quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Een hooivork en een pakje sigaretten. Ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rebus time.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een hooivork en een pakje sigaretten. Ik zie het verband niet.
Ik wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een hooivork en een pakje sigaretten. Ik zie het verband niet.
Hier zijn genoeg andere topics voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rebus time.
Dat is vrijwel altijd bij deze reeks.quote:
vakantie 1986quote:
Toen was ik 2... kan ik me niet meer herinnerenquote:
Whut?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:19 schreef alors het volgende:
godsamme wat zijn er ook een sneuneuzen op deze wereld
huh?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:19 schreef alors het volgende:
en dan ken je mij niet eens persoonlijk.....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:19 schreef alors het volgende:
Ik stond in de supermarkt en ik hoorde gegiechel achter me. Waren het twee kerels van in de dertig of misschien wel ouderquote:
Dat soort mannen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stond in de supermarkt en ik hoorde gegiechel achter me. Waren het twee kerels van in de dertig of misschien wel ouderBleven ze me wat stom aan staan gluren. Toen ik weg ging kwam ik ze weer tegen, gingen ze toeteren en me voorrang geven op een plek waar dat niet mag. Nou je begrijpt, ik viel meteen in katzwijm van deze acties.
/dagboek.
Sorryquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stond in de supermarkt en ik hoorde gegiechel achter me. Waren het twee kerels van in de dertig of misschien wel ouderBleven ze me wat stom aan staan gluren. Toen ik weg ging kwam ik ze weer tegen, gingen ze toeteren en me voorrang geven op een plek waar dat niet mag. Nou je begrijpt, ik viel meteen in katzwijm van deze acties.
/dagboek.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
/dagboek.
Maar jij bent ook jongerquote:
Gewoon een erg goede plaatquote:
27 vind ik al oud klinken. Ik voel mij niet als 27.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
ik ben 29
1984 is wel een bazenjaar verder
Je ziet er ook niet uit als 27quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
27 vind ik al oud klinken. Ik voel mij niet als 27.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |