abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:13:10 #251
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158008167
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Betere marketing? :') Volgens mij snap je net zoals de meeste filmproducenten niet wat de kijker wil. Neem Star Wars als voorbeeld, de officiële trailers geven nauwelijks plot weg en iedereen loopt er mee weg. Wat zijn de meeste reacties op deze trailer? Dat er te veel plot wordt weg gegeven, niemand wil voordat hij/zij de film ziet al weten wat de grote reveal in de film gaat worden.
Exact.
Deze trailer was al beter geweest als ze niet de redding van Wonder Woman erin hadden gestopt, als ze niet de onthulling van Batman door Superman erin hadden gestopt en als ze niet Doomsday expliciet in beeld hadden gebracht. En dat zijn slechts 3 van de problemen van deze trailer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158008256
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Exact.
Deze trailer was al beter geweest als ze niet de redding van Wonder Woman erin hadden gestopt, als ze niet de onthulling van Batman door Superman erin hadden gestopt en als ze niet Doomsday expliciet in beeld hadden gebracht. En dat zijn slechts 3 van de problemen van deze trailer.
Ben het ook eens met je vorige post. Overigens had Doomsday er in een glimps wel in gemogen. Maar nu weet je dat het waarschijnlijk een gemuteerde general Zod is + een hoop beelden van Doomsday. Dat vind ik persoonlijk nog het ergste, dat de grote badguy van de film al zo expliciet in beeld is gebracht.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:22:54 #253
12888 Skull-splitter
pi_158008340
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:18 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ben het ook eens met je vorige post. Overigens had Doomsday er in een glimps wel in gemogen. Maar nu weet je dat het waarschijnlijk een gemuteerde general Zod is + een hoop beelden van Doomsday. Dat vind ik persoonlijk nog het ergste, dat de grote badguy van de film al zo expliciet in beeld is gebracht.
Dus had ik het weggelaten. Hooguit onze drie helden bij elkaar, kijkend naar Doomsday en wellicht grommend geluid oid, maar niet zo'n mooi portretshot.

Ik zal heus wel gaan maar ik vind het oprecht jammer dat er in de bios anno nu vaak nauwlijks nog verrassing over blijft.
pi_158008474
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:22 schreef Skull-splitter het volgende:

Ik zal heus wel gaan maar ik vind het oprecht jammer dat er in de bios anno nu vaak nauwlijks nog verrassing over blijft.
Inderdaad, door de Comic Con trailer had ik er wel zin in. Nu iets minder door de reveals, maar verwacht wel dat ik hem in de bios ga zien.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:36:15 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158008587
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Er zijn genoeg trailers die het gelukkig wel snappen, wat een onzin.
Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken. Kan zijn dat in een andere trailer geen (erge) spoilers zitten, maar die mis je dan ook.
Het is het 1 of het ander.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:37:40 #256
12888 Skull-splitter
pi_158008622
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken. Kan zijn dat in een andere trailer geen (erge) spoilers zitten, maar die mis je dan ook.
Je weet dat er naast zwart en wit nog een heel grijs gebied is waar je gebruik van kunt maken he?
pi_158008626
quote:

[..]

Trailers ontlopen is haast onmogelijk als je geregeld naar de bios gaat, dus dat is een onnozel argument.

Ze vergeten vaak dat trailers er zijn om je nieuwsgierig te maken en dat te blijven tot dat de film uit komt. Als je dat nieuwsgierige al weg haalt in trailer sla je de plank volledig mis.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:49:47 #258
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_158008910
Supertof :9
maar waarom lijkt Doomsday op alle andere CGI monsters die we al gezien hebben de laatste jaren, en hebben ze niet z'n oorspronkelijk look aangehouden :'(
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_158010041
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:49 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Supertof :9
maar waarom lijkt Doomsday op alle andere CGI monsters die we al gezien hebben de laatste jaren, en hebben ze niet z'n oorspronkelijk look aangehouden :'(
Zonde inderdaad. Ik dacht even te kijken naar een mix van Electro, The Thing en Abomination. :{ Ik moest oprecht m'n best doen het te herkennen als Doomsday.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Trailers ontlopen is haast onmogelijk als je geregeld naar de bios gaat, dus dat is een onnozel argument.

Ze vergeten vaak dat trailers er zijn om je nieuwsgierig te maken en dat te blijven tot dat de film uit komt. Als je dat nieuwsgierige al weg haalt in trailer sla je de plank volledig mis.
Daar ontkom je dan niet aan nee. Verder denk ik dat het eigen keuze is. Zo heb ik bewust deze trailer gekeken, waar ik achteraf spijt van heb. Maar dat is volledig mijn schuld.

De SW trailers nog niet gezien, zelfs al schijnen die niet zo te spoilen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:54:34 #260
12888 Skull-splitter
pi_158010387
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:30 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Inderdaad, door de Comic Con trailer had ik er wel zin in. Nu iets minder door de reveals, maar verwacht wel dat ik hem in de bios ga zien.
De Comic Con trailer verstond zijn vak. Dit is generieke "Laten we maar zien wat de fans willen, dan komen ze heus wel!" onzin.
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:51:34 #261
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_158012825
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Betere marketing? :') Volgens mij snap je net zoals de meeste filmproducenten niet wat de kijker wil. Neem Star Wars als voorbeeld, de officiële trailers geven nauwelijks plot weg en iedereen loopt er mee weg. Wat zijn de meeste reacties op deze trailer? Dat er te veel plot wordt weg gegeven, niemand wil voordat hij/zij de film ziet al weten wat de grote reveal in de film gaat worden.
De grote reveal? Iedereen wist allang dat Wonder Woman in de film zat. Monster of the week is niet echt spannend.

En ga je deze film niet kijken vanwege de spoilers? Is er ooit een film geweest die je níet hebt gezien, puur omdat er teveel in de trailers zat?
Die-hard fans gaan toch wel, fans gaan toch wel, twijfelaars trek je over de streep en maak je nieuwsgierig.

Dit zegt het wel aardig:
http://screenrant.com/avoiding-movie-trailer-spoilers/

Mensen doen veel te panisch over spoilers, en het maakt de meeste mensen ook eigenlijk vrij weinig uit. Vaak waardeert men een verhaal zelfs meer wanneer men de plot al weet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:52:01 #262
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_158012832
Spoiler: de Titanic zinkt.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_158012920
quote:

[..]

Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken.
Dit is echt een bizar concept. Spoilers in een trailer.
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:37:57 #264
12888 Skull-splitter
pi_158013577
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:51 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De grote reveal? Iedereen wist allang dat Wonder Woman in de film zat. Monster of the week is niet echt spannend.

En ga je deze film niet kijken vanwege de spoilers? Is er ooit een film geweest die je níet hebt gezien, puur omdat er teveel in de trailers zat?
Die-hard fans gaan toch wel, fans gaan toch wel, twijfelaars trek je over de streep en maak je nieuwsgierig.

Dit zegt het wel aardig:
http://screenrant.com/avoiding-movie-trailer-spoilers/

Mensen doen veel te panisch over spoilers, en het maakt de meeste mensen ook eigenlijk vrij weinig uit. Vaak waardeert men een verhaal zelfs meer wanneer men de plot al weet.
Dan moet je dus niet gaan spoilen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:55:21 #265
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_158013900
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:51 schreef Dagonet het volgende:
Het gaat over meer dan puur spoilers. Er zitten gewoon iconische momenten in de trailer waarvan ik het slimmer zou vinden om ze op te sparen voor de bioscoop, je suggereert ze, maar toont ze nog niet.

Maar goed, ik weet sowieso niet wat ik moet denken van de film. Mogelijk ben ik mis, maar ik heb het idee dat Snyder vooral een Batman vs. Superman film wilde maken en geëindigd is met een Justice League film. Ik heb er een beetje een raar voorgevoel bij, deze film lijkt echt overvol te zitten en ik ken weinig superhelden films waar dat goed afliep, die eindigen vaak als films die beter waren geweest indien ze voor 1 idee hadden gekozen in plaats van 4 of 5.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_158013951
Je kan ook gewoon geen trailers kijken voor films waarvan je toch wel weet dat je ze wil gaan zien maar misschien is dat te logisch.

En inderdaad, trailers verklappen teveel. Daarom kijk ik ze dus niet :P
Conscience do cost.
pi_158015035
superman :')
Batman _O_
Twijfel nog of ik hem ga kijken
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:09:37 #268
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_158015238
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dan moet je dus niet gaan spoilen.
Jawel, want het levert meer bezoekers op. Het gaat nog altijd om het geld.
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:44:40 #269
12888 Skull-splitter
pi_158015980
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Jawel, want het levert meer bezoekers op. Het gaat nog altijd om het geld.
Dat valt never nooit nie objectief te meten.
En dat is precies het probleem.

Zolang men hardnekkig het idee heeft dat je alles moet laten zien om het geinvesteerde ged maar terug te zien zal dit hip blijven. Maar zoals gezegd doet Star Wars het wel goed.

Ook de klappers van welleer die in het artikel genoemd worden zijn geenzins kleine films te noemen maar hebben wel een fatsoenlijke trailer.

Zelfs trailers die ner-gens op slaan prikkelen meer dan domweg de top tien uit de film laten zien.
pi_158062507
Batman en Superman zijn behoorlijk goed gecast als ik af ga op de trailer. Maar Lex Luthor, wat is dat voor vreselijk iets?
pi_158063077
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:37 schreef Deckard het volgende:
Batman en Superman zijn behoorlijk goed gecast als ik af ga op de trailer. Maar Lex Luthor, wat is dat voor vreselijk iets?
Net alsof hij dacht een soort Joker te spelen ofzo..echt vaag ja :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 6 december 2015 @ 19:10:09 #272
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_158063272
Wonder woman vind ik niet zo best gecast, WW is blauwe ogen met donker haar(zwart) O+ Pakje lijkt ook te bruin te zijn ipv het gebruikelijke blauw rood goud.

Ook is Gadot nogal klein en fysiek niet echt intimiderend (dun).

Dan vind ik Megan toch beter in die rol passen. Al is zij niet zo'n geweldige actrice imo.

Of deze dame:

[ Bericht 10% gewijzigd door Revanches op 06-12-2015 19:20:44 ]
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_158066323
Allemaal dunne modelarmpjes.
  maandag 7 december 2015 @ 09:15:17 #274
12888 Skull-splitter
pi_158072953
Je hebt zelf dunne modellenarmpjes.
  maandag 7 december 2015 @ 16:29:44 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158082871
Megan Fox vind ik niet beter dan de dame die ze nu hebben, maar ik snap inderdaad wel wat je bedoelt.

Je zou verwachten dat het meer een soort sexy Xena Warrior Princess zou zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')