Twee apps eraf gegooid, een paar foto's verwijderd en facebook opnieuw geïnstalleerd.quote:
quote:
Je loopt de hele dag al in mijn gedachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je loopt de hele dag al in mijn gedachten.Nee, want ik ben een sterk en mannelijk politiepeerd met gespierde poten, gemaakt om te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chick die ik half jaar geleden keer tegenkwam na uitgaan herkende mij op tinderquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mortaxx de playerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Had ik ook eens met een chick die ik weleens in de trein zag. Na elkaar geliked te hebben bleek dus dat ik een keer tegenover haar en een vriendin van haar zat en dat ze met elkaar aan het whatsappen waren over dat ik zo'n leuke jongen wasquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chick die ik half jaar geleden keer tegenkwam na uitgaan herkende mij op tinder
En toen had je een date?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Twee apps eraf gegooid, een paar foto's verwijderd en facebook opnieuw geïnstalleerd.
[..]
Nee, nog steeds maar 4 matches die allen niet reageren.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 11:43 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben te enthousiast geweest met afspraken maken met mensen denk ik.Even wat mensen afzeggen en anderen verplaatsen, anders houd ik geen vrij moment meer over.
Je bent wel levend teruggekomen van de winkelmissie zie ik?quote:Op zondag 25 mei 2014 11:43 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben te enthousiast geweest met afspraken maken met mensen denk ik.Even wat mensen afzeggen en anderen verplaatsen, anders houd ik geen vrij moment meer over.
Jaaaa, twee broeken en een jurkje.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bent wel levend teruggekomen van de winkelmissie zie ik?
Kan prima werken hoor, inmiddels ken ik mijn vriendin nu een half jaartje via Tinder ik Amsterdam zij Eindhoven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:14 schreef Grielen het volgende:
Match ik met een supermooie meid, echt een 9/10, afstand: 148 km, woont ze in Emmen of all places
Tinder![]()
Ja dan heb ik straks nog meer afspraken staan zeker.quote:
Nee hoor, ik zal mezelf je besparenquote:Op zondag 25 mei 2014 12:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja dan heb ik straks nog meer afspraken staan zeker.
Date je aan de lopende band dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja dan heb ik straks nog meer afspraken staan zeker.
Nou, is niet de bedoeling, maar op de een of andere manier zijn het steeds types van heul ver. Dus die blijven dan een weekend of ik ga daar een weekend heen. En dan heb ik ook nog de Groningers door de weeks. Dus ja, het begint wat druk te worden.quote:
Mwah. Ik heb een kut en twee tieten. Is dat niet de gemiddelde eis?quote:
Niet zo bescheiden.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb een kut en twee tieten. Is dat niet de gemiddelde eis?
Of je bent goed in bed...quote:Op zondag 25 mei 2014 12:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb een kut en twee tieten. Is dat niet de gemiddelde eis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of je bent goed in bed...Dat verklaart alleen de herhaaldates.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
waar woon je dan??quote:Op zondag 25 mei 2014 12:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nou, is niet de bedoeling, maar op de een of andere manier zijn het steeds types van heul ver. Dus die blijven dan een weekend of ik ga daar een weekend heen. En dan heb ik ook nog de Groningers door de weeks. Dus ja, het begint wat druk te worden.
Groningen, dat zie je toch?quote:
Waar moet ik dat zien?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Groningen, dat zie je toch?Misschien even wachten tot het bloed weer overal stroomt.
Voor vrouwen zal dit zeker opgaan. Afgelopen woensdag heb ik even meegekeken met een vriendin van me (die er echt niet heel bijzonder uit ziet). In 10 minuten iets van 40 matches, waarbij zij zelf vooraf al meer dan 2/3 naar links swipte.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:14 schreef Sarasi het volgende:
Je wordt er wel zelfverzekerder van tho. Tinder is goed voor je ego. Ik merk dat ik inmiddels veel makkelijker 'even' een flirt heb of initieer met een leuke jongen als ik die tegen kom. Veel minder bang geworden voor afwijzingen ook. Maakt het leven een stuk makkelijker.
Hoe gaat het met dat leuke meisje?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tja. Ik wil stiekem best een vrouwenstormloop.
Meh. Beetje vaag. We hebben het allebei erg druk en sturen allebei niet aan op een vervolgdate, maar er wordt nog wel gewhappt. En toen ik haar laatst tegen kwam hebben we ook gewoon even staan kletsen.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoe gaat het met dat leuke meisje?
Ik like maximaal 1/10 en toch staat mijn agenda vol. En ik ben heus niet lelijk, maar ook absoluut geen fotomodel. Dus ja, voor vrouwen is het echt een snoepwinkel.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:34 schreef yats het volgende:
[..]
Voor vrouwen zal dit zeker opgaan. Afgelopen woensdag heb ik even meegekeken met een vriendin van me (die er echt niet heel bijzonder uit ziet). In 10 minuten iets van 40 matches, waarbij zij zelf vooraf al meer dan 2/3 naar links swipte.
Ah ja. Ach, gelukkig heb je aan dates geen gebrekquote:Op zondag 25 mei 2014 12:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Meh. Beetje vaag. We hebben het allebei erg druk en sturen allebei niet aan op een vervolgdate, maar er wordt nog wel gewhappt. En toen ik haar laatst tegen kwam hebben we ook gewoon even staan kletsen.
Heren- en vrouwen stormloop is helemaal ideaal, toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tja. Ik wil stiekem best een vrouwenstormloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |