Dames, ik kom hier vast even m'n vraag stellen. Noor wordt woensdag 1, dus past hier al beter

. Sorry dat ik gelijk met een probleem binnenkom

.
Sinds een week of twee weigert ze brood. Volledig. Mond stijf dicht, wat ze binnenkrijgt, vist ze weer uit haar mond. Hiervoor nooit problemen. Begrijp er niks van. Pap heeft ze nooit geaccepteerd, dus is geen alternatief.
We hebben al geprobeerd: diverse soorten beleg, nat maken, zonder korst, zelf laten pakken, later moment nog eens aanbieden, niks werkt. Ze eet nu dit op een dag:
O: 190/6
T: fruithap
L: 1-2 boterhammen dus, normaalgesproken, aangevuld met fles
T: maisboogjes, wat diksap
T: 190/6
D: ca. 200 gr avondeten en 100 gr yoghurt
Behalve de ochtendfles, gaan de flessen bijna nooit leeg. Avondeten ook niet altijd op.
Ze at dus al niet zoveel en nu valt ook nog het brood weg. Vorige keer was ze in een maand tijd in lengte niet gegroeid en in gewicht maar 50gr aangekomen en toen at ze nog wel brood. Ik maak me dus zorgen dat ze structureel te weinig binnenkrijgt, in ieder geval te weinig vezels. Nu geef ik dan maar alleen die fles, maar vanmiddag maar gelaten. Zowel vriend als ik zijn echt door de opties heen.
Het is echt zo'n gevecht, met frustraties van alle partijen om er 3-4 stukjes in te krijgen

. CB had ook geen zinnig advies. Ja, niet met eten laten spelen, dat mag niet, eten is geen speelgoed en dan maar honger laten lijden. Maar ja
[b]Op
dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef
Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!