Beste post in dit topic. Meer Katequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit om het topic enig niveau te geven
Hmmquote:Op zondag 25 mei 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
woensdagavond heb ik volgens mij wat te doen, en die middag kan volgens mij pas vanaf kwart over vier ofzo, als je dan tijd hebt
Stuur me nog maar een dm als je weet wanneer je wilquote:Op zondag 25 mei 2014 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm
Ik zit een beetje met die tentamendata
In dat filmpje zijn de stadions wel af.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Jason22 het volgende:
Hier het intro filmpje wat we nog vaak gaan zien tijdens het WK
Hier die van 2010
Leuk filmpje, wel matige graphics.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Jason22 het volgende:
Hier het intro filmpje wat we nog vaak gaan zien tijdens het WK
Hier die van 2010
Wachten.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:35 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel ontzettend of ik nu Fargo moet gaan kijken of moet wachten tot alle afleveringen zijn verschenen, zodat ik in één keer door kan kijken.
De eerste die hierop reageert neemt de keuze voor mij.
Sowieso gelijk gaan kijken, echt een geweldige serie.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:35 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel ontzettend of ik nu Fargo moet gaan kijken of moet wachten tot alle afleveringen zijn verschenen, zodat ik in één keer door kan kijken.
De eerste die hierop reageert neemt de keuze voor mij.
Hi Rodawaquote:Op zondag 25 mei 2014 23:32 schreef Rodawa het volgende:
I came for jeancees
hi jancees
hi johannes vermeer
hi
Waar gaat het over?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sowieso gelijk gaan kijken, echt een geweldige serie.
Een burgerlul uit een slaapstadje ergens in Minnesota raakt verstrikt in de zware misdaad. Dat is de tagline zeg maar.quote:
Origineel.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een burgerlul uit een slaapstadje ergens in Minnesota raakt verstrikt in de zware misdaad. Dat is de tagline zeg maar.
hi rodawaquote:Op zondag 25 mei 2014 23:32 schreef Rodawa het volgende:
I came for jeancees
hi jancees
hi johannes vermeer
hi
Goeiemorgenquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:22 schreef Syntix het volgende:
Als Kenneth hier nu nog post, noemen we vanaf nu johannes_vermeer -> Kenneth (Vermeer)
quote:
Hier niks, Danny Vera in de Melkwegquote:Op maandag 26 mei 2014 10:15 schreef Vasion het volgende:
As Zaterdag: Nederland - Ghana of Portugal - Griekenland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |