abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140275698
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

E.
pi_140275939
Dankjewel allemaal. E en ik voelen ons weer heel welkom tussen jullie O+

Gossie Phaidra, waterpokken. Beterschap! Nog even spannend of het een waterpokkenmeet geweest is :{ Voordeel is dat alle kindjes hier boven de 1 zijn dus als ze het eenmaal gehad hebben..

Wat lastig twinkle, hoewel het ook wel heel schattig is zo'n ondernemende dreumes. Ik heb geen tips, wij zijn nog niet zover. Eva kruipt het hele bed door maar kan er niet uit.
Wij hebben trouwens een bamboe slaapzak voor hele warme dagen. Hij is heel dun en ik wou dat hij er in mijn maat was.

LE! :') Dat is zo herkenbaar he! Stilte betekent bijna altijd dat ze iets aan het doen is waar ik niet blij mee ben. Ik moet soms echt lachen als ik bekijk wat een ongelooflijke puinzooi zij kan maken in een net zo'n ongelooflijke korte tijd.

Omen, bevalt jullie nieuwe huis? Heerlijk om weer internet te hebben he? Ik voelde me echt onthand net na de verhuizing.
En nee, ik ben nog niet helemaal beter maar voel me wel een stuk beter gelukkig. Nu alleen nog heel verkouden en mijn stem is ergens verloren gegaan in de afgelopen dagen.

Spirit ook al een nieuw huis. Dat heb ik gemist! Is alles gelukt?
E.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 15:23:21 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_140280752
Ik realiseerde mee vanmiddag pas dat Lauren 10 dagen geleden de bmr prik heeft gehad :') de combinatie met oorontsteking is wel wat rot... :O
Heb ik haar vanochtend ook nog mee naar de stad gesleept :X voel me een beetje ontaard. Thuis gilt en schreeuwt ze alleen maar, buiten vind ze het leuker. Leuke kleren gekocht voor de kinderen en Lauren heeft heerlijk in de manduca zitten slapen O+

Omen bevalt je huis? Met een tuin O+
pi_140290449
Welkom Sparkling *O* Wat een mooie meid zeg O+
Femke van Shanda ook al welkom geheten ? :@ ? *O*

Ja ja, ik leef nog ! :D
We zijn elke dag uren buiten en niet online.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:45:59 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140290959
Hallo! Ik haak hier ook weer even aan, met een hartelijk welkom en een dikke *O* voor Sparkling en haar kleine knapperd!

Kleinzusje, dat klinkt super! Groot gelijk dat je dan niet online bent :Y

Pessie, juist goed toch dat je dr mee hebt genomen! Klinkt alsof ze er juist mee geholpen was ^O^

Phaidra aiiiii waterpokken, bah! Sterkte voor je kleine man!

Oh en zelf je slaapzak openritsen, wauw!! E is nog heel lief in bed, die begint nu met af en toe gek slapen, zodat je dr 's ochtends met kont in de lucht op haar buik aantreft :D O+
pi_140291263
Ze wordt zo groot O+ O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh LB dat is een smelt houding *;

Mijnes slaapt sinds kort op 2 peutermatrasjes ! Hoe hippie :D Heerlijk op de grond !

[ Bericht 3% gewijzigd door kleinzusje op 24-05-2014 08:51:27 ]
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:55:57 #7
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140291376
Gut wat heb je toch een leuk kind O+
pi_140291457
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
Gut wat heb je toch een leuk kind O+
Dank je xx
Ja he :)
Ze is lief O+

[ Bericht 1% gewijzigd door kleinzusje op 23-05-2014 21:13:16 ]
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:20:52 #9
426379 elamanilo
elämänilo
pi_140292730
He gat. Ik ben zo gek op die meid dat ik hier wel een A4 dagboekpost over vol kan schrijven. Nah ja. Stel je voor. Je meisje staat in een slootje, de zon schijnt en er zitten 2 vuilnismannen ( stoer) te pauzeren met de radio aan. Andre Hazes knalt door de boxen en het kind gaat midden in het water dansen met de armpjes zwaaien en een rondje draaien in badpak O+ Tsja..............
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:38:06 #11
259886 pessie
pi_140292916
Kz wat een leukerd inderdaad! En staartje O+

Haha lb, heel herkenbaar!
pi_140293074
Dank pessie !
het staartje is een waar kunstwerk geleerd van SE O+ :D . Zonder is mijn kind een poedel !

Nog even 2 vragen:

1. Poepen wil ze dus echt niet meer in de luier, jeeeeeeeeeeeeeh ! Maar wat als je op stap bent ? Met de fiets ? Potje mee ???

2. Verlegen naar andere kindjes. Ook een fase ?

[ Bericht 14% gewijzigd door kleinzusje op 24-05-2014 08:51:53 ]
pi_140294370
Vandaag slaapzak achterstevoren aangetrokken en toen was ze vrij snel vertrokken :)

Kz wat een knap meisje heb je toch. En zo crea bea met haar haartjes! :)

Omen hoe gaat het in jullie nieuwe huisje? :)
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:17:19 #14
259886 pessie
pi_140294465
Ik geloof dat we op meet moeten, ik wil ook zo Staartjes kunnen maken :@

KZ, tof van dat potje! Nathan poept op redelijk vaste tijden en ik zorgde dan gewoon in de buurt van een wc te zijn. En in het begin deed ik bij dagjes uit nog wel een luier broekje. Laatste dagje uit had hij een luiert van Lauren aan omdat hij z'n onderbroek nat had en ik geen schijne schone bij mee had, bleek maar goed ook, hij was er zelf echt van geschrokken. nou ija, kan een keert gebeuren.

Verlegen kan heel goed hoor. Wordt het na een minuut of 10 wel minder?
pi_140294471
Twink: Dus met slaapzakje in haar peuterbed gelukt ? Top ! En dank ;)
Omen: Ben ook benieuwd ! En je zus ? Al bezig ?
pi_140294691
Pessie: Ze heeft nog nooit op een WC gepoept of geplast. Wel bij oma op het potje en bij vrienden. Maar vandaag hele dag op stap met de fiets naar het park. Dan moet ze en heb ik niks bij me. Eerst deed ze het nog in de luier maar nu wacht ze dus tot thuis. Plaszindelijk is ze nog niet.

En welkom hoor ! :D Staart meet *O*

Verlegen is vooral bij kindjes in de speeltuin en spelotheek die druk zijn. Ze laat ze voor gaan of wacht tot ze weg zijn. Na een half uur gaat het beter. Maar drukke kindjes gaat ze echt uit de weg.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:26:32 #17
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_140294837
Dit meisje heb ik dagelijks veel te vroeg op de fiets:

Ik fiets met een dreumes met een paardenstaartje O+ O+
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:29:33 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140294949
Ohhhh dat is te cute!!!

Het invlechten van KZ is hogere wiskunde, daar waag ik me (nog) niet aan, maar dit ga ik morgen bij E proberen! O+!
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:30:17 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140294977
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
He gat. Ik ben zo gek op die meid dat ik hier wel een A4 dagboekpost over vol kan schrijven. Nah ja. Stel je voor. Je meisje staat in een slootje, de zon schijnt en er zitten 2 vuilnismannen ( stoer) te pauzeren met de radio aan. Andre Hazes knalt door de boxen en het kind gaat midden in het water dansen met de armpjes zwaaien en een rondje draaien in badpak O+ Tsja..............
O+ O+ O+

en je foto ook O+
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:31:30 #20
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140295029
Becky, wat schattig!!! O+

Ik wil ook staartjes maken bij mijn meisjes O+
pi_140295220
Staartjes O+
pi_140295580
Staartjes O+

Ik vind het zo leuk dat haar haar lang genoeg is om mee te klooien. Jammer dat ze niet zo stil staat/zit, dus beetje scheef enzo maar ach
pi_140295649
patser :D
pi_140296152
Zeg jij!
Jouw kind heeft veeeel meer haar!
pi_140304633
Stelletje haaropscheppers! Mijn kind is nog praktisch kaal :'(

Ik wil ook staartjes kunnen maken :( Hell, een speldje in kunnen doen zou ik al tof vinden :')
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')