Stemmen mensen dat ook?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:31 schreef Janneke141 het volgende:
En ik maar denken dat de VVD ook op het formulier stond.
VVD = D66 wat betreft het EP.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:31 schreef Janneke141 het volgende:
Dat moet een leugen zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:31 schreef Janneke141 het volgende:
niemand stemt vvd, derhalve nvtquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:47 schreef Shreyas het volgende:
Deze poll stelt niets voor als je niet eens VVD kan kiezen. Triest dit, ongeacht voor welke partij je bent, een exitpoll moet altijd volledig zijn.
Ik vraag me af waarom dit topic nog open is
Doet er niet toe, elke exitpoll moet volledig zijn. Als je wilt stemmen op welk land je denkt dat Wereldkampioen Voetbal 2014 wordt, moet je ook kunnen kiezen uit Honduras en Iran bijvoorbeeld.quote:
Dat is op Fok! meestal zo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:50 schreef xpompompomx het volgende:
Grappig dat er tot nu toe meer stemmen naar D66 zijn gegaan dan naar de PVV
Alsof met een stem op d66 we direct tot 1 Europa zouden komen... Ze maken deel uit van een fractie met een, naar mijn idee, verstandige blik op de Europese samenwerking en ze zijn vrij helder over hun punten. Dat is het voornaamste argument voor mij om op hen te stemmen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:58 schreef jatochneetoch het volgende:
Verbaas me wel dat er zoveel mensen d66 stemmen.
Op landelijk en gemeente niveau stem ik ook wel altijd d66, daar hebben ze goede standpunten.
Maar zijn er serieus zoveel mensen die Nederland willen opgeven en van de EU 1 land willen maken
Dat is inderdaad precies wat D66 wil, jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:58 schreef jatochneetoch het volgende:
Maar zijn er serieus zoveel mensen die Nederland willen opgeven en van de EU 1 land willen maken
Je zou dan juist niet op landelijk niveau D66 moeten stemmen, want daar gaan ze juist over een federaal Europa. In het Europees parlement niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:58 schreef jatochneetoch het volgende:
Verbaas me wel dat er zoveel mensen d66 stemmen.
Op landelijk en gemeente niveau stem ik ook wel altijd d66, daar hebben ze goede standpunten.
Zet de VVD er even bij. Anders worden mensen zenuwachtig.quote:
niemand stemt vvdquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doet er niet toe, elke exitpoll moet volledig zijn. Als je wilt stemmen op welk land je denkt dat Wereldkampioen Voetbal 2014 wordt, moet je ook kunnen kiezen uit Honduras en Iran bijvoorbeeld.
Ik sta daar neutraal in, maar vraag me echt af wat het probleem zou zijn, op een aantal praktische problemen na.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:58 schreef jatochneetoch het volgende:
En niemand verwacht dat Iran wereldkampioen wordt. Wat verandert dat aan de post van Shreyas?quote:
Het is gewoon achterlijk om de grootste partij die thans zitting neemt in de Tweede Kamer der Staten Generaal niet op te nemen in de poll. Dat is inderdaad een trieste manier om de uitslag te manipuleren en in het ergste geval het stemgedrag van mensen te beïnvloeden. Dat een onnozele die twijfelt tussen D66 en VVD, dit topic checkt en dan zoiets heeft van: ''Nou ik weet niet op wie ik moet stemmen, maar D66 heeft veel stemmen en ik zie niemand stemmen op de VVD, dus dan doe ik D66 maar''quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |