Nou. Top. Dit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
Laten we zeefje voortaan alleen nog plagen met dingen die ze nog steeds doet of zegt en niet meer met dingen van een jaar terug. Ik stem voor.
Dit maakte me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
Laten we zeefje voortaan alleen nog plagen met dingen die ze nog steeds doet of zegt en niet meer met dingen van een jaar terug. Ik stem voor.
Is het een vraag zonder vraagteken en een onbegrijpelijke emoticon?quote:
Ik vergat het vraagteken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het een vraag zonder vraagteken en een onbegrijpelijke emoticon?
Of is het een statement die fout verwoord is?
zeefje_naakt.rar ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:26 schreef zeefje het volgende:
Niet mijn historie kennen
Heel sex , r&p en kpd weet het
die zal toch niet in verhouding staan tot Vaseline_.zip?quote:
Ja, die lijkt sprekend op de mijne.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vergat het vraagteken.
Tussen de emoticon de vraag moest eigenlijk een alinia.
Ik en interpuctie
Liever unzippenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
die zal toch niet in verhouding staan tot Vaseline_.zip?
Zonder jou al een stuk minder kansloosquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
Mij te kansloos hier
Nuttige dingen doen
Nuttige dingen doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
Mij te kansloos hier
Nuttige dingen doen
Dat zal je inmiddels toch al niet meer nodig hebben.quote:
Wat bedoelen mensen daar toch mee.quote:
Voor sommige dingen nog welquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat zal je inmiddels toch al niet meer nodig hebben.
Goeie.quote:
Jwz.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Goeie.
Thuis in mijn boxer op de bank liggen met een hand in mijn broek is minstens net zo nuttig als een nieuw medicijn ontwikkelen tegen een verkoudheid.
Hebben je lipjes veel te verduren ja?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
Ik smeer altijd vaseline op mijn schrale lipjes. hihi.
haha schaamlippen humor om te lachenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al vijf maanden vakantiequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat weer goed hier, sommige willen op FOK!vakantie volgens mij.
Ik heb volgende week een weekje vakantiequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
This tenslotte SEXquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haha schaamlippen humor om te lachen
Nee, maar het is fijn soms even een SC binnen te komen vallen zonder iets te lezen. In de meeste gevallen is het dan toch nog terecht. Maar vandaag zijn we engeltjes.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Same, er staat hier niets ban-waardig toch?
Tenzij Anaal alles sneller verwijderd heeft dan ik het heb kunnen lezen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Same, er staat hier niets ban-waardig toch?
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
En wat bevalt je precies niet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen enkele TR, ik lees zelf gewoon mee
Dat zal wel jaquote:
Maar welke posts, of welke opmerkingen zitten dan tegen de grens van het banwaardige aan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen enkele TR, ik lees zelf gewoon mee
Ik heb een idee, maar heb er weinig ervaring meequote:
Het is mij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een idee, maar heb er weinig ervaring mee
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien dat ze een dm heeft gekregen van Anaal waarin staat dat ze op haar woorden moeten passen.quote:
ze moet billenkoek krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat ze een dm heeft gekregen van Anaal waarin staat dat ze op haar woorden moeten passen.
Is dit nou de 2de of de 3de keer vandaag dat je mensen hier zonder reden kansloos noemt?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
Doe niet haten jonguh, als ik een TR doe dan hoor je het wel.
Stelletje kansloze figuren.
HES A HUMANN BEINg :"(!!!1quote:
Dat zijn een aantal toch ook? Je kan geen discussie hebben of er wordt een sneer gemaakt, sorry maar dan ben je gewoon kansloos.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit nou de 2de of de 3de keer vandaag dat je mensen hier zonder reden kansloos noemt?
Als je het mij vraagt, zit je gewoon hier om te kutten. Je hebt het er overduidelijk niet naar je zin en zit alleen maar af te geven op mensen.
Haal je politiepakje maar tevoorschijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:05 schreef Fera het volgende:
Ik kan jullie ook geen minuut alleen laten hè.
Er was helemaal niets aan de hand, dus ik weer niet waar jij drama over aan het maken bent.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn een aantal toch ook? Je kan geen discussie hebben of er wordt een sneer gemaakt, sorry maar dan ben je gewoon kansloos.
Er wordt voor jan lul gezegd door a_a dat een aantal maar eens op Fok! vakantie moeten. Zijn jullie werkelijk zo naïef dat jullie je eigen kutopmerkingen als normaal beschouwen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was helemaal niets aan de hand, dus ik weer niet waar jij drama over aan het maken bent.
Ik trek liever een zak popcorn open.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haal je politiepakje maar tevoorschijn
Er is nog steeds niet uitgelegd wat de fout was, dus ja, blijkbaar ben ik erg naief. Maar ik zie geen kutopmerkingen in dit topic.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er wordt voor jan lul gezegd door a_a dat een aantal maar eens op Fok! vakantie moeten. Zijn jullie werkelijk zo naïef dat jullie je eigen kutopmerkingen als normaal beschouwen?
Maar ga vooral verder.
Wederom is het alleen de user Sedan hier die op mensen afgeeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er wordt voor jan lul gezegd door a_a dat een aantal maar eens op Fok! vakantie moeten. Zijn jullie werkelijk zo naïef dat jullie je eigen kutopmerkingen als normaal beschouwen?
Maar ga vooral verder.
Er zijn 2 opmerkingen over zeefje gemaakt, 1 over dat ze foto's heeft (of had) op FOK! en de ander dat we het verleden moeten laten rusten.quote:
En ik ben niet degene die dat uit gaat leggenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is nog steeds niet uitgelegd wat de fout was, dus ja, blijkbaar ben ik erg naief. Maar ik zie geen kutopmerkingen in dit topic.
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wederom is het alleen de user Sedan hier die op mensen afgeeft.
Misschien moet je eens in de spiegel kijken.
Het is nou eenmaal een onderwerp wat vaak ter sprake komt. Op een gegeven moment ligt het vast een beetje gevoelig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn 2 opmerkingen over zeefje gemaakt, 1 over dat ze foto's heeft (of had) op FOK! en de ander dat we het verleden moeten laten rusten.
Jeetje, wat een fascisten zijn wij.
Ging jij niet net al wat nuttigs doen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik ben niet degene die dat uit gaat leggen
Ga maar met de mods in discussie, ik heb wel wat beters te doen.
[..]
Uiteraard.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar ga vooral verder.
Ach, daar is de humor ondertussen ook wel vanaf. Zeker aangezien het halve topic hier in KPD staat.quote:
Buiten dat, volgens mij is er vaak genoeg wat gezegd, ongeacht over wie het gaat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal een onderwerp wat vaak ter sprake komt. Op een gegeven moment ligt het vast een beetje gevoelig.
Hoewel het er op lijkt soms zijn we hier niet op de kleuterschool tochquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
myra vs sedan is altijd fissa
Ik heb het openbaar gevraagd en er wordt geen antwoord gegeven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik ben niet degene die dat uit gaat leggen
Ga maar met de mods in discussie, ik heb wel wat beters te doen.
[..]
Uiteraard.
Dat is de reden dat je 18 moet zijn om er te posten, zodat je de gevolgen kunt voorzien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal een onderwerp wat vaak ter sprake komt. Op een gegeven moment ligt het vast een beetje gevoelig.
Volgens mij zijn er al meerdere mensen op de vingers getikt vanwege zeefje bash, ook in KPD. Dus vandaar dat er wat geprikkeld op reageert wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, daar is de humor ondertussen ook wel vanaf. Zeker aangezien het halve topic hier in KPD staat.Maar daar hoeven geen moraalridders op af te stormen.
Fax, pls.quote:
Terwijl ik hier zomaar compleet onschuldig was en al had gezegd dat ik geen neuk meer geef om wat zeefje een jaar terug heeft gedaan. Snap jij dat nou vaatje? Ik ben toch lief?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
myra vs sedan is altijd fissa
jij wel hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terwijl ik hier zomaar compleet onschuldig was en al had gezegd dat ik geen neuk meer geef om wat zeefje een jaar terug heeft gedaan. Snap jij dat nou vaatje? Ik ben toch lief?
Lijkt me verstandig. Anders heeft roepen dat je wat beters te doen hebt ook zo weinig waarde.quote:
Het ging mij er meer om dat het misschien eventueel gevoelig lag bij de mods.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het openbaar gevraagd en er wordt geen antwoord gegeven.
Dusssss......
[..]
Dat is de reden dat je 18 moet zijn om er te posten, zodat je de gevolgen kunt voorzien.
Het is toch zoquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al meerdere mensen op de vingers getikt vanwege zeefje bash, ook in KPD. Dus vandaar dat er wat geprikkeld op reageert wordt.
[..]
Fax, pls.
Ik wil wel aan je zak trekken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is toch zo
Maar ik wil je corn wel poppen hoor
Ik wil het best uitleggen hoor maar vervolgens ben ik weer degene dan die een shitload aan kutopmerkingen naar zich toe krijgt. Kijk maar een tiental(len) posts terug.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het openbaar gevraagd en er wordt geen antwoord gegeven.
Dusssss......
Dan roep ik het zo gewoon nog een keerquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Anders heeft roepen dat je wat beters te doen hebt ook zo weinig waarde.
Harder en harder totdat hij eraf scheurt!quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Harder en harder totdat hij eraf scheurt!
Auwquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Harder en harder totdat hij eraf scheurt!
Ik vond je sowieso al een lul.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-slanker-worden.html
Nou lekker dan.
Vinden jullie mij nu niet meer lief omdat ik afgevallen ben?
Mijn vetpercentage is gedaald, maar ik ben niet afgevallen. Dus het antwoord is: krachttraining doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-slanker-worden.html
Nou lekker dan.
Vinden jullie mij nu niet meer lief omdat ik afgevallen ben?
Ik ben toch al sterk genoeg Fera.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage is gedaald, maar ik ben niet afgevallen. Dus het antwoord is: krachttraining doen.
Dan moet je maar forever alone door het leven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben toch al sterk genoeg Fera.
Ik heb vanmiddag nog een balk doormidden getrapt.
Dat ik dat zo lomp deed dat de balk wraak nam door op mijn hoofd te landen is bijzaak.
Is het nu voorbij tussen ons?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je maar forever alone door het leven.
Ligt eraan. Hoeveel ben je afgevallen?quote:
De kloof tussen ons wordt wel steeds groter.quote:
Before and after pics?quote:
Ik heb eigenlijk niet veel pics, zal eens kijken of ik er nog 1 kan vinden van die periode.quote:
Als jouw kloof maar niet groter wordtquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
De kloof tussen ons wordt wel steeds groter.
Ik van 69 naar 85.6.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn spiermassa is er ook op vooruit gegaan, het enige waar ik van baal is dat ik de buik niet plat krijg.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik van 69 naar 85.6.
Maar de laatste gain is pure spiermassa. Gelukkig. Ik was al bang.
Buik is moeilijk, gaat vooral door voeding. Zeker als je wat abs wil zien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn spiermassa is er ook op vooruit gegaan, het enige waar ik van baal is dat ik de buik niet plat krijg.
Toch maar eens meer gaan trainen.
Lekkere jaren 80 trainingmontage op en gaan!
Ja die wil ik wel weer terug.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Buik is moeilijk, gaat vooral door voeding. Zeker als je wat abs wil zien.
Een bierbuik heeft toch ook veel massa om te incasseren?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die wil ik wel weer terug.
Toen ik 3 keer in de week Kempo deed had ik echt een goede buik.
Moest ook wel om te kunnen incasseren.
Ja maar dat heb ik ook niet meer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een bierbuik heeft toch ook veel massa om te incasseren?
Waar deed je Kempo?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die wil ik wel weer terug.
Toen ik 3 keer in de week Kempo deed had ik echt een goede buik.
Moest ook wel om te kunnen incasseren.
Beneden-leeuwen en Beuningenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar deed je Kempo?Ik ken iemand die dat ook deed, uit dezelfde regio. Misschien kennen jullie elkaar wel.
Beneden-Leeuwen! Hoe lang is dat geleden?quote:
Ik wist dat je oud was, maar zo oud.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:52 schreef artelligence het volgende:
In 2007 zat ik na meer bewegen en trainen op 70 kg, ben nu 83
Ben op mijn 17e gestopt dus 13 jaar geleden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Beneden-Leeuwen! Hoe lang is dat geleden?
Dat schiet ook niet op dan neequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik ook niet meer.
Zit er nu echt zo tussen in, geen echte bierpens meer maar ook niet strak.
O, toen was die ander ook nog wel een ukkie. Maar toen deed 'ie het al wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben op mijn 17e gestopt dus 13 jaar geleden.
Hoe heet die dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
O, toen was die ander ook nog wel een ukkie. Maar toen deed 'ie het al wel.
Pics van je lovehandles.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:52 schreef artelligence het volgende:
In 2007 zat ik na meer bewegen en trainen op 70 kg, ben nu 83
Hier ook voor een groot deel gelukkigquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik van 69 naar 85.6.
Maar de laatste gain is pure spiermassa. Gelukkig. Ik was al bang.
Oké, whatever.quote:
Chubby vind ik soms best cute eigenlijk. Lekker zacht en warm.quote:
En daar kom je mee als ik ben afgevallenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Chubby vind ik soms best cute eigenlijk. Lekker zacht en warm.
Ik heb ook een gespierde mofo als ex, dus dat is niet per se een afknapper hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daar kom je mee als ik ben afgevallen
Ja wat wil je nou.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook een gespierde mofo als ex, dus dat is niet per se een afknapper hoor.
Wees blij dat ik niet kieskeurig ben. Het is ook nooit goed, wijf dat je bent.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou.
Make up your mind woman
Wat is Heppie?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:58 schreef Fera het volgende:
Ook een ecto, maar daar hou ik dus niet zo van.Geen kont.
Maar hoe heet die jongen nou?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet kieskeurig ben. Het is ook nooit goed, wijf dat je bent.
Ook een beetje chubby.quote:
Zal even DM sturen.quote:
Wij zijn ook zo grappig hequote:Op donderdag 22 mei 2014 18:00 schreef Fascination het volgende:
Moet altijd lachen om de conversaties tussen ons Royke en ons Feerke.
braboquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:00 schreef Fascination het volgende:
Maak je nou onze afkomst belachelijk?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:00 schreef Fascination het volgende:
Srs?quote:
Wist je toch al?quote:
Daar bedoelde ie mee dat je zelfmoord pleegt als je je werk niet goed doet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb Japanse noorjesmix gekocht voor ons werkoverleg morgen omdat mijn leidinggevende t steeds had over 'de Japanse mentaliteit'
Misschien.quote:
Dat lukt hem ook niet. Al hoewel ik dat best wel eens zou willen zien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien.Dan moet ie maar geen baard laten staan.
nee, maar dat noemde hij idd wel. Nootjes zijn wat vriendelijkerquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar bedoelde ie mee dat je zelfmoord pleegt als je je werk niet goed doet.
Wat is je andere optie?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
Wraps is ook wel een goed idee. Nu weet ik niet meer wat ik zal maken
Wat is sneller klaar te maken? Of waar heb je meer zin in? Of wat met het eerst op?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies.... dat is nou net het probleem
ravioliquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, geen zin in aardappels![]()
Maar wel verdomd lekker
Hij mag vast wel wat baard van Kaneel hebben. Doneer ik ook nog wat en voila, een hep met baard.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lukt hem ook niet. Al hoewel ik dat best wel eens zou willen zien.
Maakt niet zoveel uit denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is sneller klaar te maken? Of waar heb je meer zin in? Of wat met het eerst op?
Hmm neequote:
Oh, ik dacht ik help even met het maken van een keuzequote:Op donderdag 22 mei 2014 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit denk ik.
Heb ook nog geen trek
Nog niet gelukt dusquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ik help even met het maken van een keuze
Rond etenstijd, altijd!quote:
Neuken? Wat is dat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rond etenstijd, altijd!
Nog geneukt dan?
HALLLOWWWquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit denk ik.
Heb ook nog geen trek
[..]
Hmm nee
Nee, jij?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rond etenstijd, altijd!
Nog geneukt dan?
Wel tegen ravioliquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HALLLOWWW
Italiaans hoor
Daar zeg je geen nee tegen
Hey 4EBE.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HALLLOWWW
Italiaans hoor
Daar zeg je geen nee tegen
Lekkerquote:
Neequote:
Harde strugglesquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker
[..]
NeeAl bijna 2 pandapunten ook
Omg zo recalcitrant die jongenquote:
Dat eet je toch niet als avondeten of wel?quote:
Is dat een record?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Oh hai fasquote:
Zou me niets verbazen bij hem. Hij haalt ze ook uit de vriezer. Tosti's. Uit de vriezer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat eet je toch niet als avondeten of wel?
Zo rol ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg zo recalcitrant die jongen
Dat vroeg ik mij ook afquote:
Voor de laatste tijd? Nee, maar had laatste tijd steeds max. 2 pandapunten. En nu dus weerquote:
Je weet dat ik nee antwoordquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rond etenstijd, altijd!
Nog geneukt dan?
WANNE KUT HOERquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
Tosti zojuist op, lekker met een frisse salade. Komkommerrrrr
Makkelijk en snel klaar... zou bij vriendin eten maar die belde af
Och meid wat errugquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor de laatste tijd? Nee, maar had laatste tijd steeds max. 2 pandapunten. En nu dus weer
Ja, boeiend. Jij wil blijkbaar dat er in de SC van SEX ook alleen maar over SEX wordt gepraat. Anders denk je dat je verdwaald bent in CUL of POL of WGR of whateverquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet dat ik nee antwoord
Ik schrik ervanquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo rol ik
[..]
Dat vroeg ik mij ook af
Gezellig meeposten.quote:
Ik kan me er ook niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen bij hem. Hij haalt ze ook uit de vriezer. Tosti's. Uit de vriezer.
Waar eten is, ben jij ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schrik ervan
Maar ik zag dat het over eten ging ...
Sorry ik liet me gaanquote:
Ja waarom?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar eten is, ben jij ook
[..]
Sorry ik liet me gaan
Ik ben de gezelligheid zelvequote:Op donderdag 22 mei 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gezellig meeposten.
[..]
Ik kan me er ook niets bij voorstellen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, boeiend. Jij wil blijkbaar dat er in de SC van SEX ook alleen maar over SEX wordt gepraat. Anders denk je dat je verdwaald bent in CUL of POL of WGR of whatever
Inderdaadquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar eten is, ben jij ook
[..]
Sorry ik liet me gaan
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben de gezelligheid zelve
* feesthoedje opzet
Waarom zie ik een superchagrijnige 4EBE voor me?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben de gezelligheid zelve
* feesthoedje opzet
Gimmequote:Op donderdag 22 mei 2014 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad
Vanavond milka muffins maken
Omdat het kan
Deze foto berust op de waarheidquote:
2 al? Ik leef met je meequote:Op donderdag 22 mei 2014 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zie ik een superchagrijnige 4EBE voor me?Met toeter
Ja zonder doddie ( dqod dkut jhgr Bonnie hallo Sherlock van doddie )quote:
Wat heb je met haar gedaan dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zonder doddie ( dqod dkut jhgr Bonnie hallo Sherlock van doddie )
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor de laatste tijd? Nee, maar had laatste tijd steeds max. 2 pandapunten. En nu dus weer
Ja halloquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan dan?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schrik ervan
Maar ik zag dat het over eten ging ...
En nu ook geen uitzicht op seks. En stiekem ook niet meer zoveel zin in seksquote:
Diepvries tosti's ??quote:
Jawel, geen zin in iets moeilijksquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat eet je toch niet als avondeten of wel?
Nou, mooi toch.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En nu ook geen uitzicht op seks. En stiekem ook niet meer zoveel zin in seks![]()
Je weet me te bereiken hihiquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En nu ook geen uitzicht op seks. En stiekem ook niet meer zoveel zin in seks![]()
Fax, hoeveel heb jij er nu?quote:
Say whut? Geen zin in seks?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
Het ging over eten en ik was er niet eens.
We zijn niet allemaal 24 uur per dag opgewonden Faxquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je weet me te bereiken hihi![]()
Maar hoezo geen zin?
Net 1 ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Fax, hoeveel heb jij er nu?
[..]
Say whut? Geen zin in seks?
Niet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal 24 uur per dag opgewonden Fax
Ik heb dat werkelijk nog nooit gehoordquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik kan ook lekker koken als het moet hoor
Ik wil het nog steeds wel. Maar de extreme 'altijd maar geil/zin'-periode is nu weer even afgelopen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, mooi toch.En dan tref je op een dag iemand waarmee je dat wel weer wil.
Verliefd hequote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je weet me te bereiken hihi![]()
Maar hoezo geen zin?
Zoals?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik kan ook lekker koken als het moet hoor
Je eet er wel wat sla of zo bij mag ik hopen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, geen zin in iets moeilijks![]()
Nu ijs
Wiens schuld wel dan?quote:
Welkom aan mijn zijde van het spectrum.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
bohhquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Turkse pizza's gemaakt. Ze waren lekkerder dan bij de turk.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Turkse pizza's gemaakt. Ze waren lekkerder dan bij de turk.
Dr providerquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wiens schuld wel dan?
[..]
Welkom aan mijn zijde van het spectrum.
Tortilla'squote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat werkelijk nog nooit gehoord![]()
![]()
Wat is je specialiteit ?
Morgen is ze er weer toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dr providerfoutje gemaakt en nu zonder internet
Sla met ijsquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je eet er wel wat sla of zo bij mag ik hopen.
Ja, maar dat is toch niet een half jaar lang?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dr providerfoutje gemaakt en nu zonder internet
Agossiequote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil het nog steeds wel. Maar de extreme 'altijd maar geil/zin'-periode is nu weer even afgelopen.
[..]
Verliefd he
Ho!quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wiens schuld wel dan?
[..]
Welkom aan mijn zijde van het spectrum.
Ze waren niet lekkerder dan de turkze pizza met kebab overigens. Ter verduidelijking.quote:
Een stuk kaas uit het vuistje hihiquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je eet er wel wat sla of zo bij mag ik hopen.
Nooit op, Mexicaans vind ik niet zo lekkerquote:
Als het goed is welquote:
Ik heb met Twi te doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel altijd zin in seks. Zwaar leven.
Mag ik hopen van nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch niet een half jaar lang?
Vind je Grieks lekker?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit op, Mexicaans vind ik niet zo lekker
Oh lordy.quote:
Hij vroeg niet "op"quote:
Ik word gewoon heel erg vaak afgewezen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
De hele dag maar paraat moeten staan enzo
Dat ken ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word gewoon heel erg vaak afgewezen.
Hihi je kent me nog nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij vroeg niet "op"
Onschuldige vraag![]()
Grieks voedsel is best te doenquote:
Wat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word gewoon heel erg vaak afgewezen.
Goed geantwoordquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grieks voedsel is best te doen
Dirty mind .. Joy forever bla bla blaquote:
Hahaquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grieks voedsel is best te doen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dirty mind .. Joy forever bla bla bla
YOU TURN INTO A DIVA WHEN YOURE HUNGRYquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
YOU TURN INTO A DIVA WHEN YOURE HUNGRY
Ik wel. Alleen als je nog date dan ben je gewoon altijd geil. Kun je als je elkaar niet ziet de spanning een beetje opbouwen. En heb je elk uur dat je elkaar ziet seks.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
Ik vraag me soms weleens af of ik na een (paar) jaar relatie nog wel veel zin zou hebben.
Kun je er wel van maken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel. Alleen als je nog date dan ben je gewoon altijd geil. Kun je als je elkaar niet ziet de spanning een beetje opbouwen. En heb je elk uur dat je elkaar ziet seks.
Nu vind ik het soms wel een beetje lastig om die spanning op te bouwen. Samen afwassen is niet één van de geilste dingen.
Nee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
Ik vraag me soms weleens af of ik na een (paar) jaar relatie nog wel veel zin zou hebben.
In de lach schieten... ik zou het doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kun je er wel van maken.
Wit t-shirt aandoen, geen BH eronder, en dan 'per ongeluk' water over jezelf heen spetteren
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In de lach schieten... ik zou het doen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kun je er wel van maken.
Wit t-shirt aandoen, geen BH eronder, en dan 'per ongeluk' water over jezelf heen spetteren
'Twi, pak de dweil en buk eens even'quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kun je er wel van maken.
Als dit al zo is met 2 punten wil ik niet weter als je de 100 in gaat.quote:
Het is maar één van de vele ideeënquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]Dat zou ik nooit serieus kunnen nemen.
'Dit al zo is'? Wat al zo is?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als dit al zo is met 2 punten wil ik niet weter als je de 100 in gaat.
Maar dat zal niet gebeuren
seks is ook leuk als er niet zóveel spanning isquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel. Alleen als je nog date dan ben je gewoon altijd geil. Kun je als je elkaar niet ziet de spanning een beetje opbouwen. En heb je elk uur dat je elkaar ziet seks.
Nu vind ik het soms wel een beetje lastig om die spanning op te bouwen. Samen afwassen is niet één van de geilste dingen.
Het gaat al fout op het relatie puntjequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |