Dankjewel allemaal. E en ik voelen ons weer heel welkom tussen jullie
Gossie Phaidra, waterpokken. Beterschap! Nog even spannend of het een waterpokkenmeet geweest is

Voordeel is dat alle kindjes hier boven de 1 zijn dus als ze het eenmaal gehad hebben..
Wat lastig twinkle, hoewel het ook wel heel schattig is zo'n ondernemende dreumes. Ik heb geen tips, wij zijn nog niet zover. Eva kruipt het hele bed door maar kan er niet uit.
Wij hebben trouwens een bamboe slaapzak voor hele warme dagen. Hij is heel dun en ik wou dat hij er in mijn maat was.
LE!

Dat is zo herkenbaar he! Stilte betekent bijna altijd dat ze iets aan het doen is waar ik niet blij mee ben. Ik moet soms echt lachen als ik bekijk wat een ongelooflijke puinzooi zij kan maken in een net zo'n ongelooflijke korte tijd.
Omen, bevalt jullie nieuwe huis? Heerlijk om weer internet te hebben he? Ik voelde me echt onthand net na de verhuizing.
En nee, ik ben nog niet helemaal beter maar voel me wel een stuk beter gelukkig. Nu alleen nog heel verkouden en mijn stem is ergens verloren gegaan in de afgelopen dagen.
Spirit ook al een nieuw huis. Dat heb ik gemist! Is alles gelukt?