Is ook de eerste keer, kan zijn dat ik heel je type niet ben enzo hoor maar waarom vraag je dan na 20 minuten mijn nummer alquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat voor gast slaat het voorstel om te neuken van een gewillige, geile, blondine af?
Ik wil niet meer op deze wereld leven.
De vallende sterren vannacht.quote:
Pics?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar de kapper heeft het goed gefikst. Tien centimeter eraf oid, niks meer van te zien.
Eh, what? Vreemde figuren lopen er ook rond...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar hij begon over seks en ik hapte. Ik vroeg of hij dit weekend wilde daten en vervolgens is het "ik wil niet meer rondsletten"
Nou flikker op naar pepper dan ofzo
Ik denk dat hij met je wil trouwen en zichzelf wil sparen tot na het huwelijk..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Is ook de eerste keer, kan zijn dat ik heel je type niet ben enzo hoor maar waarom vraag je dan na 20 minuten mijn nummer al
Nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
De vallende sterren vannacht.
[..]
Pics?
[..]
Eh, what? Vreemde figuren lopen er ook rond...
Dat is sneller dan mijn 10 matches op Into my life app in 1 dag. Daarvan 1 een paardengebit en een andere kijkt alsof ze 10 jaar stoned is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:43 schreef UnicornFarts het volgende:
65 matches al in 6 minutenik ga ff door
Jammer hoor, dan hou ik mijn pics ook gewoon lekker voor mezelfquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:08 schreef UnicornFarts het volgende:
Wie het eerst in Utrecht is ma... Nee grapje
Hallon ik ben er bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr grhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Ow, dus als ik het lief vraag mag het wel?quote:
Ik kom niet verder dan 180 matches in 12 minuten. Geen hele slechte score, alleen waar ik bang voor was is nu aan het gebeuren, mannen beginnen masaal met pratenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is sneller dan mijn 10 matches op Into my life app in 1 dag. Daarvan 1 een paardengebit en een andere kijkt alsof ze 10 jaar stoned is.
Gelukkig is de overige 80% wel het aankijken waard en de jongste is 25
Blijf van mijn frau af.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dus als ik het lief vraag mag het wel?
Loopt je foon al vastquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan 180 matches in 12 minuten. Geen hele slechte score, alleen waar ik bang voor was is nu aan het gebeuren, mannen beginnen masaal met praten
Alsof ik met jou kan concurreren.quote:
Erg is dat he. En ik ben te lief om niet terug te praten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan 180 matches in 12 minuten. Geen hele slechte score, alleen waar ik bang voor was is nu aan het gebeuren, mannen beginnen masaal met praten
Ok.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Erg is dat he. En ik ben te lief om niet terug te praten.
Al vallende sterren aan het kijken? Of ben je drukquote:
Vallende sterren kijken moet je doen op een kleedje in een weiland met goed veel alcohol en twee aan elkaar ritsbare slaapzakken. Met een +1. Dus nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Al vallende sterren aan het kijken? Of ben je druk?
Zeur niet!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:17 schreef UnicornFarts het volgende:
Gisteren om 23.00 hot or not geïnstalleerd.
[ afbeelding ]
Ik ben om 22.38 begonnen.
[ afbeelding ]
Precies 10 minuten later
[ afbeelding ]
Ik eindigde om 22.50 met 180 maar was er 2 minuten later alweer 3 verloren, nu trouwens weer 187.
Conclussie: Mannen zijn wanhopig want zo rete speciaal ben ik niet
Zit ik dan, in mijn uppie met een fles martiniquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zeur niet!
Je kan nu minstens blijven neuken tot in 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |