quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Een hooivork en een pakje sigaretten. Ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rebus time.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een hooivork en een pakje sigaretten. Ik zie het verband niet.
Ik wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een hooivork en een pakje sigaretten. Ik zie het verband niet.
Hier zijn genoeg andere topics voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rebus time.
Dat is vrijwel altijd bij deze reeks.quote:
vakantie 1986quote:
Toen was ik 2... kan ik me niet meer herinnerenquote:
Whut?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:19 schreef alors het volgende:
godsamme wat zijn er ook een sneuneuzen op deze wereld
huh?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:19 schreef alors het volgende:
en dan ken je mij niet eens persoonlijk.....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:19 schreef alors het volgende:
Ik stond in de supermarkt en ik hoorde gegiechel achter me. Waren het twee kerels van in de dertig of misschien wel ouderquote:
Dat soort mannen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stond in de supermarkt en ik hoorde gegiechel achter me. Waren het twee kerels van in de dertig of misschien wel ouderBleven ze me wat stom aan staan gluren. Toen ik weg ging kwam ik ze weer tegen, gingen ze toeteren en me voorrang geven op een plek waar dat niet mag. Nou je begrijpt, ik viel meteen in katzwijm van deze acties.
/dagboek.
Sorryquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stond in de supermarkt en ik hoorde gegiechel achter me. Waren het twee kerels van in de dertig of misschien wel ouderBleven ze me wat stom aan staan gluren. Toen ik weg ging kwam ik ze weer tegen, gingen ze toeteren en me voorrang geven op een plek waar dat niet mag. Nou je begrijpt, ik viel meteen in katzwijm van deze acties.
/dagboek.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
/dagboek.
Maar jij bent ook jongerquote:
Gewoon een erg goede plaatquote:
27 vind ik al oud klinken. Ik voel mij niet als 27.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
ik ben 29
1984 is wel een bazenjaar verder
Je ziet er ook niet uit als 27quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
27 vind ik al oud klinken. Ik voel mij niet als 27.
Klopt en ik blijf zekers tot mijn 50ste er jonger uitzien dan ik eigenlijk ben. Lucky genesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je ziet er ook niet uit als 27
Zo, met deze opmerking kan je alle kanten op, ben je even zoet
Godverdommequote:
Die van 1998 doen dit jaar al examen (VMBO). Dat vind ik pas raar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdomme
Weet je wat ik altijd het erge vind van mensen die van > 1990 zijn... Die mogen al behoorlijke tijd autorijdendat kan toch helemaal niet!
Geluksvogel....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt en ik blijf zekers tot mijn 50ste er jonger uitzien dan ik eigenlijk ben. Lucky genes
Gewon iedereen van 1990 en later is idd nog een babyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zit nog met het idee dat iedereen na 1992 nog een kind is
Voor mijn gevoel zijn die pas een jaar of 12 ofzo. Niet al 2x zo oud.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdomme
Weet je wat ik altijd het erge vind van mensen die van > 1990 zijn... Die mogen al behoorlijke tijd autorijdendat kan toch helemaal niet!
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zit nog met het idee dat iedereen na 1992 nog een kind is
Waarheid.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Soberso zijn mensen uit jaren 80 leuker dan die uit de jaren 90
Ja. Ik vraag voor mijn verjaardag dan ook een rollatorquote:
Lang niet allemaalquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Soberso zijn mensen uit jaren 80 leuker dan die uit de jaren 90
Wij houden al die kinders hier een beetje in toom...quote:
is je zus vrijgezel?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Het ergste zijn de mensen die in de jaren 90 zijn geboren en beweren '90s kids te zijn
Rot op man, je zat in de luiers in de 90's... Zelfs ik ging pas eind '90 stappen... Mensen zoals m'n zus (1981), dat zijn de echte 90's kids
Gaat toch om het gevoel. Ik heb veel meer herinneringen ook al zijn de uit de basisschool tijd aan 90s nummers dan aan die nikserige zeroes muziek.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Het ergste zijn de mensen die in de jaren 90 zijn geboren en beweren '90s kids te zijn
Rot op man, je zat in de luiers in de 90's... Zelfs ik ging pas eind '90 stappen... Mensen zoals m'n zus (1981), dat zijn de echte 90's kids
"Al" die kinders.. zoals het nu lijkt is het net alsof wij hier de bejaarden moeten vermaken zoveel zijn het erquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij houden al die kinders hier een beetje in toom...
Anders wordt het te kinderachtig hier... schijtlol en alles...
Nee al 15 jaar gelukkig, ga ik vanuit, en 2 kinderenquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat toch om het gevoel. Ik heb veel meer herinneringen ook al zijn de uit de basisschool tijd aan 90s nummers dan aan die nikserige zeroes muziek.
ze kent mij nog nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee al 15 jaar gelukkig, ga ik vanuit, en 2 kinderen
De jaren 90 en begin 2000 is idd mijn muzikale herinneringquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat toch om het gevoel. Ik heb veel meer herinneringen ook al zijn de uit de basisschool tijd aan 90s nummers dan aan die nikserige zeroes muziek.
Je durft haar toch niet mee uit te vragenquote:
auwquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je durft haar toch niet mee uit te vragen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"Al" die kinders.. zoals het nu lijkt is het net alsof wij hier de bejaarden moeten vermaken zoveel zijn het er
Ze zijn niet getrouwd, maar ik snap je puntquote:
quote:
zou ik ook niet doen hoor. ik ben relatiebreker. ik ga iig niet zitten stokenquote:
Niet? Owh ik ging er maar zo vanuit aangezien ze ook een kind hebben. Ik ben een beetje van de oude stempel geloof ik. Luna heeft gelijktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze zijn niet getrouwd, maar ik snap je punt
Ja au, doe eens niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:58 schreef Pandaplint het volgende:
*sleurt DeLuna aan haar oor naar een hoek van het topic
2 kinderen zelfsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet? Owh ik ging er maar zo vanuit aangezien ze ook een kind hebben. Ik ben een beetje van de oude stempel geloof ik. Luna heeft gelijkt
Eerst trouwen dan kinders krijgenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2 kinderen zelfseentje van bijna 4 en de ander is net 1
![]()
Trouwen is dan ook een ouderwets gebeuren
Welnee, niks mis met trouwen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2 kinderen zelfseentje van bijna 4 en de ander is net 1
![]()
Trouwen is dan ook een ouderwets gebeuren
Haha daar ga je Pinoquote:
zakken rijst komen denk ik best hard aan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sla alvast wat zakken rijst in om te gooien.
rijstepap is nog leukerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sla alvast wat zakken rijst in om te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |