abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140674266
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:19 schreef Drilboor het volgende:
Ondertussen weet ik dat ik morgen in de loods bij de grote mag werken, iemand die weet wat dat precies inhoud?
Rent auto's wegbrengen of bij de poolwagens. Dat laatste is een waslijst afwerken. Maar meestal krijg je al die informatie daar wel. Er is wat veranderd sinds de laatste keer dat ik daar gewerkt heb. De lui zijn daar best relaxt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:47:34 #242
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_140674570
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik zou even bij je bedrijf iets op het intranet laten zetten / rondmailen zodat je collega's het zien. Misschien heeft iemand hem per ongeluk in zijn tas gestopt of iets dergelijks.

Maar rijden zonder taxipas is wel een duur grapje, als je gepakt wordt!
Nou je mag dus wel rijden zonder taxipas, als je maar gemeld heb dat hij vermist is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_140674607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:28 schreef trolley het volgende:

[..]

:o

Dat zijn de leukere ritjes! O+
Zeg dat! _O_

Het is een wisselrit, en de wisselbak is nog niet bekend. Maar helaas is dat bij een automobielhandel in Leusden (rara) en is een dikke auto retour niet vanzelfsprekend. Die lui hebben lastig veel auto's daar staan.
pi_140674640
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Nou je mag dus wel rijden zonder taxipas, als je maar gemeld heb dat hij vermist is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat al gedaan? Want dan moet je definitief betalen lijkt me.
Nee.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:50:04 #245
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_140674682
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Heb je dat al gedaan? Want dan moet je definitief betalen lijkt me.
Ja wel gedaan want ik ga hem toch niet vinden.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_140674798
Morgen twee kleine ritjes. Roden-Groningen en Assen-Groningen. Corsa en Aygo.
Your opinion of me is none of my business.
pi_140675057
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:53 schreef Sarasi het volgende:
Morgen twee kleine ritjes. Roden-Groningen en Assen-Groningen. Corsa en Aygo.
Kleine ritjes kleine auto's. 2x naar NL?
pi_140675180
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kleine ritjes kleine auto's. 2x naar NL?
Jep. :)
pi_140675279
Had vandaag twee keer Roden - Groningen in een Corsa en C3. Het meeste van de tijd zat ik dus bij de bushalte :P.
Morgen in een UP naar Diemen en van Schiphol naar Leeuwarden in een Zafira.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_140675306
Mijn rit van Utrecht - Utrecht is een rit van wel 3 hele kilometers morgen :') 8)7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_140675311
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:08 schreef yosander het volgende:
Had vandaag twee keer Roden - Groningen in een Corsa en C3. Het meeste van de tijd zat ik dus bij de bushalte :P.
Haha ja die aansluiting is zooo crappy als je nog zo'n ritje hebt, je staat dan elke keer 45min te wachten oid. :')
pi_140675315
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:08 schreef yosander het volgende:
Naar het grote uitzendbureau in Diemen?

Die Zafira's zijn ook oprecht kut trouwens. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2014 18:10:00 ]
pi_140675460
Trouwens, vraagje.

Voor die rit door Utrecht van 3 hele kilometers staat verder niks in over of en welk transportformulier ik daar voor zou moeten gebruiken. Zouden jullie dan het standaard innameformulier gebruiken, of gewoon geen formulier gebruiken omdat het niet in de ritgegevens staat?
pi_140675515
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:14 schreef trolley het volgende:
Trouwens, vraagje.

Voor die rit door Utrecht van 3 hele kilometers staat verder niks in over of en welk transportformulier ik daar voor zou moeten gebruiken. Zouden jullie dan het standaard innameformulier gebruiken, of gewoon geen formulier gebruiken omdat het niet in de ritgegevens staat?
Het is wel handig dat je een (ondertekend) formulier hebt waarin staat op welk tijdsinterval jij die auto had. Stel dat die vent 5 minuten nadat jij de deur uitloopt vol door rood knalt ben je mooi genaaid.

Zeker in Utrecht stad zou ik wel ff een formulier fixen.
pi_140675553
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het is wel handig dat je een (ondertekend) formulier hebt waarin staat op welk tijdsinterval jij die auto had. Stel dat die vent 5 minuten nadat jij de deur uitloopt vol door rood knalt ben je mooi genaaid.

Zeker in Utrecht stad zou ik wel ff een formulier fixen.
True that. :')

Thanks! Gebruik ik het standaard innameformulier van EW wel voor die rit! ^O^
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:13:10 #256
414827 Wave103
It's not pop music
pi_140677828
quote:
Trouwens, vraagje.

Gelukkig kan je met 3 kilometer in Utrecht een half uur bezig zijn! Waar moet je ongeveer wezen?
pi_140678368
quote:
Trouwens, vraagje.

Naar Van Deventerlaan in Papendorp toevallig?
pi_140678727
Dubbelpost, excuus.
pi_140679019
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:13 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Gelukkig kan je met 3 kilometer in Utrecht een half uur bezig zijn! Waar moet je ongeveer wezen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:24 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Naar Van Deventerlaan in Papendorp toevallig?
Van het Kanaleneiland Zuid naar het hoofdkantoor van de Rabobank.
pi_140681406
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:41 schreef trolley het volgende:

[..]

[..]

Van het Kanaleneiland Zuid naar het hoofdkantoor van de Rabobank.
Huh welke LM/HM is dat dan?
pi_140681909
morgen Den Haag Alkmaar en Alkmaar Oss
Zie!
pi_140682711
Ik heb nu al zin in die A7. :D
pi_140682805
Vandaag spoedje vanuit Waalwijk. Kom ik daar aan na een reis van ongeveer 3 uur, met allerlei buurtbusjes, had die auto juist naar Waalwijk toe gemoeten...
Loop ik het hek weer uit, rijdt er een medewerker, die het gesprek gevolgd had, voorbij die vraagt: 'Je moet weer naar de bushalte zeker?' Dus ik bevestig dat, in de veronderstelling dat ik even met hem mee mag rijden. Zegt ie: 'Dan moet je hier de straat uit en dan naar rechts.' Ja, daar kom ik toch net vandaan :%
pi_140683397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef Krotenkoker het volgende:
Vandaag spoedje vanuit Waalwijk. Kom ik daar aan na een reis van ongeveer 3 uur, met allerlei buurtbusjes, had die auto juist naar Waalwijk toe gemoeten...
Loop ik het hek weer uit, rijdt er een medewerker, die het gesprek gevolgd had, voorbij die vraagt: 'Je moet weer naar de bushalte zeker?' Dus ik bevestig dat, in de veronderstelling dat ik even met hem mee mag rijden. Zegt ie: 'Dan moet je hier de straat uit en dan naar rechts.' Ja, daar kom ik toch net vandaan :%
Haha, wat een eindtroll :'( :')
pi_140683829
Morgen weer werk, werd tijd na een volle 2 weken prullen met een Robot-Arm.

Roosendaal-Nijmegen: MERCEDES E 300 BLUETEC HYBRID
Nijmegen-Born: Volvo V50
Born-Oud Gastel: OV Hybrid(trein en bus) (3:25 uur reizen :D)

Die naar Born is er zo een waar 2 pagina's extra klantinfo bij zit.
pi_140684049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Kanaleneiland, volgens mij is dat dan TB (zelfde naam als een vrachtwagenfabrikant, volgens mij :Y) )

SPOILER
pi_140684185
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:29 schreef kweenie1 het volgende:
MERCEDES E 300 BLUETEC HYBRID
Mercedes-Benz _O_

Ik had laatst deze:

Beetje schraal interieur, maar nog steeds een prachtbak. Vooral die nieuwe grill van Mercedes is echt puik. ^O^
  dinsdag 3 juni 2014 @ 21:42:24 #268
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_140684425
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Mercedes-Benz _O_

Ik had laatst deze:

[ afbeelding ]

Beetje schraal interieur, maar nog steeds een prachtbak. Vooral die nieuwe grill van Mercedes is echt puik. ^O^
Dat kleine schermpje in het interieur van die nieuwe benzen vind ik een beetje kansloos...
pi_140685185
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef DukeJan het volgende:

[..]

DM.
pi_140685305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef ManScat het volgende:

[..]

Kanaleneiland, volgens mij is dat dan TB (zelfde naam als een vrachtwagenfabrikant, volgens mij :Y) )

SPOILER
Nee, Eendrachtlaan. Zit wel vlak bij TB maar het betreft hier Sterrenhuur (vertaald vanuit het Duits/Engels :P)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')