Nou. Top. Dit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
Laten we zeefje voortaan alleen nog plagen met dingen die ze nog steeds doet of zegt en niet meer met dingen van een jaar terug. Ik stem voor.
Dit maakte me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
Laten we zeefje voortaan alleen nog plagen met dingen die ze nog steeds doet of zegt en niet meer met dingen van een jaar terug. Ik stem voor.
Is het een vraag zonder vraagteken en een onbegrijpelijke emoticon?quote:
Ik vergat het vraagteken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het een vraag zonder vraagteken en een onbegrijpelijke emoticon?
Of is het een statement die fout verwoord is?
zeefje_naakt.rar ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:26 schreef zeefje het volgende:
Niet mijn historie kennen
Heel sex , r&p en kpd weet het
die zal toch niet in verhouding staan tot Vaseline_.zip?quote:
Ja, die lijkt sprekend op de mijne.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vergat het vraagteken.
Tussen de emoticon de vraag moest eigenlijk een alinia.
Ik en interpuctie
Liever unzippenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
die zal toch niet in verhouding staan tot Vaseline_.zip?
Zonder jou al een stuk minder kansloosquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
Mij te kansloos hier
Nuttige dingen doen
Nuttige dingen doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
Mij te kansloos hier
Nuttige dingen doen
Dat zal je inmiddels toch al niet meer nodig hebben.quote:
Wat bedoelen mensen daar toch mee.quote:
Voor sommige dingen nog welquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat zal je inmiddels toch al niet meer nodig hebben.
Goeie.quote:
Jwz.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Goeie.
Thuis in mijn boxer op de bank liggen met een hand in mijn broek is minstens net zo nuttig als een nieuw medicijn ontwikkelen tegen een verkoudheid.
Hebben je lipjes veel te verduren ja?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
Ik smeer altijd vaseline op mijn schrale lipjes. hihi.
haha schaamlippen humor om te lachenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al vijf maanden vakantiequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat weer goed hier, sommige willen op FOK!vakantie volgens mij.
Ik heb volgende week een weekje vakantiequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
This tenslotte SEXquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haha schaamlippen humor om te lachen
Nee, maar het is fijn soms even een SC binnen te komen vallen zonder iets te lezen. In de meeste gevallen is het dan toch nog terecht. Maar vandaag zijn we engeltjes.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Same, er staat hier niets ban-waardig toch?
Tenzij Anaal alles sneller verwijderd heeft dan ik het heb kunnen lezen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Same, er staat hier niets ban-waardig toch?
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
En wat bevalt je precies niet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen enkele TR, ik lees zelf gewoon mee
Dat zal wel jaquote:
Maar welke posts, of welke opmerkingen zitten dan tegen de grens van het banwaardige aan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen enkele TR, ik lees zelf gewoon mee
Ik heb een idee, maar heb er weinig ervaring meequote:
Het is mij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een idee, maar heb er weinig ervaring mee
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien dat ze een dm heeft gekregen van Anaal waarin staat dat ze op haar woorden moeten passen.quote:
ze moet billenkoek krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat ze een dm heeft gekregen van Anaal waarin staat dat ze op haar woorden moeten passen.
Is dit nou de 2de of de 3de keer vandaag dat je mensen hier zonder reden kansloos noemt?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
Doe niet haten jonguh, als ik een TR doe dan hoor je het wel.
Stelletje kansloze figuren.
HES A HUMANN BEINg :"(!!!1quote:
Dat zijn een aantal toch ook? Je kan geen discussie hebben of er wordt een sneer gemaakt, sorry maar dan ben je gewoon kansloos.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit nou de 2de of de 3de keer vandaag dat je mensen hier zonder reden kansloos noemt?
Als je het mij vraagt, zit je gewoon hier om te kutten. Je hebt het er overduidelijk niet naar je zin en zit alleen maar af te geven op mensen.
Haal je politiepakje maar tevoorschijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:05 schreef Fera het volgende:
Ik kan jullie ook geen minuut alleen laten hè.
Er was helemaal niets aan de hand, dus ik weer niet waar jij drama over aan het maken bent.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn een aantal toch ook? Je kan geen discussie hebben of er wordt een sneer gemaakt, sorry maar dan ben je gewoon kansloos.
Er wordt voor jan lul gezegd door a_a dat een aantal maar eens op Fok! vakantie moeten. Zijn jullie werkelijk zo naïef dat jullie je eigen kutopmerkingen als normaal beschouwen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was helemaal niets aan de hand, dus ik weer niet waar jij drama over aan het maken bent.
Ik trek liever een zak popcorn open.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haal je politiepakje maar tevoorschijn
Er is nog steeds niet uitgelegd wat de fout was, dus ja, blijkbaar ben ik erg naief. Maar ik zie geen kutopmerkingen in dit topic.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er wordt voor jan lul gezegd door a_a dat een aantal maar eens op Fok! vakantie moeten. Zijn jullie werkelijk zo naïef dat jullie je eigen kutopmerkingen als normaal beschouwen?
Maar ga vooral verder.
Wederom is het alleen de user Sedan hier die op mensen afgeeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er wordt voor jan lul gezegd door a_a dat een aantal maar eens op Fok! vakantie moeten. Zijn jullie werkelijk zo naïef dat jullie je eigen kutopmerkingen als normaal beschouwen?
Maar ga vooral verder.
Er zijn 2 opmerkingen over zeefje gemaakt, 1 over dat ze foto's heeft (of had) op FOK! en de ander dat we het verleden moeten laten rusten.quote:
En ik ben niet degene die dat uit gaat leggenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is nog steeds niet uitgelegd wat de fout was, dus ja, blijkbaar ben ik erg naief. Maar ik zie geen kutopmerkingen in dit topic.
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wederom is het alleen de user Sedan hier die op mensen afgeeft.
Misschien moet je eens in de spiegel kijken.
Het is nou eenmaal een onderwerp wat vaak ter sprake komt. Op een gegeven moment ligt het vast een beetje gevoelig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn 2 opmerkingen over zeefje gemaakt, 1 over dat ze foto's heeft (of had) op FOK! en de ander dat we het verleden moeten laten rusten.
Jeetje, wat een fascisten zijn wij.
Ging jij niet net al wat nuttigs doen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik ben niet degene die dat uit gaat leggen
Ga maar met de mods in discussie, ik heb wel wat beters te doen.
[..]
Uiteraard.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar ga vooral verder.
Ach, daar is de humor ondertussen ook wel vanaf. Zeker aangezien het halve topic hier in KPD staat.quote:
Buiten dat, volgens mij is er vaak genoeg wat gezegd, ongeacht over wie het gaat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal een onderwerp wat vaak ter sprake komt. Op een gegeven moment ligt het vast een beetje gevoelig.
Hoewel het er op lijkt soms zijn we hier niet op de kleuterschool tochquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
myra vs sedan is altijd fissa
Ik heb het openbaar gevraagd en er wordt geen antwoord gegeven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik ben niet degene die dat uit gaat leggen
Ga maar met de mods in discussie, ik heb wel wat beters te doen.
[..]
Uiteraard.
Dat is de reden dat je 18 moet zijn om er te posten, zodat je de gevolgen kunt voorzien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal een onderwerp wat vaak ter sprake komt. Op een gegeven moment ligt het vast een beetje gevoelig.
Volgens mij zijn er al meerdere mensen op de vingers getikt vanwege zeefje bash, ook in KPD. Dus vandaar dat er wat geprikkeld op reageert wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, daar is de humor ondertussen ook wel vanaf. Zeker aangezien het halve topic hier in KPD staat.Maar daar hoeven geen moraalridders op af te stormen.
Fax, pls.quote:
Terwijl ik hier zomaar compleet onschuldig was en al had gezegd dat ik geen neuk meer geef om wat zeefje een jaar terug heeft gedaan. Snap jij dat nou vaatje? Ik ben toch lief?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
myra vs sedan is altijd fissa
jij wel hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terwijl ik hier zomaar compleet onschuldig was en al had gezegd dat ik geen neuk meer geef om wat zeefje een jaar terug heeft gedaan. Snap jij dat nou vaatje? Ik ben toch lief?
Lijkt me verstandig. Anders heeft roepen dat je wat beters te doen hebt ook zo weinig waarde.quote:
Het ging mij er meer om dat het misschien eventueel gevoelig lag bij de mods.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het openbaar gevraagd en er wordt geen antwoord gegeven.
Dusssss......
[..]
Dat is de reden dat je 18 moet zijn om er te posten, zodat je de gevolgen kunt voorzien.
Het is toch zoquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al meerdere mensen op de vingers getikt vanwege zeefje bash, ook in KPD. Dus vandaar dat er wat geprikkeld op reageert wordt.
[..]
Fax, pls.
Ik wil wel aan je zak trekken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is toch zo
Maar ik wil je corn wel poppen hoor
Ik wil het best uitleggen hoor maar vervolgens ben ik weer degene dan die een shitload aan kutopmerkingen naar zich toe krijgt. Kijk maar een tiental(len) posts terug.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het openbaar gevraagd en er wordt geen antwoord gegeven.
Dusssss......
Dan roep ik het zo gewoon nog een keerquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Anders heeft roepen dat je wat beters te doen hebt ook zo weinig waarde.
Harder en harder totdat hij eraf scheurt!quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Harder en harder totdat hij eraf scheurt!
Auwquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Harder en harder totdat hij eraf scheurt!
Ik vond je sowieso al een lul.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-slanker-worden.html
Nou lekker dan.
Vinden jullie mij nu niet meer lief omdat ik afgevallen ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |