quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:19 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben slank, vrouw moet ook slank zijn simpel.
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:25 schreef twiFight het volgende:
Dan date je haar toch niet? Niemand dwingt je. Ik zie het probleem niet.
Heh? ik snap deze post nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:25 schreef twiFight het volgende:
Ik snap die fatties met een leuk koppie niet. Ga naar de fakking sportschool, eet minder vet, beweeg meer. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:
Hij wil niet daten met mollige vrouwen. Nou, dan doet hij dat toch lekker niet. Ik zie de reden voor een topic niet zo.quote:
Sorry maar ik snap het nog steeds nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:29 schreef twiFight het volgende:
Hij wil niet daten met mollige vrouwen. Nou, dan doet hij dat toch lekker niet. Ik zie de reden voor een t
plan romantische wandeling. als ze vraagt hoe ver nog zeg je we zijn bijna halfweg en je laat haar een hele marathon wandelen als ze zegt dat ze dit niet erg romantisch vind moet je zeggen ja wacht maar tot je het haaltquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:19 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben een man welke zich oprecht "happy single" mag noemen.
Ongeveer een maand of twee geleden begon er een vrouw beetje contact met mij te zoeken op het werk. Beetje ouwehoeren, je kent het wel. Ze heeft het best leuk/aantrekkelijk gezicht en een mooi karakter
Na enige tijd met elkaar om te zijn gegaan vroeg ze me om te gaan daten, sindsdien daten we regelmatig.
Enige probleem is dat ze mollig is, waar ik een grote voorkeur heb naar slanke vrouwen. Ik ben slank, vrouw moet ook slank zijn simpel. Ik merk dat ik toch op haar begin af te knappen, zonde omdat het verder een leuke vrouw is.
Klacht: waarom is het toch zo vreselijk moeilijk voor vrouwen (vooral als ze ouder zijn) slank te zijn? Is het echt zo onmogelijk? Kunnen ze er echt niks aan doen?
'De NLse vrouw' is haar hele leven geïndoctrineerd met de leugen dat er niets mis is met 'een pondje meer', en dat schoonheid aan de binnenkant zit, etc etc.quote:Klacht: waarom is het toch zo vreselijk moeilijk voor vrouwen (vooral als ze ouder zijn) slank te zijn? Is het echt zo onmogelijk? Kunnen ze er echt niks aan doen?
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:30 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap het nog steeds niet
Ze zijn er wel. Maar licht kan niet kan ontsnappen aan de zwaartekracht van de dikkere exemplaren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:39 schreef harrievankempen het volgende:
Onherkenbaar. Zie alleen maar slanke vrouwen op straat.
Die zie je overal ter wereld. Probleem in NL is niet de schoonheid van vrouwen in de categorie 'rond de 20'. Het is wanneer ze wat ouder worden, dat de aftakeling snel doorzet...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:39 schreef harrievankempen het volgende:
Onherkenbaar. Zie alleen maar slanke vrouwen op straat.
Het gaat niet persee om dat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:25 schreef twiFight het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |