Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Nee maar er is ook niets aantrekkelijks aan een voetbal, auto, motor, boom, negerkindje en dolfijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:39 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom posten mannen soms een foto waarop ze een vis vast houden?
Er is niks leuk of aantrekkelijk aan een vis...
Blub.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:52 schreef rhubarbje het volgende:
Nee maar daar snap ik het idee nog achter
'Kijk ik ben sportief' of 'kijk ik ben aardig want negerkindje'
Maar wat zegt de vis?
En bovenop het Empire State Building of in zee?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee maar er is ook niets aantrekkelijks aan een voetbal, auto, motor, boom, negerkindje en dolfijn
Misschien dat het een hobby van die persoon is?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:52 schreef rhubarbje het volgende:
Maar wat zegt de vis?
Dat ze graag uren aan het water zitten te staren in de hoop er één te kunnen vangen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:52 schreef rhubarbje het volgende:
Maar wat zegt de vis?
of ze zijn nog niet online geweestquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:00 schreef SimtekF1 het volgende:
In het vorige topic zei iemand dat hij Tinder net geïnstalleerd had, gelijk 2 matches had en de desbetreffende dames daarna niet meer online zijn geweest.
Ik heb precies het zelfde, woensdagavond geïnstalleerd, 2 matches na 10 minuten en nu zijn ze nog steeds niet online geweest.
Kut Tinder speelt spelletjes
Ja maar dat doe je toch niet als eerste foto? ik denk dan echt niet 'jeetje wat uitnodigend! hoe zou de rest zijn?'quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat het een hobby van die persoon is?
Dat zou idd ook kunnen, maar omdat iemand anders exact hetzelfde had vond ik het toch wel een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of ze zijn nog niet online geweest
Ik ben ook wel eens 2 of 3 weken niet op tinder
Wat zou je dan wel als eerste foto willen zien?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je toch niet als eerste foto? ik denk dan echt niet 'jeetje wat uitnodigend! hoe zou de rest zijn?'
Wat haat je op saxo's!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:15 schreef Grielen het volgende:
Vaak zijn dat dezelfde gasten die een citroen saxo of golfje 3 met een enorme kachelpijp hebben.
gewoon een semi-fatsoenlijke selfiequote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je dan wel als eerste foto willen zien?
Is gewoon 1 van de auto's waar ik nooit in zou stappenquote:
Selfie, kutwoord van 2014...quote:
Vissen is de ideale hobby voor mannen, vrouwlief vind ze smerig en glibberig, de maden die aan het haakje gaan al helemaal en zodoende zal ze nooit uit 'interesse' eens mee gaan.quote:
Staat dat in je tagline?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik wil een blonde vriendin, met een ronde pronte kont.
Maar ja, ik heb geen blonde vriendin, ik heb niet eens een rooie vriendin. Ik heb alleen mijn moeder. En daarvoor ben ik behandeld.
Vissen is ook niet mijn hobby, maar als dat nou een hobby van desbetreffende persoon is, is het toch niet vreemd dat hij zo'n foto er op zet. Of heb jij liever dat ze zich anders voor doen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je toch niet als eerste foto? ik denk dan echt niet 'jeetje wat uitnodigend! hoe zou de rest zijn?'
Neequote:
Wat denk je dat er bij het uit eten gaan op je bord ligt?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb toch liever een kerel die mij mee uit eten neemt ipv zo'n vis uit een riviertje waar alle beren en hertjes in hebben staan pissen
nee maar ik zou het niet als eerste foto zettenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:04 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Vissen is ook niet mijn hobby, maar als dat nou een hobby van desbetreffende persoon is, is het toch niet vreemd dat hij zo'n foto er op zet. Of heb jij liever dat ze zich anders voor doen?
Je hebt wel gelijk dat het niet uitnodigend is inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar ik zou het niet als eerste foto zetten
Sowieso vind ik die foto's met je hobby's maar kul
En een stoere bergklimfoto dan? Of surfen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, een man met een hobby.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach, niks is goed voor de vrouwen
Als je de rekening maar betaalt en behangt, schildert, de kapotte lamp vervangt etc. etc.
Dan heb je wellicht nog kans op een keertje seks in de maand
Dan dus 1 selfie, en verder qua foto's?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is precies wat ik zegquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, een man met een hobby.
Dat is toch echt van de pot gerukt!
gewoon 2/3 foto's in totaal. 1 of 2 selfies en 1 of 2 waar je helemaal op staatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan dus 1 selfie, en verder qua foto's?
Vraag dan meteen een foto van zijn lulquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon 2/3 foto's in totaal. 1 of 2 selfies en 1 of 2 waar je helemaal op staat
Niet van dat geneuzel met hobby's of hoe leuk je bent in de kroeg
nuance is niet echt je ding hèquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vraag dan meteen een foto van zijn lul
Als zijn bezigheden je toch verder niet interesseren...
Ja, mannen en vrouwen met een eigen leven, vre-se-lijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, een man met een hobby.
Dat is toch echt van de pot gerukt!
Oh. Ik heb er 1 waar ik opsta terwijl ik een rare kop trek (tevens profielfoto). Dan een "selfie" in pak terwijl ik Fristi drink, 1tje met met een gezicht vol bagger na een wedstrijd, een selfie terwijl ik op het strand fiets, een foto dat ik een heuveltje opfiets, een foto vlak na het fietsen en een foto van mij+camera.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon 2/3 foto's in totaal. 1 of 2 selfies en 1 of 2 waar je helemaal op staat
Niet van dat geneuzel met hobby's of hoe leuk je bent in de kroeg
Geldt handkarren ook als hobby?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:40 schreef UnicornFarts het volgende:
inb4: Block, je fietst, dat is een hobby en dat mag niet.
De jouwe ook nietquote:
Ook wel weer zo. Anderzijds, als ik 2 foto's zie bij een meisje die allebei onduidelijk zijn is het soberso een afknapper.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:42 schreef Silenus het volgende:
Hoe meer foto's, hoe meer je vrouwen kans geeft om ergens weer op af te knappen.
Kortom, twee normale foto's en klaar.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach, niks is goed voor de vrouwen
Als je de rekening maar betaalt en behangt, schildert, de kapotte lamp vervangt etc. etc.
Dan heb je wellicht nog kans op een keertje seks in de maand
Dat sowieso, al vraag ik me soms weleens af waar vrouwen op selecteren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:35 schreef Lindgren. het volgende:
Het maakt echt geen kut uit waarmee je op de foto staat.Als je lekker bent is ineens alles goed. Al die Tinderregeltjes gaan echt niet op.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, mannen en vrouwen met een eigen leven, vre-se-lijk.
Snap dat dan. Daten > verkering > 6 maanden later trouwen > 9 maanden later baby > nooit meer hobby's uitoefenen of van huis af zonder vrouw. Aan de ketting liggen zullen jullie.
preciesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:42 schreef Silenus het volgende:
Hoe meer foto's, hoe meer je vrouwen kans geeft om ergens weer op af te knappen.
Kortom, twee normale foto's en klaar.
Ik zie nogsteeds je oude foto'squote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh. Ik heb er 1 waar ik opsta terwijl ik een rare kop trek (tevens profielfoto). Dan een "selfie" in pak terwijl ik Fristi drink, 1tje met met een gezicht vol bagger na een wedstrijd, een selfie terwijl ik op het strand fiets, een foto dat ik een heuveltje opfiets, een foto vlak na het fietsen en een foto van mij+camera.
Like of block?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |