Want vet eten = vet op het lichaam?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik snap die fatties met een leuk koppie niet. Ga naar de fakking sportschool, eet minder vet, beweeg meer. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Hier gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:19 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben een man welke zich oprecht "happy single" mag noemen.
Ongeveer een maand of twee geleden begon er een vrouw beetje contact met mij te zoeken op het werk.

Natuurlijk. Je lichaam slaat al dat extra vet op in je lichaam.quote:

Praat geen onzin.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je lichaam slaat al dat extra vet op in je lichaam.
Minder vet eten + meer bewegen = een beter figuur krijgen.

Ik vind oudere vrouwen die 'slank' zijn gewoon eng. In kleren ziet het er mooi uit idd maar zodra die kleren uitgaan blijft er zo'n gratenpakhuis over met een rimpelig vel en theezakjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:49 schreef D.D.W. het volgende:
Zodra een vrouw ouder als de 35 wordt is mollige eerder gewoon de standaard.

Oh ja, sommige mensen wegen veel, omdat ze zware botten hebben. Sorry, even vergeten.quote:

'Zware botten' scheelt misschien 2 á 3 kg lichaamsgewicht. De stelling vet eten = vet op je lichaam gaat gewoon niet op.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Oh ja, sommige mensen wegen veel, omdat ze zware botten hebben. Sorry, even vergeten.

Jaja, smoesjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:43 schreef Fascination het volgende:
Het is wel zo dat vrouwen moeilijker afvallen en makkelijker aankomen dan mannen, dat vergeten mannen nog weleens.

Ja, want dat zeg ik ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:54 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Jaja, smoesjes.
Dat er verschillen zijn is een feit. Maar zoveel obese meiden als er nu rondlopen met leeftijden als 16 en 21 heeft niets meer te maken met makkelijker aankomen en moeilijker afvallen. Dat is gewoon vreetzucht en niet bewegen.

Bron?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:43 schreef Fascination het volgende:
Het is wel zo dat vrouwen moeilijker afvallen en makkelijker aankomen dan mannen, dat vergeten mannen nog weleens.

Het helpt zeker als je gezonder eet. Maar als we jouw stelling aannemen, dan gaat mijn advies "minder eten, meer bewegen" nog steeds op. Alhoewel ik me ook realiseer dat sommige mensen dik zijn door een ziekte / door medicijnen. Zij kunnen er in principe niks aan doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
'Zware botten' scheelt misschien 2 á 3 kg lichaamsgewicht. De stelling vet eten = vet op je lichaam gaat gewoon niet op.
Je wordt vet van teveel eten. Of dat nou komt door teveel koolhydraten, vetten of eiwitten. Je wordt te dik van een overschot aan kcals. Niet persé door vet eten.

Je zegt minder vet eten, waarmee je indirect probeert te zeggen dat je van vet eten dik wordt. Dat hoeft helemaal niet te zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:35 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het helpt zeker als je gezonder eet. Maar als we jouw stelling aannemen, dan gaat mijn advies "minder eten, meer bewegen" nog steeds op. Alhoewel ik me ook realiseer dat sommige mensen dik zijn door een ziekte / door medicijnen. Zij kunnen er in principe niks aan doen.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |