quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Een hooivork en een pakje sigaretten. Ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rebus time.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een hooivork en een pakje sigaretten. Ik zie het verband niet.
Ik wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een hooivork en een pakje sigaretten. Ik zie het verband niet.
Hier zijn genoeg andere topics voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rebus time.
Dat is vrijwel altijd bij deze reeks.quote:
vakantie 1986quote:
Toen was ik 2... kan ik me niet meer herinnerenquote:
Whut?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:19 schreef alors het volgende:
godsamme wat zijn er ook een sneuneuzen op deze wereld
huh?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:19 schreef alors het volgende:
en dan ken je mij niet eens persoonlijk.....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:19 schreef alors het volgende:
Ik stond in de supermarkt en ik hoorde gegiechel achter me. Waren het twee kerels van in de dertig of misschien wel ouderquote:
Dat soort mannen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stond in de supermarkt en ik hoorde gegiechel achter me. Waren het twee kerels van in de dertig of misschien wel ouderBleven ze me wat stom aan staan gluren. Toen ik weg ging kwam ik ze weer tegen, gingen ze toeteren en me voorrang geven op een plek waar dat niet mag. Nou je begrijpt, ik viel meteen in katzwijm van deze acties.
/dagboek.
Sorryquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stond in de supermarkt en ik hoorde gegiechel achter me. Waren het twee kerels van in de dertig of misschien wel ouderBleven ze me wat stom aan staan gluren. Toen ik weg ging kwam ik ze weer tegen, gingen ze toeteren en me voorrang geven op een plek waar dat niet mag. Nou je begrijpt, ik viel meteen in katzwijm van deze acties.
/dagboek.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
/dagboek.
Maar jij bent ook jongerquote:
Gewoon een erg goede plaatquote:
27 vind ik al oud klinken. Ik voel mij niet als 27.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
ik ben 29
1984 is wel een bazenjaar verder
Je ziet er ook niet uit als 27quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
27 vind ik al oud klinken. Ik voel mij niet als 27.
Klopt en ik blijf zekers tot mijn 50ste er jonger uitzien dan ik eigenlijk ben. Lucky genesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je ziet er ook niet uit als 27
Zo, met deze opmerking kan je alle kanten op, ben je even zoet
Godverdommequote:
Die van 1998 doen dit jaar al examen (VMBO). Dat vind ik pas raar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdomme
Weet je wat ik altijd het erge vind van mensen die van > 1990 zijn... Die mogen al behoorlijke tijd autorijdendat kan toch helemaal niet!
Geluksvogel....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt en ik blijf zekers tot mijn 50ste er jonger uitzien dan ik eigenlijk ben. Lucky genes
Gewon iedereen van 1990 en later is idd nog een babyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zit nog met het idee dat iedereen na 1992 nog een kind is
Voor mijn gevoel zijn die pas een jaar of 12 ofzo. Niet al 2x zo oud.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdomme
Weet je wat ik altijd het erge vind van mensen die van > 1990 zijn... Die mogen al behoorlijke tijd autorijdendat kan toch helemaal niet!
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zit nog met het idee dat iedereen na 1992 nog een kind is
Waarheid.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Soberso zijn mensen uit jaren 80 leuker dan die uit de jaren 90
Ja. Ik vraag voor mijn verjaardag dan ook een rollatorquote:
Lang niet allemaalquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Soberso zijn mensen uit jaren 80 leuker dan die uit de jaren 90
Wij houden al die kinders hier een beetje in toom...quote:
is je zus vrijgezel?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Het ergste zijn de mensen die in de jaren 90 zijn geboren en beweren '90s kids te zijn
Rot op man, je zat in de luiers in de 90's... Zelfs ik ging pas eind '90 stappen... Mensen zoals m'n zus (1981), dat zijn de echte 90's kids
Gaat toch om het gevoel. Ik heb veel meer herinneringen ook al zijn de uit de basisschool tijd aan 90s nummers dan aan die nikserige zeroes muziek.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Het ergste zijn de mensen die in de jaren 90 zijn geboren en beweren '90s kids te zijn
Rot op man, je zat in de luiers in de 90's... Zelfs ik ging pas eind '90 stappen... Mensen zoals m'n zus (1981), dat zijn de echte 90's kids
"Al" die kinders.. zoals het nu lijkt is het net alsof wij hier de bejaarden moeten vermaken zoveel zijn het erquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij houden al die kinders hier een beetje in toom...
Anders wordt het te kinderachtig hier... schijtlol en alles...
Nee al 15 jaar gelukkig, ga ik vanuit, en 2 kinderenquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat toch om het gevoel. Ik heb veel meer herinneringen ook al zijn de uit de basisschool tijd aan 90s nummers dan aan die nikserige zeroes muziek.
ze kent mij nog nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee al 15 jaar gelukkig, ga ik vanuit, en 2 kinderen
De jaren 90 en begin 2000 is idd mijn muzikale herinneringquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat toch om het gevoel. Ik heb veel meer herinneringen ook al zijn de uit de basisschool tijd aan 90s nummers dan aan die nikserige zeroes muziek.
Je durft haar toch niet mee uit te vragenquote:
auwquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je durft haar toch niet mee uit te vragen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"Al" die kinders.. zoals het nu lijkt is het net alsof wij hier de bejaarden moeten vermaken zoveel zijn het er
Ze zijn niet getrouwd, maar ik snap je puntquote:
quote:
zou ik ook niet doen hoor. ik ben relatiebreker. ik ga iig niet zitten stokenquote:
Niet? Owh ik ging er maar zo vanuit aangezien ze ook een kind hebben. Ik ben een beetje van de oude stempel geloof ik. Luna heeft gelijktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze zijn niet getrouwd, maar ik snap je punt
Ja au, doe eens niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:58 schreef Pandaplint het volgende:
*sleurt DeLuna aan haar oor naar een hoek van het topic
2 kinderen zelfsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet? Owh ik ging er maar zo vanuit aangezien ze ook een kind hebben. Ik ben een beetje van de oude stempel geloof ik. Luna heeft gelijkt
Eerst trouwen dan kinders krijgenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2 kinderen zelfseentje van bijna 4 en de ander is net 1
![]()
Trouwen is dan ook een ouderwets gebeuren
Welnee, niks mis met trouwen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2 kinderen zelfseentje van bijna 4 en de ander is net 1
![]()
Trouwen is dan ook een ouderwets gebeuren
Haha daar ga je Pinoquote:
zakken rijst komen denk ik best hard aan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sla alvast wat zakken rijst in om te gooien.
rijstepap is nog leukerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal lekker plakken in Pino's verenpakquote:
Ik ben al begonnen met allemaal gekleurd papier perforerenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Topquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met allemaal gekleurd papier perforerenConfetti maken like a boss
zal ik een ABC'tje maken?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met allemaal gekleurd papier perforerenConfetti maken like a boss
Doe datquote:
Die zat ik ook al door te lezenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:19 schreef Bronson het volgende:
KLB / Mijn moeder opgeven voor Hotter than my daughter? pics
Wat een sneu topic.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:19 schreef Bronson het volgende:
KLB / Mijn moeder opgeven voor Hotter than my daughter? pics
quote:
Ik heb er 2quote:
quote:
Nee, geen picsquote:
Mag ook per DM/PM hoorquote:
*schop onder je holquote:
Eh, jawel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
ja maar hoe dan? ze is nu aan t inloggen om om 13u te beginnen. ik kan er toch niet zomaar ff naar toe hobbelen??
op een belvloer, waar mensen me kunnen horenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op een belvloer, waar mensen me kunnen horen
Hup er op af! Of moeten we je op het spek vastbinden?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
ja maar hoe dan? ze is nu aan t inloggen om om 13u te beginnen. ik kan er toch niet zomaar ff naar toe hobbelen??
Wanneer je koffie haalt of wat dan ook even een kort praatje maken. Stel een vrijdagmiddagborrel voor bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
Zonde.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
wel naar haar toegelopen. nog even wat dingen van gisteren gesproken....maar nee, het lilalukt gewoon niet. ik krijg het mn bek niet uit....
nu uren indienen en weekend. tot later
Godsamme Rockquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
wel naar haar toegelopen. nog even wat dingen van gisteren gesproken....maar nee, het lilalukt gewoon niet. ik krijg het mn bek niet uit....
Dit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar moeilijker
Je houdt het wel spannend hè.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
Verdomme.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Godsamme Rock
Gewoon "bla bla bla ....wat drinken?"
Je maakt het alleen maar moeilijker
Ga je naar Brussel? Ik zit nog te twijfelen, het is het weekend ná Pinkpop, maar ik wil ze zó graag een keer zien als ze niet ergens op een festival staan.quote:
Jep. Daarom ga ik er ook heen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ga je naar Brussel? Ik zit nog te twijfelen, het is het weekend ná Pinkpop, maar ik wil ze zó graag een keer zien als ze niet ergens op een festival staan.
Ik heb even gekeken, en het is voor mij wel goedkoper om naar Brussel te gaan in plaats van naar de HMHquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep. Daarom ga ik er ook heen.
Al zullen ze ongetwijfeld nog een keer naar de HMH komen, ik kan gewoon niet langer wachten.
Terechtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:19 schreef Pandaplint het volgende:
Morgen maar wat kontschoppen in Leeuwarden
Nou. Hup hup.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, en het is voor mij wel goedkoper om naar Brussel te gaan in plaats van naar de HMH
Ik ben nog aan het zoeken naar een slaapplaats. Die zijn iets minder goedkoop helaasquote:
Als er tenties request komt, dan weet ik wel wie Jett Rebel gaat uitvoeren.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als er tenties request komt, dan weet ik wel wie Jett Rebel gaat uitvoeren.
Met z'n kutstemquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
Thijs. Zelfs m'n kamerplant is grappiger.
Ik dacht serieus dat het Filemon wasquote:
Of een typetje van Koefnoen, dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het Filemon was
Minthy!quote:
De topicmamaquote:
heerlijkk in de auto trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Wel zonder filmpje dit keerquote:
quote:
Tantedag op het moment, de oudste. Slaapt zo ontzettend liefquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:10 schreef ChatGirl het volgende:
De Boyband top 17 van 2014Genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik heb oomdag. Neefje ligt steeds in een lachstuip als ik een krant scheurquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Tantedag op het moment, de oudste. Slaapt zo ontzettend lief![]()
![]()
De slaapkamerdeur staat op een kiertje, zo af en toe ga ik even langs en trek een smelt-gezicht
Vooral nummer 6 en 1quote:
Daarmee bedoel je toch niet die afkorting van Oh oh cherso?quote:
Ik heb het idee dat ze van die bands bewust maar één nummer hebben gekozen. Als je ziet hoeveel die fans stemmen en elkaar mobiliseren via Twitter dan kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat er van alle boybands van nu maar eentje bij zit.quote:
Ja, daar heb je niet zoveel voor nodig als ze nog zo klein zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb oomdag. Neefje ligt steeds in een lachstuip als ik een krant scheur
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je toch niet die afkorting van Oh oh cherso?
Alleen als ie een schone luier heeft, want dat vertik ikquote:
Wat mankeert vrouwen om hun haar af te knippenquote:
Huuuhquote:
Annechien is knapperquote:
Als je een goed weekend tegemoet gaat is er weinig van je ballen overquote:
quote:
Vroeger. Nu? American Dad > Family Guy. Ruim.quote:
Ik vind American Dad echt helemaal niksquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vroeger. Nu? American Dad > Family Guy. Ruim.
STIMMT!quote:
Wajowwwwquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je een goed weekend tegemoet gaat is er weinig van je ballen over
Ik vind het leuk voor je hoorquote:
Ja ongeveer 1 dag per weekquote:
Tegen stemmen op zondag zijn i.v.m. een religiequote:
Ik geloof niet, maar sowieso dat religiegekkies gaan zeiken als ze op zondag moeten gaan stemmen. Aan de andere kant ook wel beter, want dan krijgen die geloofspartijen minder stemmen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tegen stemmen op zondag zijn i.v.m. een religie
Misschien wel een goed ideequote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:08 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik geloof niet, maar sowieso dat religiegekkies gaan zeiken als ze op zondag moeten gaan stemmen. Aan de andere kant ook wel beter, want dan krijgen die geloofspartijen minder stemmen.
Ik vraag me ook altijd af of die mensen op zondag ook stroom of water verbruiken, dan werken ze ook indirect mee aan het feit dat mensen moeten werken op zondag. Of denken ze echt dat alles automatisch gaat?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee
Oud collega van me woont ook in zo'n religiedorp, ging ze zondag een boompje planten in haar voortuin, nou die werd meteen erop aangesproken
M'n broer moest eens op zondag biljarten ergens in de bible belt. Moest ie via de achteringang van de biljartzaal naar binnen, want de normale ingang mocht niet gebruikt worden...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oud collega van me woont ook in zo'n religiedorp, ging ze zondag een boompje planten in haar voortuin, nou die werd meteen erop aangesproken
quote:
Lang leve de godsdienstvrijheidquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:23 schreef Sersjee het volgende:
Dus dat net was de nieuwe van haar van Cyrus. Oh. Gelukkig vond ik het al niks voordat ik dit wist.
Niks mis met godsdienstvrijheid. Gelovigen moeten zich alleen niet gaan bemoeien met iedereen die iets doet wat niet geheel in hun straatje ligt.quote:
Godsdienstvrijheid werkt maar 1 kant opquote:
'ook genoeg'quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor je hoorIk hoop dat jij er ook genoeg plezier aan beleeft
Precies! Lekker je geloof opdringen... Dan is vrijheid ver te zoeken....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niks mis met godsdienstvrijheid. Gelovigen moeten zich alleen niet gaan bemoeien met iedereen die iets doet wat niet geheel in hun straatje ligt.
Allebei opgenomen op de plee toen ze een flinke bruine trui aan het breien waren jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Was dat Kensington? Die doen dan een behoorlijk goeie Kings of Leon imitatie.
Meh.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Allebei opgenomen op de plee toen ze een flinke bruine trui aan het breien waren ja
En de scheiding tussen kerk en staat mag ook wel wat strakker aangehouden worden. Om te beginnen met "zo waarlijk helpe mij God almachtig" en het "God zij met ons" op de 2 euro. Moven!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Precies! Lekker je geloof opdringen... Dan is vrijheid ver te zoeken....
Uit het partijprogramma van de Jezus Leeft partijquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Precies! Lekker je geloof opdringen... Dan is vrijheid ver te zoeken....
En...quote:1. Stoppen met geld gooien in de (Zuid) Europese bodemloze put.
13. Onze eigen grens bewaken.
en dan:
7. Terug naar liefhebben van onze naaste
Verdommequote:"Weet je dat rijke mensen zich niet druk maken over een geldboete bij een verkeersovertreding?
Daarom bij overtredingen betalen en op eigen kosten, afhankelijk van
de ernst en frequentie van de overtredingen, kortere of langere tijd,
de isoleercel in."
Ik zit dat partijprogramma even door te lezen, mijn mond gaat steeds verder open van verbazing.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Uit het partijprogramma van de Jezus Leeft partij
[..]
En...
[..]
Verdomme![]()
![]()
![]()
http://jezusleeft.nl
Ik bedoelde meer dat ik hoopte dat Pino niet zo'n egotripper is en jou ook pleziert met z'n genotsknotsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dat 'jij ook', wat heb jij met SC gedaan?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik hoopte dat Pino niet zo'n egotripper is en jou ook pleziert met z'n genotsknots
Ooooooh je bedoelde dat! Ja nee dat had ik dus eeeeecht niet door nee. Ja, bedankt voor je uitleg enzo. Kan ik weer slapen vannacht.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik hoopte dat Pino niet zo'n egotripper is en jou ook pleziert met z'n genotsknots
Godverdommequote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Uit het partijprogramma van de Jezus Leeft partij
[..]
En...
[..]
Verdomme![]()
![]()
![]()
http://jezusleeft.nl
Weet ik veel, je bent een vrouw, het is heel normaal dat ik je niet kan peilenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ooooooh je bedoelde dat! Ja nee dat had ik dus eeeeecht niet door nee. Ja, bedankt voor je uitleg enzo. Kan ik weer slapen vannacht.
Ja oké genoeg nu.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet ik veel, je bent een vrouw, het is heel normaal dat ik je niet kan peilen
Pino kan dat wel, met z'n peilstok
Dat hebben ze gedaan omdat C&S straks de boyband top 17 hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is er weer een stagiair bezig bij 3FM. De MH is al bekend. Een uurtje te vroeg maar.
Ah natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan omdat C&S straks de boyband top 17 hebben.
Omdat hij z'n mokkeltje niet kan zienquote:
JUICHEND naar huis dus zometeen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan omdat C&S straks de boyband top 17 hebben.
Robyn & Royksopp.quote:
Aha, op deze manier uit SC zijn frustratie dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Omdat hij z'n mokkeltje niet kan zien
Lenteuitjes?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Aha, op deze manier uit SC zijn frustratie dus.
xdquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Aha, op deze manier uit SC zijn frustratie dus.
Nee hoor. Laat de buren maar lekker meegenietenquote:
Dwarse boy ben je toch ookquote:
En met je lul de spatiebalk indrukken zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |