SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh LB dat is een smelt houding![]()
Mijnes slaapt sinds kort op 2 peutermatrasjes ! Hoe hippieHeerlijk op de grond !
[ Bericht 3% gewijzigd door kleinzusje op 24-05-2014 08:51:27 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Dank je xxquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
He gat. Ik ben zo gek op die meid dat ik hier wel een A4 dagboekpost over vol kan schrijven. Nah ja. Stel je voor. Je meisje staat in een slootje, de zon schijnt en er zitten 2 vuilnismannen ( stoer) te pauzeren met de radio aan. Andre Hazes knalt door de boxen en het kind gaat midden in het water dansen met de armpjes zwaaien en een rondje draaien in badpakTsja..............
Onze tijd komt nog wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:25 schreef Spirit82 het volgende:
Stelletje haaropscheppers! Mijn kind is nog praktisch kaal![]()
Ik wil ook staartjes kunnen makenHell, een speldje in kunnen doen zou ik al tof vinden
Dit was hier toen ze net 1 was. Opeens groeit het snelquote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:25 schreef Spirit82 het volgende:
Stelletje haaropscheppers! Mijn kind is nog praktisch kaal![]()
Ik wil ook staartjes kunnen makenHell, een speldje in kunnen doen zou ik al tof vinden
Boks voor de matjes!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:29 schreef Olf het volgende:
Onze tijd komt nog wel. mijne heeft overigens wel een prachtige mat in d'r nek!
*meebokst*quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
Boks voor de matjes!
het begint hier ook een beetje te krullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doen we wel als ik je weer een keer ziequote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Moet ik er een paar naar je opsturen as
Dan denk ik dat brood eten zeer doet of dat t nu niet smaaktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
De poep is op het moment dun en zuur. Maar er is net een ondertanden door en onderin zijn er ook twee kiezen in aantocht als ik de bulten in de kaak moet geloven....
Opvolgmelk is ook nr 2 he.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:06 schreef Skoap het volgende:
Ik heb nooit opvolg melk gebruikt... Op een gegeven moment zei CB dat we gewone melk mochten proberen en dat ging gelijk goed.
Oh dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Opvolgmelk is ook nr 2 he.
Maar XM, als er zoveel in haar mondje gebeurt is het niet gek dat ze niet wil eten. Mijn vreetzakje eet dan ook niet goed.
Misschien NTS even vragen. Draakje haalde ook van die fratsen uit en zij heeft toch ook de slaapzakken aangepast zodat ze die niet meer uit kreeg.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm helaas was het succes van slaapzak achterstevoren slechts van korte duur want die kleine aap heeft hem alweer uit gekregen. Ben ik effe blij dat het geen winter is.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:08 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben zo verliefd op die kleine van me. Ze is zo lief en ondeugend op dit moment. En ze wil niet dat ik wegga. Net wilde ik even gauw bij mij thuis iets halen, maar zij wilde mee. Dus maar even in de buggy gezet.
En een vraagje. Hebben jullie een bepaalde opvoedstijl? Ik doe eigenlijk van alles wat. Maar vooral proberen te kijken wat zij wil en wat kleine regels (niet aan het stopcontact zitten bijvoorbeeld)
Ik volg ook de ik-doe-maar-wat methode.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:08 schreef Omentielvo het volgende:
En een vraagje. Hebben jullie een bepaalde opvoedstijl? Ik doe eigenlijk van alles wat. Maar vooral proberen te kijken wat zij wil en wat kleine regels (niet aan het stopcontact zitten bijvoorbeeld)
Neequote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
Moet ik met mn peuterbedjes vragen en poep anekdotes al naar het peutertopic ? Ja ?![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nog even aan XM !
Geen info van jou/jullie omdat ik niet ben bijgelezen bij de baby's.
Maar het beste wat je als moeder aan je kind kan geven is een positief en relaxed zelfbeeld vind ik. Ze doen na, observeren en jij bent de spiegel. Dat is meer waard dan welke broodkorst dan ook.
Ja! Dit ook nog ja!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:27 schreef L0t.. het volgende:
XM, veel tips zijn al gegeven maar ik wilde nog zeggen dat ik het juist totaal niet eens ben met het advies van het cb. Ik denk dat juíst spelenderwijs met eten leren omgaan goed is voor een kind. J. speelt ook graag met haar eten, de broccoli vliegt je soms om de oren. De eerste minuten is ze vaak alleen bezig om haar eten van het bord te kieperen en weer terug, stukjes aan de kat voeren etc.. Maar naar verloop van tijd verdwijnen er ineens toch steeds meer stukjes in haar mond. Ja dat kost tijd en geduld maar het blijft wel altijd gezellig aan tafel. Eet ze niet, ook goed. Een kind hongert zichzelf echt niet uit, daar hoef je echt niet bang voor te zijn.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nog even aan XM !
Geen info van jou/jullie omdat ik niet ben bijgelezen bij de baby's.
Maar het beste wat je als moeder aan je kind kan geven is een positief en relaxed zelfbeeld vind ik. Ze doen na, observeren en jij bent de spiegel. Dat is meer waard dan welke broodkorst dan ook.
quote:
Hier precies zo. Ze krijgen hier dan sowieso nog borstvoeding voor het slapen gaan dus daarmee kunnen ze het nog wel rechttrekken maar M werd en wordt ook niet wakker van de honger als hij amper heeft gegeten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:31 schreef Skoap het volgende:
Ja zo gaan wij er ook wel een beetje mee om. Als Luc niet wil eten, naja dan niet.
Ik ga er geen strijd van maken. Dat is alleen maar frustrerend voor ons allebei.
Er zijn dagen dan eet Luc echt veel en andere dagen weer amper wat. Ik trek me er verder tegenwoordig nog vrij weinig van aan. Het regelt zich allemaal vanzelf wel valt mij op.
Ik heb in ieder geval nog nooit gehad dat hij 's nachts dan wakker werd van de honger of zo.
Dit laatste is ook herkenbaar. Dat wil zeggen, bij M. Nu is er toch geen houden meer aan dus ik heb het opgegeven. en ik heb mijn halve huisraad ook afgeschreven dus zolang ze het niet te gek maken, kan er veel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja! Dit ook nog ja!
Ik laat E alleen niet meer met dr eten gooien als ze duidelijk klaar is. En ik ben toch pietluttiger dan ik dacht want probeer toch steeds om dr kleren een béétje schoon te houden terwijl ik me anders had voorgenomen
Ik leg tegenwoordig ook een hydrofiel luier over D's benen heen in de kinderstoel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja! Dit ook nog ja!
Ik laat E alleen niet meer met dr eten gooien als ze duidelijk klaar is. En ik ben toch pietluttiger dan ik dacht want probeer toch steeds om dr kleren een béétje schoon te houden terwijl ik me anders had voorgenomen
Je mag nog 2 maanden hierquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
Moet ik met mn peuterbedjes vragen en poep anekdotes al naar het peutertopic ? Ja ?![]()
oh wat slim! Luc heeft zo'n Ikea slab met mouwen maar soms krijgt hij het inderdaad voor elkaar zijn broek alsnog vies te maken. Eens kijken of dit werkt!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:20 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Ik leg tegenwoordig ook een hydrofiel luier over D's benen heen in de kinderstoel.
Hij heeft een grote slab, maar die hydrofielluier zorgt ervoor dat zijn broek tenminste ook nog toonbaar is na een rondje kinderstoel en zelf eten.
Wij doen maar watquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:08 schreef Omentielvo het volgende:
XM ik zie dat je al veel tips gehad hebt. Hopelijk helpen ze voor jou. En probeer je niet teveel te focussen op het eten. Probeer daar nooit een strijd van te maken, want dat is altijd een verlies/verlies situatie.![]()
Ik ben zo verliefd op die kleine van me. Ze is zo lief en ondeugend op dit moment. En ze wil niet dat ik wegga. Net wilde ik even gauw bij mij thuis iets halen, maar zij wilde mee. Dus maar even in de buggy gezet.
Maar, waar staat dan dat ik er niks mee doe? We gaan wat alternatieven proberen en hopen dat ze op een gegeven moment wel weer brood wil. Ze lust alleen weinig, dus de alternatieven zijn beperkt. Ik ben juist heel blij met de adviezen!quote:Op zondag 25 mei 2014 08:33 schreef Troeta het volgende:
Maar merk je nou niet steeds aan de reacties (ook in het babytopic) dat je er veels te krampachtig mee omgaat?
Doe je wat met de reacties?
Prima als je dingen op je eigen manier doet hoor, maar waarom nog advies vragen als je er niks mee doet?
Dit is vast niet de eerste keer dat ze het niet volgens je schema doet, wat hebben jullie toen gedaan? En was het nou echt zo erg?
Fruit kan je ook s'ochtends geven he en waarom ligt er een korstje witbrood op de grond? Waar is de rest van het brood, het lekkere gedeelte waar je iets op kan smeren? Crackers al geprobeerd? Krentenbollen, kaasknabbels, croissantjes?
Havermoutpap zou ik trouwens ook van kokhalzen
Oooh wat leuk!quote:Op zondag 25 mei 2014 09:22 schreef L0t.. het volgende:
Na 5x teruglopen voor vergeten spullen eindelijk zover dat we J. in de autostoel kunnen zetten. Vriend tilt haar op, "ik ruik wat" poep
Uiteindelijk een half uur later dan gepland maar we zijn onderweg.. Naar de Efteling![]()
![]()
.
Ze is er misschien nog wat klein voor maar ik vind het zķ leuk, daar heb ik nou altijd van gedroomd, met m'n eigen kindje naar de Efteling.
kan prima hoor met zo'n kleintje. Pagode, sprookjesbos, catnaval, zwanenbootjes enz enz.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:22 schreef L0t.. het volgende:
Na 5x teruglopen voor vergeten spullen eindelijk zover dat we J. in de autostoel kunnen zetten. Vriend tilt haar op, "ik ruik wat" poep
Uiteindelijk een half uur later dan gepland maar we zijn onderweg.. Naar de Efteling![]()
![]()
.
Ze is er misschien nog wat klein voor maar ik vind het zķ leuk, daar heb ik nou altijd van gedroomd, met m'n eigen kindje naar de Efteling.
Als O 3x per dag melk drinkt en jouw meisjes ook nog 3x dan zal dat niet heel veel schelen toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 09:44 schreef Kyara het volgende:
Dat is inderdaad wel veel, vind het vooral veel melk eigenlijk (maar hey, als hij het nodig heeft prima toch). Als hij nog meer wil dan zou ik water geven.
Meiden drinken water bij ontbijt, fruit, snack en avondeten. 1/4 rietjesbeker per keer ongeveer. En bij de lunch melk (kwart rietjesbeker maar dat gaat niet op). Ze drinken daarnaast nog 3x bij mij.
M drinkt wel meer, ik denk op een dag zo'n 3 bekers water en 1 beker melk. Sap wil hij sowieso niet.
Ik denk dat wij de komende maanden alleen maar aardbeien als fruit etenquote:Op zondag 25 mei 2014 11:13 schreef As1981 het volgende:
Oh dat vind ik zo jammer he mijn bijna alles vreter lust gewoon geen aardbeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een verschil tussen moedermelk en koemelk/kunstvoeding. Het ene kan onbeperkt en het andere nietquote:Op zondag 25 mei 2014 11:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
Als O 3x per dag melk drinkt en jouw meisjes ook nog 3x dan zal dat niet heel veel schelen toch?
Klopt, maar 300 cc is niet heel veel toch? En is ook niet bepaald onbeperkt te noemen. Sterker nog, 300cc zuivel wordt aanbevolen, als O geen yoghurt oid eet is het juist heel netjes.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen moedermelk en koemelk/kunstvoeding. Het ene kan onbeperkt en het andere niet
Ik vond het veel lijken, ik wilde er geen discussie mee starten. En ook al zou hij wel nog veel kaas en yoghurt eten, dan nog is dat haar keuze toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Klopt, maar 300 cc is niet heel veel toch? En is ook niet bepaald onbeperkt te noemen. Sterker nog, 300cc zuivel wordt aanbevolen, als O geen yoghurt oid eet is het juist heel netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mn mini na het badderen![]()
LB: Handig ja ! Maar tillen zal nog wel even blijven, ook als ze loopt.
[ Bericht 10% gewijzigd door kleinzusje op 25-05-2014 22:03:01 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Shandaly het volgende:
Ziet er heerlijk uit Kyara, maar D. kijkt wel een beetje bozig (mochten ze niet lopen? )
Hier een abonnement (we wonen er zo'n tien minuutjes vandaan). Saar vindt t fantastisch ookquote:
Als ik dat toch eens in huis had he...quote:Op zondag 25 mei 2014 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ahw Riley!
E had vandeweek (zachtjes!!) een bezemsteel tegen dr koppiepapa voelde zich erg schuldig
![]()
Oei shandaly, gauw aftersun erop!
Aftershave dan weer welquote:Op zondag 25 mei 2014 22:24 schreef Omentielvo het volgende:
Shandaly ik snap dat je dan even flabbergasted van ben. In zulke dingen ben ik dus ook niet assertief.
Ik baal nog steeds van vorig jaar zomer bijvoorbeeld. Riley was net 6 maanden en had dus net bijvoeding. En een tante van me gaf haar een likje van zo'n dropsleutel. Ik was helemaal stil ervan en vond het echt niet tof. Schaam me nog steeds dat ik er niks van durfde te zeggen.![]()
Aftershaves heb ik ook niet in huis
Wow, dat is een behoorlijke volzinquote:Op zondag 25 mei 2014 22:59 schreef Skoap het volgende:
Saar!![]()
Verder wel bijgelezen maar ben echt een zeef, sorry
Luc verbaasde mij vandaag door te zeggen "mama ik heb mijn eten op"
Waar haalt hij het soms toch allemaal vandaan.
Wel heerlijk hoor die zinnetjes, het praten gaat steeds makkelijker en hij kan zoveel meer duidelijk maken
Oh tip, de pampers zijn in de aanbieding bij bol.com met 30% korting, voor wie ze gebruikt....
Scheelt een boel.
Ik ben een plasje geworden... Hoe Lief!quote:Op maandag 26 mei 2014 05:43 schreef Loj het volgende:
En dit is echt te mooi en moet ik ff delen... Ik zit nu met een bijna slapende dreumes op schoot. Zijn handje ligt op m'n buik. Zijn oogjes zijn nu al twee keer opengeschoten omdat er iemand tegen z'n hand aanschopt![]()
![]()
oooohquote:Op maandag 26 mei 2014 05:43 schreef Loj het volgende:
En dit is echt te mooi en moet ik ff delen... Ik zit nu met een bijna slapende dreumes op schoot. Zijn handje ligt op m'n buik. Zijn oogjes zijn nu al twee keer opengeschoten omdat er iemand tegen z'n hand aanschopt
Stom zeg.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:15 schreef Kyara het volgende:
Reactie op de ontzettend leuke dag van gister was echt een prutnacht. Ik ben er vannacht (hun nacht) geloof ik 7 keer heen geweest
Ben echt gesloopt nu
Klinkt goed!quote:Op maandag 26 mei 2014 09:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Over hoe t hier gaat: prima! Tom is super relaxed en lijkt een heel tevreden babySaar doet t ook heel goed. Doet over t algemeen gewoon nog haar eigen ding, en dan tussendoor komt ze de baby eens aaien of naar hem kijken.
Ze is soms wat ruw met hem, maar dat zit er dik in met anderhalf jaar oude dreumesEn ze is duidelijk. Als Tom bij mij zit, en Saar wil aandacht, dan zegt ze iets van "mama, baby in box".
Maar we letten er sowieso op dat Tom niet alle aandacht krijgt. Saar gaat dagelijks iets doen, al is t een wandeling; we zitten niet continu met Tom op schoot, maar ook saar heeft haar eigen knuffelmomenten met ons, en we betrekken haar er zoveel mogelijk bij. Voor zover mogelijk.
Niks te klagen dus
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:59 schreef Gulara het volgende:
[..]
Stom zeg.![]()
Tijdens de middagdutje nog even meedutten een optie?Ooooooh, wat lief!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze moeten echt weer eens daten. Ooit. Liefst wel op het noorderlijk halfrond trouwens...
Ik kreeg niet eens antwoord via telefoon of mailquote:Op maandag 26 mei 2014 15:26 schreef Kyara het volgende:
Nog steeds veel te lang onderweg geweest. Zo zonde als het dan niet op tijd komt. Had je inmiddels wat anders? Nog gecompenseerd?
Bestekset en verzilverde beker.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:32 schreef Kyara het volgende:
Grrrr
Sieraad dus? Scheelt inderdaad dat ze er op zo'n 1e verjaardag wat minder mee bezig zijn inderdaad.
Neuh, ga vanavond wel op tijd naar bed.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:44 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara heb jij al kunnen bij slapen vandaag?
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef Zolena het volgende:
(en ik tel kukruu ook als haan want ik begrijp dat ie dat bedoelt)
Oh shit.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef Twinkle20 het volgende:
O maar als ik geen slaapzak in bed aan heb dan betekent dat dat mijn pyamabroek ook best uit kan. En dan kan mijn luier die ik zojuist volgescheten heb ook best uit en dan kan ik best gaan vingerverven ermee op de net geschilderde muren.
Over 10 jaar kan ik er vast heel hard om lachen maar nu effe niet
Japan schijnt supermooi te zijn in de lente.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ooooooh, wat lief!!!!![]()
![]()
Ze moeten echt weer eens daten. Ooit. Liefst wel op het noorderlijk halfrond trouwens...
Ach dat is niet leuk thuiskomen?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
Dat je naar repetitie gaat en ook weer eens na die tijd naar de kroeg, en dat je dan hoort dat je kind 1,5 uur heeft gehuilden dat dr vader haar dan uiteindelijk maar zichzelf in slaap heeft laten huilen omdat het uit bed niet veel beter was dan in bed
![]()
Dat doet ie heus niet zomaar, en ze was ook hartstikke moe, maar toch..... ik heb vrijdag een dagje Amsterdam gepland bij een vriendin (met eten dus ben vet laat thuis), en ben in staat om het nu af te zeggenHet meiske is weer met vanalles bezig, en krijgt daarnaast dus kiezen en is supersnotverkouden....
Mn kindje
Deze wijze mevrouw weet!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom moeten ze snel gaan ? Het gaat toch veel TE snel allemaal ? Gezond ! Das het belangrijkste !
Ik ging al teruglezen of je weer in NL wasquote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ooh, dit was ik niet?![]()
Maar wat ie nou probeert te zeggen?
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dit was een bericht voor D. Dat ze door moest slapen en dat ze elkaar dan weer snel in NL zouden zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ja hebt ook gelijk!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:32 schreef klumsy het volgende:
Bellen! Laat ze daar maar vertellen of het normaal is of niet...
*inbreekt want toevallig aan het lezen*quote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef mousemicky het volgende:
Herkenning, da's wel fijn. Ik word hier thuis ook elke dag herinnerd aan mijn niet zo snelle jochie, we hebben een buurmeisje dat 3 dagen jonger is dan J. en al loopt sinds kerst
Praten wil ie trouwens ook nog niet echt, op dit moment wauw, hap, aai, mamamamama en papapapapapa, en ah ah voor elk beest in het Nijntje boek, en voor koeien in de wei. Da's nog een (kleine) frustratie van me, mijn kind wil geen boekjes met me lezen, hij sloopt liever zijn duplo bouwwerken... O, en gisteren heeft ie heel leuk de hele middag met de zandbak en een emmer water gespeeld (die uiteindelijk natuurlijk om ging over zn broek)
T komt vast wel, maar toch![]()
Nee. We merken het pas de volgende ochtend als zijn onderlaken en/of knuffels onder het bloed zittenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Skoap daar zou ik ook voor bellen denk ik. Zou het zelfs heel eng vinden zo 's nachts. Wordt ie dan huilend wakker ofzo?
Overdag zie ik hem dat nooit doen, maar ja dat zegt natuurlijk niet dat hij het 's nachts niet doet.quote:
Hier ligt ze in een co-sleeper die we zelf hebben gemaakt van een jaren '60 ledikantje. Ze klimt daar nooit uit, ondanks dat de rand dus helemaal niet zo hoog is, maar ze rolt wel graag ons bed in (als ze slaapt)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:43 schreef Cwen het volgende:
LE, mooi! Dat wilde ik nog vragen, slaapt 'ie bij jullie 's nachts in bed of in de co sleeper? En bij Ela? Anderen wiens dreumes nog op de kamer slaapt?
We lopen hier namelijk tegen het probleem aan dat Ellie haar bed uit klimt... Hij moet dus echt op de laagste stand, maar dan is het geen co-sleeper meer. Hoe doen jullie dat?
Hoi!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Otje slaapt nog steeds bij ons Cwen, maar wel al een hele tijd in haar eigen ledikant.
Ik ben maar half bijgelezen maar haak binnenkort weer aan. Otje is ubertof en kletst alles aan elkaar.
Jeetje! Snellie Elliequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:17 schreef Cwen het volgende:
Bedankt dames
Ik vond haar zojuist staan in haar ledikant op de laagste stand... Helaas voor mijn rug blijft 'ie dus laag.
In bed slapen bij ons wil ik echt niet, dus helaas... Dat wordt tillen. En ja, we gaan haar overdag ook maar eens op haar eigen kamer leggen. Als ze dan toch al zo graag 'groot' wil zijn, mag dat er ook bij.
Tot over 3 maanden
Een 'learning tower'!:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik dacht vandaag eens wat anders dan anders te doen met Isa in de hoop ook wat huishoudelijk werk gedaan te krijgen. Dat was dus een dikke faalTijdens het afwassen liet ik haar op een stoel naast me staan zodat ze met het sop kon spelen en dat ging echt heel goed! Tot ze zich ineens omdraaide en van de stoel kukelde
Je zou denken dat ik dat had kunnen zien aankomen...
sMiddags hielp ze me met sperzieboontjes schoonmaken door alle boontjes uit de pan te halen en op de grond te gooien, steeltjes uit de zak te halen en in de pan te doen en tussendoor boontjes half af te kauwen en terug in de pan te gooien
Niet functioneel maar wel superlief
![]()
Soms weet ik gewoon niet wat ik met haar moet doen op zo'n dag alleen. De hele kamer lag bezaaid met speelgoed waar ze geen interesse in had, we zijn naar de supermarkt en speeltuin geweest, ze heeft 2x geslapen, we hebben fruit en lunch gegeten, maar ineens zit er dan zoveel tijd in een dag!!
's Middags is hier slaaptijd. Tussen 13.30 en 16.30 uur slapen ze meestal. Dus na die tijd gebeurd er vrij weinig meer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
Pyama-ochtendje en dan 's middags lekker naar buiten?
Ja he.. doen ze slim... nu ga ik weer twijfelen of ik haar straks na de zomervakantie wel overplaats naar het kdv in het spilcentrum waar Lars naar school gaat... Weegt het gemak van twee kindjes op hetzelfde adres op tegen de vertrouwde omgeving waar ze nu zit? Twijfels...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:05 schreef Kyara het volgende:
Wat een service Shandaly!
En FemkeHier deden ze ook heel vaak mee met klap eens in je handjes. Alleen ze hebben heel lang niet doorgehad dat je handje ook weer van je hoofd af mogen (2 meisjes allebei met hun handjes nog op hun hoofd terwijl het liedje al afgelopen is
).
Ik vind rond half 8 naar bed ideaal. Kan ik net nog even opruimen en alles en zat ik half 9 lekker op de bank.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:30 schreef elamanilo het volgende:
Hier was het afgelopen paar weken ook zo venco, van elke avond om 19 uur in bed naar niet meer kunnen slapen 's avonds. Nu is het ritme opeens helemaal anders, we brengen dr nu pas rond 20:30/21 in bed en dat lijkt te helpen! Al 2 avonden is ze vanaf dat tijdstip gewoon doorgeslapen. Ze wordt 's ochtends wel ook pas rond 9/half 10 wakker trouwens en 's middags 1 lange slaap en dan dus een lange ruk wakker tot een uur of half 9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |