ge praktijken in Nederland zat Wim Kok in Engeland een interview af te werken met The Economist. Over de reden waarom Nederland op nagenoeg alle fronten in de top 3 stond qua beleid.
Fortuyn is zelf verantwoordelijk voor de spanningen die hij veroorzaakte wat uiteindelijk zijn dood betekende.
Daarom had men ook rekening moeten houden met Fortuyn, maar bijna niemand die het deed. De overheid niet, de politiek niet, de media niet, de vele bedreigers niet en de moordenaar niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:56 schreef Bluesdude het volgende:
Zonder zelfcensuur is flauwekul. Ieder mens moet rekening houden met anderen, wat ie zegt, hoe ie dat zegt, wanneer, in welke context.
Een politicus heeft een extra verantwoordelijheid als rolmodel, naast dat hij wordt aangesproken/aangevallen door collega's, pers, publieke tribune op zijn woorden.
Dus volop zelfcensuur. Zo hoort het ook.
Ook die laksheid is bewezen, maar niemand die het wat kan schelen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Met de zelfcensuur doelde ik op het feit dat je als politicus niet bang moet zijn dat je koud wordt gemaakt als je aangeeft dat je graag zou zien dat je graag minder Marokkanen hebt of iets dergelijks.
Nederland verzuimde om PF te beveiligen ondanks dat daar zeer veel aanleiding voor was, veel meer dan bij bijv. Rita Verdonk die wel beveiliging kreeg. Mede als gevolg hiervan werd PF vermoord. Dit zijn de feiten. Daarom stel ik dat Nederland het bloed van PF aan haar handen heeft, dat lijkt me geen omstreden stelling. Ik voeg er de speculatie aan toe dat de zittende macht het misschien wel niet erg vond als dit zou gebeuren en dat ze daarom laks was met die beveiliging.![]()
Ja we kunnen niet allemaal zoals jij in je vrije tijd mensen beledigen en haatzaaien.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:08 schreef Bluesdude het volgende:
Nou.. bang zijn ... kan erg nuttig zijn. Wilders is bang... daarom eist hij beveiliging.
Op staatskosten mag hij mensen beledigen en haatzaaien
Overigens is Wilders een actieve censuurbeoefenaar in eigen partij.
Fortuyn verspreidde geen leugens en electoraat van Fortuyn geloofde geen blad die het tegendeel beweerde van wat er gebeurde, flapdrol.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:16 schreef Buitendam het volgende:
Daar ging ook totaal niet om. Het ging om zorgstelsel, pensioenen, onderwijs en sociale zekerheden. Fortuyn's paradepaardje was klagen op dit soort zaken. Bejaarden die een week lang in een vieze luier moesten rondlopen, dat soort werk. Dat werd in de The Economist zorgvuldig ontkracht. Nou heb ik het sterke vermoeden dat het electoraat wat voor Fortuyn ging dat soort bladen en artikelen grotendeels te moeilijk zou hebben gevonden. De leugens die Fortuyn verspreidde waren veel gemakkelijker te snappen, ook al waren het verzonnen verhalen van die fantast.
Idiootquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat schijn ik helemaal niet te suggererenHij is verantwoordelijk voor de spanningen die uiteindelijk hebben geleid dat Volkert hem doodschoot. Dat is iets dan verantwoordelijk zijn voor je eigen dood.
Zie hier het stereotype Fortuyn-stemmer. Te dom om te schijten en stemrecht. Treurige combinatie.quote:
Degenen die een gevaar voor de democratie zijn zijn diegenen die met moord en doodslag personen het zwijgen opleggen. Tegenwoordig is niet Geert Wilders een bedreiging voor Nederland, maar degenen die hem willen ombrengen. Hersendode of gehersenspoelde poco's verwarren dat nogal eens bewust of niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:45 schreef remlof het volgende:
Als je wordt gezien als juist een gevaar voor die democratie heb je dat toch echt aan jezelf te danken...
Ik durf het bijna niet te vragen... wat is een poco ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Degenen die een gevaar voor de democratie zijn zijn diegenen die met moord en doodslag personen het zwijgen opleggen. Tegenwoordig is niet Geert Wilders een bedreiging voor Nederland, maar degenen die hem willen ombrengen. Hersendode of gehersenspoelde poco's verwarren dat nogal eens bewust of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |