SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zaktabak op 22-05-2014 17:40:08 ][b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Als de PVV-roeptoeteraars een topic mogen openen in KLB waar in staat 'WEG MET DE EU!', waarom zou een uitgebreider topic over de Piratenpartij naar POL moeten?quote:
Die moeten net zo goed naar POLquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als de PVV-roeptoeteraars een topic mogen openen in KLB waar in staat 'WEG MET DE EU!', waarom zou een uitgebreider topic over de Piratenpartij naar POL moeten?
Oja, dank aan Matthijs Pontier, nr. 1 van het de Piratenpartij, voor het toestemming geven van gebruik en aanpassing van de banner onderin de OP.quote:
Ik heb me daar net nog op afgetrokken, is daar iets mis mee dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:34 schreef haan33 het volgende:
Van die mensen die helemaal geilen op 100% transparantie
Omdat de PVV enkel bestaat uit paupers, tokkies en kortzichtige fascistenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als de PVV-roeptoeteraars een topic mogen openen in KLB waar in staat 'WEG MET DE EU!', waarom zou een uitgebreider topic over de Piratenpartij naar POL moeten?
opquote:
Ik ook, op Bas Eickhout.quote:
Ok ik moest lachenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef TwentyFourr het volgende:
Wou stemmen maar die piraten hebben m'n stem gekaapt.
Die link staat er nooit letterlijk in. Trouwens verwacht ik wel dat je voor jezelf even beredeneerd wat de correlatie is tussen 'oudere mensen' en het internet. En ja, die is er.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef Plantagehouder het volgende:
Wat een zwak argument dat je jong moet zijn om kennis of affiniteit te hebben met het internet en digitale netwerken en wat voor een impact dit heeft op de samenleving. Als jullie zo beredeneren dan zal ik nooit op de piratenpartij stemmen.
Iemand wijzen op spelfouten en dan zelf privacyschending met een verbindingsstreepje schrijvenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:47 schreef Gezicht het volgende:
Als je toch reclame gaat maken voor je partij, zorg dan op z'n minst dat er geen spelfouten in zitten._!
Tevens mag de overheid best mijn gegevens inzien hoor, net alsof iemand zich er druk om zal maken waar ik me op ruk. Beetje privacy-schending voor onze eigen veiligheid mag best. Al snappen de meeste mensen dat niet.
Sorry hè.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Iemand wijzen op spelfouten en dan zelf privacyschending met een verbindingsstreepje schrijvenEn de claim in je laatste alinea is zo infantiel dat ik er niet eens inhoudelijk op in ga.
De huidige kwestie waarover gelobbyd wordt is inderdaad hun eerste standpunt, maar als je het gehele partijprogramma doorleest barst het van genoeg dingen buiten 'een vrije informatiesamenleving' om.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind met hun standpunten helemaal niets mis, maar ik stem nooit op die kleine one-issue partijen. Ik zou graag zien dat ze op zouden gaan in een grotere partij, die met hun standpunten overeen komt.
Zelfbeschikkingsrechtquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De huidige kwestie waarover gelobbyd wordt is inderdaad hun eerste standpunt, maar als je het gehele partijprogramma doorleest barst het van genoeg dingen buiten 'een vrije informatiesamenleving' om.
Bijvoorbeeld. Het sluit wel aan bij het gedachtegoed.quote:
Ik ben het zeer zeker met je eens dat hoe groter de partij, hoe meer Kamerleden zich met allerlei portefeuilles bezig kunnen gaan houden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De huidige kwestie waarover gelobbyd wordt is inderdaad hun eerste standpunt, maar als je het gehele partijprogramma doorleest barst het van genoeg dingen buiten 'een vrije informatiesamenleving' om.
Tuurlijk zijn er genoeg dingen waar de Nederlandse afdeling Piratenpartij zich nog niet mee bemoeit, maar hoe groter een partij, hoe meer ze zich verder uitbreiden in hun standpunten die aansluiten bij het gedachtegoed.
Deze verkiezingen stellen inderdaad bijzonder weinig voor als je kijkt naar hoe het bestuur van de EU in elkaar steekt. Dat is ook het eerste dat moet veranderen wil je mensen warm laten lopen voor de EU.quote:
Precies. Gewoon weg met dat schijnparlement.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze verkiezingen stellen inderdaad bijzonder weinig voor als je kijkt naar hoe het bestuur van de EU in elkaar steekt. Dat is ook het eerste dat moet veranderen wil je mensen warm laten lopen voor de EU.
twitter:Matthijs85 twitterde op donderdag 22-05-2014 om 18:09:27Ook onder bezoekers @fokforum wordt er veel op de @Piratenpartij gestemd! http://t.co/mwIkaVDu1Z @Piratenpartij #EP2014 #VotePirate #stemmen reageer retweet
lolquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef Zaktabak het volgende:
twitter:Matthijs85 twitterde op donderdag 22-05-2014 om 18:09:27Ook onder bezoekers @fokforum wordt er veel op de @Piratenpartij gestemd! http://t.co/mwIkaVDu1Z @Piratenpartij #EP2014 #VotePirate #stemmen reageer retweet
Probleem alleen is dat D66 zich daar niet warm voor maakt. Ze zijn bijvoorbeeld ook niet voor het verkiezen van de voorzitter van de Europese Commissie, terwijl dat soort zaken toch ooit echte D66-onderwerpen waren. Ook willen ze een grote politieke unie met een Europese regering.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze verkiezingen stellen inderdaad bijzonder weinig voor als je kijkt naar hoe het bestuur van de EU in elkaar steekt. Dat is ook het eerste dat moet veranderen wil je mensen warm laten lopen voor de EU.
Dat is ook een groot minpunt van de D66 vind ik. Ik ben zelf ook voor een gekozen voorzitten van de Unie.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Probleem alleen is dat D66 zich daar niet warm voor maakt. Ze zijn bijvoorbeeld ook niet voor het verkiezen van de voorzitter van de Europese Commissie, terwijl dat soort zaken toch ooit echte D66-onderwerpen waren. Ook willen ze een grote politieke unie met een Europese regering.
D66 is helemaal niet zo'n verkeerde partij hoor, en we zullen best als PP veel raakvlakken hebben maar de D66 wil verder bouwen op het huidige systeem. De PP wil verandering aanbrengen zonder op de Anti-EU tour te gaan.
Als niemand op kleine partijen stemt worden ze nooit groot, Frank.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind met hun standpunten helemaal niets mis, maar ik stem nooit op die kleine one-issue partijen. Ik zou graag zien dat ze op zouden gaan in een grotere partij, die met hun standpunten overeen komt.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef Zaktabak het volgende:
Ja, maar die zijn er weer voor : "De EU moet zeggenschap krijgen over de sociale wetgeving in de lidstaten". Wat ik ook vrij discutabel vind, zeker in betrekking tot de GL waar de fractie helemaal niet zoveel zetels in het parlement hebben terwijl de conservatieven dat wel hebben..quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is ook een groot minpunt van de D66 vind ik. Ik ben zelf ook voor een gekozen voorzitten van de Unie.
Inderdaad, wat dat betreft kun je beter de Piraten Partij kiezen. GroenLinks heeft dat ook in het programma zitten, als ik mij niet vergis.
Dat vind ik ook een vrij vreemd standpunt binnen hun partijprogramma, waarmee ze, jij geeft het al aan, zichzelf potentieel in de vingers snijden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:30 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn er weer voor : "De EU moet zeggenschap krijgen over de sociale wetgeving in de lidstaten". Wat ik ook vrij discutabel vind, zeker in betrekking tot de GL waar de fractie helemaal niet zoveel zetels in het parlement hebben terwijl de conservatieven dat wel hebben..
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef Zaktabak het volgende:
Niks mis mee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:45 schreef hoink581 het volgende:
Goedbeschreven topic man, maar die biologische vegakauwers van Groenlinks hebben mijn stem al.
GL heeft niet haar bek opengetrokken toen het verdrag van Lissabon erdoorheen werd gejast.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
GroenLinks is ook gewoon voor het behoud van privacy en vrijheid op het internet, beter hadden jullie allemaal GroenLinks gestemd.
Dit, bovendien sinds dat GL braaf instemde met troepen naar Irak neem ik ze niet echt serieus meer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:46 schreef De_Nater het volgende:
[..]
GL heeft niet haar bek opengetrokken toen het verdrag van Lissabon erdoorheen werd gejast.
Gek hè, dat een partij die voor meer EU is niet moeilijk doet over een verdrag dat daar aan bijdraagt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:46 schreef De_Nater het volgende:
[..]
GL heeft niet haar bek opengetrokken toen het verdrag van Lissabon erdoorheen werd gejast.
Dat verhaal toen met Nederland en troepen naar Irak sturen heb je geen antwoord op, he?!quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gek hè, dat een partij die voor meer EU is niet moeilijk doet over een verdrag dat daar aan bijdraagt.
Ben je niet in de war met Afghanistan, of ben ik in de war?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat verhaal toen met Nederland en troepen naar Irak sturen heb je geen antwoord op, he?!
Irak of Afghanistan, boeit niet, was in de tijd met Paul Rosenmuller dus denk Irak, maar ik vond het vreselijk slap dat weet ik nog wel en sindsdien nooit meer ook maar overwogen om op die partij te stemmen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Afghanistan, of ben ik in de war?
Oh, dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik denk dat ik toen nog een beetje te jong was om me daar echt mee bezig te houden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Irak of Afghanistan, boeit niet, was in de tijd met Paul Rosenmuller dus denk Irak, maar ik vond het vreselijk slap dat weet ik nog wel en sindsdien nooit meer ook maar overwogen om op die partij te stemmen.
niet door rokjes heen kunnen kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:34 schreef haan33 het volgende:
Wel eerlijk dat je gewoon toegeeft dat je dat niet wist.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik denk dat ik toen nog een beetje te jong was om me daar echt mee bezig te houden.
Heb je misschien een link naar een artikel ofzo over die shit? Kan zo gauw alleen dit http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ks-als-vanouds.dhtml vinden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wel eerlijk dat je gewoon toegeeft dat je dat niet wist.
Nou, het grappige aan GroenLinks en het stemvee heeft Guido Weijers ooit beschreven bij zijn laatste oudejaarsconference (die van 2012 bij de KRO, los van diegene die hij voor SBS6 deed):quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
GroenLinks is ook gewoon voor het behoud van privacy en vrijheid op het internet, beter hadden jullie allemaal GroenLinks gestemd.
GroenLinks is op dit moment wat 'completer' met standpunten geef ik toe. Dus ik snap je prima.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:45 schreef hoink581 het volgende:
Goedbeschreven topic man, maar die biologische vegakauwers van Groenlinks hebben mijn stem al.
Matthijs Pontier is verre van een nerdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef Godshand het volgende:
Stemmen op nerds die dan van hun zolder naar het EP moeten komen
En dan zeker niet hun bek durven open te trekken (want nerd)
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Matthijs Pontier is verre van een nerd
Als je AI gaat studeren ben je wel een van de grootste nerds van Psychologie.quote:Contact information
dr. Matthijs Pontier
Postdoc CAMeRA@VU
e-mail: matthijspon@gmail.com
Vrije Universiteit Amsterdam (VU University Amsterdam), CAMeRA
Buitenveldertselaan 3, 1081 HV Amsterdam, The Netherlands
office: N-022 Metropolitan Building
phone: +31 (0) 20 598 3955
fax: +31 (0) 20 598 2990
Bio
Matthijs Pontier was born in Amsterdam, The Netherlands, and went to the VU University of Amsterdam. He studied Artificial Intelligence as well as (Cognitive) Psychology, and obtained his Masters degree in the direction of Cognitive Science in 2007. He obtained his Ph.D in 2011, in which he developed Silicon Coppelia, a computational model of emotional intelligence, person perception and affective decision making. Currently, he is employed as a postdoc at CAMeRA at the VU University Amsterdam, within the SELEMCA project. Within this project, he works on emotionally sensitive social robots with a sense of morals
Nerd is niet enkel studie, nerd is ook je looks en social skills. Die ontbreken bij nerds, maar bij hem niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
Als je AI gaat studeren ben je wel een van de grootste nerds van Psychologie.
Nerd look heeft hij ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:34 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nerd is niet enkel studie, nerd is ook je looks en social skills. Die ontbreken bij nerds, maar bij hem niet.
Nouja. hij kleedt zich niet als een nerd en staart ook niet zo uit zijn ogen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nerd look heeft hij ook.
[ afbeelding ]
Sociale skills ook, geef ik toe
Ja, hij kijkt echt naar de cameraquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nouja. hij kleedt zich niet als een nerd en staart ook niet zo uit zijn ogen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, hij kijkt echt naar de camera
Maar anyway, verder dan privacy issues in hun programma zetten komt de PP niet.
Over grenzen, sociale verhoudingen, wel- of geen dierenrechten en hoe het moet met het milieu etc hebben ze nooit een duidelijke mening over...
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef Zaktabak het volgende:
Tuurlijk zijn er genoeg dingen waar de Nederlandse afdeling Piratenpartij zich nog niet mee bemoeit, maar hoe groter een partij, hoe meer ze zich verder uitbreiden in hun standpunten die aansluiten bij het gedachtegoed.
Dr uit lullen kan je goed...quote:
https://programma.piratenpartij.nl/index.php?title=Startpaginaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, hij kijkt echt naar de camera
Maar anyway, verder dan privacy issues in hun programma zetten komt de PP niet.
Over grenzen, sociale verhoudingen, wel- of geen dierenrechten en hoe het moet met het milieu etc hebben ze nooit een duidelijke mening over...
Nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:57 schreef De_Nater het volgende:
[..]
https://programma.piratenpartij.nl/index.php?title=Startpagina
Wat je daar vindt is niet duidelijk genoeg? Toegegeven, het zijn niet hun kernpunten, maar ze staan er wel bij...
Van die mensen die bepaalde vormen van transparantie niet waarderenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:34 schreef haan33 het volgende:
Goeie genadequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van die mensen die bepaalde vormen van transparantie niet waarderen
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat zo goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Goeie genade![]()
Maar uh, doorschijnende kleding = zichtbare tepels = tieten = 48=uursban.
En oja, doorschijnende kleding = zichtbare schaamlippen = vagina = permaban
Dat je 48 uurs ban krijgt bij het posten van blote borsten heb ik zelf ooit ervarenquote:
Ja, doelde vooral op die 48 uur en permaban shit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat je 48 uurs ban krijgt bij het posten van blote borsten heb ik zelf ooit ervaren
De logica zichtbare tepels = blote borsten die de mods gebruiken is toch wel algemeen bekend?
Denk dat het posten van een vlezige verticale smiley over het algemeen wel wordt bestraft met een perma.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, doelde vooral op die 48 uur en permaban shit.
Nu wel trek in kutjes gekregen.quote:
Is je vriendin weer niet thuis?quote:
Die is al naar bed. Moet ik d'r wakker beffen, vind je?quote:
Klinkt als een goed plan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die is al naar bed. Moet ik d'r wakker beffen, vind je?
Dan gaan we dat regelen!quote:
Hij is gewijzigd, goed zo?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Goeie genade![]()
Maar uh, doorschijnende kleding = zichtbare tepels = tieten = 48=uursban.
En oja, doorschijnende kleding = zichtbare schaamlippen = vagina = permaban
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |