Gewoon een kloon. Een kutkloon, derhalve het vrouwelijke symbooltje.quote:
Ik heb een relatie en ben mateloos irritant. Hoe verklaar je dit?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:45 schreef mymoodfentje het volgende:
Alle vrouwen die single zijn, zijn mateloos irritant.
Gewoon omdat ze geen pik krijgen. Verzuurde bitches.
Je hebt een slechte relatie / bent borderline.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb een relatie en ben mateloos irritant. Hoe verklaar je dit?
Je man is doof of opgegroeid in een gezin met minstens 8 kinderen die allemaal aan ADHD en andere gedragsproblemen leden, en is dus niet anders gewend.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:15 schreef Blijdoener het volgende:
[..]
En wat vind jij dan de grens tussen mollig en slank?
persoonlijk vind ik die '2' ook nog best mager.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gros van de (jonge) vrouwen ziet er uit als nummer 5. Overigens vind ik dat niet "fat" maar mollig.
Met slank bedoel ik nummer 2 en 3. Nummer 4 zit tussen slank en mollig in.
2 tot 5 is gewoon prima allemaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gros van de (jonge) vrouwen ziet er uit als nummer 5. Overigens vind ik dat niet "fat" maar mollig.
Met slank bedoel ik nummer 2 en 3. Nummer 4 zit tussen slank en mollig in.
Ik heb dit bericht 10 keer gelezen omdat ik het werkelijk niet kon geloven. Zelf-reflectie .. Bravo! Er is misschien nog steeds hoop voor je ..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Soms is mollig ook mooier. Heeft met verhoudingen enzo te maken. Sommige vrouwen kunnen het prima hebben. Veel vrouwen ook niet. Als je echter in de stad loopt, dan zie je gewoon teveel vierkante vrouwen langs hobbelen, vaak met kort pittig kapsel. Ik vind kort haar mooi, maar dan wel gewoon een vrouwelijk kapsel, en niet van die rare stekels of a-symetrische idioterie...quote:
Heel cliché: maar je moet mensen nemen zoals ze zijn. Er zijn maar heel weinig mensen die volledig voldoen aan alle schoonheidsnormen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Soms is mollig ook mooier. Heeft met verhoudingen enzo te maken. Sommige vrouwen kunnen het prima hebben. Veel vrouwen ook niet. Als je echter in de stad loopt, dan zie je gewoon teveel vierkante vrouwen langs hobbelen, vaak met kort pittig kapsel. Ik vind kort haar mooi, maar dan wel gewoon een vrouwelijk kapsel, en niet van die rare stekels of a-symetrische idioterie...
Ja en nee. Je hoort gewoon wel te streven naar een normaal mooi en gezond uiterlijk natuurlijk. Heeft gewoon met zelfrespect te maken, en ook met respect naar je partner. Wanneer ik wat kilo aankom, ga ik ook meteen aan de slag om het er weer af te krijgen. Mijn vriendin zit niet te wachten op een dikke sukkel naast haar op de bank. Ze wil gewoon een dunne sukkel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:44 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Heel cliché: maar je moet mensen nemen zoals ze zijn. Er zijn maar heel weinig mensen die volledig voldoen aan alle schoonheidsnormen.
Die was wel goed, ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja en nee. Je hoort gewoon wel te streven naar een normaal mooi en gezond uiterlijk natuurlijk. Heeft gewoon met zelfrespect te maken, en ook met respect naar je partner. Wanneer ik wat kilo aankom, ga ik ook meteen aan de slag om het er weer af te krijgen. Mijn vriendin zit niet te wachten op een dikke sukkel naast haar op de bank. Ze wil gewoon een dunne sukkel.
Ik heb echt een harde HAHA eruit gegooid na die laatste zin, geniaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:24 schreef twiFight het volgende:
Het is inderdaad maar net wat je slank noemt. Historisch gezien zijn vrouwen nooit zo slank geweest als in de jaren 90. Toen moest alles dun dunner dunst. Voor de mensen die toen geboren zijn is dat blijkbaar het referentiekader. Maar vrouwen die nu aangemerkt worden als mollig werden 50 jaar geleden gewoon aangemerkt als gezonde slanke vrouwen. Helaas hebben de meeste mensen de hersencellen niet om voorbij hun eigen realiteitskader te denken.
Dat gezegd hebbende, vrouwen met kort haar moeten dood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |