Zie ook dat ik allemaal info van de berijder moet noteren, plus handtekening. Moet de auto ophalen bij een afleverpunt van hun, dus de berijder zal er waarschijnlijk ook wel niet zijn. Lekker danquote:Op zondag 1 juni 2014 16:55 schreef Sarasi het volgende:
Wow dat klinkt wel heel ingewikkeld allemaal...
Gaat waarschijnlijk om BlueMotion Polo van een softwarebedrijf, of niet? Die zijn zo'n beetje volledig bestickerd, je moet inderdaad kijken of het er nog goed opzit, geen scheuren o.i.d. of dat het los begint te laten.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:52 schreef Solidberg het volgende:
Moet morgen voor A. Nijmegen het c. formulier invullen, wat een rot formulier is dat. Datum noteren van volgende APK beurt, banden controleren en achterhalen waar de zomer/winterbanden zijn.
Checklist of USB-kabel aanwezig ofniet, en of de bestickering nog klopt ofniet.
Hoe moet ik dat laatste weten? Of gaat het enkel erom of stickers nog goed opzitten oid?
Gaat inderdaad om een Polo, geen idee dat C. een IT-bedrijf was, verklaard ook meteen waarom ze niet dat makkelijke formulier van A. zelf gebruikenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:01 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk om BlueMotion Polo van een softwarebedrijf, of niet? Die zijn zo'n beetje volledig bestickerd, je moet inderdaad kijken of het er nog goed opzit, geen scheuren o.i.d. of dat het los begint te laten.
Onderhoud staat in de boordcomputer, voor APK even een kentekencheck runnen. Auto's worden toch allemaal op het filiaal van A. weer gecheckt, dus aan het eind van de rit maakt het niet bijster veel uitquote:Op zondag 1 juni 2014 18:25 schreef Viezze het volgende:
Stelt allemaal niet zo veel voor, had dat laatst ook. Oude berijder moet je vragen bij het afleverpunt, maar waarschijnlijk weten ze dat niet en dan kan je gewoon neerzetten "Onbekend". Onderhoudsbeurt, APK e.d. is vaak wel ergens te vinden dus gewoon je tijd nemen.
Bij het afleveren keken ze nergens naar, dus dat geeft wel weer aan hoeveel waarde er aan wordt gehecht.
Pont?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:00 schreef Lolish het volgende:
Nou wat een topdag. Eerst ruim 50 min gelopen naar afhaaladres, toen na afleveren precies de pont gemist en half uur wachten en erna ook nog vanwege defecte trein half uur vertraging. Goed voor de uren, dat dan weer wel.
Staande houden en zeggen dat je z'n auto inneemt voor transport.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Schaafkaas het volgende:
Vrijdag werd ik tijdens het hiken voorbij gescheurd door een Lamborghini Aventador in camouflage-kleuren. Zat net even te googelen en ben er 99% zeker van dat het deze was. Vind 'm zelf niet heel mooi in die kleuren, maar een opvallende verschijning is het zeker.
Vervolgens naar Oost-Europa scheuren, de auto verkopen en genieten van het rijke leven. Ja, ik zie het wel voor me.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Staande houden en zeggen dat je z'n auto inneemt voor transport.
vrijwillige buuurtbusje toch? echte heldenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pont?Waar dat dan?
Ik zit nu te wachten op zo'n buurtbusje dat misschien 1x per uur komt op zo'n verlaten industrieterrein in Udenhout, of all places.
Maar als je in zo'n Up! stapt ben je wel binnen 30 minuten invalide. Man man man, volgende keer een bierkrat meenemen.
Ik heb die helden niet gezien hoor?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef johnson555 het volgende:
[..]
vrijwillige buuurtbusje toch? echte helden
Inderdaad op het terrein melden bij de balie(waar je normaal je kopietjes maakt). Hoe krijg je het trouwens voor elkaar dat dat al vast staat voor over 2 en 3 dagenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef Drilboor het volgende:
Andere vraag, heeft iemand hier toevallig ooit locatiewerk gedaan bij de grote in Breda, waar moet je dan heen, ik neem aan het terrein van A. zelf en niet naar de Pool balie. Klinkt eigenlijk heel logisch.
Locatiewerk op het terrein of poolafdeling? Op locatiewerken is heel de dag alleen wagens in de wasstraat rijden en in een parkeervak rijden. Poolafdeling is op zich wel relaxt werk. Alleen ik word niet meer gebeld daarvoor, terwijl die gasten vragen wanneer ik weer kom werken.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Drilboor het volgende:
Nou gewoon, ik werd gebeld door een van de dames dat ze werk had voor woensdag en donderdag. Zo simpel is het
Auwquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:44 schreef Fiorano het volgende:
Pleuris, Chauffeurskaart kwijt. Kost 131 euro voor een nieuwe....
Is het nu joure of zjoere qua uitspraak?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:20 schreef trolley het volgende:
Zo maak je nog eens wat mee in je eigen woonplaats:
Plofkraak Joure
Inderaad nogal ja. Snap ook echt niet waar dat ding gebleven is, thuis alles op z´n kop gezet en op het werk ook.quote:
Lolquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is het nu joure of zjoere qua uitspraak?
Misschien de pas laten liggen tijdens dienst?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Inderaad nogal ja. Snap ook echt niet waar dat ding gebleven is, thuis alles op z´n kop gezet en op het werk ook.Voor mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie de nieuwe BCT al?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Inderaad nogal ja. Snap ook echt niet waar dat ding gebleven is, thuis alles op z´n kop gezet en op het werk ook.Voor mezelf.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef Amoeba het volgende:
Morgen wisselrit Veghel - Leusden en nog Eindhoven - Horst. Slechts 1 auto bekend, helaas. Alleen de heenreis naar Leusden wordt dus afzien, dat weet ik nu al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn de leukere ritjes!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ja dat dacht ik dus ook, maar bij gevonden voorwerpen lag niets en in de desbetreffende auto ook niet. Inmiddels m'n complete kamer, tassen, computerkast etc. etc. op z'n kop gezet. Ding niet te vinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:01 schreef trolley het volgende:
[..]
Misschien de pas laten liggen tijdens dienst?
Aantal auto's wel ja, dus kun je ook met je BSN inloggen. Maar het uitzendbureau had begrepen van de opdrachtgever dat ze dat niet willen.quote:
Ik zou even bij je bedrijf iets op het intranet laten zetten / rondmailen zodat je collega's het zien. Misschien heeft iemand hem per ongeluk in zijn tas gestopt of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:21 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar bij gevonden voorwerpen lag niets en in de desbetreffende auto ook niet. Inmiddels m'n complete kamer, tassen, computerkast etc. etc. op z'n kop gezet. Ding niet te vinden natuurlijk.
[..]
Aantal auto's wel ja, dus kun je ook met je BSN inloggen. Maar het uitzendbureau had begrepen van de opdrachtgever dat ze dat niet willen.
Anyway, morgen wordt ik ingewerkt bij CXX (die geen probleem hebben met m'n missende pas) en ik moet een aantal lijndiensten in de omgeving Amersfoort/Soest/Baarn gaan rijden.Dus daar zouden jullie mij een keer tegen kunnen komen.
Rent auto's wegbrengen of bij de poolwagens. Dat laatste is een waslijst afwerken. Maar meestal krijg je al die informatie daar wel. Er is wat veranderd sinds de laatste keer dat ik daar gewerkt heb. De lui zijn daar best relaxt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:19 schreef Drilboor het volgende:
Ondertussen weet ik dat ik morgen in de loods bij de grote mag werken, iemand die weet wat dat precies inhoud?
Nou je mag dus wel rijden zonder taxipas, als je maar gemeld heb dat hij vermist is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zou even bij je bedrijf iets op het intranet laten zetten / rondmailen zodat je collega's het zien. Misschien heeft iemand hem per ongeluk in zijn tas gestopt of iets dergelijks.
Maar rijden zonder taxipas is wel een duur grapje, als je gepakt wordt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Zeg dat!quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nou je mag dus wel rijden zonder taxipas, als je maar gemeld heb dat hij vermist is.Heb je dat al gedaan? Want dan moet je definitief betalen lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Ja wel gedaan want ik ga hem toch niet vinden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Heb je dat al gedaan? Want dan moet je definitief betalen lijkt me.
Kleine ritjes kleine auto's. 2x naar NL?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:53 schreef Sarasi het volgende:
Morgen twee kleine ritjes. Roden-Groningen en Assen-Groningen. Corsa en Aygo.
Jep.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kleine ritjes kleine auto's. 2x naar NL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |