Ow, dus als ik het lief vraag mag het wel?quote:

Ik kom niet verder dan 180 matches in 12 minuten. Geen hele slechte score, alleen waar ik bang voor was is nu aan het gebeuren, mannen beginnen masaal met pratenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is sneller dan mijn 10 matches op Into my life app in 1 dag. Daarvan 1 een paardengebit en een andere kijkt alsof ze 10 jaar stoned is.
Gelukkig is de overige 80% wel het aankijken waard en de jongste is 25

Blijf van mijn frau af.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dus als ik het lief vraag mag het wel?

Loopt je foon al vastquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan 180 matches in 12 minuten. Geen hele slechte score, alleen waar ik bang voor was is nu aan het gebeuren, mannen beginnen masaal met praten

Alsof ik met jou kan concurreren.quote:

Erg is dat he. En ik ben te lief om niet terug te praten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan 180 matches in 12 minuten. Geen hele slechte score, alleen waar ik bang voor was is nu aan het gebeuren, mannen beginnen masaal met praten

Ok.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Erg is dat he. En ik ben te lief om niet terug te praten.

Al vallende sterren aan het kijken? Of ben je drukquote:
 ?
 ?

Vallende sterren kijken moet je doen op een kleedje in een weiland met goed veel alcohol en twee aan elkaar ritsbare slaapzakken. Met een +1. Dus nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Al vallende sterren aan het kijken? Of ben je druk?

Zeur niet!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:17 schreef UnicornFarts het volgende:
Gisteren om 23.00 hot or not geïnstalleerd.
[ afbeelding ]
Ik ben om 22.38 begonnen.
[ afbeelding ]
Precies 10 minuten later
[ afbeelding ]
Ik eindigde om 22.50 met 180 maar was er 2 minuten later alweer 3 verloren, nu trouwens weer 187.
Conclussie: Mannen zijn wanhopig want zo rete speciaal ben ik niet

Zit ik dan, in mijn uppie met een fles martiniquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zeur niet!
Je kan nu minstens blijven neuken tot in 2016

Ik heb sinds vanochtend 232 'fans'. 18 connecties. Ik heb ook de kieskeurigheidsbadge.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:17 schreef UnicornFarts het volgende:
Gisteren om 23.00 hot or not geïnstalleerd.
[ afbeelding ]
Ik ben om 22.38 begonnen.
[ afbeelding ]
Precies 10 minuten later
[ afbeelding ]
Ik eindigde om 22.50 met 180 maar was er 2 minuten later alweer 3 verloren, nu trouwens weer 187.
Conclussie: Mannen zijn wanhopig want zo rete speciaal ben ik niet

Alle zaken die je noemt kunnen geregeld worden...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vallende sterren kijken moet je doen op een kleedje in een weiland met goed veel alcohol en twee aan elkaar ritsbare slaapzakken. Met een +1. Dus nee.

Na 12 uur pas...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Al vallende sterren aan het kijken? Of ben je druk?

Nu ben je te bescheiden hoorquote:

Maar jij zit in Leiden en ik in Groningen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alle zaken die je noemt kunnen geregeld worden...
Behalve het kleedje

We meeten elkaar op Grebbeberg in de provincie Utrechtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar jij zit in Leiden en ik in Groningen.
Zou wel de ideale date zijn trouwens.

DM het adres maar, ik heb nog wel een flesje wijn. Die sterrenregen is toch pas rond 4 uur afgelopen dus tijd zat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zit ik dan, in mijn uppie met een fles martini

sterrenregen lekker warm binnen.
 sterrenregen lekker warm binnen.  

Ik regel het kleedje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
We meeten elkaar op Grebbeberg in de provincie Utrecht

We willen je niet storen met je 180 matchesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:26 schreef UnicornFarts het volgende:
Hallo, vanuit mijn bed kijk je zo naar boven door een heel groot dakraamsterrenregen lekker warm binnen.

Just saying.

Oh okéquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
We willen je niet storen met je 180 matches

In mijn koelkast ligt meer alcohol dan frisdrank, echt geen flesje nodig Yatsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
DM het adres maar, ik heb nog wel een flesje wijn. Die sterrenregen is toch pas rond 4 uur afgelopen dus tijd zat.

Slijmbalquote:
 maar genoeg mannen die mij totaal niets vinden hoor.
 maar genoeg mannen die mij totaal niets vinden hoor.

Dan maar zonder flesje, kan ook prima. Ik stap dadelijk toch de auto nog in om naar een donkerdere plaats te gaan dan hier midden in het centrumquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:38 schreef UnicornFarts het volgende:
In mijn koelkast ligt meer alcohol dan frisdrank, echt geen flesje nodig Yats

quote:

Amsterdam Bijlmer?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dan maar zonder flesje, kan ook prima. Ik stap dadelijk toch de auto nog in om naar een donkerdere plaats te gaan dan hier midden in het centrum

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |