`quote:Op woensdag 2 december 2015 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond Ra's slecht gedaan, met Liam Neeson, en ook Scarecrow niet geweldig. Ook geen fan van Bale als Batman en Bruce Wayne. Het is geen slechte film, want best vermakelijk, op een domme manier, maar meerdere zaken stonden me tegen in het verhaal, waaronder het idiote plan hoe ze Gotham wilden vernietigen.
Daarnaast, en dit is uiteraard een gevolg van het idiote Batsuit waarin je niet kunt bewegen, dus dat probleem blijf je misschien houden met live-action films en acteurs die verder geen martial arts kunnen, maar Batman is in de comics 1 van de beste en gevaarlijkste vechters ter wereld, en in de films is het een trage mummy die zich met moeite voort kan bewegen en nauwelijks zijn hoofd kan draaien. Again, ik begrijp waarom dat lastig is in zo'n Bat-suit, maar het is iets dat me altijd heeft tegengestaan.
.
Natuurlijk verwacht iedereen dat. Althans; wie de personages een beetje kent gaat daar sowieso al vanuit.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hadden jullie serieus niet verwacht dat Batman en Superman samen gaan werken? Er komt zelfs een Justice League film.
Meer dat je nu al weet hoe de aanloop is en wat het grote probleem gaat worden. Vorige trailer was slim, berustte op sfeer, gaf nauwelijks iets weg.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hadden jullie serieus niet verwacht dat Batman en Superman samen gaan werken? Er komt zelfs een Justice League film.
Het is ook niet het wat maar het hoe wat nu al in beeld is. Daarvoor ga je naar de film. Elke Bond weet je ook dat James gaat winnen, maar het gaat erom of het plot boeiend is en interessant in elkaar zit en dat hoor je in de bios te weten te komen IMO.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Natuurlijk verwacht iedereen dat. Althans; wie de personages een beetje kent gaat daar sowieso al vanuit.
Wat we nu over de film weten dankzij de trailerquote:Op donderdag 3 december 2015 12:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat je nu al weet hoe de aanloop is en wat het grote probleem gaat worden. Vorige trailer was slim, berustte op sfeer, gaf nauwelijks iets weg.
Ik had eigenlijk ook gewoon beter moeten weten na de teaser van afgelopen week, maar dit zorgt wel dat ik teasers/trailers ga mijden...
[..]
Het is ook niet het wat maar het hoe wat nu al in beeld is. Daarvoor ga je naar de film. Elke Bond weet je ook dat James gaat winnen, maar het gaat erom of het plot boeiend is en interessant in elkaar zit en dat hoor je in de bios te weten te komen IMO.
Deze trailer maakt dezelfde fout als die van Jurassic World en van Terminator Genisys.
Star Wars pakt het tot nu toe goed aan (al ben ik gestopt met de laatste trailer om verder niets meer mee te krijgen tot ik hem zie), krijgt ook veel lof daarvoor. Maar managers leren het domweg nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat we nu over de film weten dankzij de trailerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Inderdaad. Dit deed me meteen aan Genisys denken, de apotheose zit gewoon mee in de trailer.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Deze trailer maakt dezelfde fout als die van Jurassic World en van Terminator Genisys.
Star Wars pakt het tot nu toe goed aan (al ben ik gestopt met de laatste trailer om verder niets meer mee te krijgen tot ik hem zie), krijgt ook veel lof daarvoor. Maar managers leren het domweg nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit deed me meteen aan Genisys denken, de apotheose zit gewoon mee in de trailer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Niet (willen) snappen dat mensen dit soort trailers in toenemende mate zat beginnen te worden terwijl er ook goede trailers worden gemaakt (Bij die twee van Star Wars weet je eigenlijk geen kut, zoals het hoort).quote:Op donderdag 3 december 2015 12:38 schreef Komakie het volgende:
God jongens.
Kijk die trailers dan gewoon niet ipv er elke keer over te zeiken.
In het Star Wars topic is het ook al zo'n gezeur.
Kijk de trailers niet en vermoei de rest er dan niet mee als het je niet bevalt. Of maak een algemeen trailer topic.
Ik vond het sowieso jammer dat Ra's weer eens was gewhitewashed. In de comics en cartoons is het meer een arabisch/aziatisch mengelmoesje, maar hier kiezen ze voor een witter-dan-wit Liam Neeson.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Alle karakters waren realistischer gemaakt. Ik vond Scarecrow ook niet het beste karakter uit de serie, maar Ra's vond ik niet zo slecht.
Je moet je natuurlijk wel bedenken dat het pak zijn eerste pak was en hij net begon met alles. In Year One was hij ook niet gelijk de held die hij later wel is. Net als dat het pak ook elke keer nog voor verbetering vatbaar was.
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:48 schreef Komakie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat betere marketing is.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:03 schreef lord_bono het volgende:
Prima trailer, maar waarom weer de hele film laten zien
Vertel me vooral hoe. Ik denk dat ik hier vooral managers hoor praten, geen filmgangers.quote:
Nogmaals, als je de kans hebt dat een trailer je niet bevalt, kijk hem dan gewoon niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet (willen) snappen dat mensen dit soort trailers in toenemende mate zat beginnen te worden terwijl er ook goede trailers worden gemaakt (Bij die twee van Star Wars weet je eigenlijk geen kut, zoals het hoort).
quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:56 schreef polderturk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Per definitie kun je dan dus geen enkele trailer meer kijken, numbnuts.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nogmaals, als je de kans hebt dat een trailer je niet bevalt, kijk hem dan gewoon niet.
Heeft niets met niet willen snappen te maken, maar met niet begrijpen dat mensen dan niet gewoon met een boog om een trailer heen lopen (spreekwoordelijk natuurlijk)
Als je een Batman v Superman film niet verkocht krijgt op basis van "het is modderfokking Batman vs. modderfokking Superman!", dan ben je maar een prutser.quote:
Als je geen spoilers wilt zien, nee dan moet je inderdaad geen trailers meer kijken en kom je maar wat later in de bios.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Per definitie kun je dan dus geen enkele trailer meer kijken, numbnuts.
Daarnaast zul je dan in de bioscoop ook ongevraagd met slecht geknipte trailers worden geconfronteerd, of moet je dan gewoon niet meer naar de bios gaan?
Terwijl er dus ook gewoon trailers zijn die wél goed de sfeer verkopen zonder de hele film te verklappen.
Meestal kijk ik alleen de eerste trailer, hooguit de tweede, maar alles daarna geeft vaak al spannende scenes weg of vervalt tot niveautje TV spot en zelfs daar snappen ze niet meer dat teasen/suspense beter werkt dan alles gewoon laten zien.
Betere marketing?quote:
Er zijn genoeg trailers die het gelukkig wel snappen, wat een onzin.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je geen spoilers wilt zien, nee dan moet je inderdaad geen trailers meer kijken en kom je maar wat later in de bios.
Technisch gezien is dit de tweede trailer. De eerste was op Comic Con en wist prima een sfeer neer te zetten en verder weinig van het verhaal los te laten.quote:En van deze film zijn er al meer dan 2 trailers/teasers uitgebracht dus had je deze al moeten overslaan.
Er zit vast nog genoeg dingen in die we nog niet weten, maar dat is deze scene's aan elkaar breien.quote:Overigens denk ik dat je nog lang niet alles hebt gezien en dat er nog wel genoeg onbekende dingen in zitten. En anders maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |