quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:19 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben slank, vrouw moet ook slank zijn simpel.
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:25 schreef twiFight het volgende:
Dan date je haar toch niet? Niemand dwingt je. Ik zie het probleem niet.
Heh? ik snap deze post nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:25 schreef twiFight het volgende:
Ik snap die fatties met een leuk koppie niet. Ga naar de fakking sportschool, eet minder vet, beweeg meer. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:
Hij wil niet daten met mollige vrouwen. Nou, dan doet hij dat toch lekker niet. Ik zie de reden voor een topic niet zo.quote:
Sorry maar ik snap het nog steeds nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:29 schreef twiFight het volgende:
Hij wil niet daten met mollige vrouwen. Nou, dan doet hij dat toch lekker niet. Ik zie de reden voor een t
plan romantische wandeling. als ze vraagt hoe ver nog zeg je we zijn bijna halfweg en je laat haar een hele marathon wandelen als ze zegt dat ze dit niet erg romantisch vind moet je zeggen ja wacht maar tot je het haaltquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:19 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben een man welke zich oprecht "happy single" mag noemen.
Ongeveer een maand of twee geleden begon er een vrouw beetje contact met mij te zoeken op het werk. Beetje ouwehoeren, je kent het wel. Ze heeft het best leuk/aantrekkelijk gezicht en een mooi karakter
Na enige tijd met elkaar om te zijn gegaan vroeg ze me om te gaan daten, sindsdien daten we regelmatig.
Enige probleem is dat ze mollig is, waar ik een grote voorkeur heb naar slanke vrouwen. Ik ben slank, vrouw moet ook slank zijn simpel. Ik merk dat ik toch op haar begin af te knappen, zonde omdat het verder een leuke vrouw is.
Klacht: waarom is het toch zo vreselijk moeilijk voor vrouwen (vooral als ze ouder zijn) slank te zijn? Is het echt zo onmogelijk? Kunnen ze er echt niks aan doen?
'De NLse vrouw' is haar hele leven geïndoctrineerd met de leugen dat er niets mis is met 'een pondje meer', en dat schoonheid aan de binnenkant zit, etc etc.quote:Klacht: waarom is het toch zo vreselijk moeilijk voor vrouwen (vooral als ze ouder zijn) slank te zijn? Is het echt zo onmogelijk? Kunnen ze er echt niks aan doen?
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:30 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap het nog steeds niet
Ze zijn er wel. Maar licht kan niet kan ontsnappen aan de zwaartekracht van de dikkere exemplaren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:39 schreef harrievankempen het volgende:
Onherkenbaar. Zie alleen maar slanke vrouwen op straat.
Die zie je overal ter wereld. Probleem in NL is niet de schoonheid van vrouwen in de categorie 'rond de 20'. Het is wanneer ze wat ouder worden, dat de aftakeling snel doorzet...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:39 schreef harrievankempen het volgende:
Onherkenbaar. Zie alleen maar slanke vrouwen op straat.
Het gaat niet persee om dat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:25 schreef twiFight het volgende:
Ik heb altijd wel moeite (gehad) om interesse te krijgen van een gemiddelde/mooie slanke vrouwquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:31 schreef housesoftheholy het volgende:
ts is lelijk en moet moeite doen om een degelijke chick te scoren
Het zit ze niet in de weg blijkbaar. Ik zie al die mollige vrouwen wel aan de vriend komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'De NLse vrouw' is haar hele leven geïndoctrineerd met de leugen dat er niets mis is met 'een pondje meer', en dat schoonheid aan de binnenkant zit, etc etc.
Daarnaast is 'de NLse vrouw' van nature een beetje lui en heeft ze een misplaatste arrogantie.
Gevolg is dus vrouwen met veel potentie die al snel 'uitblokken', om verschillende redenen. Dit proces gaat zelfs nog rapper zodra ze in een vaste relatie terecht komen.
En wat vind jij dan de grens tussen mollig en slank?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het gaat niet persee om dat.
Het is dat ik me erger dat er zoveel mollige (of erger) vrouwen rondlopen. Ik zou zeggen, van de vrouwen tussen de 18-25 heeft ongeveer 1/3 een slank lichaam. 1/3 is mollig (niet dik) en 1/3 heeft licht to zwaar overgewicht.
Bij vrouwen van 25-35 is ong. 1/4 mooi slank.
Zodra een vrouw ouder als de 35 wordt is mollige eerder gewoon de standaard.
Dit is dan gebaseerd op wat ik gewoon zie dagelijks (en ik kom op veel plekken).
watquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:58 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb ook het idee dat als je als oudere vrouw (zeg maar 30+) slank bent en ook nog lang haar hebt, je niet echt wordt geaccepteerd bij veel vrouwen ook.
Neem dus nog maar een extra bonbonnetje bij de thee meid zodat jij straks ook nog gewoon geaccepteerd wordt.quote:
Ben jij zo oud dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is dat ik me erger dat er zoveel mollige (of erger) vrouwen rondlopen. Ik zou zeggen, van de vrouwen tussen de 18-25 heeft ongeveer 1/3 een slank lichaam. 1/3 is mollig (niet dik) en 1/3 heeft licht to zwaar overgewicht.
Dit is dan gebaseerd op wat ik gewoon zie dagelijks (en ik kom op veel plekken).
Oh boy, de afhankelijkheid doet me sidderen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:54 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb altijd wel moeite (gehad) om interesse te krijgen van een gemiddelde/mooie slanke vrouwDat komt ook omdat ze al te goed weten wat hun marktwaarde is.
Ja, en? Ik snap echt niet waarom jij je druk maakt om vrouwen met overgewicht. Het is toch hun leven, hun bepalen zelf hoe ze eruit zien. En als ze tevreden zijn met een wat stevig figuur, wie ben jij dan om daarover te oordelen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
maar lopend kan hij haar mss niet bijbenenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die moet jij dan niet naar de trap op, naar bed toe dragen met die verlengde stelten van je, anders breken je schenen in tweeën.
mollige breezerslet gespotquote:
Ik herken dat helemaal niet eigenlijk, ik zit zelf wel tegen het mollig aan, ik heb maat 38 maar flinke billen en borsten, gelukkig geen dikke benen en buik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het zit ze niet in de weg blijkbaar. Ik zie al die mollige vrouwen wel aan de vriend komen.
Ik heb ook het idee dat als je als oudere vrouw (zeg maar 30+) slank bent en ook nog lang haar hebt, je niet echt wordt geaccepteerd bij veel vrouwen ook. Alsof je persee mollig moet zijn met bij voorkeur kort haar.
pics in dm gaarnequote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik herken dat helemaal niet eigenlijk, ik zit zelf wel tegen het mollig aan, ik heb maat 38 maar flinke billen en borsten, gelukkig geen dikke benen en buik.
http://www.nationaalkompa(...)llen-internationaal/quote:Minder overgewicht in Nederland dan in rest EU
(Ernstig) overgewicht vormt niet alleen een probleem in Nederland, maar in alle Westerse landen. Hoewel in Nederland zes op de tien mannen en bijna de helft van de vrouwen overgewicht hebben, komt overgewicht vaker voor in andere EU-landen (Blokstra et al., 2011, IOTF Prevalence Data, 2012). In Spanje, Engeland, Schotland en Ierland is de situatie het meest ongunstig, ongeveer 70% van de mannen heeft daar overgewicht. Engeland en Schotland springen er voor vrouwen ook in ongunstige zin uit, met overgewichtspercentages van zo'n 60% (zie tabel 1).
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:19 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben slank, vrouw moet ook slank zijn simpel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |