Nou. Top. Dit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
Laten we zeefje voortaan alleen nog plagen met dingen die ze nog steeds doet of zegt en niet meer met dingen van een jaar terug. Ik stem voor.
Dit maakte me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
Laten we zeefje voortaan alleen nog plagen met dingen die ze nog steeds doet of zegt en niet meer met dingen van een jaar terug. Ik stem voor.
Is het een vraag zonder vraagteken en een onbegrijpelijke emoticon?quote:
Ik vergat het vraagteken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het een vraag zonder vraagteken en een onbegrijpelijke emoticon?
Of is het een statement die fout verwoord is?
zeefje_naakt.rar ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:26 schreef zeefje het volgende:
Niet mijn historie kennen
Heel sex , r&p en kpd weet het
die zal toch niet in verhouding staan tot Vaseline_.zip?quote:
Ja, die lijkt sprekend op de mijne.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vergat het vraagteken.
Tussen de emoticon de vraag moest eigenlijk een alinia.
Ik en interpuctie
Liever unzippenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
die zal toch niet in verhouding staan tot Vaseline_.zip?
Zonder jou al een stuk minder kansloosquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
Mij te kansloos hier
Nuttige dingen doen
Nuttige dingen doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
Mij te kansloos hier
Nuttige dingen doen
Dat zal je inmiddels toch al niet meer nodig hebben.quote:
Wat bedoelen mensen daar toch mee.quote:
Voor sommige dingen nog welquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat zal je inmiddels toch al niet meer nodig hebben.
Goeie.quote:
Jwz.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Goeie.
Thuis in mijn boxer op de bank liggen met een hand in mijn broek is minstens net zo nuttig als een nieuw medicijn ontwikkelen tegen een verkoudheid.
Hebben je lipjes veel te verduren ja?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
Ik smeer altijd vaseline op mijn schrale lipjes. hihi.
haha schaamlippen humor om te lachenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al vijf maanden vakantiequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat weer goed hier, sommige willen op FOK!vakantie volgens mij.
Ik heb volgende week een weekje vakantiequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat weer goed hier, sommige willen op FOK!vakantie volgens mij.
This tenslotte SEXquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haha schaamlippen humor om te lachen
Nee, maar het is fijn soms even een SC binnen te komen vallen zonder iets te lezen. In de meeste gevallen is het dan toch nog terecht. Maar vandaag zijn we engeltjes.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Same, er staat hier niets ban-waardig toch?
Tenzij Anaal alles sneller verwijderd heeft dan ik het heb kunnen lezen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Same, er staat hier niets ban-waardig toch?
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
En wat bevalt je precies niet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen enkele TR, ik lees zelf gewoon mee
Dat zal wel jaquote:
Maar welke posts, of welke opmerkingen zitten dan tegen de grens van het banwaardige aan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen enkele TR, ik lees zelf gewoon mee
Ik heb een idee, maar heb er weinig ervaring meequote:
Het is mij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een idee, maar heb er weinig ervaring mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |