Exact.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Betere marketing?Volgens mij snap je net zoals de meeste filmproducenten niet wat de kijker wil. Neem Star Wars als voorbeeld, de officiële trailers geven nauwelijks plot weg en iedereen loopt er mee weg. Wat zijn de meeste reacties op deze trailer? Dat er te veel plot wordt weg gegeven, niemand wil voordat hij/zij de film ziet al weten wat de grote reveal in de film gaat worden.
Ben het ook eens met je vorige post. Overigens had Doomsday er in een glimps wel in gemogen. Maar nu weet je dat het waarschijnlijk een gemuteerde general Zod is + een hoop beelden van Doomsday. Dat vind ik persoonlijk nog het ergste, dat de grote badguy van de film al zo expliciet in beeld is gebracht.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Exact.
Deze trailer was al beter geweest als ze niet de redding van Wonder Woman erin hadden gestopt, als ze niet de onthulling van Batman door Superman erin hadden gestopt en als ze niet Doomsday expliciet in beeld hadden gebracht. En dat zijn slechts 3 van de problemen van deze trailer.
Dus had ik het weggelaten. Hooguit onze drie helden bij elkaar, kijkend naar Doomsday en wellicht grommend geluid oid, maar niet zo'n mooi portretshot.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ben het ook eens met je vorige post. Overigens had Doomsday er in een glimps wel in gemogen. Maar nu weet je dat het waarschijnlijk een gemuteerde general Zod is + een hoop beelden van Doomsday. Dat vind ik persoonlijk nog het ergste, dat de grote badguy van de film al zo expliciet in beeld is gebracht.
Inderdaad, door de Comic Con trailer had ik er wel zin in. Nu iets minder door de reveals, maar verwacht wel dat ik hem in de bios ga zien.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zal heus wel gaan maar ik vind het oprecht jammer dat er in de bios anno nu vaak nauwlijks nog verrassing over blijft.
Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken. Kan zijn dat in een andere trailer geen (erge) spoilers zitten, maar die mis je dan ook.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er zijn genoeg trailers die het gelukkig wel snappen, wat een onzin.
Je weet dat er naast zwart en wit nog een heel grijs gebied is waar je gebruik van kunt maken he?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken. Kan zijn dat in een andere trailer geen (erge) spoilers zitten, maar die mis je dan ook.
Het is het 1 of het ander.
Trailers ontlopen is haast onmogelijk als je geregeld naar de bios gaat, dus dat is een onnozel argument.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken. Kan zijn dat in een andere trailer geen (erge) spoilers zitten, maar die mis je dan ook.
Het is het 1 of het ander.
Zonde inderdaad. Ik dacht even te kijken naar een mix van Electro, The Thing en Abomination.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:49 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Supertof
maar waarom lijkt Doomsday op alle andere CGI monsters die we al gezien hebben de laatste jaren, en hebben ze niet z'n oorspronkelijk look aangehouden
Daar ontkom je dan niet aan nee. Verder denk ik dat het eigen keuze is. Zo heb ik bewust deze trailer gekeken, waar ik achteraf spijt van heb. Maar dat is volledig mijn schuld.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:37 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Trailers ontlopen is haast onmogelijk als je geregeld naar de bios gaat, dus dat is een onnozel argument.
Ze vergeten vaak dat trailers er zijn om je nieuwsgierig te maken en dat te blijven tot dat de film uit komt. Als je dat nieuwsgierige al weg haalt in trailer sla je de plank volledig mis.
De Comic Con trailer verstond zijn vak. Dit is generieke "Laten we maar zien wat de fans willen, dan komen ze heus wel!" onzin.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Inderdaad, door de Comic Con trailer had ik er wel zin in. Nu iets minder door de reveals, maar verwacht wel dat ik hem in de bios ga zien.
De grote reveal? Iedereen wist allang dat Wonder Woman in de film zat. Monster of the week is niet echt spannend.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Betere marketing?Volgens mij snap je net zoals de meeste filmproducenten niet wat de kijker wil. Neem Star Wars als voorbeeld, de officiële trailers geven nauwelijks plot weg en iedereen loopt er mee weg. Wat zijn de meeste reacties op deze trailer? Dat er te veel plot wordt weg gegeven, niemand wil voordat hij/zij de film ziet al weten wat de grote reveal in de film gaat worden.
Dit is echt een bizar concept. Spoilers in een trailer.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken.
Dan moet je dus niet gaan spoilen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De grote reveal? Iedereen wist allang dat Wonder Woman in de film zat. Monster of the week is niet echt spannend.
En ga je deze film niet kijken vanwege de spoilers? Is er ooit een film geweest die je níet hebt gezien, puur omdat er teveel in de trailers zat?
Die-hard fans gaan toch wel, fans gaan toch wel, twijfelaars trek je over de streep en maak je nieuwsgierig.
Dit zegt het wel aardig:
http://screenrant.com/avoiding-movie-trailer-spoilers/
Mensen doen veel te panisch over spoilers, en het maakt de meeste mensen ook eigenlijk vrij weinig uit. Vaak waardeert men een verhaal zelfs meer wanneer men de plot al weet.
Het gaat over meer dan puur spoilers. Er zitten gewoon iconische momenten in de trailer waarvan ik het slimmer zou vinden om ze op te sparen voor de bioscoop, je suggereert ze, maar toont ze nog niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:51 schreef Dagonet het volgende:
Mensen doen veel te panisch over spoilers, en het maakt de meeste mensen ook eigenlijk vrij weinig uit. Vaak waardeert men een verhaal zelfs meer wanneer men de plot al weet.
Jawel, want het levert meer bezoekers op. Het gaat nog altijd om het geld.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet gaan spoilen.
Dat valt never nooit nie objectief te meten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jawel, want het levert meer bezoekers op. Het gaat nog altijd om het geld.
Net alsof hij dacht een soort Joker te spelen ofzo..echt vaag jaquote:Op zondag 6 december 2015 18:37 schreef Deckard het volgende:
Batman en Superman zijn behoorlijk goed gecast als ik af ga op de trailer. Maar Lex Luthor, wat is dat voor vreselijk iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |