abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2014 @ 16:52:48 #201
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_140600672
Moet morgen voor A. Nijmegen het c. formulier invullen, wat een rot formulier is dat. Datum noteren van volgende APK beurt, banden controleren en achterhalen waar de zomer/winterbanden zijn.
Checklist of USB-kabel aanwezig ofniet, en of de bestickering nog klopt ofniet.
Hoe moet ik dat laatste weten? Of gaat het enkel erom of stickers nog goed opzitten oid?
Nee, toch niet
pi_140600742
Wow dat klinkt wel heel ingewikkeld allemaal... :{
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 1 juni 2014 @ 17:00:53 #203
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_140600917
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 16:55 schreef Sarasi het volgende:
Wow dat klinkt wel heel ingewikkeld allemaal... :{
Zie ook dat ik allemaal info van de berijder moet noteren, plus handtekening. Moet de auto ophalen bij een afleverpunt van hun, dus de berijder zal er waarschijnlijk ook wel niet zijn. Lekker dan
Nee, toch niet
  zondag 1 juni 2014 @ 17:01:16 #204
414827 Wave103
It's not pop music
pi_140600928
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 16:52 schreef Solidberg het volgende:
Moet morgen voor A. Nijmegen het c. formulier invullen, wat een rot formulier is dat. Datum noteren van volgende APK beurt, banden controleren en achterhalen waar de zomer/winterbanden zijn.
Checklist of USB-kabel aanwezig ofniet, en of de bestickering nog klopt ofniet.
Hoe moet ik dat laatste weten? Of gaat het enkel erom of stickers nog goed opzitten oid?
Gaat waarschijnlijk om BlueMotion Polo van een softwarebedrijf, of niet? Die zijn zo'n beetje volledig bestickerd, je moet inderdaad kijken of het er nog goed opzit, geen scheuren o.i.d. of dat het los begint te laten.
  zondag 1 juni 2014 @ 17:04:04 #205
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_140601007
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:01 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Gaat waarschijnlijk om BlueMotion Polo van een softwarebedrijf, of niet? Die zijn zo'n beetje volledig bestickerd, je moet inderdaad kijken of het er nog goed opzit, geen scheuren o.i.d. of dat het los begint te laten.
Gaat inderdaad om een Polo, geen idee dat C. een IT-bedrijf was, verklaard ook meteen waarom ze niet dat makkelijke formulier van A. zelf gebruiken
Nee, toch niet
pi_140601033
Succes ermee! :)
pi_140603181
Stelt allemaal niet zo veel voor, had dat laatst ook. Oude berijder moet je vragen bij het afleverpunt, maar waarschijnlijk weten ze dat niet en dan kan je gewoon neerzetten "Onbekend". Onderhoudsbeurt, APK e.d. is vaak wel ergens te vinden dus gewoon je tijd nemen.

Bij het afleveren keken ze nergens naar, dus dat geeft wel weer aan hoeveel waarde er aan wordt gehecht.
pi_140631722
Woensdag en Donderdag locatiewerk bij de grote in Breda, lekker goed voor de uurtjes.
pi_140633132
En morgen ook werken. Breda-Meerkerk Utrecht-Oss en Arnhem-Breda
pi_140634382
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:25 schreef Viezze het volgende:
Stelt allemaal niet zo veel voor, had dat laatst ook. Oude berijder moet je vragen bij het afleverpunt, maar waarschijnlijk weten ze dat niet en dan kan je gewoon neerzetten "Onbekend". Onderhoudsbeurt, APK e.d. is vaak wel ergens te vinden dus gewoon je tijd nemen.

Bij het afleveren keken ze nergens naar, dus dat geeft wel weer aan hoeveel waarde er aan wordt gehecht.
Onderhoud staat in de boordcomputer, voor APK even een kentekencheck runnen. Auto's worden toch allemaal op het filiaal van A. weer gecheckt, dus aan het eind van de rit maakt het niet bijster veel uit ;) Tenzij de auto direct doorgaat naar de volgende berijder.
pi_140634603
Nou wat een topdag. Eerst ruim 50 min gelopen naar afhaaladres, toen na afleveren precies de pont gemist en half uur wachten en erna ook nog vanwege defecte trein half uur vertraging. Goed voor de uren, dat dan weer wel.
  maandag 2 juni 2014 @ 16:14:15 #212
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_140634991
Ook een topdag. Gloednieuwe auto naar privéadres brengen. Helaas had de LM het verkeerde huisnummer opgegeven en was het telefoonnummer van de CP het nummer van z'n nieuwe werktelefoon die nog niet geactiveerd was. 3 kwartier bij een huis staan wachten terwijl het ik 10 meter verder moest zijn. :')

Maakt niet heel veel uit maar daardoor wel m'n 3e rit geannuleerd dus nu 2,5 uur naar huis reizen.
pi_140635798
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:00 schreef Lolish het volgende:
Nou wat een topdag. Eerst ruim 50 min gelopen naar afhaaladres, toen na afleveren precies de pont gemist en half uur wachten en erna ook nog vanwege defecte trein half uur vertraging. Goed voor de uren, dat dan weer wel.
Pont? :') Waar dat dan?

Ik zit nu te wachten op zo'n buurtbusje dat misschien 1x per uur komt op zo'n verlaten industrieterrein in Udenhout, of all places.

Maar als je in zo'n Up! stapt ben je wel binnen 30 minuten invalide. Man man man, volgende keer een bierkrat meenemen. *)
  maandag 2 juni 2014 @ 16:54:18 #214
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_140636340
Vrijdag werd ik tijdens het hiken voorbij gescheurd door een Lamborghini Aventador in camouflage-kleuren. Zat net even te googelen en ben er 99% zeker van dat het deze was. Vind 'm zelf niet heel mooi in die kleuren, maar een opvallende verschijning is het zeker. :)
pi_140636523
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Schaafkaas het volgende:
Vrijdag werd ik tijdens het hiken voorbij gescheurd door een Lamborghini Aventador in camouflage-kleuren. Zat net even te googelen en ben er 99% zeker van dat het deze was. Vind 'm zelf niet heel mooi in die kleuren, maar een opvallende verschijning is het zeker. :)
Staande houden en zeggen dat je z'n auto inneemt voor transport.
  maandag 2 juni 2014 @ 17:05:11 #216
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_140636704
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Staande houden en zeggen dat je z'n auto inneemt voor transport.
Vervolgens naar Oost-Europa scheuren, de auto verkopen en genieten van het rijke leven. Ja, ik zie het wel voor me. ^O^
pi_140636719
Uur lopen. Mooi genaaid weer door Veolia. :r
pi_140638496
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Pont? :') Waar dat dan?

Ik zit nu te wachten op zo'n buurtbusje dat misschien 1x per uur komt op zo'n verlaten industrieterrein in Udenhout, of all places.

Maar als je in zo'n Up! stapt ben je wel binnen 30 minuten invalide. Man man man, volgende keer een bierkrat meenemen. *)
vrijwillige buuurtbusje toch? echte helden >:)
Zie!
pi_140639319
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef johnson555 het volgende:

[..]

vrijwillige buuurtbusje toch? echte helden >:)
Ik heb die helden niet gezien hoor?
pi_140643349
Amoeba, vandaag een Jaguar xkr s gezien.

Ook stond er nog een Jaguar xj bij de grote in Breda, die wil ik gerust afleveren bij iemand hoor.
pi_140644411
Andere vraag, heeft iemand hier toevallig ooit locatiewerk gedaan bij de grote in Breda, waar moet je dan heen, ik neem aan het terrein van A. zelf en niet naar de Pool balie. Klinkt eigenlijk heel logisch.
pi_140652324
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef Drilboor het volgende:
Andere vraag, heeft iemand hier toevallig ooit locatiewerk gedaan bij de grote in Breda, waar moet je dan heen, ik neem aan het terrein van A. zelf en niet naar de Pool balie. Klinkt eigenlijk heel logisch.
Inderdaad op het terrein melden bij de balie(waar je normaal je kopietjes maakt). Hoe krijg je het trouwens voor elkaar dat dat al vast staat voor over 2 en 3 dagen :X
pi_140653309
Nou gewoon, ik werd gebeld door een van de dames dat ze werk had voor woensdag en donderdag. Zo simpel is het
  maandag 2 juni 2014 @ 23:42:10 #224
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_140654637
Bedankt nog voor de hulp mensen :P
Die Polo's zijn ondanks 1.2 3-cillinder nog best wel fijn, beetje sportief schakelen en je komt aardig vooruit.
Alleen moet je bij de inname niet vergeten dat verstopte opbergruimte in het handschoenenkastje te controleren.
Zit schijnbaar daarin ergens nog een klein hendeltje wat een ander ruimte openmaakt, en daarin had de vorige bestuurder ff fijn alle belangrijke documenten verstopt :P
Nee, toch niet
pi_140658788
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Drilboor het volgende:
Nou gewoon, ik werd gebeld door een van de dames dat ze werk had voor woensdag en donderdag. Zo simpel is het
Locatiewerk op het terrein of poolafdeling? Op locatiewerken is heel de dag alleen wagens in de wasstraat rijden en in een parkeervak rijden. Poolafdeling is op zich wel relaxt werk. Alleen ik word niet meer gebeld daarvoor, terwijl die gasten vragen wanneer ik weer kom werken.
pi_140664322
Zo maak je nog eens wat mee in je eigen woonplaats:

Plofkraak Joure
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:44:25 #227
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_140668535
Pleuris, Chauffeurskaart kwijt. Kost 131 euro voor een nieuwe....
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_140668589
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:44 schreef Fiorano het volgende:
Pleuris, Chauffeurskaart kwijt. Kost 131 euro voor een nieuwe....
Auw :')
pi_140668645
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:20 schreef trolley het volgende:
Zo maak je nog eens wat mee in je eigen woonplaats:

Plofkraak Joure
Is het nu joure of zjoere qua uitspraak?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:53:10 #230
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_140668805
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Auw :')
Inderaad nogal ja. Snap ook echt niet waar dat ding gebleven is, thuis alles op z´n kop gezet en op het werk ook.

:') Voor mezelf.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_140668989
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Is het nu joure of zjoere qua uitspraak?
Lol :P

Gewoon Joure. Zoals je het leest, zo spreek je het ook uit. Die kut van de TomTom begrijpt d'r gewoon niks van. Ik kom regelmatig over de rotonde bij Joure voor EW, en dan spreekt ze het inderdaad uit als 'Zjoere'. Net alsof het dorp in Frankrijk ligt ofzo :')
pi_140669037
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Inderaad nogal ja. Snap ook echt niet waar dat ding gebleven is, thuis alles op z´n kop gezet en op het werk ook.

Misschien de pas laten liggen tijdens dienst? :X
pi_140670329
Morgen wisselrit Veghel - Leusden en nog Eindhoven - Horst. Slechts 1 auto bekend, helaas. Alleen de heenreis naar Leusden wordt dus afzien, dat weet ik nu al. :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140670685
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hebben jullie de nieuwe BCT al?
Nee.
pi_140671891
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef Amoeba het volgende:
Morgen wisselrit Veghel - Leusden en nog Eindhoven - Horst. Slechts 1 auto bekend, helaas. Alleen de heenreis naar Leusden wordt dus afzien, dat weet ik nu al. :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o

Dat zijn de leukere ritjes! O+
pi_140672504
Ik heb voor morgen 3 ritten gekregen, beginnen en eindigen in Wieuwerd :)

Wieuwerd - Naarden in een BMW 118d
Utrecht - Utrecht nog niet bekend
Utrecht - Wieuwerd in een VW Tiguan
pi_140672906
Hmm, maar even een telefoontje plegen met de dames van de planning. De ritgegevens van Utrecht - Utrecht staan nog niet online, en om half 6 gaan ze dicht :') :P
pi_140673587
Ondertussen weet ik dat ik morgen in de loods bij de grote mag werken, iemand die weet wat dat precies inhoud?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:21:13 #239
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_140673636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:01 schreef trolley het volgende:

[..]

Misschien de pas laten liggen tijdens dienst? :X
Ja dat dacht ik dus ook, maar bij gevonden voorwerpen lag niets en in de desbetreffende auto ook niet. Inmiddels m'n complete kamer, tassen, computerkast etc. etc. op z'n kop gezet. Ding niet te vinden natuurlijk.
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:49 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Hebben jullie de nieuwe BCT al?
Aantal auto's wel ja, dus kun je ook met je BSN inloggen. Maar het uitzendbureau had begrepen van de opdrachtgever dat ze dat niet willen.

Anyway, morgen wordt ik ingewerkt bij CXX (die geen probleem hebben met m'n missende pas) en ik moet een aantal lijndiensten in de omgeving Amersfoort/Soest/Baarn gaan rijden.Dus daar zouden jullie mij een keer tegen kunnen komen.
pi_140673827
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:21 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook, maar bij gevonden voorwerpen lag niets en in de desbetreffende auto ook niet. Inmiddels m'n complete kamer, tassen, computerkast etc. etc. op z'n kop gezet. Ding niet te vinden natuurlijk.

[..]

Aantal auto's wel ja, dus kun je ook met je BSN inloggen. Maar het uitzendbureau had begrepen van de opdrachtgever dat ze dat niet willen.

Anyway, morgen wordt ik ingewerkt bij CXX (die geen probleem hebben met m'n missende pas) en ik moet een aantal lijndiensten in de omgeving Amersfoort/Soest/Baarn gaan rijden.Dus daar zouden jullie mij een keer tegen kunnen komen.
Ik zou even bij je bedrijf iets op het intranet laten zetten / rondmailen zodat je collega's het zien. Misschien heeft iemand hem per ongeluk in zijn tas gestopt of iets dergelijks.

Maar rijden zonder taxipas is wel een duur grapje, als je gepakt wordt!
Nee.
pi_140674266
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:19 schreef Drilboor het volgende:
Ondertussen weet ik dat ik morgen in de loods bij de grote mag werken, iemand die weet wat dat precies inhoud?
Rent auto's wegbrengen of bij de poolwagens. Dat laatste is een waslijst afwerken. Maar meestal krijg je al die informatie daar wel. Er is wat veranderd sinds de laatste keer dat ik daar gewerkt heb. De lui zijn daar best relaxt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:47:34 #242
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_140674570
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik zou even bij je bedrijf iets op het intranet laten zetten / rondmailen zodat je collega's het zien. Misschien heeft iemand hem per ongeluk in zijn tas gestopt of iets dergelijks.

Maar rijden zonder taxipas is wel een duur grapje, als je gepakt wordt!
Nou je mag dus wel rijden zonder taxipas, als je maar gemeld heb dat hij vermist is.

SPOILER
pi_140674607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:28 schreef trolley het volgende:

[..]

:o

Dat zijn de leukere ritjes! O+
Zeg dat! _O_

Het is een wisselrit, en de wisselbak is nog niet bekend. Maar helaas is dat bij een automobielhandel in Leusden (rara) en is een dikke auto retour niet vanzelfsprekend. Die lui hebben lastig veel auto's daar staan.
pi_140674640
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Nou je mag dus wel rijden zonder taxipas, als je maar gemeld heb dat hij vermist is.

SPOILER
Heb je dat al gedaan? Want dan moet je definitief betalen lijkt me.
Nee.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:50:04 #245
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_140674682
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Heb je dat al gedaan? Want dan moet je definitief betalen lijkt me.
Ja wel gedaan want ik ga hem toch niet vinden.
pi_140674798
Morgen twee kleine ritjes. Roden-Groningen en Assen-Groningen. Corsa en Aygo.
pi_140675057
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:53 schreef Sarasi het volgende:
Morgen twee kleine ritjes. Roden-Groningen en Assen-Groningen. Corsa en Aygo.
Kleine ritjes kleine auto's. 2x naar NL?
pi_140675180
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kleine ritjes kleine auto's. 2x naar NL?
Jep. :)
pi_140675279
Had vandaag twee keer Roden - Groningen in een Corsa en C3. Het meeste van de tijd zat ik dus bij de bushalte :P.
Morgen in een UP naar Diemen en van Schiphol naar Leeuwarden in een Zafira.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_140675306
Mijn rit van Utrecht - Utrecht is een rit van wel 3 hele kilometers morgen :') 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')