SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zaktabak op 22-05-2014 17:40:08 ][b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Als de PVV-roeptoeteraars een topic mogen openen in KLB waar in staat 'WEG MET DE EU!', waarom zou een uitgebreider topic over de Piratenpartij naar POL moeten?quote:
Die moeten net zo goed naar POLquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als de PVV-roeptoeteraars een topic mogen openen in KLB waar in staat 'WEG MET DE EU!', waarom zou een uitgebreider topic over de Piratenpartij naar POL moeten?
Oja, dank aan Matthijs Pontier, nr. 1 van het de Piratenpartij, voor het toestemming geven van gebruik en aanpassing van de banner onderin de OP.quote:
Ik heb me daar net nog op afgetrokken, is daar iets mis mee dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:34 schreef haan33 het volgende:
Van die mensen die helemaal geilen op 100% transparantie
Omdat de PVV enkel bestaat uit paupers, tokkies en kortzichtige fascistenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als de PVV-roeptoeteraars een topic mogen openen in KLB waar in staat 'WEG MET DE EU!', waarom zou een uitgebreider topic over de Piratenpartij naar POL moeten?
opquote:
Ik ook, op Bas Eickhout.quote:
Ok ik moest lachenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef TwentyFourr het volgende:
Wou stemmen maar die piraten hebben m'n stem gekaapt.
Die link staat er nooit letterlijk in. Trouwens verwacht ik wel dat je voor jezelf even beredeneerd wat de correlatie is tussen 'oudere mensen' en het internet. En ja, die is er.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef Plantagehouder het volgende:
Wat een zwak argument dat je jong moet zijn om kennis of affiniteit te hebben met het internet en digitale netwerken en wat voor een impact dit heeft op de samenleving. Als jullie zo beredeneren dan zal ik nooit op de piratenpartij stemmen.
Iemand wijzen op spelfouten en dan zelf privacyschending met een verbindingsstreepje schrijvenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:47 schreef Gezicht het volgende:
Als je toch reclame gaat maken voor je partij, zorg dan op z'n minst dat er geen spelfouten in zitten._!
Tevens mag de overheid best mijn gegevens inzien hoor, net alsof iemand zich er druk om zal maken waar ik me op ruk. Beetje privacy-schending voor onze eigen veiligheid mag best. Al snappen de meeste mensen dat niet.
Sorry hè.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Iemand wijzen op spelfouten en dan zelf privacyschending met een verbindingsstreepje schrijvenEn de claim in je laatste alinea is zo infantiel dat ik er niet eens inhoudelijk op in ga.
De huidige kwestie waarover gelobbyd wordt is inderdaad hun eerste standpunt, maar als je het gehele partijprogramma doorleest barst het van genoeg dingen buiten 'een vrije informatiesamenleving' om.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind met hun standpunten helemaal niets mis, maar ik stem nooit op die kleine one-issue partijen. Ik zou graag zien dat ze op zouden gaan in een grotere partij, die met hun standpunten overeen komt.
Zelfbeschikkingsrechtquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De huidige kwestie waarover gelobbyd wordt is inderdaad hun eerste standpunt, maar als je het gehele partijprogramma doorleest barst het van genoeg dingen buiten 'een vrije informatiesamenleving' om.
Bijvoorbeeld. Het sluit wel aan bij het gedachtegoed.quote:
Ik ben het zeer zeker met je eens dat hoe groter de partij, hoe meer Kamerleden zich met allerlei portefeuilles bezig kunnen gaan houden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De huidige kwestie waarover gelobbyd wordt is inderdaad hun eerste standpunt, maar als je het gehele partijprogramma doorleest barst het van genoeg dingen buiten 'een vrije informatiesamenleving' om.
Tuurlijk zijn er genoeg dingen waar de Nederlandse afdeling Piratenpartij zich nog niet mee bemoeit, maar hoe groter een partij, hoe meer ze zich verder uitbreiden in hun standpunten die aansluiten bij het gedachtegoed.
Deze verkiezingen stellen inderdaad bijzonder weinig voor als je kijkt naar hoe het bestuur van de EU in elkaar steekt. Dat is ook het eerste dat moet veranderen wil je mensen warm laten lopen voor de EU.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |